Ср, 07.12.2016, 16:25
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 5 з 5«12345
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » Розділ IV: ВДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ » 4.1 Творча лабораторія учителя ("Я роблю це так...") » Виставлення ІІ-ої семестрової, і річної оцінки (чим керуватись при виставленні річної оцінки?)
Виставлення ІІ-ої семестрової, і річної оцінки
Romek Дата: Вт, 19.05.2015, 08:40 | Повідомлення № 61
Тут живе...
Повідомлень: 141
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Цитата Jimik ()
Тематична оцінка не перездається, тільки семестрова. Але якщо йдеш на медаль то втрачаєш її.

Змоделюємо ситуації:

1. Учень прийшов на 1 урок виконав задання на 11. Далі на уроки не ходив. Яку ставити оцінку за семестр?

2. Тематична виставляється як середнє усіх робіт під час вивчення теми: практичні, тести, контрольні, і т. д. Практичні, як правило, легші і за них можна одержати 11, тести чи контрольні роботи важчі, відповідно, 11 одержати важче. Отже, учень, просто не приходить на контрольну роботу. Яку оцінку тоді ставити за тематичну?
volevikt Дата: Вт, 19.05.2015, 09:24 | Повідомлення № 62
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1584
Нагороди: 23
Рейтинг: 160
Цитата Romek ()
1. Учень прийшов на 1 урок виконав задання на 11. Далі на уроки не ходив. Яку ставити оцінку за семестр?

Учень був лише на 1 уроці в семестрі?
Ви ж бачите цю ситуацію не в останній день занять, а набагато раніше, тож маєте обговорити це питання з класним керівником та адміністрацією школи, можливо, винести на розгляд педагогічної ради.
У мене подібний випадок. У 7 класі маю 0,5 год. на тиждень. Є учень, який тікає з останніх уроків, у т. ч. і з мого. Був 1 раз, отримав 4. Поговорила з класним керівником, "зловили" його на ще 1 урок. Отримав 2. Тепер з чистою совістю можу поставити за семестр 3.

Цитата Romek ()
2. Тематична виставляється як середнє усіх робіт під час вивчення теми: практичні, тести, контрольні, і т. д. Практичні, як правило, легші і за них можна одержати 11, тести чи контрольні роботи важчі, відповідно, 11 одержати важче. Отже, учень, просто не приходить на контрольну роботу. Яку оцінку тоді ставити за тематичну?

11.
Romek Дата: Вт, 19.05.2015, 09:31 | Повідомлення № 63
Тут живе...
Повідомлень: 141
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Цитата volevikt ()
11.

Отже, виходить, що учень, який "чемніший, чесніший" теоретично може одержати нижчий бал ніж "хитріший", так?
volevikt Дата: Вт, 19.05.2015, 09:34 | Повідомлення № 64
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1584
Нагороди: 23
Рейтинг: 160
На жаль, так.
Якщо Ви впевнені, що учень умисно пропускає уроки, на яких пишуться контрольні роботи чи складаються тести, Ви можете на початку наступного, після пропущеного, уроку дати цьому учневі тести.)))
У подальшому бажання пропускати важливі уроки зникне. ;)
Тетяна_76 Дата: Пт, 22.05.2015, 22:30 | Повідомлення № 65
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Шановні, підкажіть! А якщо учень взагалі не ходив до школи, адміністрація знала, покривала, а тепер  мова зайшла про апеляцію (до речі - я  говорю  про початкову ланку).  Чи законно це?
DPV Дата: Сб, 23.05.2015, 10:59 | Повідомлення № 66
Тут живе...
Повідомлень: 119
Нагороди: 1
Рейтинг: 20
Цитата volevikt ()
Якщо Ви впевнені, що учень умисно пропускає уроки, на яких пишуться контрольні роботи чи складаються тести

У нашій шолі була аналогічна ситуація з однією ученицею,  з бідьшості предметів, це питання було розглянуте на нараді, вчителі дали контрольні для перевірки знань, з "небес і мрій" було показано батькам реальний стан знань. Пропуски закінчилися.

Виникла проблемна ситуація, в кінці року йде повторення навчального матеріалу, я проводив тестування, учні отримали оціни, адміністрація звернула увагу, що семестрова виставлена невірно, оцінки за повторення не враховувати? Семестрова виставляється на основі тематичних і все.
Тематичні 6,7,8 повторення тестування 4 за семестр поставив 6, у деяких оцінка підвищилася.
gu2in Дата: Сб, 23.05.2015, 19:49 | Повідомлення № 67
Досвідчений учасник
Повідомлень: 617
Нагороди: 7
Рейтинг: 193
Є інструкція: "Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо."
А ось тлумачать її кожен на свій розсуд...
Якщо у вас повторення триває 1-3 уроки, то ставити за нього тематичну не доцільно. Семестрова виставляється по тематичним, а ось врахувати "динаміку" можна і по повторенню:
якщо спірних моментів немає, наприклад тематичні 5-5-5, а за повторення 4 чи 6 - тоді можна і не враховувати;
якщо є спірні моменти 5-6-5-6, а повторення 6 чи нижче - можна і врахувати.
А взагалі спірні питання - це на розсуд учителя, він краще знає рівень знань учня, просто треба вміти аргументувати свою оцінку учням, адміністрації, батькам.
PTetyana Дата: Пн, 25.05.2015, 08:24 | Повідомлення № 68
Прописаний назавжди
Повідомлень: 268
Нагороди: 2
Рейтинг: 28
Цитата volevikt ()
Якщо Ви впевнені, що учень умисно пропускає уроки, на яких пишуться контрольні роботи чи складаються тести, Ви можете на початку наступного, після пропущеного, уроку дати цьому учневі тести.)))
Я роблю так само. Навіть, якщо учень пропускає уроки постійно, то в кінці семестру обов'язково з'явиться хоча б на один урок. Тоді й даю йому усі пропущені контрольні. Якщо учень не задоволений оцінкою за свої відповіді (вони ж не можуть бути дуже хороші ;) ), то може прийти на наступний день перездати (звичайно це не по інструкції, але ми ж "повинні йти назустріч учням"). Якщо ж не прийшов - ура, ставимо те що є.
В принципі така ситуація потім усе рідше трапляється, усі розуміють що ліпше написати контр. роботу з класом, як потім кільки разів писати її самому.
А на рахунок повторення - ми не виносимо його в окрему тему, пишемо повтори ... на кожному уроці ІІ семестру, тому й окремих оцінок за повторення немає. Оцінка за семестр виставляються згідно інструкцій на основі тематичних. Як правило - це середнє арифметичне з врахуванням більш важливих тем.


Відредаговано: PTetyana - Пн, 25.05.2015, 08:46
gu2in Дата: Пн, 25.05.2015, 12:15 | Повідомлення № 69
Досвідчений учасник
Повідомлень: 617
Нагороди: 7
Рейтинг: 193
Цитата PTetyana ()
А на рахунок повторення - ми не виносимо його в окрему тему

Більшість вчителів інформатики викладають ще якийсь предмет. У кожного предмета своя специфіка, тому я і згадав
Цитата gu2in ()
Якщо у вас повторення триває 1-3 уроки, то ставити за нього тематичну не доцільно.
Форум інформатиків » Розділ IV: ВДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ » 4.1 Творча лабораторія учителя ("Я роблю це так...") » Виставлення ІІ-ої семестрової, і річної оцінки (чим керуватись при виставленні річної оцінки?)
Сторінка 5 з 5«12345
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2016.