Пт, 18.08.2017, 02:25
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 4«1234
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.14 Інформатика за кордоном » Изучение информатики в России и Украине (Сравниваем количество часов, концепцию и т.д.)
Изучение информатики в России и Украине
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 29.06.2010, 21:13 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3616
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Недавно начал общаться на замечательном российском форуме http://pedsovet.su/forum/ и там же в разделе "Форум учителей информатики создал тему "Изучение информатики в России и Украине": http://pedsovet.su/forum/32-3142-1
Прояснил для себя интересную картину, что информатика в России как обязательный предмет с 8-го класса по 1 часу в неделю. В связи с тем, что школа в наших соседей 11-летняя, получается, что российские школьники учат информатику на протяжении 4-х лет (8-11 кл). по 1 часу в неделю, что вполне соответствует нашей концепции 12-летней школы (9-12 класс по часу в неделю).
Далее привожу ссылку на программу для 8-9 класса РФ: http://pedsovet.su/load/53-1-0-2703
А вот для 10-11 класса с программами я так и не разобрался, у них получается не учебники заточены под единую программу, а наоборот - программа пишется под учебник. Почитав несколько тем форума, я так понял, что программ для 10-11 классов у них несколько и каждый выбирает соответствующую учебнику программу. Учителя так же как и у нас делятся на сторонников программирования и фанатов ИТ в силу разных причин, наверное таких же как у нас. То есть некоторые из них программирования не преподают вообще, другие делают максимальный уклон в сторону алгоритмизации. Насколько я знаю, у нас картина в этом плане немного другая, то есть никакого выбора нету, есть строго 1 министерская программа (скажем для 10-11 класса 11-летней школы), которую мы должны выполнять с минимальными отклонениями.
Общий вывод делаю такой, что ситуация с информатикой в России не на много лучше, чем в Украине. Ну и с программированием там тоже мутная картина.
Anatoli Дата: Ср, 14.08.2013, 00:40 | Повідомлення № 46
Прописаний назавжди
Повідомлень: 205
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Давайте позмагаємося, може, хтось розкопає, що вивчають з інформатики у розвинених країнах?
Ktara Дата: Ср, 14.08.2013, 16:51 | Повідомлення № 47
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3869
Нагороди: 36
Рейтинг: 275
Покопаюсь в компьютере и выложу программу по информатики США и Германии. Единственная проблема - они на американском и немецком языке. Еще надо попросить подружку чтоб она глянула не удалила свою программу по информатике (училась в Швейцарии)
Anatoli Дата: Сб, 17.08.2013, 00:25 | Повідомлення № 48
Прописаний назавжди
Повідомлень: 205
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Було б дуу-у-у-уже цікаво. З мовами розберемося, не проблема.
Вчитель Дата: Пт, 22.11.2013, 20:04 | Повідомлення № 49
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Цитата swetikccc ()
Ми радянську відкинули, а вони мабуть трохи модернізували.
    Мабуть так. слава Богу, хоч через два роки фізики і математики годин стане більше в осній школі...
swetikccc Дата: Сб, 23.11.2013, 09:12 | Повідомлення № 50
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3773
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата Вчитель ()
Мабуть так. слава Богу, хоч через два роки фізики і математики годин стане більше в осній школі...

А 10 і 11? ^_^
Як казав мій син, мені неважко розв'язати задачу, мені важко перевести її рішення в шкільний матапарат.


Відредаговано: swetikccc - Сб, 23.11.2013, 09:13
NataliyG Дата: Пн, 25.11.2013, 21:12 | Повідомлення № 51
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Цитата Anatoli ()
Було б дуу-у-у-уже цікаво. З мовами розберемося, не проблема.
Це трохи не в тій темі. Я шукала інформацію про вивчення інформатики за кордоном коли працювала над проблемою вивчення сліпого набору в школі. І знайшла програму для вивчення інформатики в США. Вік мені було дуже важко визначити. Ось ця програма. Маю ще підручник!

Додано (25.11.2013, 19:12)
---------------------------------------------

Цитата swetikccc ()
Як казав мій син, мені неважко розв'язати задачу, мені важко перевести її рішення в шкільний матапарат.
Так кількість годин не виправить ситуації, треба міняти підхід, програму, систему освіти...
Прикріплення: 38_Computer_Key.pdf(56Kb)
Вчитель Дата: Нд, 01.12.2013, 22:30 | Повідомлення № 52
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
У нас усе добре. Не треба лісапеда винаходити! Нехай не заважатимуть нам. Ми можемо нормально готувати дітей до вступу до вишів. Маємо навчити дітей математики, фізики - а більшого й не  треба, інформатика - інструмент, який ми маємо допомогти дітям освоїти... От така думка людини, яка 20 років читає теорфізику й інформатику ...

