Нд, 22.10.2017, 16:51
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 85 з 262«128384858687261262»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти та їх обговорення (Викладаємо новину і зразу ж її обговорюємо)
Новини освіти та їх обговорення
W-w-W Дата: Ср, 19.05.2010, 00:32 | Повідомлення № 1






В даній рубриці будуть розміщуватись новини в галузі освіти та їх обговорення

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


[admin]Велике прохання - всі статті ховати у спойлер. Обов'язково зазначати джерело інформації. Пости з порушенням правил, будуть видалятися без попереджень та наступних пояснень[/admin]
Ktara Дата: Чт, 12.04.2012, 20:10 | Повідомлення № 1261
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Так, хоть это и офтоп (который прошу прекратить), но...
mul44 Вам же написали часть документов идет сверху и администрация учебных заведений ни при чем. Или абы найти крайнего, на верхушку не замахнуться ибо по шапке можно получить, а вот похаять администрацию - милое дело.
Не может бороться администрация с теми что вверху (по той же причине, по которой и Вы с ними не боретесь). Так что убрали виртуальные флаги и слазим с вирутального броненосца. Боритесь с верхушкой :)

Все посты с офтопом буду удалять без предупреждений - и не надо доставать следующий виртуальный флаг - что душу демократию. :)
swetikccc Дата: Чт, 12.04.2012, 21:42 | Повідомлення № 1262
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Quote (filnick)
Стосовно рівня навчального предмету (співи, праця, інформатика чи математика) його формує не директор школи, а вчитель своїм відношенням до уроків, умінням мотивувати учнів, зацікавити.

І ми чудово знаємо рівень викладання в більшості шкіл :)
Quote (mul44)
Если у вас не так, я вас поздравляю,

Не так, бо потім ідеї підкидати не буду. :)

Додано (12.04.2012, 20:42)
---------------------------------------------

Quote (Ktara)
Не может бороться администрация с теми что вверху (по той же причине, по которой и Вы с ними не боретесь). Так что убрали виртуальные флаги и слазим с вирутального броненосца. Боритесь с верхушкой

Вірно не може, але одна виконує тупо с перебором, а інша трохи 'лавірує'
mul44 Дата: Пт, 13.04.2012, 09:57 | Повідомлення № 1263
Наполегливий учасник
Повідомлень: 942
Нагороди: 2
Рейтинг: 43
Quote (Ktara)
Так что убрали виртуальные флаги и слазим с вирутального броненосца. Боритесь с верхушкой

Причем тут виртуальные флаги? Я говорю о конкретной администрации, в конкретных школах, и об отношении этой администрации к конкретному предмету, а вы затеяли какой то оффтоп, хау. Я все сказал. И тему закрыл.
pasichov Дата: Пт, 13.04.2012, 11:24 | Повідомлення № 1264
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (mul44)
Тут конкретные мнения о том что вообще для администрации, информатика - это изучение печатной машинки, которая еще и презентации умеет показывать.

Мнение абсолютно обоснованное. Нынешняя парадигма школьной информатики в Украине на сие и ориентирована. А вот у россиян точно- есть ЕГЭ по информатике, а сам предмет относится к математическим дисциплинам а не как у нас, к технологиям. Так что будем мы работать на транснациональные корпорации, которые слегка "окучив" наше МОНМС, растят из наших детей потребителей их "железок" и софта, а писать этот софт, разрабатывать железки будут другие, принося себе тысячи, а государству (своему, естественно!) - миллионы долларов... А если мы вдруг кого-то выучим (ну, в семье не без урода :-) - они его подгребут, и будет он СЕБЕ зарабатывать тысячи, а ИХ государству миллионы.
А информатику будем скоро изучать с момента зачатия ребенка - надо же рынок продаж прогнозировать....
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 13.04.2012, 14:59 | Повідомлення № 1265
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Quote (pasichov)
Так что будем мы работать на транснациональные корпорации, которые слегка "окучив" наше МОНМС, растят из наших детей потребителей их "железок" и софта

