Сб, 03.12.2016, 00:25
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » Розділ IV: ВДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ » 4.1 Творча лабораторія учителя ("Я роблю це так...") » Вивчення алгоритмів у молодших класах (Як пояснити малим дітям що таке алгоритми і виконавці.)
Вивчення алгоритмів у молодших класах
SLKuty Дата: Чт, 25.02.2016, 13:52 | Повідомлення № 1
Монтажер
Повідомлень: 763
Нагороди: 4
Рейтинг: 65
Наші діти звикли сприймати світ через ігри. Вчителі молодших класів майже на кожному уроці використовують ігрові моменти для вивчення нової теми.
Відповідно і початки програмування потрібно вивчати через ігри.
На своєму блозі я виставив готові скрипти мови Scratch для створення деяких простих ігр. Блог постійно оновлюється.
http://alexnewinform.blogspot.com/p/blog-page_45.html

для глибшого вивчення програмування і всієї інформатики можна скачати програму Віртуальний репетитор
http://alexnewinform.blogspot.com/p/blog-page_31.html
TYP Дата: Чт, 25.02.2016, 15:35 | Повідомлення № 2
Прописаний назавжди
Повідомлень: 284
Нагороди: 3
Рейтинг: 28
SLKuty, щоб не різати картинки із скриптами достатньо у полі зі скриптом натиснути ПКМ і вибрати зберегти зображення скрипта.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 25.02.2016, 16:56 | Повідомлення № 3
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3052
Нагороди: 18
Рейтинг: 161
Цитата TYP ()
щоб не різати картинки із скриптами достатньо у полі зі скриптом натиснути ПКМ і вибрати зберегти зображення скрипта.

Це в якій версії є така можливість? Не бачу в онлайновій і 2-й під Windows :(
TYP Дата: Чт, 25.02.2016, 18:29 | Повідомлення № 4
Прописаний назавжди
Повідомлень: 284
Нагороди: 3
Рейтинг: 28
Цитата Пилипчук_О_П ()
Це в якій версії є така можливість?
Ще користуюсь 1.4 і під Linux і Windows. А в новіших не дивився.

Переглянув пару англомовних ресурсів - дійсно немає в старших версіях такої можливості.


Відредаговано: TYP - Чт, 25.02.2016, 18:44
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 26.02.2016, 02:00 | Повідомлення № 5
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3052
Нагороди: 18
Рейтинг: 161
Нарешті оновилась версія "Blockly Games" - онлайнового середовища з алгоритмічними задачками для різних іграшкових виконавців:
https://blockly-games.appspot.com

Тепер, якщо все пройшло правильно, є 100% український переклад. Прошу випробувати і надсилати зауваження.
TYP Дата: Пт, 26.02.2016, 13:56 | Повідомлення № 6
Прописаний назавжди
Повідомлень: 284
Нагороди: 3
Рейтинг: 28
Цитата Пилипчук_О_П ()
Нарешті оновилась версія "Blockly Games"
Клас! Оце те, чого не вистачає у Скретч. Учням, особливо початкової школи важко самому придумати і щось "круте" зробити. А готові завдання якраз те що треба.
gromko Дата: Пт, 26.02.2016, 18:08 | Повідомлення № 7
Лінуксоїд
Повідомлень: 2116
Нагороди: 16
Рейтинг: 196
Цитата Пилипчук_О_П ()
Нарешті оновилась версія "Blockly Games" - онлайнового середовища з алгоритмічними задачками для різних іграшкових виконавців:
https://blockly-games.appspot.com

Тепер, якщо все пройшло правильно, є 100% український переклад. Прошу випробувати і надсилати зауваження.


Блоклі можна використовувати в офлайні, без підключення до Інтернету - завантажте архів https://github.com/google....-uk.zip ,
розпакуйте, та запустіть index.html за допомогою браузера

П.Пилипчук - Pond Tutor ("Тренувальний Ставок") варто перейменувати, хоча б на "Тренування" (довга фраза не поміщається)
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 26.02.2016, 18:37 | Повідомлення № 8
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3052
Нагороди: 18
Рейтинг: 161
Вже перейменовано: тренувальний - "Ставочок", а далі - "Став" :)

Офлайнові версії на Github ще не оновлені, тобто переклад там неповний.


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Пт, 26.02.2016, 18:37
Форум інформатиків » Розділ IV: ВДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ » 4.1 Творча лабораторія учителя ("Я роблю це так...") » Вивчення алгоритмів у молодших класах (Як пояснити малим дітям що таке алгоритми і виконавці.)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2016.