Нд, 24.09.2017, 15:17
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 48 з 254«124647484950253254»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти та їх обговорення (Викладаємо новину і зразу ж її обговорюємо)
Новини освіти та їх обговорення
W-w-W Дата: Ср, 19.05.2010, 00:32 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2715
Нагороди: 10
Рейтинг: 202

В даній рубриці будуть розміщуватись новини в галузі освіти та їх обговорення

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


[admin]Велике прохання - всі статті ховати у спойлер. Обов'язково зазначати джерело інформації. Пости з порушенням правил, будуть видалятися без попереджень та наступних пояснень[/admin]
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 24.08.2011, 02:28 | Повідомлення № 706
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
За колегу, звичайно, радий. Але дійсно: чітких критеріїв "героя від освіти" немає. А нагородити одночасно всіх, хто досяг такого ж рівня, навряд чи зможуть. Непоганим варіантом, напевно, було б заохотити педагогів, підвищивши статус звання "Відмінник освіти України".
Bandalak Дата: Ср, 24.08.2011, 14:29 | Повідомлення № 707
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Думаю, таких вчителів не так то вже й багато!
serbor Дата: Пт, 26.08.2011, 01:36 | Повідомлення № 708
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Минобразования презентовало новые учебники для 11 класса
Видео http://podrobnosti.ua/podrobnosti/2011/08/25/787792.html
А учебники информатики Морзе презентовали, ужас!
Обратите внимание на реплику учителя информатики по поводу кнопкодавства.
sib Дата: Пт, 26.08.2011, 13:50 | Повідомлення № 709
Тут живе...
Повідомлень: 125
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Тримала в руках фізику для 11 класу. Лише параграфи з теорією та вправи. Лабораторних робіт не має. У вступі скромно сказано: окремий зошит з лабораторними роботами можна буде ПРИДБАТИ окремо.

Відредаговано: sib - Пт, 26.08.2011, 13:50
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 26.08.2011, 19:28 | Повідомлення № 710
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Quote (serbor)
Обратите внимание на реплику учителя информатики по поводу кнопкодавства.

Пані Ірину можна зрозуміти: у неї гарний відбір учнів саме в напрямку програмування.
GarryPotter Дата: Пт, 26.08.2011, 21:56 | Повідомлення № 711
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Quote (serbor)
А учебники информатики Морзе презентовали, ужас!
Обратите внимание на реплику учителя информатики по поводу кнопкодавства.

Владислав Богун первым делом пролистал информатику - именно по этому предмету он лидировал на олимпиаде.
Владислав Богун, ученик 11-класса Украинского физико-математического лицея:
- В підручнику легше - бо це робота з комп'ютером - як краще орієнтуватися в програмному забезпеченні, а в олімпіадах - створення програмного забезпечення.
Разочарован учебником не только эрудит, но и его учительница.
Ирина Скляр, учительница информатики:
- Інформатику знівечують прсто, дітей вчать кнопкодавству, швидко набирати тексти. Дитину треба навчити мислити, а це треба алгоритмічне мислення розвивати.


Ірина Вільївна Скляр, як і Ю.Я.Пасіхов (та й багато учасників нашого Форуму) кажуть що дитину треба навчити мислити, а не бездумно натискати кнопки.

Quote (Пилипчук_О_П)
Пані Ірину можна зрозуміти: у неї гарний відбір учнів саме в напрямку програмування.

Справа тут не в підборі учнів, а в різниці підходів - ми вважаємо, що діти у нас "такі собі", яким буде досить "кнопкодавства", тобто ми свідомо робимо з них "недо-людей". Якщо не вчити їх алгоритмізації і програмуванню, не вчити мислити, то на виході ми отримаємо не свідомого творця свого життя (ух як високопарно!), а сіре безлике стадо.
sib Дата: Пт, 26.08.2011, 22:50 | Повідомлення № 712
Тут живе...
Повідомлень: 125
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Була на секційних. Прийшла написала враження на форумі, стерла. Сьогодні перечитала і пишу знову. Програмування не хочуть самі учителі інформатики: нема кого вчити, дітей зацікавлених не має, не знають діти математики і т.д., а олімпіаді з ІКТ радіють. І що скажеш???
Ковальчук_Олександр Дата: Пт, 26.08.2011, 23:05 | Повідомлення № 713
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
У нас вчора також були секційні. Таке враження, що коли мова заходить про програмування, в "темі" тільки кожний 5-й. Доки вчителі в абсолютній більшості не будуть знати основи алгоритмізації і азів програмування, мова про якісне навчання інформатики не йтиме. Слава Богу на академічному рівні залишили хоть 28 годин програмування, але то вже візуальне програмування, що потребує конструювання інтерфейсу та використання процедурного стилю для написання коду обробників подій. І тут знову жах, вибір середовища, освоєння нової мови (а якщо не знаєш Паскалю, то вдвічі важче). Одним словом йде мова про низьку кваліфікацію кадрів, як би це обідно не звучало. Чия це прогалина: ВУЗУ чи самого вчителя, потрібно з’ясовувати. Але як колись говорили, перш за все потрібно бажання вчителя, самоосвіта робить чудеса.
P.S. Вчора розмовляв з цьогорічним випускником педагогічного університету. Нажаль, він не пам’ятає, яку мову програмування вони вивчали в ВУЗі :)
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 27.08.2011, 00:56 | Повідомлення № 714
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Quote (GarryPotter)
ми вважаємо, що діти у нас "такі собі", яким буде досить "кнопкодавства", тобто ми свідомо робимо з них "недо-людей". Якщо не вчити їх алгоритмізації і програмуванню, не вчити мислити, то на виході ми отримаємо не свідомого творця свого життя (ух як високопарно!), а сіре безлике стадо.

