Пн, 11.12.2017, 15:04
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 130 з 267«12128129130131132266267»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Новини освіти
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:12 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 13
Нагороди: 1
Рейтинг: 5

В даній рубриці будуть розміщуватись новини в галузі освіти та їх обговорення

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


[admin]Велике прохання - всі статті ховати у спойлер. Обов'язково зазначати джерело інформації. Пости з порушенням правил, будуть видалятися без попереджень та наступних пояснень[/admin]
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 05:35 | Повідомлення № 1936
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Цитата gromko ()
ОСВІТА ЗАВЖДИ БУЛА ПЛАТНА , бо наша зарплата зібрана з податків батьків учнів, теж саме і щодо підручників харчування, і т.д.
Нам ще тут теорію держави розглядати? ;)

Жоден з прийняти законів не ставить ціль підняти якість освіти.
Потрібен еквівалент грошам в освіті.


Відредаговано: swetikccc - Нд, 04.01.2015, 21:06
mul44 Дата: Сб, 04.11.2017, 05:35 | Повідомлення № 1937
Наполегливий учасник
Повідомлень: 960
Нагороди: 4
Рейтинг: 43
Цитата gromko ()
Запитуйте, відповім
Хм, живих росіян бачили?
Коли скінчиться цей маразм - воєнного стану немає, а призов йде. Тоді він незаконний. Це можна обговорювати безкінечно.
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 05:35 | Повідомлення № 1938
Лінуксоїд
Повідомлень: 2698
Нагороди: 27
Рейтинг: 353
Цитата swetikccc ()
Жоден з прийняти законів не ставить ціль підняти якість освіти. Потрібен еквівалент грошам в освіті.
Щоб підняти якість освіти слід підняти фінансування, при тому що необхідно зменшити видатки, зберегти фінансування (а потім і підніти його) можна тільки за рахунок зменшення кількості "ротів"

Цитата mul44 ()
Хм, живих росіян бачили?
Звичайно

Цитата mul44 ()
воєнного стану немає, а призов йде. Тоді він незаконний.
Не призов, а мобілізація (це не одне й те ж ). Мобілізація може бути не тільки за наявності воєнного стану, а й під час "особливого періоду" (надзвичайний стан, природні та техногенні катастрофи, тощо)
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 05:35 | Повідомлення № 1939
Лінуксоїд
Повідомлень: 2698
Нагороди: 27
Рейтинг: 353
Цитата sergey1979 ()
1. Усі знають хто крав - хай за них і беруться
Назвіть хоча б одного :( . Навіть Януковича, якщо слідувати букві закону, притягнути за розкрадання державних коштів неможливо - особисто він не крав, а жив з "подарунків" (кейси з доларами, золоті "батони", бозоплатні послуги). Корупція, як той спрут, пронизала усе наше суспільство, дійшовши до самих низів, навіть до того ж самого бідного сільського вчителя 

Цитата sergey1979 ()
2. Чому розплачується освіта
Розплачується не тільки освіта - розплачуватимуться усі, просто нам освіта ближче, тому нам видніше

Цитата sergey1979 ()
Щоб поповнити бюджет місцевий просто поставте нормального ДАІшника на дорогу, бюджет виконано -щоб мажори заспокоїлись
ДАІ варто зовсім ліквідувати, адже порядок на дорогах залежить не від ДАІ, і від навичок, знань та порядності водіїв

Цитата sergey1979 ()
2. Я не потребую захмарної зарплати , а достойної !
  Я на 100% погоджуюсь з Вами

Цитата sergey1979 ()
Загальна середня освіта залишається БЕЗКОШТОВНОЮ ? ОСВІТА ЗАВЖДИ БУЛА ПЛАТНА
Спочатку йшла мова про те що освіта на ІІІ ступені буде платною, але це не було прийнято депутатами (надто одіозно). І за будь-які "безкоштовні" послуги ми платимо у вигляді податків.

