Пн, 17.12.2018, 14:40
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Новини освіти
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:12 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 59
Нагороди: 2
Рейтинг: 15

В даній рубриці будуть розміщуватись новини в галузі освіти та їх обговорення

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


[admin]Велике прохання - всі статті ховати у спойлер. Обов'язково зазначати джерело інформації. Пости з порушенням правил, будуть видалятися без попереджень та наступних пояснень[/admin]
mul44 Дата: Нд, 25.03.2018, 21:22 | Повідомлення № 4096
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1101
Нагороди: 4
Рейтинг: 48
Цитата gry ()
Зовсім не так ! Тут ціла методика . І шість - залишиться шість для кожного... (Ну ще плюс - робота в парах групах...)
Оо, зрозуміло, почитав, а якщо загублять? Чи вони в школі будуть зберігатися весь час?)
ilona_15 Дата: Сб, 31.03.2018, 11:13 | Повідомлення № 4097
Перспективна вчителька
Повідомлень: 158
Нагороди: 3
Рейтинг: 48
Можливо когось зацікавить книга «Прихована історія американської освіти» розповідає про систему шкільного навчання у США від
самих її витоків до сьогодення. Автор Джон Тейлор Ґатто надзвичайно ґрунтовно аналізує різні періоди й
філософські течії як безпосередньо в освіті, так і в американській (і світовій) історії загалом. Він викриває проблеми сучасної освіти й показує як, коли й чому вони виникли. Усі твердження пана Ґатто підкріплені численними фактами як з власного досвіду, так і з досвіду його учнів і колег, а також історичними прикладами. Книга, у першу чергу, для педагогів і свідомих батьків, які прагнуть знайти дієві підходи до освіти й виховання дітей.
Автор: Джон Тейлор Ґатто
Рік видання: 2016
Мова оригіналу: англійська
Мова видання: українська
Кількість сторінок: 448
Формат: 215х280 мм, оправа тверда ламінована
ISBN: 978-966-97576-0-9
Доставка “Новою поштою” за ваш рахунок. Сама книга – безкоштовно.

https://umity.in.ua?mref=1882
світи”
Nicola Дата: Сб, 07.04.2018, 17:33 | Повідомлення № 4098
Прописаний назавжди
Повідомлень: 400
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Міносвіти і “IT-школяр” домовилися спільно розвивати цифрову освіту в школах

,,Вони домовилися співпрацювати у розробці нової навчальної програми з інформатики для 1-12 класів, сучасних методик викладання предмету, вимог до підручників і шкільного цифрового обладнання. Окрему увагу приділено підвищенню кваліфікації вчителів інформатики та підготовці майбутніх вчителів...."
gromko Дата: Сб, 07.04.2018, 17:54 | Повідомлення № 4099
Лінуксоїд
Повідомлень: 3198
Нагороди: 32
Рейтинг: 401
Цитата Nicola ()
Міносвіти і “IT-школяр” домовилися спільно розвивати цифрову освіту в школах

Детально: https://mon.gov.ua/ua....hkolyar
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 07.04.2018, 18:01 | Повідомлення № 4100
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4269
Нагороди: 38
Рейтинг: 396
Цитата Nicola ()
співпрацювати у розробці нової навчальної програми з інформатики для 1-12 класів

"Шо? Апять?!"
Я, з одного боку, розумію, що програму слід змінити кардинально, прибравши з неї всі прикладні речі (офіс, графіку, музику, відео, урядування і т.п.). З іншого боку, чує моє серце, що зміни будуть якісь інші...
Bandalak Дата: Сб, 07.04.2018, 19:57 | Повідомлення № 4101
Лідер форуму
Повідомлень: 6072
Нагороди: 43
Рейтинг: 276
У нас програми міняють частіше, ніж шкарпетки. У такому режимі ніяких якісних напрацювань бути не може в апріорі!
Nicola Дата: Сб, 07.04.2018, 23:05 | Повідомлення № 4102
Прописаний назавжди
Повідомлень: 400
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Цитата Пилипчук_О_П ()
змінити кардинально, прибравши з неї всі прикладні речі
Програмування, програмування? Для кого? Себто одні програмісти будуть? Чи я не так зрозумів?

