Пн, 20.11.2017, 11:37
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 42 з 266«124041424344265266»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Новини освіти
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:12 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 1
Рейтинг: 5

В даній рубриці будуть розміщуватись новини в галузі освіти та їх обговорення

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


[admin]Велике прохання - всі статті ховати у спойлер. Обов'язково зазначати джерело інформації. Пости з порушенням правил, будуть видалятися без попереджень та наступних пояснень[/admin]
GarryPotter Дата: Сб, 04.11.2017, 01:55 | Повідомлення № 616
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Про освітні інновації: справжні та не зовсім
Українська правда
serbor Дата: Сб, 04.11.2017, 01:55 | Повідомлення № 617
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (GarryPotter)
Володимир Бєлий

Очень интересно и правильно!
GarryPotter, спасибо за актуальную статью. И, я думаю, спойлер уберите. Эти мысли скрывать не следует.
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 01:55 | Повідомлення № 618
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (GarryPotter)
Звісно, задля об'єктивності директору треба організувати таку моніторингову атестацію учнів, за якої вплив "рідного" їм учителя був би виключеним. Завдяки кваліфікованим завданням, що підібрані не власними вчителями, а незалежним експертом - керівники шкіл зможуть по-справжньому контролювати виконання навчальних програм підопічними вчителями.

Біда в тому, як би виключити директора, який тисне на оцінки. )))
serbor Дата: Сб, 04.11.2017, 01:55 | Повідомлення № 619
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote
задля об'єктивності директору треба організувати таку моніторингову атестацію учнів

Только добросовестные учителя бывают объективными, а директору нужны "визуальные" показатели школы, он старается "пыль в глаза пускать" родителям и вышестоящим органам. И самое главное, у директора есть"виды" на конкретных учеников, родителей, - от директора и его вышестоящего руководства исходит коррупция в школе.
Именно директора и ближайшую администрацию от мониторинга надо изолировать! Но как?


Відредаговано: serbor - Сб, 25.06.2011, 15:00
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 01:55 | Повідомлення № 620
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (serbor)
Именно директора и ближайшую администрацию от мониторинга надо изолировать! Но как?

Ось як
Quote (GarryPotter)
1. З метою адаптації до процедур незалежної атестації проводити щорічні класні атестації "а-ля ДПА" за матеріалом минулорічного ЗНО.

2. Для забезпечення стабільних мотивів до навчання проводити ДПА адміністраторами регіону на принципах незалежності від учителів, які навчали випускників:

- один предмет в один і той же час;

- розсіювання учнів по приміщенням не свого закладу;

- контроль за виконанням робіт предметниками іншого профілю;

- шифрування робіт регіональними адміністраторами;

- перевірка робіт регіональною комісією;

- акцент атестації не на формальне відтворення фактів, а на застосування базових понять;

- тощо.


І якщо моніторинги не співпадають в значній мірі...... ))))

І виправте немою цитату :)


Відредаговано: swetikccc - Сб, 25.06.2011, 12:58
mouse Дата: Сб, 04.11.2017, 01:55 | Повідомлення № 621
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (serbor)
директора и его вышестоящего руководства исходит коррупция в школе.

Буду настаивать на мнении, что она исходит не от директора, а от министерства, которое иногда требует то, что в конце концов приводит к неправдивым данным.
serbor Дата: Сб, 04.11.2017, 01:56 | Повідомлення № 622
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (mouse)
Буду настаивать на мнении, что она исходит не от директора

Да ладно! Есть школы, где честный и принципиальный директор, и там внутри школы и напряженный учебный процесс и хорошая психологическая атмосфера.

Додано (25.06.2011, 15:07)
---------------------------------------------
Самыми "гнилыми" оказываются всегда мелкие начальники. Кто, например, в армии самый "гнилой" - прапорщики и сержанты (до власти дорвались, а ума нет).

mouse Дата: Сб, 04.11.2017, 01:56 | Повідомлення № 623
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (serbor)
напряженный учебный процесс

Возможно. Только там не один директор - там команда. Я знаю такую школу - например ФМГ№17 (г. Винница). Там работает сплоченный коллектив. Будучи еще студентом-практикантом был принят в ряды кафедры физиков. В конце практики уходил со слезами на глазах. И до конца учебы в универе постоянно заходил в гости.
А когда в коллективе одни разборки между собой, то там и директор не поможет.
Но многое зависит от всей вертикали. Для этой гимназии выбивают ее же сотрудники (мотивируя результатами) многие программы.
serbor Дата: Сб, 04.11.2017, 01:56 | Повідомлення № 624
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (mouse)
Только там не один директор - там команда.

