Пт, 22.09.2017, 00:15
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 141 з 254«12139140141142143253254»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти та їх обговорення (Викладаємо новину і зразу ж її обговорюємо)
Новини освіти та їх обговорення
W-w-W Дата: Ср, 19.05.2010, 00:32 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2715
Нагороди: 10
Рейтинг: 202

В даній рубриці будуть розміщуватись новини в галузі освіти та їх обговорення

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


[admin]Велике прохання - всі статті ховати у спойлер. Обов'язково зазначати джерело інформації. Пости з порушенням правил, будуть видалятися без попереджень та наступних пояснень[/admin]
gromko Дата: Нд, 03.05.2015, 20:27 | Повідомлення № 2101
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата swetikccc ()
Набираю гурток по програмуванню, через місяць, все пусто. Тут "вкалувати" потрібно, ще й як "вкалувати".

У більшості випадків "гурток програмування" служить для підготовки учасників олімпіад з інформатики (програмування), а для цього треба відповідну матпідготовку, вивчати графи, "дерева", різні види пошуку та перебору варіантів, структури даних. ... :(
swetikccc Дата: Нд, 03.05.2015, 20:54 | Повідомлення № 2102
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3859
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Цитата gromko ()
Пояснюю - ідея вказаної новації (посилення вивчення алгоритмізації та програмування) полягає, насамперед, у тому щоб дати можливість колишнім школярам заробляти гроші в сфері програмування - фрілансингом та створенням перспективних стартапів.
Для цього слід:
- показати, що програмування доступно кожному, поза залежністю які у них оцінки з математики та української мови;
- перейти від традиційної, "лекційно-практичної" системи викладання, до розробки та захисту "навчальних" проектів з практично-утилітарним змістом;
- змінити роль вчителя від "джерела знань" на особу, що супроводжує та коригує навчальну діяльність учнів;
- включити тему "Підприємницька діяльність в сфері програмування та інформаційних технологій" в курс 9 класу (за новою програмою).


https://www.youtube.com/watch?v=ZDRsWcSCAYw

Цитата gromko ()
Така ідея має право на існування, але ...


Тільки за вибором учня
Цитата gromko ()
Гроші під новий законопроект виділятися не будуть - тільки за рахунок наявних бюджетних коштів

Використання грошей без віддачі як назвати?


Відредаговано: swetikccc - Нд, 03.05.2015, 21:31
volevikt Дата: Нд, 03.05.2015, 21:49 | Повідомлення № 2103
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1776
Нагороди: 24
Рейтинг: 182
Цитата gromko ()
Пояснюю - ідея вказаної новації (посилення вивчення алгоритмізації та програмування) полягає, насамперед, у тому щоб дати можливість колишнім школярам заробляти гроші в сфері програмування - фрілансингом та створенням перспективних стартапів.

“Щоб створити ІТ-компанію, вам потрібні два генія і два комп’ютери. З урахуванням того, скільки у нас коштували генії, це було дуже дешево”...


Держава почала піклуватися про те, щоб виростити своїх геніїв? А чи зможуть ці генії отримати в Україні роботу з достойною зарплатнею?
Скільки наших українських ІТ-геніїв зараз за кордоном? Як ви думаєте, чому?
Причин багато, але основна - низька оплата праці. Тому і виїзжають наші генії у пошуках кращого життя.(((

І що б ви не говорили, але зацікавити учнів серйозним програмуванням дуже і дуже складно.
Програмуватимуть одиниці. Інші на уроках програмування "протиратимуть штани" - бо одні не можуть (в силу своїх розумових здібностей), а інші не хочуть (відсутня мотивація).
Newbie Дата: Нд, 03.05.2015, 22:43 | Повідомлення № 2104
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Цитата gromko ()
Для цього слід: - показати, що програмування доступно кожному, поза залежністю які у них оцінки з математики та української мови;
- перейти від традиційної, "лекційно-практичної" системи викладання, до розробки та захисту "навчальних" проектів з практично-утилітарним змістом;
- змінити роль вчителя від "джерела знань" на особу, що супроводжує та коригує навчальну діяльність учнів;
- включити тему "Підприємницька діяльність в сфері програмування та інформаційних технологій" в курс 9 класу (за новою програмою).
а якщо це зробити, що вже й програму міняти не так і критично, хіба ж ні?
Newbie Дата: Нд, 03.05.2015, 22:44 | Повідомлення № 2105
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Цитата volevikt ()
А чи зможуть ці генії отримати в Україні роботу з достойною зарплатнею?
ну власне можуть :) і саме в Україні, бо в інших країнах треба податки платити і вартість життя вища. хоча зараз це вже мало кого стримує
gromko Дата: Пн, 04.05.2015, 07:08 | Повідомлення № 2106
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата volevikt ()
Держава почала піклуватися про те, щоб виростити своїх геніїв? А чи зможуть ці генії отримати в Україні роботу з достойною зарплатнею?
Скільки наших українських ІТ-геніїв зараз за кордоном? Як ви думаєте, чому?
Причин багато, але основна - низька оплата праці. Тому і виїзжають наші генії у пошуках кращого життя.