Додано (08.04.2018, 00:05)
---------------------------------------------
Як не хочеться щоб це все закінчилось дерибаном коштів, або закупок на нереальні суми. Не дарма так бізнес активізувався. Чують бабки...

gry Дата: Нд, 08.04.2018, 04:58 | Повідомлення № 4103
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1121
Нагороди: 4
Рейтинг: 120
Цитата Bandalak ()
У такому режимі ніяких якісних напрацювань бути не може в апріорі!
Готуємося до нових "циркулярів".
Цитата Nicola ()
Програмування, програмування? Для кого?
Думаю, що у цьому році програмування "наїлися" у 8-9 класах... Переважній більшості (99 відсотків) , як то кажуть,  воно "до лампочки". Може  у вас не так...


Відредаговано: gry - Нд, 08.04.2018, 04:59
DPV Дата: Нд, 08.04.2018, 08:40 | Повідомлення № 4104
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
Нагороди: 7
Рейтинг: 76
"Христос воскрес!"

Цитата Пилипчук_О_П ()
прибравши з неї всі прикладні речі (офіс, графіку, музику, відео, урядування і т.п.)

І що тоді лишиться?

Цитата gry ()
Думаю, що у цьому році програмування "наїлися" у 8-9 класах... Переважній більшості (99 відсотків) , як то кажуть,  воно "до лампочки". Може  у вас не так...

Ну якщо відверто, то учням після 6-7-го класу все "до лампочки", а програмування так взагалі.
Проводили педраду про "мотивацію" учнів до навчання, і психолог проводив анкетування учнів з різних питань 5-11 класи, лише один учень з 210 написав, що хоче стати програмістом,

Враховуючи, що підручники для 8-9 не перевантажені матеріалом, все розписано, так вони ж не читають!!! і навіть не беруть підручник на урок, розмови з батьками? Так батьки самі нічого зробити не можуть і не знають як мотивувати.

Цитата Nicola ()
Додано (08.04.2018, 00:05)---------------------------------------------
Як не хочеться щоб це все закінчилось дерибаном коштів, або закупок на нереальні суми. Не дарма так бізнес активізувався. Чують бабки...

Так воно і буде - "Значит будут "законно" грабить"


Відредаговано: DPV - Нд, 08.04.2018, 08:48
mul44 Дата: Нд, 08.04.2018, 08:57 | Повідомлення № 4105
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1101
Нагороди: 4
Рейтинг: 48
Цитата DPV ()
Проводили педраду про "мотивацію" учнів до навчання, і психолог проводив анкетування учнів з різних питань 5-11 класи, лише один учень з 210 написав, що хоче стати програмістом,
Цікаво було б почути хто переміг (професія) для цих 210 учнів, можливо 2 поети, 3 прозаіка, 1 письменник, 6 хіміків-дослідників, 7 врачів: 3 педіатра, 3 хірурга, 1 стоматолог (хоча в них є жарт - стоматолог не врач ;-) ), 14 двірників, ну і так далі. Нам було б цікаво почитати.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 08.04.2018, 09:14 | Повідомлення № 4106
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4269
Нагороди: 38
Рейтинг: 396
Цитата gry ()
Програмування, програмування? Для кого? Себто одні програмісти будуть? Чи я не так зрозумів?

Залишити саме інформатику. Там не тільки програмування. Прикладні речі тільки коротко окреслити. Будова і принцип дії комп'ютера (зокрема логічні елементи), захист інформації (в різних варіантах), принципи роботи мереж (не за 1 урок), нормальний веб-дизайн, програмування (алгоритміка, прикладне, вбудовані в популярні програми середовища/мови), бази даних. Далі треба думати.
Цитата gry ()
програмування "наїлися" у 8-9 класах... Переважній більшості (99 відсотків) , як то кажуть, воно "до лампочки".

Це сигнал, що мало виділено часу або невдало організовано. Зокрема "рваний" графік вивчення не дозволяє нормально зануритись. Програмування, як на мене, простіше за алгебру, але часу все одно потрібно не набагато менше.
DPV Дата: Нд, 08.04.2018, 09:59 | Повідомлення № 4107
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
Нагороди: 7
Рейтинг: 76
Цитата mul44 ()
Цікаво було б почути хто переміг (професія) для цих 210 учнів, можливо 2 поети, 3 прозаіка, 1 письменник, 6 хіміків-дослідників, 7 врачів: 3 педіатра, 3 хірурга, 1 стоматолог (хоча в них є жарт - стоматолог не врач ;-) ), 14 двірників, ну і так далі. Нам було б цікаво почитати.

Нажаль на даний час цих матеріалів у мене немає, звернусь з проханням до психолога.

А взагалі, колеги, ну ось говорять про всілякі "новітні" там "методики", які нам пхнуть для використання, але я жодного разу не бачив, щоб хтось проводив хоча б якийсь аналіз іх використання, іх ефективність застосування, реальний потенціал для їх застосування і використання у роботі. При цьому потрібно враховувати МОТИВАЦІЮ до навчання у учнів, всі знають, що для вмотивованих все буде корисним- їм тільки "давай"(нажаль в мене такі учні відсутні вже років 5), а якщо не мотивовані, то все "до лампочки".

Додано (08.04.2018, 10:59)
---------------------------------------------
В нашій школі проводиться аналіз успішності за семестр і рік. Колись, на свою голову запропонував ЗНР зводити всі семесторові і річні оцінки по всій шолі, класні керівники вводять по класах, а я все до купи.  Висновок  з кожним роком результати все гірші. Близькість розташування до обласного центру, фінансові можливості і мотивація батьків спричиняють відтік учнів, що добре навчаються у місто до ліцеїв, починаючи з 7-го 8-го класів, а  залишається хто? Декілька років нема кого повезти на олімпіаду. Прохання не докоряти фразами - Ви не працюєте. Ви не зацікавлюєте і т.д.


Відредаговано: DPV - Нд, 08.04.2018, 10:27
DPV Дата: Нд, 08.04.2018, 11:30 | Повідомлення № 4108
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
Нагороди: 7
Рейтинг: 76
Ви таке робите, щоб хоч якось аналізувати?


Додано (08.04.2018, 11:52)
---------------------------------------------
Цитата Пилипчук_О_П ()
бази даних.

Знову бази даних, та вони взагалі не потрібні для всіх, лише окремим курсом, і тільки для тих хто бажає і не з офісу. Проведіть опитування серед вчителів, батьків, хто реально використовують в своїй роботі бази даних? Проаналізуйте і зромієте.

Цитата Пилипчук_О_П ()
Це сигнал, що мало виділено часу або невдало організовано.

Це реальний сигнал, що дітям це не цікаво і для чого воно їм? "Часу мало",ага не 45 хв урок, а 90.

Цитата Пилипчук_О_П ()
Програмування, як на мене, простіше за алгебру, але часу все одно потрібно не набагато менше.

Ви вмотивовані і Вам це цікаво і подобається, то і вважаєте простішим, і алгебру знаєте. Хоча найскладними предметами наші діти обрали математику і хімію.

Додано (08.04.2018, 12:03)
---------------------------------------------
Про бази даних, разом з колегою створили базу даних для школи, щоб полегшити роботу для секретаря, і що? років 5 нею не користуються, текстовий редактор це крайня межа і все. Ще є, але вже дуже слабке бажання створити для бібліотеки, результат просто очевидний.