Да команда формируется директором. У нас в городе есть школа (№1 г. Ясиноватая). Когда-то была престижной и лучшей. Потом сменился директор, половина учителей уволилась, и коллектив стал похожа на нового директора (не буду его обсуждать). А к нам перешли принципиальные и умные учителя из той школы, мы окрепли, администрация наша более-менее порядочная. Мы стали престижной школой в городе. У нас тоже команда. Но кто её собирал?
mouse Дата: Сб, 04.11.2017, 01:56 | Повідомлення № 625
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Директор не может на свой манер выбирать команду! Это его назначают. Он может "прессовать учителей", чтобы они ушли. А уволить - ну ни как. Тем более, что если завучи будут против него - ему самому придется уволиться.
serbor Дата: Сб, 04.11.2017, 01:56 | Повідомлення № 626
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (mouse)
Директор не может на свой манер выбирать команду!

Выбирать не может, а формировать в течение некоторого времени может. Инородные экземпляры психологически не выдержат и уйдут. Вот и получается, в одной школе "гадюшник", а в другой - команда.
sib Дата: Сб, 04.11.2017, 01:56 | Повідомлення № 627
Тут живе...
Повідомлень: 125
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
1.Директор не может уволить учителя.
2. Назначает учителя также отдел образования, а не директор.
3. Директор работает с тем, что имеет и если имеет "гадюшник"...
Ковшун Дата: Сб, 04.11.2017, 01:57 | Повідомлення № 628
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (serbor)
Звісно, задля об'єктивності директору треба організувати таку моніторингову атестацію учнів, за якої вплив "рідного" їм учителя був би виключеним.

Так про об’єктивність теперішні директори в більшості і не думають!
Їм...(директорам)...треба не об’єктивність, а справна цифра ;)
Quote (swetikccc)
Біда в тому, як би виключити директора, який тисне на оцінки. )))

А як його виключиш? Він же своїм тиском підігрує відділу освіти ;)

Quote (serbor)
Только добросовестные учителя бывают объективными, а директору нужны "визуальные" показатели школы, он старается "пыль в глаза пускать" родителям и вышестоящим органам. И самое главное, у директора есть"виды" на конкретных учеников, родителей, - от директора и его вышестоящего руководства исходит коррупция в школе.

Повністю з Вами згоден!
Quote (mouse)
Буду настаивать на мнении, что она исходит не от директора, а от министерства, которое иногда требует то, что в конце концов приводит к неправдивым данным.

В корне в Вами не согласен!
Цепочка, на мой взгляд такова:
Школа....отдел образования...управление образования, а затем уже и министерство!


Quote (serbor)
Есть школы, где честный и принципиальный директор, и там внутри школы и напряженный учебный процесс и хорошая психологическая атмосфера.

С этим нельзя не согласиться!!!
Quote (serbor)
Выбирать не может, а формировать в течение некоторого времени может. Инородные экземпляры психологически не выдержат и уйдут. Вот и получается, в одной школе "гадюшник", а в другой - команда.

С этим тоже нельзя не согласиться!!!

Отсюда ВЫВОД!!!
Директор может ВСЕ!!!
Недаром народная пословица гласит:
Рыба гниет с головы!
GarryPotter Дата: Сб, 04.11.2017, 01:57 | Повідомлення № 629
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Щодо організації навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій
Лист МОНмолодьспорт №1/9-493 від 24.06.11 року
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

№1/9-493 від 24 червня 2011 року

Міністерство освіти і науки,
молоді та спорту Автономної Республіки Крим,
управління освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій
Інститути післядипломної педагогічної освіти

Щодо організації навчання вчителів з
використання інформаційно-комунікаційних технологій

На виконання пункту 3.18 наказу Міністерства від 11.05.11 №436 "Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року" щодо стовідсоткового оволодіння вчителями загальноосвітніх навчальних закладів до кінця 2011 основ інформаційно-комунікаційних технологій надсилаємо методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій.

