Пн, 20.11.2017, 11:36
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 234 з 266«12232233234235236265266»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Новини освіти
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:12 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 1
Рейтинг: 5

В даній рубриці будуть розміщуватись новини в галузі освіти та їх обговорення

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


[admin]Велике прохання - всі статті ховати у спойлер. Обов'язково зазначати джерело інформації. Пости з порушенням правил, будуть видалятися без попереджень та наступних пояснень[/admin]
W-w-W Дата: Сб, 04.11.2017, 09:55 | Повідомлення № 3496





Цитата SLKuty ()
Про що вони говорять. Всі існуючі методики підходять тільки для показухи десь колись на відкритих уроках, а на кожному уроці потрібно вигадувати щось своє власне. Підлаштовуватися до місцевих традицій, до учнів конкретного класу.  У кожному населеному пункті потрібна інша методика.
згоден з вами на 100%, а вони хочуть методику перевіряти, все дико якось
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 09:55 | Повідомлення № 3497
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Це само собою!
mudrak Дата: Сб, 04.11.2017, 09:55 | Повідомлення № 3498
Активний учасник
Повідомлень: 625
Нагороди: 3
Рейтинг: 36
Цитата SLKuty ()
Всі існуючі методики підходять тільки для показухи десь колись на відкритих уроках
Я геть забув всі ті методики, і спостерігаючи за деякими колегами, які кажуть, що все памятають, можу стверджувати, що використовують вони їх теж більше для "понтів" та словоблудства. ... А з іншого боку - якісь особливі знання для роботи з дітьми певне потрібні. Чим же в іншому випадку вчитель буде відрізнятись від звичайної людини, що знає предмет? ... Людина забуває те, чим не користується. Якщо комусь так хочеться щоб я працював "по методиках" - нехай спочатку створить умови для такої праці. Це коли працюючи лише вчителем я зможу пристойно жити, а інакше не вимагайте від мене таких знань, в мене весна з усіма її сільськогосподарськими наслідками.


Відредаговано: mudrak - Пт, 05.05.2017, 17:57
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 09:55 | Повідомлення № 3499
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Нові правила вступної кампанії

Нова структура навчального року
novichok Дата: Сб, 04.11.2017, 09:55 | Повідомлення № 3500
Прописаний назавжди
Повідомлень: 372
Нагороди: 7
Рейтинг: 116
Цитата Bandalak ()
Нова структура навчального року
сторінки вже нема...
gu2in Дата: Сб, 04.11.2017, 09:55 | Повідомлення № 3501
Досвідчений учасник
Повідомлень: 703
Нагороди: 7
Рейтинг: 249
Сторінка є, просто пане Анатолій двічі помилився:
1) вставив посилання з лишніми символами:  http://zik.ua/news...._709221 http://
2) дав посилання на новину минулого року
Пане Анатолій, дайте дожити до кінця навчального року! А Ви вже лякаєте нас новим.  ;)
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 09:56 | Повідомлення № 3502
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Цитата novichok ()
сторінки вже нема..

Виправив помилку!

Цитата gu2in ()
ав посилання на новину минулого року

Так, вибачаюся, не додивився що воно торішнє.
Таке мені прийшло вчора на е-майл.
W-w-W Дата: Сб, 04.11.2017, 09:56 | Повідомлення № 3503





Шкільні «мікрорайони» як лабіринти вчительської доліМікрорайон... У мешканок і мешканців міст це слово асоціюється з контрпрогресивною первинною одиницею сучасної житлової забудови (так його визначає всезнаюча Вікіпедія). А от сотні тисяч шкільних педагогів, ледь почувши це слово, здригнуться! Про те, чи існують шанси на припинення використання вчителів для створення обліку дітей шкільного віку за місцем проживання, розмірковують Олександр Елькін і Олег Марущенко, узагальнюючи матеріали і результати роботи Робочої групи з дебюрократизації шкільної діяльності при Міністерстві освіти і науки.Хоч офіційно одна дуже розповсюджена шкільна практика зветься інакше – «облік дітей шкільного віку за територією обслуговування навчального закладу» – справу це не змінює: «мікрорайон» (так негласно прозвало його вчительство) по праву може вважатися найненависнішою та найбільш марнотратною шкільною практикою.Саме таку оцінку дали їй 6399 педагогів з усіх куточків України, які 2016-го року взяли участь у загальнонаціональному соціологічному дослідженні «Діти і папери: як досягти балансу у школі?», проведеного за спільною ініціативою руху Edcamp Ukraine і Міністерства освіти і науки України.Що ж таке «мікрорайон»?Уявіть собі, що за кожною загальноосвітньою школою закріплена певна територія, по якій навчальний заклад повинен регулярно збирати вичерпну інформацію з приводу дітей шкільного віку, які тут проживають, після чого передавати її до районного відділу освіти.Той, узагальнивши дані з усіх підконтрольних шкіл, надає цифри до органу місцевої влади, і так далі, і так далі...Мета начебто благородна – виявити різницю між кількістю дітей, які за віком мають ходити до школи, і тими, хто її реально відвідує, після чого спробувати залучити (у тому числі за сприяння правоохоронних органів) до навчання усіх «не ходячих».І не було б жодної проблеми з цією державницькою справою, якби не одне «але»: збір інформації про таких дітей нав’язано вчительству!Коли це робити?У час, вільний від уроків. Не зважаючи на вихідні та свята, погодні умови і час доби. Про бажання ніхто навіть не питає...«Коли я була маленькою, то замість грати ляльками, ходила з мамою (учителькою молодших класів) по мікрорайону – збирала статистичну інформацію… А я так мріяла, аби мама більше часу гралася зі мною і читала мені книжки»,– пригадує радниця міністра освіти і науки України, співзасновниця ГО «Смарт Освіта» Оксана Макаренко.Вже згадане дослідження показало, що по лабіринтах мікрорайонів «бродять» не усі педагоги школи, а найчастіше:
  • а) вчительство молодших класів (особливо ті, кому набирати «первачків»);
  • б) чоловіки (їм же ніколи страшно не буває);
  • в) ті, хто самі тут проживають («Ну що вам, складно після роботи пройтися по сусідах?»);
  • г) інші, на кого впаде «директорська кара» (хто «в немилості» або просто не в змозі за себе постояти, давши відсіч).

Приниження. Дурість. Так найчастіше характеризують цю практику особи, які її здійснюють.Ось як прокоментувала свої «мікрорайонні будні» одна з респонденток дослідження «Діти і папери: як досягти балансу у школі?»:«Чому вчителі змушені оббивати пороги будинків, переписуючи дітей? Реально за один раз усіх не перепишеш, а якщо це ще й приватний сектор, то й собак спустять...За нормативними документами списки мають бути складені до 15 серпня. То що, у відпустці вчителі мають складати їх?..Реалії часу такі, що батьки можуть вибрати будь-яку школу, навіть за 50 км від місця проживання. Є такий закон, який зобов’язує їх надати довідку з місця навчання?..Вчитель повинен ВЧИТИ і виховувати, а не залучати дітей до навчання».І якби те «бродіння» було ефективним, так навряд. Зібрати достовірну інформацію заважають зачинені двері домівок (з якими нічого не може вдіяти навіть поліція), реальна розбіжність між місцем реєстрації та місцем проживання дитини, банальне небажання батьків спілкуватися з «агентурним вчительством», недобросовісність самих педагогів, які, проводячи свої «розслідування з-під палки», нерідко допускають халатність (наприклад обмежуються контактами з бабусями на лавці біля під’їзду), і дорікнути їм за це важко, враховуючи і так високий рівень освітянської завантаженості (зокрема і «паперотворчої»).З огляду на усе сказане, не дивно, що 70% вчительства, опитаного в рамках згаданого вище дослідження, запропонували документ «Облік дітей шкільного віку за територією обслуговування навчального закладу» взагалі скасувати без будь-яких обговорень!Отримавши такий «однозначний мандат», нещодавно створена Робоча група з дебюрократизації шкільної діяльності при Міністерстві освіти і науки просто не могла обійти увагою це питання.Наразі позаду вже дві робочі зустрічі та купа часів онлайн-роботи. Вже очевидно: новій редакції Інструкції з обліку дітей шкільного віку бути!Його практичною філософією стане пряма заборона залучення шкільних педагогів до організації та обліку дітей шкільного віку.Школа зосередиться виключно на зарахованому до її лав учнівстві, відслідковуючи лише цих дітей, а не усіх «мікрорайонних».Одночасно підвищується відповідальність батьківства як за дітей, що не відвідують школу, так і за своєчасне інформування про це органів місцевої влади, «головним болем» яких і стає власне сам облік дітей шкільного віку, що проживають на певній території.Органи місцевої влади мають доручити одному зі своїх уповноважених органів також і створення, ведення відповідного реєстру (за умови необхідних законодавчих ініціатив та окремого фінансування у віддаленій перспективі йтиметься про створення єдиного загальнонаціонального реєстру дітей шкільного віку).Після багатьох років вчительського «блукання лабіринтами мікрорайонів», така редакція документа видається оптимальною, адже начебто вирішує заявлену проблему.Але тут знову на перший план виходить горезвісне «але». На жаль, стовідсотково гарантувати вчительській спільноті, що її більше не примусять збирати дані про проживаючих «на районі» дітей, Міністерство поки не може.Дійсно, така діяльність передається під юрисдикцію місцевих органів влади, що вже самі мають вирішити, який саме з підпорядкованих їм органів отримає ці повноваження.Але, по-перше, так завжди і було: офіційно дані про дітей шкільного віку збирають не педагоги, а місцеві влади. Чи знали ви про це?По-друге, що, скажіть, заважає місцевій владі «скинути» цю роботу на департамент освіти – і логічно, і звично, чи не так? Тим більше, що в умовах децентралізації, профільне Міністерство не може диктувати органу місцевої влади, кому саме доручати ті чи інші повноваження.Давайте робити ставки, як вчинить Департамент освіти, отримавши цей «подарунок долі»? Ставимо усе, що в нас є, на «чорне»: примусить до «мікрорайонства» тих самих педагогів!Коло замкнулося?Сподіваємося, що ні! Але для цього треба ще дещо зробити.Наприклад, унормувати вичерпний перелік посадових обов’язків вчительства, прив’язавши його до норм часу, що може бути витрачений. Це допоможе легітимно уникати «мікрорайонної експлуатації», адже якщо певного виду роботи немає в переліку дозволеного по посаді й на нього не відводиться робочий час, то така робота виконуватися просто не може.А створення і розвиток загальнонаціонального реєстру дітей шкільного віку – великої і справді знакової справи (адже залучити до школи усіх без виключення дітей є надважливим завданням держави, і якраз тут бюрократія є виправданою, бо вона служить людині) має взагалі зняти це питання автоматично, адже доступ до реєстру матимуть виключно підготовлені та навчені профі, а не готові на все «бюджетними». І ми впевнені, що проблема буде вирішена обов’язково!А поки вони – вчительки і вчителі – чекаючи доленосних рішень, йдуть, знесилені, до ваших домівок...Олександр Елькін і Олег Марущенко, EdCamp Ukraine, Українська правда.Життя.
LVV Дата: Сб, 04.11.2017, 09:56 | Повідомлення № 3504
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Я ще в радянські часи категорично відмовився переписувати дітей мікрорайону. Відгули, які нам дають за цю роботу - чесно просиджую в школі. Інші вчителі "ведуться" на відгули і смиренно переписують щороку свої зошити мікрорайонів.
Yura_Shrol Дата: Сб, 04.11.2017, 09:56 | Повідомлення № 3505
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 529
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Не розумію взагалі цієї проблеми в теперішній час ІКТ.
Народилося дитя - внесли в базу. (те саме ІСУО)
Прийняли дитину в школу - внесли в базу.
Звірку бази виконали - виявили "неходячих" і тоді уповноважені служби "по мікрорайонах" з рейдом.

Просто в наших керівних реаліях немає ніякої взаємодії, як в лебедя рака і щуки.


Відредаговано: Yura_Shrol - Пн, 15.05.2017, 12:23
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 09:56 | Повідомлення № 3506
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
З 1 січня 2018 року скасовується право на призначення пенсій за вислугу років для працівників освіти

Так що вийти на пенсію при 35 років стажу при досягненні 55 років вже не вийде!
А я так сподівався ще хоч щось заробити у своєму житті!
DPV Дата: Сб, 04.11.2017, 09:56 | Повідомлення № 3507
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата Bandalak ()
Так що вийти на пенсію при 35 років стажу при досягненні 55 років вже не вийде!А я так сподівався ще хоч щось заробити у своєму житті!

 Аліса в Задзеркаллі
"Королева. — У нас такий порядок: варення вчора і завтра, але ніколи не буває варення сьогодні."
Apice Дата: Сб, 04.11.2017, 09:57 | Повідомлення № 3508
Тут живе...
Повідомлень: 141
Нагороди: 4
Рейтинг: 39
Цитата Bandalak ()
А я так сподівався ще хоч щось заробити у своєму житті!
І я сподівався... Залишилося сподіватися, що ВР не підтримає саме цю норму
gry Дата: Сб, 04.11.2017, 09:57 | Повідомлення № 3509
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1056
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата Bandalak ()
З 1 січня 2018 року скасовується право на призначення пенсій за вислугу років для працівників освіти
То хоч куди молоді було йти, а це сидітимуть... ;)
volevikt Дата: Сб, 04.11.2017, 09:57 | Повідомлення № 3510
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1828
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Цитата LVV ()
Інші вчителі "ведуться" на відгули і смиренно переписують щороку свої зошити мікрорайонів.
У нас зробили хитріше. Написали наказ і зобов'язали. Сподіваюся, що хоч відгул дадуть.

Цитата Bandalak ()
З 1 січня 2018 року скасовується право на призначення пенсій за вислугу років для працівників освіти
Жостко. 
Бачила десь в неті картинку: дві бабці і напис: "Йдемо на роботу. Пам'ятаємо, що працюємо, от тільки не пам'ятаємо де".
Молодь сидітиме без роботи або працюватиме на полях і заводах за кордоном, а старі люди працюватимуть.(
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Сторінка 234 з 266«12232233234235236265266»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.