Треба докласти зусиль, щоб змінити ситуацію. Зараз - підходящий момент: формується майбутня програма 5-9 класу. Треба її зробити максимально прийнятною, але не суперечливою новому стандарту (це вже проблема) і докласти зусиль для просування. Скоро з'їзд інформатиків, на якому буде щось вирішуватись... А зараз є місце, де можна (і дуже бажано) висловитися конкретно за темою:

http://osvita.ua/school/school_today/28820/
swetikccc Дата: Пт, 13.04.2012, 17:01 | Повідомлення № 1266
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Quote (pasichov)
растят из наших детей потребителей

Та весь світ базується на споживанню.
Тільки якщо в 29 дійшло до того що лишні товари знишували, то зараз нв.)))
Quote (Пилипчук_О_П)
Треба докласти зусиль, щоб змінити ситуацію.

Для чого?
Що це дасть?
Серед 60 дітей тільки один який всилі потягнути програмування, а інші що я з ними буду робити? :)
Конкретно що робити в такому випадку? ^_^
Шестопалов Дата: Пт, 13.04.2012, 17:59 | Повідомлення № 1267
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Основное и принципиальное отличие нашего проекта (см. http://osvita.ua/school/school_today/28820/ ):
1) преемственность с уже сделанным за 25 лет школьной информатики;
2) единый базовый курс ОАП для 5-7 классов для выявления юных дарований, нужных государству;
3) единый базовый курс ИКТ для 5-9 классовх по 1 уроку;
4) допрофильные курсы за выбором для 8-9 классов на 2-м уроке, что позволит ориентировать учеников на ИКТ и(или) ОАП,
5) допрофильные курсы в 8-9 классах как предварительная подготовка к профильному обучению (курсы за выбором) в старшей школе.

І найголовніше: Нехай буде конкурс програм: Морзе, Шестопалова, Глинського і т.д. Виставити всі проекти на загальнодоступному сайті і провести голосування. У якої програми найвищий рейтинг - та стає загальнодержавною. Від такої простої і прозорої методики школи точно виграють. Може вже досить створювати шедеври "під ковдрою"!!!
pasichov Дата: Пт, 13.04.2012, 18:56 | Повідомлення № 1268
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Пилипчук_О_П)
Треба докласти зусиль, щоб змінити ситуацію. Зараз - підходящий момент: формується майбутня програма 5-9 класу. Треба її зробити максимально прийнятною, але не суперечливою новому стандарту (це вже проблема) і докласти зусиль для просування. Скоро з'їзд інформатиків, на якому буде щось вирішуватись...

Буде вирішуватися :-(.
Невже ви бачили зібрання, ініційоване згори, куди їдуть за разнарядкою, на якому затвердели б щось таке, що організатори на запланували наперед? Я був делегатом всіх 3-х з"їздів учителів, купи інших зібрань, в тому числі і інформатиків... Вчергове розіб'ють на групи під керівництвом "герералів" від авторського колективу міністерського варіанту, дадуть пошуміти (не дуже!), а потім "узагальнять" шум - і буде мінестерський проект активований...
Хоча я збираюся шуміти голосно, хоча й вже не вперше (дивуюсь, що ще потрапляю під "разнарядку". Є один симпатичний проект (на жаль, не той, що його зробила група Шестопалова, ІМХО кращий.... Присилав Руденко на рецензію, автора не знаю...

(с)"Не дожену, та хоч розігріюя...."
А взагалі (с) "демократія - це маніпулювання суспільною думкою при допомозі суспільної думки".
А ось голосування ... однозначно переможе проект МОНМС (точніше - групи Морзе).
Насправді він ВЛАШТОВУЄ БІЛЬШІСТЬ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ.....на жаль...
pasichov Дата: Пт, 13.04.2012, 19:56 | Повідомлення № 1269
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (swetikccc)
Серед 60 дітей тільки один який всилі потягнути програмування, а інші що я з ними буду робити?
Конкретно що робити в такому випадку?