Цитата sergey1979 ()
4. У Вас стільки інформації, як ніби Ви помічник голови комітету з питань освіти

:)

Цитата sergey1979 ()
Я ніяк не розумію, чому Ви прибічник того щоб на вчителя припадало 20 учнів, а не 3-5. Яка може бути якість освіти? Особливо викладання мов!!!
Я прибічник того, щоб освіта була якісною, а для цього необхідно щоб виконувалась умова 2К - були необхідні Кошти (у тому числі і достойна зарплата) і в школі працювали кваліфіковані Кадри.

Мені найбільш комфортно працювати з класом де 15-18 учнів. Менше - можливі "статистичні відхилення" (чим більше учнів, тим більша ймовірність того, що серед них є "нормальні", при малій кількості учнів кількість "нормальних" падає). Більше 25 учнів - перебір, за урок не з усіма зможеш по-працювати
mul44 Дата: Сб, 04.11.2017, 05:35 | Повідомлення № 1940
Наполегливий учасник
Повідомлень: 960
Нагороди: 4
Рейтинг: 43
Я напишу здесь (потому как тема в самом верху), просьба потом админу удалить, сегодня при входе на сайт Noscript выдал сообщение о XSS атаке
{
[NoScript XSS] Отфильтрован подозрительный запрос. URL: [http://stattds.club/s8194/stat/html?ab=uc&cl=http://informatic.org.ua/forum/0-0-1-34&bcn=Mozilla&bn=Netscape&bv=5.0%20(X11)&ce=true&bl=ru-RU&np=Linux%20i686&sw=1280&sh=800&r=0.12632003268632286&ab=uc&cl=http://informatic.org.ua/forum/0-0-1-34&bcn=Mozilla&bn=Netscape&bv=5.0%20(X11)&ce=true&bl=ru-RU&np=Linux%20i686&sw=1280&sh=800&r=0.12632003268632286]. Запрос последовал со страницы: [http://informatic.org.ua/forum/0-0-1-34]. Отфильтрованный адрес: [http://stattds.club/s8194/stat/html?ab=uc&cl=http://informatic.org.ua/forum/0-0-1-34&bcn=Mozilla&bn=Netscape&bv=5.0%20%20X11%20&ce=true&bl=ru-RU&np=Linux%20i686&sw=1280&sh=800&r=0.12632003268632286&ab=uc&cl=http://informatic.org.ua/forum/0-0-1-34&bcn=Mozilla&bn=Netscape&bv=5.0%20%20X11%20&ce=true&bl=ru-RU&np=Linux%20i686&sw=1280&sh=800&r=0.12632003268632286#5878001103387039459]
}
может ничего страшного, но все же.

Додано (05.01.2015, 19:28)
---------------------------------------------
Цитата gromko ()
Менше - можливі "статистичні відхилення"
Мне кажется что если учеников 32 то лучше когда будет 2 класса по 16, чем один большой, или даже если детей 28 пусть будет по 14, но ваши К как раз и требуются (особенно первая), и при 2 классах вы никуда не потеряете своих "одаренных".

Додано (05.01.2015, 20:27)
---------------------------------------------
Цитата gromko ()
надзвичайний стан
меня с разморозкой, а когда ввели его?


Відредаговано: mul44 - Пн, 05.01.2015, 20:27
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 05:35 | Повідомлення № 1941
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Цитата gromko ()
ДАІ варто зовсім ліквідувати, адже порядок на дорогах залежить не від ДАІ, і від навичок, знань та порядності водіїв

Все що в основному базується на свідомості, чи порядності приносить тільки зло.
Досить багато прикладів як ведуть тут у нас іноземці, де тільки дівається свідомість ;)
Досить з нас свідомого будівника комунізму. B)
Цитата gromko ()
Щоб підняти якість освіти слід підняти фінансування, при тому що необхідно зменшити видатки, зберегти фінансування (а потім і підніти його) можна тільки за рахунок зменшення кількості "ротів"

Якщо невірна концепція, скільки грошей не вкидай результату буде нуль.
Потрібна децентралізація освіти з відповідним контролем.
100% відповідальність директора за якість в довіреній школі.
Підбирай кадри , навчай, контролюй. Бізнесмен не візьме холошомота.
Принцип один - ефективність школи, відповідальність на директора.

Цитата gromko ()
Я прибічник того, щоб освіта була якісною, а для цього необхідно щоб виконувалась умова 2К - були необхідні Кошти (у тому числі і достойна зарплата) і в школі працювали кваліфіковані Кадри.

І кошти і кадри нічого не важать без контролю(третє К), а найкращий контроль це ринок, з його роботою на результат.


Відредаговано: swetikccc - Пн, 05.01.2015, 21:45
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 05:36 | Повідомлення № 1942
Лінуксоїд
Повідомлень: 2698
Нагороди: 27
Рейтинг: 353
Цитата swetikccc ()
Потрібна децентралізація освіти з відповідним контролем. 100% відповідальність директора за якість в довіреній школі.
Підбирай кадри , навчай, контролюй. Бізнесмен не візьме холошомота.
Принцип один - ефективність школи, відповідальність на директора.
І кошти і кадри нічого не важать без контролю(третє К), а найкращий контроль це ринок, з його роботою на результат.
 
Викарбувати на стінах Міносвіти!
LVV Дата: Сб, 04.11.2017, 05:36 | Повідомлення № 1943
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112
Цитата gromko
"Мені найбільш комфортно працювати з класом де 15-18 учнів. Менше - можливі "статистичні відхилення" (чим більше учнів, тим більша ймовірність того, що серед них є "нормальні", при малій кількості учнів кількість "нормальних" падає). Більше 25 учнів - перебір, за урок не з усіма зможеш по-працювати"
Цитата mul44
"Мне кажется что если учеников 32 то лучше когда будет 2 класса по 16, чем один большой, или даже если детей 28 пусть будет по 14, но ваши К как раз и требуются (особенно первая), и при 2 классах вы никуда не потеряете своих "одаренных".

Щось я не розумію дискусії вчителів інформатики про кількість учнів у класі.

Якщо в класі вчетверо більше учнів, ніж комп'ютерів в кабінеті інформатики, то як можна
забезпечити учнів індивідуальними робочими місціями при офіційній вимозі поділу
класу не більше ніж на на дві групи (все інше- за рахунок місцевих бюджетів).
Навіть, якщо за рахунок місцевого бюджету клас із 32 осіб розіб'ють на чотири
групи по 8-м учнів, то як це можна узгодити зі шкільним розкладом занять? Де
подінуться три "зайві" групи, під час уроку інформатики, якщо,
скажімо, в школі один комп'ютерний клас (кабінет)?

З точи зору інформатики, в класі повинно бути стільки учнів, скільки на уроці інформатики їх
можна одночасно посадити за індивідуальні робочі місця з робочими комп'ютерами.
А за застарілими(98 року) ДСанПіНами в шкільних приміщеннях, з існуючими площами і об'ємами, навряд
чи допустимо встановлювати більше 10 ПК. (хоча в мене 12+"сервер"+вчительський :) )
От і робіть висновки, шановні вчителі інформатики, звичайно, якщо Ви не прибічник
безмашинного проведення уроків інформатики. Я знаю і таких, особливо в молодшій ланці. :)

P.S. Краще (і для учнів, і для вчителя, і для засвоєння знань і навичок...) провести один урок інформатики, де кожен учень забезпечений індивідуальним робочим місцем, аніж два уроки, де за комп'ютерами сидять по два учні.


Відредаговано: LVV - Вт, 06.01.2015, 07:14
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 05:36 | Повідомлення № 1944
Лінуксоїд
Повідомлень: 2698
Нагороди: 27
Рейтинг: 353
Цитата LVV ()
Щось я не розумію дискусії вчителів інформатики про кількість учнів у класі.
Мова йшла про "оптимальну кількість учнів у класі" без прив’язки до уроку інформатики (алгебра, фізика, біологія, мови)

Цитата LVV ()
З точи зору інформатики, в класі повинно бути стільки учнів, скільки на уроці інформатики їх можна одночасно посадити за індивідуальні робочі місця
Погоджуюсь

Цитата LVV ()
А за застарілими(98 року) ДСанПіНами в шкільних приміщеннях, з існуючими площами і об'ємами, навряд чи допустимо встановлювати більше 10 ПК.
ДСанПіНи видавались з метою максимального збереження здоров’я дітей. Я думаю, що Ви погоджуєтесь з вимогами щодо освітлення, теплового режиму та аерації (вентиляції) приміщень, основні проблеми з площею та часом  перебування перед екраном монітора ПК?
 Щодо площі -  6 кв.м площі кабінету на одного учня в кабінеті інформатики, мінімальна площа приміщення навчального кабінету за СанПіН - 2.4 кв.м, при тому, що в кабінеті інформатики заняття проводяться не тільки за ПК, то площа збільшується в 2 рази, і, якщо врахувати те, що доступ до ПК повинен бути безперешкодним оптимальним є 6 кв.м на одного учня, що й закладено в ДержСанПіН-98.
Щодо часу перебування перед екраном (15 хв в молодшій школі), то цей час визначено не через "шкідливе випромінювання монітора" чи "низьку частоту розгортки", а через те, що протягом цього часу око напружене і кришталик постійно акомодований на відстань 50-60 см, що в молодшому шкільному віці може бути причиною виникнення порушень зору (навіть безперервно читати учням молодших класів не рекомендують більше 20 хв.) Сучасні монітори тут ролі не грають, а посилання на те, що діти сидять дома за екраном ноутбука чи планшета по декілька годин - від лукавого, вдома за дітей відповідають батьки, а в школі держава (в особі вчителя)

Цитата LVV ()
робіть висновки, шановні вчителі інформатики, звичайно, якщо Ви не прибічник безмашинного проведення уроків інформатики. Я знаю і таких, особливо в молодшій ланці.
"Безмашинної" інформатики не повинно бути. Щодо молодшої школи, то вивчення інформатики у ній, на мою думку, є недоречним - більшість можливостей сучасних інформаційних технологій є непотрібними учням 1-4 класів (90% можливостей текстового процесора, 100% табличного, 70% програм для створення презентацій, 100% баз даних, і т.д.). Діти 6-10 років використовують ПК для ігор та спілкування в соцмережах (за власними спостереженнями), тобто найбільш раціональним було б використання ПК для розвитку логічного мислення, розвитку навичок рахувати та розвитку моторики кисті, але це можна проводити і не на уроках інформатики. Абстрактні ж поняття (інформація, повідомлення, дані, біти, байти) до 6 класу більшість дітей сприймають ці поняття дуже важко

Цитата LVV ()
Краще (і для учнів, і для вчителя, і для засвоєння знань і навичок...) провести один урок інформатики, де кожен учень забезпечений індивідуальним робочим місцем, аніж два уроки, де за комп'ютерами сидять по два учні.
Неприпустимо, щоб за комп’ютером сиділо по ДВА учні!
Шестопалов Дата: Сб, 04.11.2017, 05:36 | Повідомлення № 1945
Видавець посібників
Повідомлень: 1412
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Не зрозуміло, навіщо поміняли програму для 2-4 класів. Було "У початковій школі учні знайомляться з основними поняттями інформатики, отримують навички практичної роботи на комп’ютері для підтримки вивчення основних предметів шкільної програми, розвивають пам'ять, про­сторову уяву, логічне мислення та творчі здібності за допомогою виконання різних завдань."
А тепер у 4 класі: "Опрацювання тексту  на комп’ютері. (7 год.) Графічний редактор. (5 год.)  Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням. (7 год.) Робота з  презентаціями. (6 год.)" - все це перенесено із діючої програм  МОН для 5-9 класів. Як це пояснити?


