Нд, 22.07.2018, 04:06
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Новини освіти
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 01:12 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 43
Нагороди: 1
Рейтинг: 15

В даній рубриці будуть розміщуватись новини в галузі освіти та їх обговорення

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


[admin]Велике прохання - всі статті ховати у спойлер. Обов'язково зазначати джерело інформації. Пости з порушенням правил, будуть видалятися без попереджень та наступних пояснень[/admin]
Ruslan_Pr Дата: Сб, 04.11.2017, 10:32 | Повідомлення № 3361
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 1
Рейтинг: 8
Цитата swetikccc ()
дитина повинна відвідувати школу, а якщо ні то є поліція

У нас з цим проблема. Коли кажеш батькам, що ваша дитина з уроків втікає та погано поводиться на уроках, тебе "заклюють", мовляв, моя дитина супер, це ви щось видумуєте. Ось так і сидимо по різні сторони барикади.
Цитата Ktara ()
родителям нужна оценка. причем хорошая оценка. А будут ли под нее знания - их не волнует
І це вірно. Одним навіть оцінка нетреба. Коли я запитав одного учня куди він збирається йти вчитися, то замість нього батько відповів, що буде вдома.
Цитата swetikccc ()
А ще краще, пані Ктаро на стіл перед батьками критерії викласти

Не допоможе. Їх ці критерії не цікавлять. Їм в першу чергу треба дітей з дому випровадити, а потім оцінки, а знання, то другорядне. Хоча це не правило на 100 %. Бо знаю батьків, яким треба не лише оцінка, але й знання. З такими дітьми приємно працювати. Але таких тільки 5 %.
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 10:32 | Повідомлення № 3362
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4017
Нагороди: 37
Рейтинг: 328
Цитата swetikccc ()
А ще краще, пані Ктаро на стіл перед батьками критерії викласти.
Так у меня так и есть :) Мало того. у деток в тетрадке вклеено. Для родителей :) И для них самих :) А родителей. к сожалению. только один критерий "А нам надо" :) Правда, сначала ко мне ходили родители. получив аргументированные ответы на свои вопросы, перестали :) А детки говорят. что они не самоубийцы и сделают все. чтобы я не встретилась с их родителями :)
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 10:33 | Повідомлення № 3363
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4017
Нагороди: 37
Рейтинг: 328
До тех пор, пока я работую исключительно в правовом поле - меня не в чем упрекнуть. ну правда находятся варианты типа "Плохо учит". "Мало пишет на доске". как-то это еще не написали. что цвет маркера. которым пишу не подходит под психологическое восприятие их ребенком :) И как же будут учится те детки. которые дома слышат фразу "Не переживай. пойду на учителя нажалуюсь - мигом оценку улучшит". правда со сной сзхема не работает :) оценки остаются теми же или хуже - так как они вообще перестают учится. ждут когда же настанет тот счастливый миг. когда оценки исправтяся сами по себе :)
Я работала под камерами, я знаю. что могут писать на диктофон. Я через это уже прошла. Поэтому я не никогда не позволдяю себе ничего лишнего. Поэтому многи родители и злятся - так как не на чем подловить :) Пока я не даю оружие против себя - никто не знает что от меня ждать и что я расскажу или продемонстрирую (работы например). 
Если зависить от родителей - у них появляется рычаг давления типа "А я вот пойду расскажу директору как вы........
Ruslan_Pr Дата: Сб, 04.11.2017, 10:33 | Повідомлення № 3364
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 1
Рейтинг: 8
Для Ktara: У вас ситуація назвається: "ЖО" починається на "ПА" закінчується. Це як кажуть в народі "ЖЕСТЬ". Я мабуть під таким тиском ніколи не працював би, тому що моє здоров'я важливіше за таку роботу. Скидаю перед вами свого капелюха. Це ще круче ніж самопожертва.
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 10:33 | Повідомлення № 3365
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4017
Нагороди: 37
Рейтинг: 328
Цитата Ruslan_Pr ()
Для Ktara: У вас ситуація назвається: "ЖО" починається на "ПА" закінчується. Це як кажуть в народі "ЖЕСТЬ". Я мабуть під таким тиском ніколи не працював би, тому що моє здоров'я важливіше за таку роботу. Скидаю перед вами свого капелюха. Це ще круче ніж самопожертва.
К сожалению, таких родителей везде хватает и их большинство. Слишком большая опека родителей над детьми. они за них пытаются решить все проблемы. Деткам удобно - а че напрягаться. А тут я. сволочь. этакая на уроках хочу чтобы они умели думать, анализировать и принимать решения :) И да. я тоже мама. и у меня есть ребятенок. который знает, что мама не будет утрясать проблему с 2. накосячила - иди и пересдай :) (хотя ребенок учится втам же где я и работаю. и мне вопрос с 2 утрясти просто). Но если я сейчас пойду просить за своего ребенка, я предоставлю учителю возможность прийти и просить за своего ученика :) А я предпочитаю не давать рычаг управления в другие руки :) И во-вторых, ребенок будет знать. чего ему переживать - мама все порешает. а так как пришлось решать все самой - больше просьб не следует :) 
Я работала в педвузе и учила студентов - что эта та реальность о которой не написано в учебниках :) 
Те. ученики с которыми я работаю второй год - вообще нет проблем. за один год (точнее первый семестр) мы решаем с ними и родителями все возникающие вопросы и дальше - все ровненько (ну почти. но это уже не не Ж.....). С теми. с кем я встречаюсь первый год, особенно если перед этим у другого учителя самая низкая оценка это 9, то тут я однозначно плохая и надо вернуть другого учителя. а то. что мы не знаем что такое папка и с какой это радости учитель поставил плохую оценку за то, что папке присвоили расширение и название файлу дать не можем. Ведь. цитирую "какая разница как назван файл и то. что ребенок не знает куда его сохранил" :) А то. что нет работы потому что ребенок ее просто не сохранил в конце урока. потому что (дальше текст ученика) "мне так удобно" :) - это вообще не берем в расчет, потому что "у ребенка есть палншет и айфрн. поэтому по информатике у него должно быть не меньше 11, че зря гаджеты покупали?" :)
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 10:33 | Повідомлення № 3366
Лінуксоїд
Повідомлень: 3176
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Цитата oksanka120 ()
невже ви не були в простих школах сільських і не бачили, що багато дітей не читати не писати не вміють, а головне не хочуть, невже незрозуміло, що державі так вигідно, вже скільки років бємся а толку 0
1. Я майже 30 років працюю саме у сільській школі.
2. "багато дітей не читати не писати не вміють, а головне не хочуть" - "багато" це серед 5-8 учнів, серед 20-25 знаходяться такі, що і можуть читати ;) 
3. Державі якраз це невигідно, оскільки в освіту вона вкладає гроші, а ефекту немає.

