Вже піднімалась ця тема на старому форумі. З того часу пройшло років 10. Поведінка учнів в нашому ліцеї вкрай зухвала/нахабна. Вони відчувають вседозволеність, добре знають свої права, що в їхню сторону і подивитись криво не можна, всі закони на стороні дітей, а вчителі опущені далі нікуди. Говорю по факту. Можемо ми на них покричати і що далі. Зауваження в щоденник записати. Це діє?
Звісно не всі себе так поводять, але відсоток значний. Думаю, подібна ситуація в багатьох школах України. Особливо, якщо школи великі.
От ми думали з адміністрацією закладу і вирішили розробити Внутрішню систему фіксації порушень. Вона являє собою гугл таблицю, де багато аркушів. Кожен клас - окремий аркуш. І аркуш Total, який обчислює найбільших порушників по ліцею і сортує їх в порядку від найбільшого до найменшого. Таблиця доступна всім вчителям школи. В кінці чверті до порушників, що ввійшли в Топ-10, будуть застосовуватись певні санкції. Які, ще не знаю. Можливо, штафи батькам, накази по них, залучення поліції тощо.
Забув сказати, ця таблиця - ніби доповнення до електронного журналу, якщо є порушники, то вчитель заходить і відмічає їх або робить записи в блокнот, а в таблицю переносить ввечері чи на вихідних. Скажу так, ефект є. Учні стриманіше набагато себе поводять. Експеримент триває лише два тижні, тому наскільки він вдалий чи ні, ще рано говорити.
Звісно не всі себе так поводять, але відсоток значний. Думаю, подібна ситуація в багатьох школах України. Особливо, якщо школи великі.
От ми думали з адміністрацією закладу і вирішили розробити Внутрішню систему фіксації порушень. Вона являє собою гугл таблицю, де багато аркушів. Кожен клас - окремий аркуш. І аркуш Total, який обчислює найбільших порушників по ліцею і сортує їх в порядку від найбільшого до найменшого. Таблиця доступна всім вчителям школи. В кінці чверті до порушників, що ввійшли в Топ-10, будуть застосовуватись певні санкції. Які, ще не знаю. Можливо, штафи батькам, накази по них, залучення поліції тощо.
Забув сказати, ця таблиця - ніби доповнення до електронного журналу, якщо є порушники, то вчитель заходить і відмічає їх або робить записи в блокнот, а в таблицю переносить ввечері чи на вихідних. Скажу так, ефект є. Учні стриманіше набагато себе поводять. Експеримент триває лише два тижні, тому наскільки він вдалий чи ні, ще рано говорити.
Останнє редагування: