Пн, 20.11.2017, 11:24
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 257 з 266«12255256257258259265266»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Новини освіти
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:12 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 1
Рейтинг: 5

В даній рубриці будуть розміщуватись новини в галузі освіти та їх обговорення

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


[admin]Велике прохання - всі статті ховати у спойлер. Обов'язково зазначати джерело інформації. Пости з порушенням правил, будуть видалятися без попереджень та наступних пояснень[/admin]
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:52 | Повідомлення № 3841
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата gromko ()
У Столипіна реформи були як раз на злобу дня - популярними: скасування земельної общини, "відруби" земельних ділянок, "земельні" банки. Все це сприяло розвитку с/г виробництва.

Я знаю досиь багато про ці реформи.
Але ж вони впроваджувалися для активної частини, якої ну максимум процентів 20.
І були "непопулярні" для більшості
Цитата gromko ()
Бонапарт

Я б виключив з цього списку, це прихід після революції
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 10:52 | Повідомлення № 3842
Лінуксоїд
Повідомлень: 2670
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Цитата swetikccc ()
Ціль бізнесу прибуток, і для досягнення цієї цілі підбираються відповідні кадри, програми і ставляться задачі для відповідних підрозділів.Як стимулюється ціль для окремих підрозділів в освіті?
Метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до
життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення
до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого
життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової
діяльності та громадянської активності.Досягнення
цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей,
необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності:
- вільне володіння державною мовою;
- здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;
- математична компетентність;
- компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
- інноваційність;
- екологічна компетентність;
- інформаційно-комунікаційна компетентність;
- навчання впродовж життя;
- громадянські та соціальні компетентності, пов'язані з ідеями демократії,
справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу
життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;
- культурна компетентність;
- підприємливість та фінансова грамотність;
- інші компетентності, передбачені стандартом освіти.
Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння
висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне
мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість,
ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати
ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, здатність співпрацювати
з іншими людьми.
Мета стимулюється тільки ти, що більш освічена людина (не обов'язково більш "начитана", а більш "компетентна") є більш успішною у житті, тобто зможе забезпечити собі та своїм близьким достойний рівень життя. Біда у тому, що у нас немає тих, хто може реалізувати цю мету відносно учнів - більшість вчителів "тотальні невдахи", тобто ті, які не змогли "влаштуватися" в житті на кращих місцях. Більшість - але не всі.
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 10:52 | Повідомлення № 3843
Лінуксоїд
Повідомлень: 2670
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Цитата swetikccc ()
Я знаю досить багато про ці реформи.Але ж вони впроваджувалися для активної частини, якої ну максимум процентів 20.
І були "непопулярні" для більшості
"Община" - той саий колгосп, була неефективною, але підприємливим людям не можна було вийти з неї. Так, для "общинників" реформа була непопулярною, для майбутніх одноосібників-"куркулів" - конче необхідною. Залишки "общини" після 1917 року об'єдналися в "комуни" і експропріювали майно у "куркулів", яке вдало проїли так, що в 1931 році Сталіну прийшлось по новому створювати колгоспи.

Цитата swetikccc ()
БонапартЯ б виключив з цього списку, це прихід після революції
Кромвель прийшов до влади в результаті Англійської революції 17 ст., Наполеон - після Французької революції кінця 18 ст.
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:53 | Повідомлення № 3844
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата gromko ()
"Община" - той саий колгосп, була неефективною, але підприємливим людям не можна було вийти з неї. Так, для "общинників" реформа була непопулярною, для майбутніх одноосібників-"куркулів" - конче необхідною. Залишки "общини" після 1917 року об'єдналися в "комуни" і експропріювали майно у "куркулів", яке вдало проїли так, що в 1931 році Сталіну прийшлось по новому створювати колгоспи.

Ну от ви і підтвердили, що реформа була непопулярна серед більшості, але ефективна в цілому.
Цитата gromko ()
Метою.....

Питання стояло про стимулювання підрозділу, для випуску "конкурентноздатної продукції"
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.11.2017, 10:53 | Повідомлення № 3845
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата swetikccc ()
Це "низи" нав'язали програмування кнопочок?

На хвилі "програмування кнопочок" в шкільну програму повернулось програмування, а це чогось варте. За тривалий час відсутності його в школі галузь так розвинулась, що очі розбігаються. От і з'являються програми, які не зовсім зрозуміло як реалізувати. Щойно подумав: з кнопочками не було б проблем, якби їх дати, наприклад, в кінці курсу окремим розділом, сам курс побудувавши в консолі.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.11.2017, 10:53 | Повідомлення № 3846
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата gromko ()
верхи - це ми, вони точно такі, які і ми, наше гіпертрофоване відображення.

"А может они - это мы, бейби, и в этом - и соль, и суть?" (Градський)
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.11.2017, 10:53 | Повідомлення № 3847
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата gromko ()
Приймають рішення від тих, хто як раз найгучніше стукає.

Цитата swetikccc ()
А результати від того відповідні.