1. А хто вам сказав, що їх треба вчити програмуванню? Вчити треба ОСНОВАМ АЛГОРИТМІЧНОГО МИСЛЕННЯ! Мова програмування - лише інструмент для реалізації (якщо хочете - комп'ютерної візуалізації) отих ПРОСТИХ алгоритмів! Це ПОВИННІ МОГТИ в тій чи іншій мірі усі, адже вони можуть, як вважається, вивчати базовий курс математики, а тут буде не складніше!
2. Повірте мому досвіду - якщо так навчати, то КЛАСНИМ програмістами у майбутньому стають ДУЖЕ ЧАСТО ті, кого вже давно шкільна освіта віднесла до тих, про яки ви питаєте "а що з ними робити?"!!!! Можу привети десятки конкретних прикладів. Знав навідь одного медаліста міжнара (не мій учень, але знав добре) для якого отримати трійку з математики чи з фізики було за щастя! І навчався, між іншим у дуже гарних учителів, які вважали його "необучаемым"!


Відредаговано: pasichov - Пт, 13.04.2012, 19:57
swetikccc Дата: Пт, 13.04.2012, 20:29 | Повідомлення № 1270
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Quote (pasichov)
1. А хто вам сказав, що їх треба вчити програмуванню? Вчити треба ОСНОВАМ АЛГОРИТМІЧНОГО МИСЛЕННЯ! Мова програмування - лише інструмент для реалізації (якщо хочете - комп'ютерної візуалізації) отих ПРОСТИХ алгоритмів!

Відтворювати більшість .............
А Ви мислити.
А програми майже одинакові
Робота в Блендері навчить художньо мислити. :)
Був у мене колись клас з прекрасними художніми навиками, от тоді ми дійсно чудово вивчали Шоп, їхня фантазія і мої навики.(5 чоловік з нього займається тепер професійно графікою й відео)
Quote (pasichov)
2. Повірте мому досвіду - якщо так навчати, то КЛАСНИМ програмістами у майбутньому стають ДУЖЕ ЧАСТО ті, кого вже давно шкільна освіта віднесла до тих, про яки ви питаєте "а що з ними робити?"!!!! Можу привети десятки конкретних прикладів.

Та це і так зрозуміло, бо всі хто хоч трохи вміє нестандартно мислити з 'кониками'
А як у нас вчителі віносяться якщо учень напорядок розумніший від них, та й ще з власною думкою :)
pasichov Дата: Пт, 13.04.2012, 20:34 | Повідомлення № 1271
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (swetikccc)
А програми майже одинакові

Ось із цим погоджуюсь! В старому одеському анекдоті - "коли у мого діда в барделі падала виручка, він ліжка місцями не переставляв, він міняв б....співробітниць..."
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 13.04.2012, 21:08 | Повідомлення № 1272
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Quote (swetikccc)
Серед 60 дітей тільки один який всилі потягнути програмування

У мене ситуація подібна, тільки "60 дітей" для нашої школи - це 5, а то й 6 класів... От і доводиться чекати... Ну то й що. Якщо буде логічна нитка основ програмування від 5 класу до кінця школи, ситуація може нормалізуватись.

Quote (pasichov)
Хоча я збираюся шуміти голосно, хоча й вже не вперше

Сьогодні дізнався, що я теж кандидат на участь у з'їзді. Отже, якщо нічого не завадить, зможемо попрацювати разом. А раптом не все так погано, як ми звикли і до думки людей справді збираються прислухатись?

Quote (Bandalak)
більшості вчителів - пофіг!

Це - дуже серйозний фактор. Описаний неодноразово:

і навіть вивчається: http://absurdopedia.net/wiki/Всем_плевать
Ще на один сайт посилання не ставлю - модератори приб'ють :)

Quote (swetikccc)
Робота в Блендері навчить художньо мислити

Просторова уява у багатьох дітей дуже мало розвинена. Креслення не є обов'язковим предметом, стереометрія починається в 10 класі, та й обсяг її не дуже великий. Тривимірна графіка реально заповнить цю прогалину. А творче використання - справа талановитих учнів. Фотошопом, наприклад, можна творити шедеври (і як більшість художників, померти в бідності), а можна й цілий день сидіти в ательє виправляти червоні очі на фотографіях з дешевих мильниць. Мета вчителя інформатики все-таки більше технологічно-ознайомлювальна, а для високого мистецтва є предмети художньо-естетичного циклу.

