Ср, 18.09.2019, 01:20
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Новини освіти
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:12 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 71
Нагороди: 2
Рейтинг: 25

В даній рубриці будуть розміщуватись новини в галузі освіти та їх обговорення

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


[admin]Велике прохання - всі статті ховати у спойлер. Обов'язково зазначати джерело інформації. Пости з порушенням правил, будуть видалятися без попереджень та наступних пояснень[/admin]
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:50 | Повідомлення № 3826
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4159
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Пане Громко наведіть мені приклад з історії коли зміни йшли знизу без підтримки цих змін верхами.
І досить тут бити на 'сознание и мораль'.
Система побудована в основному на свідомості кожного недієздатна(особливо коли свідомі повинні бути тільки низи)
Дайте відповідь.
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 10:50 | Повідомлення № 3827
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
Нагороди: 33
Рейтинг: 406
Цитата swetikccc ()
Система побудована в основному на свідомості кожного недієздатна(особливо коли свідомі повинні бути тільки низи)
1. Ніхто не говорить про "свідомість" кожного члена суспільства - система повинна бути зорганізована таким чином, щоб мінімізувати асоцальні прояви.
2. Ніхто не говорив про "сознание и мораль" - казалось лиш про те, що ми живему у суспільстві та державі які самі побудували.
3. Зміни завжди йдуть "знизу" - "верхам" ні для чого прагнути змін, адже будь-які зміни передбачають певні суспільні "турбулентності", які тим чи іншим чином впливають на міцність керівного стану "верхів". Зміни починаються з того часу, коли сумарна кількість бажаючих змін перевалить за деяку критичну межу.

Можете сприйняти це як демагогію та політологію з домішкою філософії буття, але є принаймі декілька випадків у тій же самій шкільній інформатиці, коли реформи йшли "знизу".
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:50 | Повідомлення № 3828
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4159
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата gromko ()
Можете сприйняти це як демагогію та політологію з домішкою філософії буття, але є принаймі декілька випадків у тій же самій шкільній інформатиці, коли реформи йшли "знизу".


Якщо стан інформатики є результатом змін знизу то і ......
А чому знизу взяли в лапки? ;)

Цитата gromko ()
3. Зміни завжди йдуть "знизу" - "верхам" ні для чого прагнути змін, адже будь-які зміни передбачають певні суспільні "турбулентності", які тим чи іншим чином впливають на міцність керівного стану "верхів". Зміни починаються з того часу, коли сумарна кількість бажаючих змін перевалить за деяку критичну межу.

Приклад, коли адекватні зміни, були впроваджені верхами під тиском низів?
Я вважаю що зміни можливі тільки зверху.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.11.2017, 10:50 | Повідомлення № 3829
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4308
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата swetikccc ()
Я вважаю що зміни можливі тільки зверху.

Це, між іншим, зручна позиція: вважати когось вищим за себе і чекати від нього покращення для себе. Але малопродуктивна.
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 10:51 | Повідомлення № 3830
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
Нагороди: 33
Рейтинг: 406
Цитата swetikccc ()
Якщо стан інформатики є результатом змін знизу то і ......
Об'єктно-орієнтоване програмування, Lazarus, Scratch, тривимірне моделювання, нові програми для 5-9 та 10-11-их класів - це те, що безпосередньо йшло "знизу" і було прийнято "верхами"

Цитата swetikccc ()
А чому знизу взяли в лапки?
Я не вважаю себе "знизу" (як і багатьох наших колег)

Цитата swetikccc ()
Я вважаю що зміни можливі тільки зверху.
Не надо ждать милостей от природы - стучите и вам окроют.
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:51 | Повідомлення № 3831
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4159
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата gromko ()
Об'єктно-орієнтоване програмування, Lazarus, Scratch, тривимірне моделювання, нові програми для 5-9 та 10-11-их класів - це те, що безпосередньо йшло "знизу" і було прийнято "верхами"

Це "низи" нав'язали програмування кнопочок? ;)
І верхи його прийняли?
Пане Bandalak ви для чого кнопочки нав'язували? B)
Ну і ну.
Це ще раз підтвержує адекватність реформ зверху, а не тупе сприйняття нав'язувань.
Тривимірне моделювання за пару годин чого варте.

А стукають всі в різні сторони. І приймати рішення по найбільш потужному стуку.....:-)

Революція в Франції, після безладу приходить Наполеон, Чілі - Піночет.
Росія- Столипін(який робив реформу не по найгучнішому стуку, а для активних людей)
А в наш час найгучніше стукають шахтарі касками.


Відредаговано: swetikccc - Чт, 28.09.2017, 07:30
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:51 | Повідомлення № 3832
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4159
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата Пилипчук_О_П ()
Це, між іншим, зручна позиція: вважати когось вищим за себе і чекати від нього покращення для себе. Але малопродуктивна.

Цитата gromko ()
3. Зміни завжди йдуть "знизу" - "верхам" ні для чого прагнути змін, адже будь-які зміни передбачають певні суспільні "турбулентності", які тим чи іншим чином впливають на міцність керівного стану "верхів". Зміни починаються з того часу, коли сумарна кількість бажаючих змін перевалить за деяку критичну межу.


Інертна люба система, особливо низи, але коли верхи інертніші за низи, то і відбуваються революції.
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 10:51 | Повідомлення № 3833
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
Нагороди: 33
Рейтинг: 406
Цитата swetikccc ()
Це "низи" нав'язали програмування кнопочок? ;)І верхи його прийнчли?
Ну і ну.
Я навіть знаю хто з "низів" відповідальний за це ;) 
Шлях наступний - хтось починає розуміти, що Паскаль/Сі/Джава не для всіх і варто зробити ще одну "сходинку", де будуть програмувати кнопки. Спочатку це з'являється у вигляді статті в фаховому журналі, потім - як програма спецкурсу/факультативу, потім - як розділ чинної програми. Саме так і було.

