Пн, 20.08.2018, 13:44
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » Розділ IV: ВДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ » 4.3 Авторські методики. Алгоритміка та програмування. » Мова програмування Python (Про особливості мови, які варто знати вчителю)
Мова програмування Python
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 13.08.2017, 00:57 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4206
Нагороди: 38
Рейтинг: 377
Коли багато років тому на обкладинці журналу (напевно, "Інформатика в школі") я побачив назву Python (Пайтон), це не викликало особливого інтересу: просто ще одна мова програмування. Проте зараз ситуація дещо змінилась: мова набула популярності серед розробників, постійно розвивається. Останнім часом часто звучать ідеї (і навіть робляться кроки) щодо використання Пайтона для вивчення основ алгоритміки в шкільному курсі інформатики. Ось декілька прикладів:
* з'явився підручник для 8 класу, в якому використовується одночасно дві мови (Паскаль і Пайтон);
* розроблено й опубліковано електронні версії матеріалів для 5 класу на основі Пайтона;
* на курсах вчителів інформатики в Хмельницькому ОІППО активно просувається вивчення Пайтона вчителями;
* http://kpolyakov.spb.ru/download/inf-2014-09a.pdf - стаття "Язык Python глазами учителя".

Очевидно, настав час створити майданчик для обговорення цього на нашому форумі.

Офіційний сайт (зокрема й для звантаження середовища програмування): https://www.python.org/

Інші матеріали:
* https://sites.google.com/site/pythonukr/ - Програмування на мові Python (3.x). Початковий курс
* https://drive.google.com/open?id=1q8cSkWDHjJzyoz2x8iFfFH637tH1lIe5 - Посібник по Python
* https://www.youtube.com/watch?v=wT1OjsMHP3k - Один з відеоуроків від нашого колеги зі Старокостянтинова
* http://teachlab.ucoz.ua/publ/fraktalni_kubi/5-1-0-75 - Моя невеличка спроба використання Пайтона в середовищі тривимірного редактора Блендер.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Нд, 13.08.2017, 01:23
lenbo Дата: Вт, 16.01.2018, 00:39 | Повідомлення № 241
Я тут недавно...
Повідомлень: 28
Нагороди: 1
Рейтинг: 2
Не дочекавшись відповіді, на свій страх і ризик, почала давати у 6 класі Пайтон. Почала з програмки pythonturtle  Потім перейшла на Пайтон 3 модуль черепахи. Дітям подобається (переважній більшості). Проблема у швидкості набору команд (це ж не на смартфоні одним пальцем))), тому дехто не встигає зробити заплановане. Тепер проблеми у мене   :) .  Допоможіть, можливо у когось є завдання для черепахи різного рівня. Є такі дітки, які дуже зацікавилися, вдома пробували. Так-що поки одні малювали квадрат, то вони ялинку, ще й з іграшками намалювали.  Буду вдячна
gry Дата: Вт, 16.01.2018, 06:27 | Повідомлення № 242
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1100
Нагороди: 4
Рейтинг: 120
Цитата lenbo ()
є завдання для черепахи різного рівня
Декілька вправ...
Прикріплення: 4991062.rar(1.5 Kb)
lenbo Дата: Вт, 16.01.2018, 20:25 | Повідомлення № 243
Я тут недавно...
Повідомлень: 28
Нагороди: 1
Рейтинг: 2
Цитата gry ()
Декілька вправ...
Дякую!
swetikccc Дата: Вт, 16.01.2018, 20:42 | Повідомлення № 244
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4113
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
В 6 класі пояснювати списки і залишок від ділення ділення.....
Взагалі то для виконання програми, потрібно створити 2- 3 олівця і пояснювати.