Цитата Пилипчук_О_П ()
необхідно 150-180 учнів у сільській школі,Мало. Оптимально, якщо учнів вистачає для реалізації двох "протилежних" профілів.
15х9=135 - молодша та основна школа, 4х15=60, так треба хоча б 200 учнів.

Цитата Пилипчук_О_П ()
Чи може просто наше "старе" покоління не справляється з викликами інформаційного суспільства?
Старше покоління якраз "справляється", молодше - пофігісти, хоча є й виключення.
Цитата swetikccc ()
Австрія, перший клас, дитина з табелем на канікулах, в табелі не оцінки а критерії, що дитина може робити сама, а що ні.І таких критеріїв близько 50 і ставлять плюсики і мінуси.
За ідеєю так повинно бути і в нас

Цитата Ktara ()
сложнее в школе. Родители позволяют себе дома обсуждать учителей и дети эти все обсуждения приносят в школу. за то. что я поставила те оценки, что заработали. на меня накатали коллективное письмо (потому что не удалось вручить деньги и запушать через классного руководителя, когда я отказалась "рисовать" оценки). так как меня не в чем упрекнуть (взяток не беру, детей не обзываю., не бью. не унижаю - то, о чем пишут в соцсетях), так в письме аргументировали тем. что я плохо объясняю. потому что имела наглось показывать тему программирования только на плазме (экран своего компа) а на доске писала мало
Это приходится проходить каждому, одним раньше, другим позже - есть родители, которые считают, что с 6 до 17 лет школа и учителя должны отвечать полностью за их детей - за обучение, воспитание и времяпровождение.

Цитата Ktara ()
родителям нужна оценка. причем хорошая оценка. А будут ли под нее знания - их не волнует.Ребенок может открыто сказать "Мне этот предмет и на фиг нужен". На что я говорю "Что я уважаю твой выбор. тебе решать какие предметы тебе нужны, а какие нет. Но и тебе отвечать зас свой выбор в дальнейшем". Он мне фыркает. естественно так как сидит и не делает ни одной работы - получает соотвествующий оценки. Через пару роков сие чадо заявляет - я чего-то это у меня такие оцнки, мне надо не меньше 10, мне ж атестат надо хороший.
Говорю "Так тебе ж предмет не нужен". И слышу ответ "Да мне половина предметов на фиг надо. а вот оценки вы обязаны выставить хорошие. потому что мне так надо". на это у меня есть стандартный ответ "Тебе надо хорошая оценка - покажи мне знания на эту оценку". И когда приходят родители сего ученика то слышу фразу "ну что вам жалко поставить эту хорошую оценку. детят и так некогда учиться. а тут еще и вы со своей информатикой" :) И о какой реформе мы ведем речь?
В этом как рах преимущество ВНО - школьная оценка - "отстой", покажи реальные знания во время тестирования. Но есть ещё влиятельные папы, которым важны хоть полбалла при поступлении, и они всеми правдами и нправдами пытаются протянуть балл аттестата как критерий поступления.
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 10:33 | Повідомлення № 3367
Лінуксоїд
Повідомлень: 3176
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Цитата gry ()
Та не наше "старе"покоління , а Держава (МОН, АПН...) які не знають чого треба , кому треба, і для чого навчати. Ідеальний варіант - держава формує конкретний навчальний мінімум з усіх предметів, максимальне спрощення навчальних програм /не так як сучасні програми "учні повинні знати, повинні вміти" -сам чорт ногу зломить.../. Автономія вчителя - аж до розробки програм і вибору підручника, але з обов'язковим контролем за кінцевим результатом навчання. (Наприклад, спростити програму математики 11 класу до рівня 8-го, але вимагати від вчителя 100% її засвоєння кожним учнем. ) Механізмів контролю куча - контракт, сертифікація і.т.д.
На сьогодні МОН прислуховується до думки вчителів, але більшість вчителів цієї "думки" не хочуть виказувати.
1. Автономія вчителя - це те, що ми намагаємось реалізувати.
2. Вибір підручника - це прерогатива учителя вже сьогодні.
3. Розробка програми? 5% вчителів зможуть її розробити та узгодити, інші або ж не мають достатньої компетентності, або ж просто не захочуть. Нові програми нададуть вчителю більше свободи (наприклад кількість годин на виівчення тієї чи іншої теми визначатиме вчитель)
3. Щодо 11 класу математики, то й насправді це буде рівень або 8 класі(де не буде алгебри і геометрії, а просто математика, або ж 1 курсу ВУЗу у профільних класах)
4. 100%, на жаль не опанують - різні діти, різний рівень розвитку.
5. Обов'язкове ЗНО-ДПА буде саме цим інструментом, який дпоможе більш-менш реально оцінити учнів та роботу вчителя.
Цитата gry ()
Як правило в старших класах (не знаю як у вас) 10-15 % учнів , які дійсно бажають навчатися, решта 90 % перебувають час і ЗАВАЖАЮТЬ отим 10% якісно навчатися...
МОНУ Вас вже почуло - в старшій школі залишаться саме ті учні, які прагнуть навчатися.
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 10:33 | Повідомлення № 3368
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4017
Нагороди: 37
Рейтинг: 328
Цитата gromko ()
В этом как рах преимущество ВНО - школьная оценка - "отстой", покажи реальные знания во время тестирования. Но есть ещё влиятельные папы, которым важны хоть полбалла при поступлении, и они всеми правдами и нправдами пытаются протянуть балл аттестата как критерий поступления.
Прикол в том. что средний бал атестатта уже несколько дет максимум 10% от общих балов считается :) Поэтому не очень то он и нужен. по большому счету. 
Я говорю. что я уважаю ваш выбор - учить или не учить. Но делая выбор. вы должны понимать. что если не учитете предмет,  - то оценки будут именно такими на сколько вы покажете свои знания :) 
на том и сходимся :) И получается ситуация: ребенка вполне устраивает 5, а то и 4 - он это считает нормальным, а родителям подавай - 11 :)
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:34 | Повідомлення № 3369
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4109
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата gromko ()
15х9=135 - молодша та основна школа, 4х15=60, так треба хоча б 200 учнів.
І що це ви порахували?
30 учнів на паралель в профільній, а це значить десь мінімум 60 учнів на паралель в середній, в усіх школах що прив'язані до профільної. крути не крути це 1- 2 школи на район.
DPV Дата: Сб, 04.11.2017, 10:34 | Повідомлення № 3370
Прописаний назавжди
Повідомлень: 464
Нагороди: 7
Рейтинг: 73
Цитата gromko ()
15х9=135 - молодша та основна школа, 4х15=60, так треба хоча б 200 учнів.