Цитата swetikccc ()
Тривимірне моделювання за пару годин чого варте.
Де написано ПАРУ годин? Ви можете вивчати його і 20 - кількість годин обирає вчитель.

Цитата swetikccc ()
А стукають всі в різні сторони. І приймати рішення по найбільш потужному стуку.....:-)
Приймають рішення від тих, хто як раз найгучніше стукає.

Цитата swetikccc ()
Революція в Франції, після безладу приходить Наполеон, Чілі - Піночет
Не дай Бог - диктатура наступає після абсолютного краху держави і законності, ми до цього не дійшли. Наполеон порівняно з Піночетом, Сталіним і грецькими полковниками був "білим і пухнастим".
Цитата swetikccc ()
Росія- Столипін(який робив реформу не по найгучнішому стуку, а для активних людей)
Столипіну потрібно було "випустити пару" з "перегрітих" низів.
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 10:51 | Повідомлення № 3834
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
Нагороди: 33
Рейтинг: 406
Цитата swetikccc ()
Інертна люба система, особливо низи, але коли верхи інертніші за низи, то і відбуваються революції.
Погоджуюсь на всі 100%, але верхи - це ми, вони точно такі, які і ми, наше гіпертрофоване відображення.
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:51 | Повідомлення № 3835
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4159
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата gromko ()
Приймають рішення від тих, хто як раз найгучніше стукає.


А результати від того відповідні.

Цитата gromko ()
Столипіну потрібно було "випустити пару" з "перегрітих" низів.

Прийняття непопулярний, але дієвих реформ і є випуском пару?
Ну і ну ;)
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:52 | Повідомлення № 3836
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4159
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата gromko ()
Не дай Бог - диктатура наступає після абсолютного краху держави і законності, ми до цього не дійшли. Наполеон порівняно з Піночетом, Сталіним і грецькими полковниками був "білим і пухнастим".

Отже після революцій зазвичай наступають диктатури?

Вибачайте за розірвані повідомлення і опечатки, на планшеті, навіть великому таки незручно чтворювати великі повідомлення.


Відредаговано: swetikccc - Чт, 28.09.2017, 07:40
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 10:52 | Повідомлення № 3837
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
Нагороди: 33
Рейтинг: 406
Цитата swetikccc ()
Прийняття непопулярний, але дієвих реформ і є випуском пару?
У Столипіна реформи були як раз на злобу дня - популярними: скасування земельної общини, "відруби" земельних ділянок, "земельні" банки. Все це сприяло розвитку с/г виробництва.

Цитата swetikccc ()
А результати від того відповідні.
Нормальні результати - якщо людина мовчить у своєму куточку, то значить все її задовольняє.

Цитата swetikccc ()
Отже після революцій зазвичай наступають диктатури?
Якщо революція зруйнувала основи державного устрою - обов'язково. Кромвель, Бонапарт, Муссоліні, Гітлер, Сталін, Піночет, але як правило, вони закінчують погано, і імена їх будуть піддані обструкції.
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:52 | Повідомлення № 3838
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4159
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Ціль бізнесу прибуток, і для досягнення цієї цілі підбираються відповідні кадри, програми і ставляться задачі для відповідних підрозділів.
Як стимулюється ціль для окремих підрозділів в освіті?
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:52 | Повідомлення № 3839
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4159
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата gromko ()
У Столипіна реформи були як раз на злобу дня - популярними: скасування земельної общини, "відруби" земельних ділянок, "земельні" банки. Все це сприяло розвитку с/г виробництва.

Я знаю досиь багато про ці реформи.
Але ж вони впроваджувалися для активної частини, якої ну максимум процентів 20.
І були "непопулярні" для більшості
Цитата gromko ()
Бонапарт

Я б виключив з цього списку, це прихід після революції
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 10:52 | Повідомлення № 3840
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
Нагороди: 33
Рейтинг: 406
Цитата swetikccc ()
Ціль бізнесу прибуток, і для досягнення цієї цілі підбираються відповідні кадри, програми і ставляться задачі для відповідних підрозділів.Як стимулюється ціль для окремих підрозділів в освіті?
Метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до
життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення
до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого
життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової
діяльності та громадянської активності.Досягнення
цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей,
необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності:
- вільне володіння державною мовою;
- здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;
- математична компетентність;
- компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
- інноваційність;
- екологічна компетентність;
- інформаційно-комунікаційна компетентність;
- навчання впродовж життя;
- громадянські та соціальні компетентності, пов'язані з ідеями демократії,
справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу
життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;
- культурна компетентність;
- підприємливість та фінансова грамотність;
- інші компетентності, передбачені стандартом освіти.
Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння
висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне
мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість,
ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати
ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, здатність співпрацювати
з іншими людьми.
Мета стимулюється тільки ти, що більш освічена людина (не обов'язково більш "начитана", а більш "компетентна") є більш успішною у житті, тобто зможе забезпечити собі та своїм близьким достойний рівень життя. Біда у тому, що у нас немає тих, хто може реалізувати цю мету відносно учнів - більшість вчителів "тотальні невдахи", тобто ті, які не змогли "влаштуватися" в житті на кращих місцях. Більшість - але не всі.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.