Додатки: зазначене на 2 арк.

Заступник Міністра Б.М. Жебровський

Додаток
до листа МОНмолодьспорт
від 24червня 2011 р. №1/9-493

Методичні рекомендації
щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій
Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. На сьогодні, без використання інформаційно-комунікаційних засобів не можливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів.

З початком комп’ютеризації навчальних закладів проводилася і підготовка вчителів. Оволодіння вчителями основами інформаційно-комунікаційних технологій здійснювалось:

під час навчання в педагогічних навчальних закладах;
під час курсів підвищення кваліфікації в Інститутах післядипломної педагогічної освіти;
шляхом самоосвіти;
шляхом проведення курсів окремими потужними міжнародними ІТ-корпораціями тощо.
З метою забезпечення 100-відсоткового оволодіння вчителями до кінця 2011 року основ інформаційно-комунікаційних технологій Міністерство рекомендує активізувати традиційні, наведені вище, форми організації роботи та запроваджувати інноваційні форми, які були представлені під час Всеукраїнської естафети "Нові горизонти української школи":

вчитель – вчитель. Ця форма передбачає навчання одних вчителів іншими, які мають навички володіння ІКТ, в межах одного навчального закладу. Досвід впровадження такої форми мають майже всі регіони країни;

школа – школа. Навчальні заклади, в яких вчителі володіють інформаційно-комунікаційними технологіями беруть шефство над своїми колегами з іншого(их) закладу(ів) з метою підвищення рівня їх ІК компетентності. Досвід подібної роботи мають заклади міста Києва;

учень – вчитель. Подібна форма спрямована на співпрацю між вчителем і учнем, в ході якої йде двосторонній обмін інформацією. Вона дозволяє вчителям підвищити свій рівень володіння ІК технологіями та покращити взаєморозуміння з учнями. Досвід такої форми роботи не настільки поширений, але він апробований у окремих закладах більшості регіонів країни.
Кожен вчитель загальноосвітнього навчального закладу, незалежно від ступеня, типу, форми власності закладу та рівня своєї кваліфікації, повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства. А саме:

Створювати:
-текстові документи;
-таблиці;
-малюнки;
-діаграми;
-презентації.

Використовувати:
-Інтернет-технології;
-локальні мережі;
-бази даних.

Здійснювати:
- анкетування;
- діагностування;
- тестування;
- пошук необхідної інформації в мережі Інтернет.

Розробляти власні електронні продукти (розробки уроків, демонстраційний матеріал).

Поєднувати готові електронні продукти (електронні підручники, енциклопедії, навчальні програми, демонстраційні програми т. п.) у своїй професійній діяльності.

Відповідність рівня володіння вчителями інформаційно-комунікаційними технологіями наведеним вище орієнтовним вимогам мають визначати місцеві органи управління освітою. Міністерство передбачає проведення моніторингу навченості вчителів.

Навчальним закладам, всі вчителі яких відповідають вимогам до рівня володіння ІКТ, районні (міські) відділи освіти видають сертифікат "100 відсотків володіння ІКТ".

З метою заохочення вчителів до оволодіння навичками використання ІКТ органи місцевого самоврядування можуть встановлювати інші форми морального та матеріального стимулювання (щомісячні, квартальні диференційовані доплати вчителям відповідно рівня, преміювання, першочергове постачання засобів ІКТ тощо).
serbor Дата: Сб, 04.11.2017, 01:57 | Повідомлення № 630
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (sib)
Директор не может уволить учителя.
Формально уволить не может. Избавиться при желании может.

Quote (sib)
Назначает учителя также отдел образования, а не директор.
Впервые слышу. У нас все принимаются на работу через директора.

Quote (sib)
Директор работает с тем, что имеет и если имеет "гадюшник"...
Что происходит на деле в нашем городе, я то знаю.

У большинства форумчан в школе творится полное беззаконие, бардак, и винят они в основном министерство освиты. В моей школе моральная и материальная обстановка получше чем у некоторых, и я думаю, благодаря прежде всего школьной администрации и вопреки ГорУО и МОН. И школьной администрации и коллективу приходится тратить немало ресурсов, чтобы всё было как надо, а не так как есть.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Сторінка 42 з 266«124041424344265266»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.