Ср, 18.10.2017, 15:45
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 140 з 262«12138139140141142261262»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти та їх обговорення (Викладаємо новину і зразу ж її обговорюємо)
Новини освіти та їх обговорення
W-w-W Дата: Ср, 19.05.2010, 00:32 | Повідомлення № 1






В даній рубриці будуть розміщуватись новини в галузі освіти та їх обговорення

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


[admin]Велике прохання - всі статті ховати у спойлер. Обов'язково зазначати джерело інформації. Пости з порушенням правил, будуть видалятися без попереджень та наступних пояснень[/admin]
mudrak Дата: Сб, 14.03.2015, 10:44 | Повідомлення № 2086
Активний учасник
Повідомлень: 607
Нагороди: 3
Рейтинг: 36
Все це чергові, м'яко кажучи, "розмови". Від терміну "компетентністний підхід" взагалі вже трясе, особливо коли починаються розбірки між термінами "компетентний" та "компетентністний". Відриву освіти від реальності це не подолає, лише множить словоблудство та бюрократизм.

Стосовно перевантаження програм правда, але це не головна проблема. Діти не мають для навчання ніякої мотивації, тому що не бачать зв'язку між освідченістю та рівнем життя, а часто цей зв'язок є, але залежність обернена. Поки не зміниться загальна ситуація в країні ніякі реформи в освіті не допоможуть.


Відредаговано: mudrak - Сб, 14.03.2015, 10:45
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 24.03.2015, 00:21 | Повідомлення № 2087
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3817
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Тренди освітніх технологій 2015 року: http://osvita.ua/abroad/higher_school/distance-learning/45903/
W-w-W Дата: Ср, 25.03.2015, 16:32 | Повідомлення № 2088





Нам треба запроваджувати 12-річну школу, - міністр освітиМіністр освіти і науки Сергій Квіт вважає, що разом із переходом на 12-ти річну школу держава має змінити матеріально-технічну базу, збільшити оплату праці вчителів та реформувати мережу шкіл. Про це він сказав в інтерв’ю РБК-Україна, відповідаючи на питання про ключові зміни, що передбачає закон "Про освіту"."Головне - це створення цілісної картини. Мова буде йти про всі рівні освіти: дошкільну, позашкільну, середню, вищу освіту, освіту впродовж життя - підвищення кваліфікації, перекваліфікація - туди буде входити все. Це не так просто зробити", - зазначив міністр.

За його словами для того, щоб реформувати освіту в Україні, неможливо придумати якусь оригінальну ідею і тоді все зміниться.

"У нас є вже дуже хороший закон про вищу освіту. Але одна справа - проголосувати за один раз, а інша справа - імплементувати, тобто, змінити академічну культуру, спосіб життя. Те, що стосується середньої освіти, шкіл, то без збільшення фінансування можна зробити тільки дещо. Якщо університети самі собі можуть давати раду багато у чому, то школи так не можуть. Держава і місцеві громади повинні опікуватись ними - це питання розподілу повноважень", - наголосив Квіт.

"Наприклад, нам обов'язково треба запроваджувати 12-річну школу. Сам факт, що наш парламент проголосує, також нічого не вирішує, нам треба змінити матеріально-технічну базу, збільшити оплату праці вчителів, треба реформувати мережу шкіл, тому, що всі школи у теперішньому вигляді не можуть так існувати", - сказав міністр освіти і науки.

"Є дуже маленькі школи, які неефективні, де є декілька учнів і кілька вчителів, там немає ніякої якості, тому частина цих шкіл закриється. У такому випадку ми повинні передбачити відкриття великих, якісних і добре оснащених шкіл з якісними хорошими педагогами, тоді ж треба мати хороші дороги, щоб дітей довозити, треба мати транспорт, тобто це пов'язано з комплексом реформування цілої країни. Тому рамковий закон "Про  освіту" дасть нам цілісну картину цих реформ", - зазначив міністр освіти і науки Сергій Квіт.
Bandalak Дата: Ср, 25.03.2015, 17:42 | Повідомлення № 2089
Лідер форуму
Повідомлень: 5432
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Дуже прикро, що всі знають як повинно бути, але на це все банально немає коштів і скоро не буде!
mul44 Дата: Ср, 25.03.2015, 22:09 | Повідомлення № 2090
Наполегливий учасник
Повідомлень: 942
Нагороди: 2
Рейтинг: 43
у нас в районе закрыли школу, обещали до лета не трогать, в результате закрыли, учителям работу не искали, ищите сами
FutureTeacher Дата: Чт, 02.04.2015, 12:44 | Повідомлення № 2091
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Ви хочете змін в освіті? Залишивши неефективну систему керівництва, нелегітимну систему методичної роботи (методкабінетів вже немає в законі)?
Залишивши тисячі шкіл, у яких навчаються по 10-30 учнів, маючи по 15 вчителів і 8 чоловік техперсоналу, при тому, що найближча школа до неї знаходиться за 3-5 км?