У нас 400 і нам не світить опорна, ми просто летимо в 9-річку. 10 і 11 по 1-му класу і по 11 учнів.
Хоча з нашої школи 26 учнів навчаються в ліцеях олбасного центру, і пішли туди якраз ті, що мають середній бал 9 і більше, і батьки платять за це кошти, бо жити дітям потрібно за 40км від дому. І починають "тікати" вже з 7-8 класу.
Виходить, що в нашій школі вже діє система, яку пропонують вводити в державі, але без ЗНО.
В цьому році з 47 семикласників 7 мають ср.бал 9 і більше, вже знаємо, що 4 підуть в ліцей в наступному році.
Але є і такі, що повертаються, 2 повернулось серед року, і як ви думаєте, яка причина? Не витягують програми, дуже велике навантаження.


Відредаговано: DPV - Нд, 26.02.2017, 16:07
oksanka120 Дата: Сб, 04.11.2017, 10:34 | Повідомлення № 3371
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Н. Саражинська: навіщо кожному учню програмування?Автор: Наталія Саражинська, вчитель інформатики, м. Біла Церква, модератор на EdEra з оновлення програми «Інформатика. 5-9 класи».Численні коментарі до програми «Інформатика 5-9» на EdEra містять здивування й обурення «Навіщо кожному учневі вміти програмувати?»Вимоги до кожної 13-річної дитини України щодо вміння програмувати складаються з 224 слів лише в одній темі «Алгоритми і програми» у 8 кл. https://goo.gl/JG1Wm5Цим програма «Інформатика 5-9» грубо порушує зміст Державного стандарту, у загальній частині якого в галузі теоретичної інформатики є лише «учні розвивають алгоритмічне мислення як засіб планування, організації діяльності». ЦЕ ВСЕ. Про вміння програмувати не згадується.На кінець 9 кл. (за вимогами програми) кожен школяр України має вміти «створювати програми для введення й виведення елементів масивів, програмувати пошук заданого, мінімального та максимального значення в масиві; програмувати обчислення середнього арифметичного та кількості елементів масиву; програмувати опрацювання елементів масиву, що задовольняють певні умови; програмувати рух графічних об’єктів та здійснювати управління його швидкістю за допомогою таймера...» і схожі «легкодоступні та зрозумілі» усім батькам і дітям терміни.«Дати поняття алгоритму - це одна справа, а створювати програми в 8-9 класах у середовищах програмування - це вже програмування».У методичних рекомендаціях 2016/2017 н. р. для дітей 8 класу: «рекомендується розпочинати вивчення процесу розроблення програм з використанням повнофункціональної мови програмування і середовища програмування». І рекомендовано «використовувати середовища програмування: Object Pascal, Visual Basic, Python, Java, C#, C++, Lazarus (мова Object Pascal)».Тобто, це аж ніяк не початкове знайомство з основами програмування та не згаданий у стандарті «розвиток алгоритмічного мислення».Структура та стилістика програми інформатики 5-9 є застарілим, ще в дусі старих радянських часів, документом. Й сьогодні ще, як близнюк, нагадує рос. стандарт 2015 року для поглибленого вивчення інформатики. Близнюк російський виглядає привабливіше, бо в їх програмах лишились (на відміну від нашої) в достатній кількості мультимедіа, моделювання, графіка, анімація, питання безпеки. В українському Держстандарті подібним напрямкам теж приділяється достойна увага, але, на жаль, не в програмі.