Quote (swetikccc)
всі хто хоч трохи вміє нестандартно мислити з 'кониками'

А що дивуватись? Класний спеціаліст - фанат своєї справи, а на все, що заважає основному інтересу, зокрема й на інші навчальні предмети, він часу намагається не витрачати. А з більшості відмінників виходять звичайні функціонери-виконавці без власної думки...
swetikccc Дата: Пт, 13.04.2012, 21:21 | Повідомлення № 1273
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Quote (Пилипчук_О_П)
А що дивуватись? Класний спеціаліст - фанат своєї справи, а на все, що заважає основному інтересу, зокрема й на інші навчальні предмети, він часу намагається не витрачати. А з більшості відмінників виходять звичайні функціонери-виконавці без власної думки...

Ви незрозуміли
вони можуть качатися на стільці, бубніти під ніс, нерегувати на зовнішні подразники і т. п.
А потім видають ДУМКУ

Додано (13.04.2012, 20:21)
---------------------------------------------

Quote (Пилипчук_О_П)
Просторова уява у багатьох дітей дуже мало розвинена. Креслення не є обов'язковим предметом, стереометрія починається в 10 класі, та й обсяг її не дуже великий. Тривимірна графіка реально заповнить цю прогалину.

Нічого вона не заповнить
Приклад вивчення Компасу(програми) коли дітки не знають Деталі машин(предмет)
Просто вчать кнопкодавству і все :)
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 13.04.2012, 22:09 | Повідомлення № 1274
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Quote (swetikccc)
Приклад вивчення Компасу(програми) коли дітки не знають Деталі машин

Поганий приклад. Маю позитивний досвід роботи з учнями у Компасі, але це - програма для технічного 2D/3D моделювання, а от Blender - для художнього та анімації. Вважаю, що всім треба ознайомитись з растровою/векторною/тривимірною графікою в художніх "програмах" (наприклад, GIMP/Inkscape/Blender), а вже технарям слід давати креслення і технічне моделювання у Компасі та подібних. Оптимально: Blender для всіх - у 8-9 класі, Компас - у старших відповідного профілю.

Хочу припинити оффтоп щодо тривимірної графіки, а продовжити тут або тут.


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Пт, 13.04.2012, 22:10
pasichov Дата: Сб, 14.04.2012, 12:07 | Повідомлення № 1275
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Пилипчук_О_П)
Сьогодні дізнався, що я теж кандидат на участь у з'їзді. Отже, якщо нічого не завадить, зможемо попрацювати разом. А раптом не все так погано, як ми звикли і до думки людей справді збираються прислухатись?

Прислухаються. Але почують лише те, що бажають почути - підтримку своїх позицій. І, повірте, немало знайдеться тих, хто буде підторимувати. Кар'єрно-наукові, корпоративно-видавничі, а, головне - фінансові інтереси купки "науково-чиновничого генералітету", що добре харчується із фондів різних транснаціональних компаній (думаю, не варто пояснювати їх ОСНОВНУ функцію) добре ляже на тло байдужості більшості, але головне - НЕЗДАТНОСТІ виконати іншу, крім юзеровської, програму.
Але повоюємо, звичайно...Більшість причетних до інформатики науковців і гарних вчителів - практиків, переконаний, розуміють всю помилковість парадигми, закладеної у цю програму (та, власне, і в стандарт :-(, але їх ніхто не слухає... Єдина у мене надія - переконати у тому, що останні постанови уряду, що констатують різке зниження рівня ІТ-фахівців в Україні і критичне для країни зростання потреби - ЦЕ ПРЯМИЙ НАСЛІДОК УПРОВАДЖЕННЯ ЦІЇ (ІМХО, ЗЛОЧИННОЇ) парадигми...


Відредаговано: pasichov - Сб, 14.04.2012, 12:49
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти та їх обговорення (Викладаємо новину і зразу ж її обговорюємо)
Сторінка 85 з 262«128384858687261262»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.