1. Чому держава повинна забезпечувати роботу і думати за когось? В ІТ-галузі ключові слова - аутсорсинг та фрілансинг, перше - коли роботу для іноземної компанії виконують українські спеціалісти, друге - коли ви дома, біля власного комп’ютера, виконуєте роботу для компанії, яка знаходиться за сотні і тисячі кілометрів, не знаходячись у її штаті.
2. Школа повинна прививати в учнів думку, що їх майбутнє залежить в першу чергу від них самих, від їх ініціативності, винахідливості, здатності адекватно реагувати на життєву ситуацію

Цитата volevikt ()
І що б ви не говорили, але зацікавити учнів серйозним програмуванням дуже і дуже складно.

Якщо починати з реалізації на Паскалі алгоритму розв’язування квадратного рівняння - так, складно, адже тільки біля половини "звичайних" учнів здатні розв’язати його алгебраїчно, і розуміють що таке дискримінант :) , якщо починати з доступного середовища, з візуальною розробкою інтерфейсу - не так вже і складно, принаймі учні без проблем створюють "цифрові годинники" та таймери, прості медіаплеєри та графічні редактори.
Проблема у тому, що ми усіх учнів міряємо по одній лінійці, вважаючи програмування суто математичною дисципліною, використовуючи його лише для реалізації обчислювальних алгоритмів різної складності, забуваючи про те, що програмування в наш час стало (у значній мірі) засобом підтримки та реалізації в сфері інформаційних технологій.
Повинне бути градуювання, диференціація - доступне "подієво-об’єктне" програмування для кожного і "серйозне" програмування у профільних класах

Цитата Newbie ()
а якщо це зробити, що вже й програму міняти не так і критично, хіба ж ні?

Програма повинна визначати навчальні цілі, рівень компетентності учнів на кінець вивчення курсу, а не вказувати вчителю, як вчити
Bandalak Дата: Пн, 04.05.2015, 09:03 | Повідомлення № 2107
Лідер форуму
Повідомлень: 5384
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Програма повинна мати чітку структуру з мінімізацією варіацій. Щоб потім не було ситуації, коли хто що хоче - те й викладає!
Шестопалов Дата: Пн, 04.05.2015, 11:04 | Повідомлення № 2108
Видавець посібників
Повідомлень: 1376
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
Вже майже 30 років шкільна інформатика хаотчно рухається "без руля и без ветрил". А все тому, що МОН не спроможне розробити стратегію її побудови і розвитку. Час від часу "науковці" ліплять "від балди" нові і нові програми, тратяться гігантські суми на їх заміну і перевипуск підручників, але це все блукання манівцями.
Тому вважаю, що спочатку потрібно вирішити стратегічні питання, щоб було ясно, куди цілеспрямовано рухатися. І лише потім розробляти програми!


Страте́гія — загальний, недеталізований план певної діяльності, який охоплює тривалий період, спосіб досягнення складної цілі.

Стратегію можна розглядати як довгостроковий, послідовний, конструктивний, раціональний, підкріплений ідеологією, стійкий до невизначеності умов середовища план, який супроводжується постійним аналізом та моніторингом в процесі його реалізації та спрямований з певною метою на досягнення успіху в кінцевому результаті. Стратегія має здатність переходити від абстракції до конкретики у вигляді конкретизованих планів для функціональних підрозділів.


Відредаговано: Шестопалов - Пн, 04.05.2015, 11:07
swetikccc Дата: Пн, 04.05.2015, 14:10 | Повідомлення № 2109
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3859
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Цитата gromko ()
якщо починати з доступного середовища, з візуальною розробкою інтерфейсу - не так вже і складно, принаймі учні без проблем створюють "цифрові годинники" та таймери, прості медіаплеєри та графічні редактори.
Розробимо салон автомобіля . навіть не розробимо, а скопіюємо з різних. а от за все інше навіть не візьмемося.

Досить сперечатися.
Чому у тих фінів розвиток освіти йде в такому напрямку.
Бо для виробництва матеріальних цінностей потрібно все менше і менше працівників.
Трудові ресурси зайняті все більше в сфері обслуговування.

І село помре не з за відсутності школи, а через об'єктивні фактори.

Для на-миття крупинки золота потрібно тонни руди.
І цей принцип також працює в освіті.