А на що розраховує той, хто сидить мовчки і навіть не намагається стукати? Йому хіба не все-одно, через який механізм приймалось рішення в верхах, якщо він сам вирішив не втручатись?
DPV Дата: Сб, 04.11.2017, 10:53 | Повідомлення № 3848
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата Пилипчук_О_П ()
А на що розраховує той, хто сидить мовчки і навіть не намагається стукати? Йому хіба не все-одно, через який механізм приймалось рішення в верхах, якщо він сам вирішив не втручатись?

Вчителі - затиснуті керівництвом(на роботі), побутом(вдома,ціною,рівнем життя), власною зневірою у зміни так, що навіть не думають про якісь зміни, інертно мовчки виконують те - що прийшло "зверху".


Відредаговано: DPV - Чт, 28.09.2017, 08:50
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.11.2017, 10:53 | Повідомлення № 3849
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата DPV ()
Вчителі - затиснуті керівництвом, побутом, власною зневірою у зміни так, що навіть не думають про якісь зміни, інертно мовчки
виконують те - що прийшло "зверху".

Я трохи знайомий з проблемою. 25 років педстажу :)
Проблема не в затиснутості і зневірі, а в тому, що більшість цей стан справ влаштовує. Це ж легше: не намагатись щось змінити і (що найскладніше) змінитися самому, а просто чекати, поки верхи скажуть, що робити. Наразі, як на мене, більшість вважає, що з'являться нові інструкції, як писати звіти про реалізацію компетентнісного підходу. Звідти можна буде взяти правильні фрази.
DPV Дата: Сб, 04.11.2017, 10:54 | Повідомлення № 3850
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата Пилипчук_О_П ()
Проблема не в затиснутості і зневірі, а в тому, що більшість цей стан справ влаштовує.

Не лише вчителів, а на всіх рівнях від вчителя, РВО, МК і до міністерства.
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:54 | Повідомлення № 3851
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата Пилипчук_О_П ()
Я трохи знайомий з проблемою. 25 років педстажу Проблема не в затиснутості і зневірі, а в тому, що більшість цей стан справ влаштовує. Це ж легше: не намагатись щось змінити і (що найскладніше) змінитися самому, а просто чекати, поки верхи скажуть, що робити. Наразі, як на мене, більшість вважає, що з'являться нові інструкції, як писати звіти про реалізацію компетентнісного підходу. Звідти можна буде взяти правильні фрази.
«Наша песня хороша, начинай сначала!»

Система яка спирається тільки на самосвідомість її членів веде в нікуди.
DPV Дата: Сб, 04.11.2017, 10:54 | Повідомлення № 3852
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата swetikccc ()
Система яка спирається тільки на самосвідомість її членів веде в нікуди.

Країна - Японія.
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:54 | Повідомлення № 3853
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата DPV ()
Країна - Японія
Свідомі низи в Японії, повинні через надзвичайні зусилля щось доводити верхам?
gu2in Дата: Сб, 04.11.2017, 10:54 | Повідомлення № 3854
Досвідчений учасник
Повідомлень: 703
Нагороди: 7
Рейтинг: 249
В Японії, після поразки у ІІ світовій війні, "верхи" вирішили змінити підхід до освіти, економіки та політики - усе інше є похідним.
В мене племінник дуже хоче у Японію, тому я вирішив поцікавитись як там у них справи. Порівняно з позитивними сторонами, знайшов багато негативу, який би не хотів бачити у нас.
Якраз і передача "Світ Навиворіт" почала публікації про Японію, хоча дещо однобоко.
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 10:54 | Повідомлення № 3855
Лінуксоїд
Повідомлень: 2670
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Цитата Пилипчук_О_П ()
з кнопочками не було б проблем, якби їх дати, наприклад, в кінці курсу окремим розділом, сам курс побудувавши в консолі.
Чим програмування "кнопочок" краще консольного? Тим, що консольне на олімпіадах, і ми до нього звикли?

Цитата swetikccc ()
Система яка спирається тільки на самосвідомість її членів веде в нікуди.
"Самосвідомість" не може бути основою будь-якої діяльності. Правильна система побудована на збалансованих противагах, різноманітних мотиваціях.

Цитата DPV ()
Країна - Японія.
За тисячу років панівний клас Японії виховав касту покірних рабів-селян і рабів-воїнів, які свідомі того, що їм нікуди дітися, а "работа - наше всё"

Цитата gu2in ()
В мене племінник дуже хоче у Японію, тому я вирішив поцікавитись як там у них справи. Порівняно з позитивними сторонами, знайшов багато негативу, який би не хотів бачити у нас.Якраз і передача "Світ Навиворіт" почала публікації про Японію, хоча дещо однобоко.
 Європеець для японця - гайдзін, іноземець, людина другого сорту, хоча він буде вам посміхатися та клястися в дружбі.
Почитайте Крайтона №Сонце, що сходить" ("Восходящее солнце") - https://www.e-reading.club/book.php?book=30048
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Сторінка 257 з 266«12255256257258259265266»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.