Наша «Інформатика 5-9» - це старий математично-алгоритмічний сухар, зі значним перекособоченням в бік професійного серйозного програмування та математики (російська інформатика належить до математичної галузі).Цифрове середовище багатше й цікавіше, свідчення тому - програми з інформатики європейських країн.Чому так може бути в Україні, що примхи однієї людини в МОН, яка відповідає за інформатику, можуть нівечити долі сотні тисяч дітей, яким не цікаві глибокі деталі мов Python, Java чи C++? Ці українські діти завтра, можливо, стануть музикантами, художниками, поетами й не мріють про програмування. Їх долі і талант можуть бути стертими невпевненістю в свої силах через непосильні вимоги програмувати у 8 та 9 класах (224+127 слів вимог до теми «Програмування») для 1 години на тиждень інформатики.Програмування не планують вилучати зі змісту «Інформатики 5-9» науковці та чиновники у складі робочої групи з оновлення, і принципово не чують десятки коментарів вчителів та й самих програмістів (які натомість пропонують розвивати мислення дитини).Програмування для дитини - як вищий рівень таланту в галузі, як написання своєї пісні чи створення дизайнерського одягу, як видання роману, як відкриття нового закону чи доведення нової теореми...Залишаю, як історію, деякі із численних коментарів з EdEra з застереженнями та проханнями НЕ ПРИМУШУВАТИ програмувати кожну дитину в Україні у віці 13-14 років.Оригінал

Додано (27.02.2017, 19:54)
---------------------------------------------
і скажіть, що вона не права?

novichok Дата: Сб, 04.11.2017, 10:34 | Повідомлення № 3372
Прописаний назавжди
Повідомлень: 391
Нагороди: 8
Рейтинг: 116
Цитата oksanka120 ()
і скажіть, що вона не права?
не скажу...
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 10:34 | Повідомлення № 3373
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4109
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата oksanka120 ()
і скажіть, що вона не права?

В темному місці наздоганяє злодій молоду дівчину. Приставляє ніж і
- Гаманець і коштовності.
- Квадрат гіпротенузи дорівнюе квадрату катетів.
- Що Що? До чого тут теорема Піфагора?
- Та вчителька все нам розповідала , що це вам буде постійно потрібне в житті. І жодного разу не допомогло.
oksanka120 Дата: Сб, 04.11.2017, 10:34 | Повідомлення № 3374
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Цитата swetikccc ()
- Квадрат гіпротенузи дорівнюе квадрату катетів.
Ага, прямо так B) 

Квадрат гіпотенузи =сумі квадратів катетів :$ 

Вчителька збирається поставити Вовочці ще одну двійку. Він підходить до неї і каже:
- Марія Іванівна, я вас звісно не хочу лякати, але мій тато сказав, що ще одна двійка і хтось отримає пи....

Це сьогоднішня реальність
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.11.2017, 10:35 | Повідомлення № 3375
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4186
Нагороди: 38
Рейтинг: 372
Цитата oksanka120 ()
Навіщо кожному учневі вміти програмувати?

Шановні, є ризик скотитись у безпредметні дискусії. Зараз чиясь черга сказати: "А навіщо потрібні синуси з логарифмами?". На що опонент відповість "А мені знання про складносурядне речення ніколи не згодились!". І поїхали...

Конструктиву додасть той, хто складе перелік того, ЩО ПОТРІБНЕ, і запропонує спільноті обговорити, відредагувати, доповнити і т.п..
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.