Я сьогодні на фейсбуку побачив повідомлення, не писатиму автора, але процетирую:
"Доброго вечора! Потрібна допомога!!! Учні скаржаться, що один учень скачав собі якийсь бот і зламує переписку інших учнів. Хотілося б дізнатися, що це може бути і як з цим боротися. І як це можна виявити? Дякую."
Це не нове, і я впевнений що з подібним стикаються всі. Діти ростуть, і потік інформації у нас дуже великий. І часто інструмент використовується не для добрих рішень. Хоча це як подивитись. Я особисто прихильник направити це у потрібне русло. Тобто. подивитися за учнем, можливо давати індивідуальні завдання, обговорити з ним його досягнення, спробувати з ним порозумітися. Справа в тому, що якщо дитина просто закриється зі злістю, вона і далі приноситиме проблеми.
Якщо він має талант, то показати що є варіанти застосовувати свої знання на благо, і при цьому це досить добре оцінюється і фінансово.
Це особиста моя думка. Прошу цю тему спробувати розкрити.
"Доброго вечора! Потрібна допомога!!! Учні скаржаться, що один учень скачав собі якийсь бот і зламує переписку інших учнів. Хотілося б дізнатися, що це може бути і як з цим боротися. І як це можна виявити? Дякую."
Це не нове, і я впевнений що з подібним стикаються всі. Діти ростуть, і потік інформації у нас дуже великий. І часто інструмент використовується не для добрих рішень. Хоча це як подивитись. Я особисто прихильник направити це у потрібне русло. Тобто. подивитися за учнем, можливо давати індивідуальні завдання, обговорити з ним його досягнення, спробувати з ним порозумітися. Справа в тому, що якщо дитина просто закриється зі злістю, вона і далі приноситиме проблеми.
Якщо він має талант, то показати що є варіанти застосовувати свої знання на благо, і при цьому це досить добре оцінюється і фінансово.
Це особиста моя думка. Прошу цю тему спробувати розкрити.