Додано (01.12.2013, 20:19)
---------------------------------------------
Цитата Anatoli ()
Давайте позмагаємося, може, хтось розкопає, що вивчають з інформатики у розвинених країнах

Не заморачуйтесь, не треба щось копати. В Інтернеті все є. Щоправда, слід розуміти, що називається наша Інформатика по різному, і не скрізь у Європі є інформатика навчальним предметом - зміст навчання залишається. Можу сказати, що вимоги до результатів навчання є в усіх країнах, і вони ОБОВ"ЯЗКОВО передбачають знання ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ основ ІТ - а ми маємо дітей цього навчити!!

Додано (01.12.2013, 20:30)
---------------------------------------------

Цитата swetikccc ()
Як казав мій син, мені неважко розв'язати задачу, мені важко перевести її рішення в шкільний матапарат.
То це не горе, просто треба подумати, що то є "шкільний матапарат"? Особисто я не бачу проблем - матапарат  - то є матапарат, матмодель шкільної задачі з фізики - то є просто матмодель, описана тими словами, які доступні ВСІМ. Якщо це не так -то або модель описує ГЕНІЙ, або вже не знаю що. Головне - матмодель має бути. А якщо вчитель не розуміє її і не може пояснити, чому вона неправильна, або незрозуміла - то це означає, що його фаховий рівень недостатній для цього...


Відредаговано: Вчитель - Нд, 01.12.2013, 22:20
gry Дата: Нд, 01.12.2013, 23:08 | Повідомлення № 53
Наполегливий учасник
Повідомлень: 995
Нагороди: 2
Рейтинг: 100
Цитата Вчитель ()
інформатика - інструмент,
!!!
swetikccc Дата: Нд, 01.12.2013, 23:23 | Повідомлення № 54
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3773
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата Вчитель ()
То це не горе, просто треба подумати, що то є "шкільний матапарат"? Особисто я не бачу проблем - матапарат  - то є матапарат, матмодель шкільної задачі з фізики - то є просто матмодель, описана тими словами, які доступні ВСІМ. Якщо це не так -то або модель описує ГЕНІЙ, або вже не знаю що. Головне - матмодель має бути. А якщо вчитель не розуміє її і не може пояснити, чому вона неправильна, або незрозуміла - то це означає, що його фаховий рівень недостатній для цього..
 Давайте ще в класі в 7-му закінчимо вивчення фізики, для чого тягнути до 9-го.
Для чого нам мат апарат, ми на пальцях в 7 класі все по'яснемо.
Шановний, я що тут сказав що мій син вчитель?:-)

Додано (01.12.2013, 21:23)
---------------------------------------------
Для прикладу
Тіло кинуту під кітом до горизонту впихнемо в матапарат семикласника.:-)

Yura_Shrol Дата: Пн, 02.12.2013, 21:16 | Повідомлення № 55
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 507
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Цитата swetikccc ()
Тіло кинуту під кітом до горизонту впихнемо в матапарат семикласника.:-)
Що цікаво в рівні стандарту з фізики цього питання зараз не розглядають ні в якому класі.


Відредаговано: Yura_Shrol - Пн, 02.12.2013, 21:17
Ruslan_Pr Дата: Нд, 26.02.2017, 11:07 | Повідомлення № 56
Часто заходить...
Повідомлень: 66
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Щось ця тема не розвивається. Коли в нас в школі проходили педчитання по освіті за кордоном, що казали, що освіта в Швеції найкраща, далі Японія, Гонконг.
Мене цікавить думка колег, може хтось детально цікавився освітою в цих країнах, або в інших. Цікавить принципи організації навчання.
Ktara Дата: Нд, 26.02.2017, 12:30 | Повідомлення № 57
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3869
Нагороди: 36
Рейтинг: 275
как по мне. то нельзя сравнивать круглое с красным :)
В разных странах разная идеология и отношение со стороны государства. Можно брать много хорошего, но менталитет нашей страны - не примет изменениея
Это что-то мне напоминает, как родители выбирают из образования других стран только то, что подходит им, и упускают другое в этих же странах, но просто им не подходит
например Япония, там дргой подход к воспитанию. И это идет именно со стороны госудаства. 
Наши родители кричат, что школьный дресс код (ну чтоб не носили юбки в виде широкого пояса) в топку и не дай бог в классе полы помыть. Я в Японии и дресс-код и дети сами с 6-ти лет добираются в школу (а не родителит  на машине под самое крыльцо, а потом еще и рюкзак в класс занести), и моют полы не только в классе. но и коридорах (так как уборщиц нет по штату, а детей учат уважать любой труд)
И т.д. Раньше было проблематично. а сейчас в сети есть много рассказов про образование в других странах. Только не забываем. что многие страны не выносят сор из избы (и что такое социальная школа с колючей проволкой. разделяющая учителей и учеников - там не найти) 
так что обычный гугл выдаст много информации :)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.14 Інформатика за кордоном » Изучение информатики в России и Украине (Сравниваем количество часов, концепцию и т.д.)
Сторінка 4 з 4«1234
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.