Відредаговано: swetikccc - Пн, 04.05.2015, 14:16
gromko Дата: Пн, 04.05.2015, 20:33 | Повідомлення № 2110
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата Bandalak ()
Програма повинна мати чітку структуру з мінімізацією варіацій.

Тоді це не навчальна програма, а календарно-тематичний план

Цитата Bandalak ()
Щоб потім не було ситуації, коли хто що хоче - те й викладає!

Саме так і повинно бути - кожен викладає як знає і як може, а в кінці держава повинна оцінити рівень компетентності учнів та роботу вчителя по її здобуттю.

Цитата Шестопалов ()
Тому вважаю, що спочатку потрібно вирішити стратегічні питання, щоб було ясно, куди цілеспрямовано рухатися. І лише потім розробляти програми!

Золоті слова, жаль лише, що наші чиновники до них не прислуховуються

Цитата swetikccc ()
І село помре не з за відсутності школи, а через об'єктивні фактори.

Село - пережиток общинного та великого кріпосницько-колгоспного землеволодіння, і більшість соціологічних досліджень переконують у тому що українське село зникне як соціальне явище протягом 30-40 років - у типовому колгоспі з площею орних земель 5000 га працювало 500 чоловік, на сьогодні цю ж площу оброблюють 20
чоловік, тваринництво ліквідовано як нерентабельне (і це так)

Цитата swetikccc ()
Чому у тих фінів розвиток освіти йде в такому напрямку.

Тому що фіни зрозуміли, що головним завданням освіти є "ліпити" людину, а у нас завдання освіти - "накачати" дитину знання,які на 90% їй не знадобляться у подальшому житті

Шестопалов Дата: Пн, 04.05.2015, 20:42 | Повідомлення № 2111
Видавець посібників
Повідомлень: 1376
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
Цитата gromko ()
Золоті слова, жаль лише, що наші чиновники до них не прислуховуються
Бажаєте приєднатися до нашої "ОПГ" з розробки стратегії навчання інформатики? Звертайтесь поштою до мене.
gry Дата: Вт, 05.05.2015, 05:59 | Повідомлення № 2112
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1016
Нагороди: 3
Рейтинг: 105
Думки експертів - з чого починати...
http://life.pravda.com.ua/columns/2015/05/3/193132/


Відредаговано: gry - Вт, 05.05.2015, 06:45
ddd Дата: Чт, 07.05.2015, 22:30 | Повідомлення № 2113
Новий користувач
Повідомлень: 6
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Цитата gry ()
Думки експертів - з чого починати... http://life.pravda.com.ua/columns/2015/05/3/193132/
Бред, учителя у нас нормальные, директор - нормальный, дети процентов 70 хотят учиться, 30 - нет и это нормально, а вот эксперт ....
DPV Дата: Чт, 07.05.2015, 23:34 | Повідомлення № 2114
Прописаний назавжди
Повідомлень: 259
Нагороди: 6
Рейтинг: 42
Цитата ddd ()
Бред, учителя у нас нормальные, директор - нормальный, дети процентов 70 хотят учиться, 30 - нет и это нормально, а вот эксперт ....

Так у всіх школах вчителі, директори, заступники директорів, учні - нормальні, "не нормальні" не працювали б і не ходили до школи.

Всі вчителі, директори проходять курси, атестації і т.д., ви чули, щоб хоч хтось не закінчив курси підвищення кваліфікації, всі учні закінчують школу, отримують свідоцтво, атестат. Все тіп топ, все клас. (свої своїх перевіряють, свої своїх оцінюють)

Але чому тоді нашу систему освіти не беруть як приклад інші держави? І чому постійно щось змінюють, змінюють,"а воз и ныне там"?

І експерт, виділено написав "Уточнюю для неперевершених романтиків-оптимістів: зі згаданих вище системних правил має місце певна кількість виключень. Вони стосуються окремих учнів та їх батьків, окремих учителів та їх директорів, навіть окремих чиновників. Одночасно в окремих школах напівзаконно, за кошти батьків, створюється належна матеріально-технічна база та незаконно поліпшується зміст освіти."


Відредаговано: DPV - Чт, 07.05.2015, 23:40
gry Дата: Пт, 08.05.2015, 18:06 | Повідомлення № 2115
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1016
Нагороди: 3
Рейтинг: 105
Цитата ddd ()
Бред, учителя у нас нормальные, директор - нормальный,
100 % . Але є невиличке "але". Село є село....  Закриють, аж бігом... Приймуть Закон під вибори (місцеві) і .... ДОПОБАЧЕННЯ
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти та їх обговорення (Викладаємо новину і зразу ж її обговорюємо)
Сторінка 141 з 254«12139140141142143253254»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.