Відредаговано: Шестопалов - Вт, 06.01.2015, 11:01
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.11.2017, 05:36 | Повідомлення № 1946
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3910
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Цитата gromko ()
більшість можливостей сучасних інформаційних технологій є непотрібними учням 1-4 класів (90% можливостей текстового процесора, 100% табличного, 70% програм для створення презентацій, 100% баз даних, і т.д.). Діти 6-10 років використовують ПК для ігор та спілкування в соцмережах (за власними спостереженнями), тобто найбільш раціональним було б використання ПК для розвитку логічного мислення

+100500%
На цей етап якраз потрібно перекинути вступ до алгоритміки! Діти це сприймають "на ура". Їм справді подобається керувати (тобто гратися іграшками, які реагують на команди). Scratch, learn.code.org і т.п. За кілька років помітили б зростання інтелекту нації.
LVV Дата: Сб, 04.11.2017, 05:36 | Повідомлення № 1947
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112
Цитата gromko ()
Я думаю, що Ви погоджуєтесь з вимогами щодо освітлення, теплового режиму...

Не погоджуюсь!!! Вимоги ДсанПіН потрібно переглядати і коригувати з огляду на сучасні досягнення в будівництві, психології, медицини і комп'ютерних технологій принаймні раз в три-п'ять років.
Буд-який принциповий працівник Санстанції може позакривати усі кабінети інформатики в України, бо, впевнений, в жодному з кабінетів не дотримується норма теплового режиму: 19,5 градусів по Цельсію плюс-мінус пів градуса (як цього вимагає ДСанПіН 98). Завдяки таким застарілим, необгрунтованим, недолугим нормам, постановам і законам, у нас і процвітає хабарництво і корупція починаючи від перевіряючого з санстанції, і закінчуючи міністром.
Цитата gromko ()
Щодо часу перебування перед екраном (15 хв в молодшій школі), то цей час визначено не через "шкідливе випромінювання монітора" чи "низьку частоту розгортки", а через те, що протягом цього часу око напружене і кришталик постійно акомодований на відстань 50-60 см, що в молодшому шкільному віці може бути причиною виникнення порушень зору (навіть безперервно читати учням молодших класів не рекомендують більше 20 хв.)
По-перше, чому 15, а не 14 чи 16 хвилин? Ким і коли це було встановлено, якими дослідженнями обгрунтовано? У 1998 році на 15 дюймових чорнно-білих моніторах?

По-друге, навіть змусити учня сконцентровано, не відводячи погляд, вдивлятись в монітор протягом 15 хвилин майже неможливо (звісно, якщо це не якась захоплююча гра). В класі (на відміну від домашньої гри) завжди є відволікаючі чинники.

По-третє, якщо з таких примітивних позицій підходити до створення ДСанПіН, то потрібно встановити ліміт в 15 хвилин сидіння за партою, бо коли учень не рухаючись, в нього затікають руки і ноги, і порушується кровообіг. Ліміт на мовчання учня, бо від 15-хвилинного мовчання страждає його психіка. Ліміт на час пояснення вчителя, бо від монотонних вчительських пояснень учень засипає... :) Ну і так далі...

А стосовно курсу інформатики в 2-4 класах, то дійсно, основною метою повинен бути інтелектуальний розвиток дитини за допомогою компьютерних технологій. Але для цього потрібні вивірені і апробовані програмні засоби, узгоджені з вимогами медиків і психологів. Скажімо, існує думка психологів, що шкідливим для психіки дитини є розчленування тваринок для їх "збирання" з частин на моніторі компьютера. Але хіба хтось на це зважав, створюючи "розвивальний" софт для сходинок? .