Відредаговано: swetikccc - Вт, 16.01.2018, 20:43
VasilKolomiets Дата: Ср, 17.01.2018, 17:15 | Повідомлення № 245
Новий користувач
Повідомлень: 19
Нагороди: 1
Рейтинг: 21
Цитата Пилипчук_О_П ()
Не дочекавшись відповіді, на свій страх і ризик, почала давати у 6 класі Пайтон. Почала з програмки pythonturtle Потім перейшла на Пайтон 3 модуль черепахи. Дітям подобається (переважній більшості). Проблема у швидкості набору команд (це ж не на смартфоні одним пальцем))), тому дехто не встигає зробити заплановане. Тепер проблеми у мене . Допоможіть, можливо у когось є завдання для черепахи різного рівня. Є такі дітки, які дуже зацікавилися, вдома пробували. Так-що поки одні малювали квадрат, то вони ялинку, ще й з іграшками намалювали.
 Показати можливості можна наприклад з оболонки Пайтону. Там же можна знайти й код програм.
Пункт меню (help->Turtle demo) дивись прикріплення. Дуже цікаво!

Багато чого є у Ютюбі. Ось наприклад:

Прикріплення: 5675047.png(91.4 Kb)


Відредаговано: VasilKolomiets - Ср, 17.01.2018, 17:40
lenbo Дата: Пт, 19.01.2018, 00:39 | Повідомлення № 246
Я тут недавно...
Повідомлень: 28
Нагороди: 1
Рейтинг: 2
Цитата VasilKolomiets ()
Багато чого є у Ютюбі. Ось наприклад:
Дякую! Відео ці переглядала, звідси брала ідеї. І так багато сайтів перелистала. Поки-що працювали з лінійними алгоритмами. Почнемо розгалуження, цикли, тоді ідей більше. Взагалі інформації в Інтернеті ніби і багато, але не все подобається, не все діти осилять
Цитата swetikccc ()
В 6 класі пояснювати списки і залишок від ділення ділення.....
Погоджуюсь.
Але, все одно, буду вдячна за цікаву інформацію.
beregok Дата: Нд, 28.01.2018, 21:03 | Повідомлення № 247
Прописаний назавжди
Повідомлень: 258
Нагороди: 9
Рейтинг: 39
Спитав на едмодо про python порадили цікавий ресурс
https://codecombat.com
gromko Дата: Нд, 28.01.2018, 22:32 | Повідомлення № 248
Лінуксоїд
Повідомлень: 3180
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Щодо C, C++ та Python на олімпіадах - "плюси" по швидкості відстають від "чистого" Сі на 15-20%, а "пайтон" - на 3 порядки.
TYP Дата: Нд, 28.01.2018, 23:11 | Повідомлення № 249
Прописаний назавжди
Повідомлень: 444
Нагороди: 6
Рейтинг: 58
Повз вуха проскочила новина, що за кілька років Pascal приберуть з олімпіади. Хтось таке чув?
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 29.01.2018, 02:54 | Повідомлення № 250
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4206
Нагороди: 38
Рейтинг: 377
Цитата beregok ()
Спитав на едмодо про python порадили цікавий ресурс
https://codecombat.com

Знаю такий. Трохи навіть перекладав. Син мій десь в класі 3-4 трохи "ганяв" там воїнїв.
Цитата gromko ()
Щодо C, C++ та Python на олімпіадах - "плюси" по швидкості відстають від "чистого" Сі на 15-20%, а "пайтон" - на 3 порядки.

Це компенсують, додаючи час тестування для Пайтона. Десь вже обговорювали це.
Шестопалов Дата: Пн, 29.01.2018, 11:31 | Повідомлення № 251
Видавець посібників
Повідомлень: 1540
Нагороди: 15
Рейтинг: 205
Анкета дає таку статистику для 5 класу:
Підтримуєте пропедевтичне вивчення мови програмування Scratch? – 73,2%
Підтримуєте пропедевтичне вивчення мови програмування Python? – 61,9%
Підтримуєте пропедевтичне вивчення мови програмування Java? – 19,6%
Підтримуєте пропедевтичне вивчення мови програмування С++? – 19,6%
Підтримуєте пропедевтичне вивчення мови програмування Pascal? – 30,9%