Додано (08.04.2018, 12:30)
---------------------------------------------
Ще про програмування.
Вже дуже давно,ще коли навчався на 5-му курсі в інституті, вийшло так, що паралельно з навчанням(був на індивідуальному графіку навчання) працював в одній сеціалізованій школі з інформаційним профілем міста. Навчання проводив у 10-х класах, за прогамою там вивчався паскаль, класів було три - 10А,10Б,10В. Як ви розумієте поділ специфічний. В 10А все йшло можна сказати все на УРА(аж УХ) - мотивація, рівень знань(логічне мислення, знання математики) і задоволеня від роботи, в 10Б трохи складніше, а в 10В - повний аут і ступор. Все однаково, програма, техніка, викладання матеріалу, але навчати тих хто бажає вчитися - це просто щастя для вчителя, а навчати тих хто не бажає - це гірше за каторгу. Однім учням потрібне було програмування, а іншим ні, і таких набагато більше.
Прикріплення: 9857980.jpg(84.9 Kb)


Відредаговано: DPV - Нд, 08.04.2018, 11:32
Bandalak Дата: Нд, 08.04.2018, 12:23 | Повідомлення № 4109
Лідер форуму
Повідомлень: 6072
Нагороди: 43
Рейтинг: 276
Цитата DPV ()
класів було три - 10А,10Б,10В. Як ви розумієте поділ специфічний. В 10А все йшло можна сказати все на УРА(аж УХ) - мотивація, рівень знань(логічне мислення, знання математики) і задоволеня від роботи, в 10Б трохи складніше, а в 10В - повний аут і ступор.


У нас у кожному класі приблизно з 20 учнів вийде (1-3)А, (4-6)Б і (12-15)В.

Якщо орієнтуватися тільки на категорію А, то категорії Б буде не дуже цікаво, а категорія В - не дасть проводити урок, тобто 80% часу піде тільки на виховання.
Якщо орієнтуватися на категорії А і Б, то категорія А буде не в повній мірі отримувати знання, категорія Б не буде встигати повністю, а категорія В як завжди - не дасть проводити урок, тобто 80% часу знову піде тільки на виховання.
Якщо ж орієнтуватися на категорію В, то рано чи пізно всі стануть дибілами.
Старатися орієнтуватися на всі категорії в одному класі одночасно (диференціація) не реально через недостатню кількість годин і складність матеріалу 8-9 класів.
Тому поділ на класи за рівнями - це єдиний правильний вихід. Шкода тільки, що таке можливо лише у великих, переважно міських школах.
DPV Дата: Нд, 08.04.2018, 13:57 | Повідомлення № 4110
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
Нагороди: 7
Рейтинг: 76
Цитата Bandalak ()
Тому поділ на класи за рівнями - це єдиний правильний вихід.

Це не вихід, "Середній" учень потрапляючи у сильний клас завжди "росте", "сильний" учень потрапляючи у "слабкий" клас завжди "сідає". А в наш час "сильних" учнів "травлять" однокласники - поширений буллінг, це заважає їм розвиватися.
Є ще один парадокс учні з класу В - зажди найкраще пристосовуються до життя, якщо не враховувати відсоток тих, що взагалі залишаються "за бортом", в них відразу є "окреслені" соціальним станом(можливостями батьків) умови подальшого розвитку в досягнення чітких цілей. А з рівня А і Б - там уже як "пощастить".
З власного досвіду, я навчався добре, але після закінчення навчання окрім диплома - можна сказати нічого, а мої однокласники ті що навчались "не дуже" за ті 5 років, вже мали власні будинки, машини, або роботу зарплата на якій була побільше моєї хоч і спеціаліста.

Чергую за наказом на подвір'ї, ненароком почув розмову двох однокласників - 9 клас, рівень знань 4 - це щастя з усіх предметів, але працюють на городі вдома, так вони хочуть купити, за власні гроші - "жигулі - щоб поганяти по селі, а тільки вони вбиті". Апріорі їм програмування "до лампочки".
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.