Погодьтеся, що наразі, як на мене, ситуація з цього питання не однозначна. МОН України від заборони в 2007 році повернулося до надання дозволу використання гаджетів (2014 рік) і рекомендацій щодо використання (2023 рік, осінь), в яких закликає учнів використовувати пристрої в школі лише для навчання.
ЮНЕСКО радить країнам заборонити використання в школах мобільних пристроїв такого роду. Тут питання і захисту дитини від втручання в особисте життя, і багато інших.
Якщо зважити на Санітарний регламент і норми в школі (заборонено використання пристроїв з екранами меншими 10 дюймів), то виникає питання щодо використання смартфонів у навчальному процесі взагалі.
З іншого боку: потреба в екстреному звязку з батьками, дистанційне навчання, оволодіння новими сучасними технологіями та їх використання, в т.ч. і в навчальному процесі. Відсутність паперового варіанту багатьох підручників і потреба використання їх електронних версій. Не можливість батьків забезпечити своїх дітей планшетами та ноутбуками для навчання. Все це спонукає до використання в навчальному процесі смартфонів і їм подібних гаджетів.
Явно існує потреба врегулювання цього питання розумно, цивілізовано, зваживши всі плюси та мінуси.
Цікаво, чи має хто практику такого врегулювання? Які проблеми виникали (виникають) на цьому шляху? В яких формах це відбувається?
ЮНЕСКО радить країнам заборонити використання в школах мобільних пристроїв такого роду. Тут питання і захисту дитини від втручання в особисте життя, і багато інших.
Якщо зважити на Санітарний регламент і норми в школі (заборонено використання пристроїв з екранами меншими 10 дюймів), то виникає питання щодо використання смартфонів у навчальному процесі взагалі.
З іншого боку: потреба в екстреному звязку з батьками, дистанційне навчання, оволодіння новими сучасними технологіями та їх використання, в т.ч. і в навчальному процесі. Відсутність паперового варіанту багатьох підручників і потреба використання їх електронних версій. Не можливість батьків забезпечити своїх дітей планшетами та ноутбуками для навчання. Все це спонукає до використання в навчальному процесі смартфонів і їм подібних гаджетів.
Явно існує потреба врегулювання цього питання розумно, цивілізовано, зваживши всі плюси та мінуси.
Цікаво, чи має хто практику такого врегулювання? Які проблеми виникали (виникають) на цьому шляху? В яких формах це відбувається?