Відредаговано: Шестопалов - Пн, 29.01.2018, 11:32
gromko Дата: Пн, 29.01.2018, 11:58 | Повідомлення № 252
Лінуксоїд
Повідомлень: 3180
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Цитата Шестопалов ()
Підтримуєте пропедевтичне вивчення мови програмування Scratch? – 73,2%
Тільки проблема у тому, що більшість вчителів не розуміє, як праювати зі Скретчем ,перекладаючи традиційні методи на Скретч та п’ятикласників - алгоритм, лінійні алгоритми, циклічні алгоритми, змінні і т.д. Загалом структура повинна бути наступною:
- вступне заняття, знайомство з середовищем, запуск готових проектів;
- створення першої програми з циклом "завжди";
- участь у розробці навчального проекту "Міні-гра":
   1. планування сценарію;
   2. підбір персонажів;
   3. опис взаємодії персонажів;
   4. необхідність лічильників рахунку.
- створення персонажів (з галереї чи власноруч) та програмування їх руху без взаємодії;
- інтерактивність з користувачем - програмування руху від натиску клавіш (чи переміщення миші);
- інтерактивність між об’єктами - зіткнення та сповіщення; (датчики та сповіщення)
- використання лічильників (змінні).
- демонстрація та обговорення.
І так декілька раз - декілька різних проектів, мінімум теорії та максимум розуміння.
Останній проект - заліковий, сильні учні - індивідуальні проекти, слабкі - колективні. Фасилітація - наше все.
gry Дата: Пн, 29.01.2018, 13:29 | Повідомлення № 253
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1100
Нагороди: 4
Рейтинг: 120
Цитата gromko ()
Тільки проблема у тому, що більшість вчителів не розуміє, як праювати зі Скретчем ,перекладаючи традиційні методи на Скретч та п’ятикласників
Підписуюсь під кожним рядком.! 
Перед вивченням показати https://scratch.mit.edu/ - ігри, ролики, і т.д. - і все піде "аж бігом". Власний досвід. А до алгоритмів - нехай доростуть хоча,б до 7 класу...
fox11 Дата: Пн, 29.01.2018, 17:23 | Повідомлення № 254
Прописаний назавжди
Повідомлень: 284
Нагороди: 3
Рейтинг: 61
Цитата gromko ()
- вступне заняття, знайомство з середовищем, запуск готових проектів;- створення першої програми з циклом "завжди";
- участь у розробці навчального проекту "Міні-гра":
   1. планування сценарію;
   2. підбір персонажів;
   3. опис взаємодії персонажів;
   4. необхідність лічильників рахунку.
- створення персонажів (з галереї чи власноруч) та програмування їх руху без взаємодії;
- інтерактивність з користувачем - програмування руху від натиску клавіш (чи переміщення миші);
- інтерактивність між об’єктами - зіткнення та сповіщення; (датчики та сповіщення)
- використання лічильників (змінні).
- демонстрація та обговорення.

Цитата gry ()
Перед вивченням показати https://scratch.mit.edu/ - ігри, ролики, і т.д. - і все піде "аж бігом". Власний досвід. А до алгоритмів - нехай доростуть хоча,б до 7 класу.

Хорошо, заинтересовали детей. Но где здесь программирование?
gromko Дата: Пн, 29.01.2018, 17:28 | Повідомлення № 255
Лінуксоїд
Повідомлень: 3180
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Цитата fox11 ()
Хорошо, заинтересовали детей. Но где здесь программирование?
Вы всерьёз? О программировании? В 5 классе? ;) 

Кстати, всё что выше я говорил - не моё(или отчасти не моё), таким образом "завлекают" в программирование (на год), а потом бросают на С++  в США
Форум інформатиків » Розділ IV: ВДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ » 4.3 Авторські методики. Алгоритміка та програмування. » Мова програмування Python (Про особливості мови, які варто знати вчителю)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.