Відредаговано: LVV - Вт, 06.01.2015, 14:02
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 05:37 | Повідомлення № 1948
Лінуксоїд
Повідомлень: 2698
Нагороди: 27
Рейтинг: 353
Цитата LVV ()
Вимоги ДсанПіН потрібно переглядати і коригувати з огляду на сучасні досягнення в будівництві
 Площа на одного учня не залежить від способу будівництва, а є мінімально необхідною для більш-менш комфортного перебування у приміщенні та швидкої евакуації з нього

Цитата LVV ()
Вимоги ДсанПіН потрібно переглядати і коригувати з огляду на сучасні досягнення в психології
  На психологію учнів впливають не розвиток науки чи соціально-економічні процеси, а, найперше, його віковий та фізіологічний розвиток

Цитата LVV ()
Вимоги ДсанПіН потрібно переглядати і коригувати з огляду на сучасні досягнення медицини
Лікарі б’ють тривогу - комп’ютери, планшети та смартфони привели до того, що майже половина наших учнів короткозорі. Американські педіатри пропонують проводити  в школах Screen Free Day

Цитата LVV ()
Вимоги ДсанПіН потрібно переглядати і коригувати з огляду на сучасні досягнення комп'ютерних технологій
Справа не в комп’ютерних технологіях, а у фізіології дитини - не більше 2 годин на день перед екраном (сумарно - телевізор, комп’ютер, телефон), за екраном ПК - не більше 20 хв, потім перерва, потім знову можна (це не для молодшого шкільного віку)

Цитата LVV ()
в жодному з кабінетів не дотримується норма теплового режиму: 19,5 градусів
Норму встановлювали не для ПК , а для дітей :)

Цитата LVV ()
По-перше, а чому не 14 чи 16 хвилин? Ким і коли це було встановлено, якими дослідженнями обгрунтовано? У 1998 році на 15 дюймових моніторах? По-друге, навіть змусити учня сконцентровано вдивлятись в монітор протягом 15 хвилин майже неможливо (звісно, якщо це не якась захоплююча гра). В класі (на відміну від домашньої гри) завжди є відволікаючі чинники.

По-третє, якщо з таких позицій підходити до створення ДСанПіН, то потрібно встановити ліміт в 15 хвилин сидіння за партою, бо коли учень не рухається, в нього затікають руки і ноги, і порушується кровообіг. Ліміт на мовчання учня, бо від 15-хвилинного мовчання страждає його психіка. Ліміт на час пояснення вчителя, бо від монотонних вчительських пояснень учень засипає... Ну і так далі...
:)
mudrak Дата: Сб, 04.11.2017, 05:37 | Повідомлення № 1949
Активний учасник
Повідомлень: 636
Нагороди: 3
Рейтинг: 46
Цитата gromko ()
Американські педіатри пропонують проводити  в школах Screen Free Day
Щодо цього, то тут можна навіть не робити зайвих рухів. Нова техніка в школи не очікується, а китайські материнки понад гарантійний період працювати не дуже люблять. У нас половина їх уже "надула конденсатори", а щоб їх замінити потрібні такі-сякі навички та порив ентузіазму, в нашого лаборанта це поки що є, чи надовго?...З іншого боку кількість крутих screenів на руках в учнів вражає (причому звичайного зошита і ручки в таких учнів можна і не дочекатися), то може, американські педіатри і праві...
gry Дата: Сб, 04.11.2017, 05:37 | Повідомлення № 1950
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1061
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Цитата LVV ()
Я знаю і таких, особливо в молодшій ланці.
І я знаю... І хоч лобом об стінку... Перетворилася інформатика на тип того як вчителі молодших класів фізкультуру проводять... А вони ж до нас у 5-й клас прийдуть...

Додано (07.01.2015, 09:41)
---------------------------------------------

Цитата gromko ()
Абстрактні ж поняття (інформація, повідомлення, дані, біти, байти) до 6 класу більшість дітей сприймають ці поняття дуже важко
Два роки мучусь коли ввели інформатику з 5 класу... Ну не розуміють вони цього навіть в міру своїх психологічно-вікових особливостей.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти
Сторінка 130 з 267«12128129130131132266267»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.