Перечитайте уважно і задумайтесь... Ви образили тих, хто не вміє програмувати ("недо-людей")... Вчити алгоритмізації і вчити мислити - це різні речі. Якась манія величі проглядається: "якщо не ми, то хто?!". А інші вчителі що, не вчать мислити? Алгоритмічне мислення корисне, але для серйозних практичних задач (наприклад, керування економікою країни) воно потрібне далеко не завжди. Там потрібні інші мисленнєві навички, наприклад, стратегічне мислення. І, можливо, одні навички домінують за рахунок інших (треба почитати психологію :) ).

Зі свого досвіду: люблю програмування, навіть в студентські роки придумав "з нуля" алгоритм "сортування бульбашкою" (через кілька років дізнався про цю назву і зустрів у книгах). А от в стратегічні ігри граю слабувато... Наприклад, не уявляю себе "головою колгоспу".

Додано (26.08.2011, 23:56)
---------------------------------------------
Простіший приклад. Читав у газеті, що команда з 5 молодих людей (троє з них - українці) на змаганнях з нової комп'ютерної гри виграли 1 мільйон доларів. Цікаво, яка у них оцінка з програмування? І наскільки потрібне алгоритмічне мислення при грі у Counter Strike. Або, якщо хочете, в реальній антитерористичній операції. Тут потрібне тактичне мислення.

А тепер скажіть: на яких уроках вчать тактичному і стратегічному мисленню? А алгоритмічне, порівняно з ними, виглядає досить примітивно...


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Сб, 27.08.2011, 00:57
sib Дата: Сб, 27.08.2011, 09:49 | Повідомлення № 715
Тут живе...
Повідомлень: 125
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Пилипчук
Алгоритмічне мислення корисне, але для серйозних практичних задач (наприклад, керування економікою країни) воно потрібне далеко не завжди.

Тому ми і маємо те що маємо в економіці і управлінні
Незгодна категорично


Відредаговано: sib - Сб, 27.08.2011, 09:49
Bandalak Дата: Сб, 27.08.2011, 10:20 | Повідомлення № 716
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Тому ми і маємо те що маємо, бо наші економісти не навчені мислити а вміють тільки користуватися чимось готовим і то в певних рамках!!! ;)

Quote (Пилипчук_О_П)
на яких уроках вчать тактичному і стратегічному мисленню? А алгоритмічне, порівняно з ними, виглядає досить примітивно...

Для написання серйозних алгоритмів за короткий час теж потрібна певна тактика та стратегія.
serbor Дата: Сб, 27.08.2011, 15:12 | Повідомлення № 717
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Ковальчук_Олександр)
Таке враження, що коли мова заходить про програмування, в "темі" тільки кожний 5-й.

Да, в нашем городе 10 учителей ведут информатику. Программированием страдаю только один я. Еще трое имеют представление, о чём идёт речь. В традиционных олимпиадах из города (7 школ) участвую только я.
Чтобы в школе изучалась алгоритмизация нужна воля сверху!
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 27.08.2011, 16:18 | Повідомлення № 718
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Quote (serbor)
Чтобы в школе изучалась алгоритмизация нужна воля сверху!

Само собою. 1 тижнева година алгоритміки у інваріантній частині навчального плану 5-9 класів вирішила б проблему раз і назавжди надовго.
swetikccc Дата: Сб, 27.08.2011, 22:38 | Повідомлення № 719
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (serbor)
В традиционных олимпиадах из города (7 школ) участвую только я.
Чтобы в школе изучалась алгоритмизация нужна воля сверху!

Яку сволю Ви маєте наувазі?

Додано (27.08.2011, 21:34)
---------------------------------------------

Quote (Пилипчук_О_П)
Простіший приклад. Читав у газеті, що команда з 5 молодих людей (троє з них - українці) на змаганнях з нової комп'ютерної гри виграли 1 мільйон доларів. Цікаво, яка у них оцінка з програмування? І наскільки потрібне алгоритмічне мислення при грі у Counter Strike. Або, якщо хочете, в реальній антитерористичній операції. Тут потрібне тактичне мислення.

А тепер скажіть: на яких уроках вчать тактичному і стратегічному мисленню? А алгоритмічне, порівняно з ними, виглядає досить примітивно...

Одна історія з життя.
Команда з Уфмл, де читає іформатику шановна пані Ірина Вільївна Скляр, виграє відкритий чемпіонат по Києву, ні і хлопців просять дати відповідні данні про себе щоб перекчисмлити винагороду, ну що ж хлопці втекли бо було це в відповідний час. ))0
А були серед них переможці по Україні по фізиці і математиці. )))
Взнав я це коли вже закінчили ліцей.)))))

Додано (27.08.2011, 21:38)
---------------------------------------------

Quote (Пилипчук_О_П)
Перечитайте уважно і задумайтесь... Ви образили тих, хто не вміє програмувати ("недо-людей")... Вчити алгоритмізації і вчити мислити - це різні речі. Якась манія величі проглядається: "якщо не ми, то хто?!". А інші вчителі що, не вчать мислити? Алгоритмічне мислення корисне, але для серйозних практичних задач (наприклад, керування економікою країни) воно потрібне далеко не завжди. Там потрібні інші мисленнєві навички, наприклад, стратегічне мислення. І, можливо, одні навички домінують за рахунок інших (треба почитати психологію ).

Зі свого досвіду: люблю програмування, навіть в студентські роки придумав "з нуля" алгоритм "сортування бульбашкою" (через кілька років дізнався про цю назву і зустрів у книгах). А от в стратегічні ігри граю слабувато... Наприклад, не уявляю себе "головою колгоспу".

Добавляю вам репутацію за це повідомлення.
gromko Дата: Сб, 27.08.2011, 22:41 | Повідомлення № 720
Лінуксоїд
Повідомлень: 2529
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote (sib)
Програмування не хочуть самі учителі інформатики

А хто хоче труднощів?

Quote (sib)
нема кого вчити,

Бо не вчать!

Quote (sib)
дітей зацікавлених немає

А хто повинен був зацікавити?

Quote (sib)
не знають діти математики

Для програмування не обов’язково знати інтеграли та похідні - програмування в сенсі керування комп’ютером і математичне програмування є досить різними речами.

Quote (sib)
олімпіаді з ІКТ радіють

Нехай порадіють - більшість учнів та вчителів не можуть розв’язати завдання олімпіади з ІКТ, особливо там, де потрібно використовувати VBA

Quote (Ковальчук_Олександр)
Доки вчителі в абсолютній більшості не будуть знати основи алгоритмізації і азів програмування, мова про якісне навчання інформатики не йтиме.

В "точку"!

Quote (Пилипчук_О_П)
Ви образили тих, хто не вміє програмувати ("недо-людей")...

Було сказано дещо в іншому контексті - не вчать алгоритмічному мисленню, тобто не вчать мислити, а мислення - перша ознака людини.

Quote (Пилипчук_О_П)
Вчити алгоритмізації і вчити мислити - це різні речі.

Звичайна, це так, але вчити алгоритмічному мисленню це те саме що вчити мислити. Взагалі термін "алгоритмічне мислення" поширений виключно на території колишнього СРСР - у світі використовується більш правильний термін "операційне мислення".

Quote (Пилипчук_О_П)
Алгоритмічне мислення корисне, але для серйозних практичних задач (наприклад, керування економікою країни) воно потрібне далеко не завжди. Там потрібні інші мисленнєві навички, наприклад, стратегічне мислення. І, можливо, одні навички домінують за рахунок інших (треба почитати психологію :) ).

Так ми скотимося до теорій З.Фройда

Quote (Пилипчук_О_П)
Читав у газеті, що команда з 5 молодих людей (троє з них - українці) на змаганнях з нової комп'ютерної гри виграли 1 мільйон доларів. Цікаво, яка у них оцінка з програмування?

Тне ж саме як у Х-факторі, але це не має відношення до теми обговорення

Quote (sib)
Тому ми і маємо те що маємо в економіці і управлінні
Незгодна категорично

Підтримую!

Quote (Bandalak)
Тому ми і маємо те що маємо, бо наші економісти не навчені мислити а вміють тільки користуватися чимось готовим і то в певних рамках!!! ;)
Для написання серйозних алгоритмів за короткий час теж потрібна певна тактика та стратегія.

Молодець!

Quote (serbor)
Чтобы в школе изучалась алгоритмизация нужна воля сверху!

А ее не будет - Морзе "проповедует" как раз ИКТ

-----

а) Питання у тому, що "риба шукає де глибше, а людина - де легше" - "кнопкодавство" (ти бач як прижився термін з 2007 року) імпонує більшості вчителів "інформатики".
б) Не варто лякатися олімпіади з ІКТ - при грамотній постановці завдань вона може стати сходинкою до олімпіад з програмування (якщо не зупинятися на малюванні в Пейнті та оформлюванню текстів).
в) У курсі інформатики варто варто чітко розділити інформатика (з теорією інформації, програмуванням та іншим, що визначає інформатику як науку) та ІКТ як технологію.
г) Рівень студентів педвузів з року в рік падає ("як не поступив нікуди, то піду у пед").
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти та їх обговорення (Викладаємо новину і зразу ж її обговорюємо)
Сторінка 48 з 254«124647484950253254»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.