Додано (02.04.2015, 12:44)
---------------------------------------------
Сергій Квіт про "реформування" освіти - реформам бути (коли - не сказано), ми підемо своїм шляхом, відмінним від фінів та грузинів

http://life.pravda.com.ua/person/2015/04/1/191876/

W-w-W Дата: Чт, 09.04.2015, 21:05 | Повідомлення № 2092





Міносвіти відмовилося від рейтингового оцінювання шкілМіністерство освіти і науки припиняє рейтингове оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідне рішення ухвалене з метою приведення у відповідність із законодавством власних нормативно-правових актів і економії державних коштів.

Зокрема, наказом освітнього відомства, що набирає чинності 17 квітня цього року, визнано такими, що втратили чинність, Положення про національну систему рейтингового оцінювання загальноосвітніх навчальних закладі та, відповідно, Критерії системи рейтингового оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, що були затверджені міністерством у 2013 році.

У Міністерстві освіти і науки зазначають, що діяльність пов’язана із рейтинговим оцінюванням загальноосвітніх навчальних закладів має бути припинена найближчим часом.

"До 17 квітня 2015 року місцеві органи управління освітою та загальноосвітні навчальні заклади зобов’язані припинити діяльність пов’язану із рейтинговим оцінюванням діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, бо застосування нормативно-правових актів, що втратили чинність, тягне за собою нікчемність будь-яких наслідків таких дій", - наголосили у Міністерстві освіти і науки, коментуючи відмову від рейтингового оцінювання шкіл.
mouse Дата: Вт, 28.04.2015, 22:33 | Повідомлення № 2093
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Вже і не знають, що й робити. Кожен своє. Але реальних реформ школа як не бачила, так, мабуть, ще й не скоро побачить.
gromko Дата: Ср, 29.04.2015, 07:23 | Повідомлення № 2094
Лінуксоїд
Повідомлень: 2586
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Цитата mouse ()
Вже і не знають, що й робити. Кожен своє. Але реальних реформ школа як не бачила, так, мабуть, ще й не скоро побачить.

Ми сподіваємось на реформи "зверху", що в міністерстві якийсь дядечко вирішить, як зробити нашу систему освіти ефективною, хоча, якщо чесно, реформи повинні починатися "з низів". зі шкіл, із нас самих.
Все гальмується через одну причину - через небажання нічого міняти, адже, безперечно, починати треба з оптимізації витрат на систему освіти, а це, як не крути, передбачає оптимізацію навчальної мережі (як загальноосвітні так і вищі навчальні заклади), та оптимізацію системи управління освітою. Щодо останньої, то вже маємо цікаву ситуацію - міські та районні методичні кабінети, де-юре не існують (у законі вилучено згадку про них), але, разом з тим, вони активно функціонують, продукуючи сотні листі та розпоряджень для шкіл, існуючи за кошти місцевих бюджетів.
Щодо оптимізації шкільної мережі, то хто з вас підтримає цю ідею, адже закриття шкіл є звільненням тисяч педагогічних працівників, наших колег, хоча на сьогодні маємо парадоксальну ситуацію, коли вчителі шкіл з великою кількістю учнів фактично оплачують зарплату вчителям шкіл, де навчається по 20-40 учнів
swetikccc Дата: Ср, 29.04.2015, 14:08 | Повідомлення № 2095
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3898
Нагороди: 25
Рейтинг: 350
Цитата gromko ()
Ми сподіваємось на реформи "зверху",

Ми сподіваємося на чіткі правила гри.
Bandalak Дата: Нд, 03.05.2015, 13:51 | Повідомлення № 2096
Лідер форуму
Повідомлень: 5432
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Інформатику в українських школах можуть замінити уроками програмування

Цитата


Український уряд оприлюднив програму підтримки IT-галузі, згідно з якою уроки інформатики
в школах можуть бути замінені на уроки програмування. Ініціаторами змін
стали народні депутати, які раніше були керівниками ІТ-компаній.
Так, колишній голова ІТ-компанії, а тепер народний депутат Олексій
Скрипник переконує, що мови програмування нинішнім учням можуть бути
більш необхідними за іноземні, тому що навіть у кризу ця галузь єдина,
яка зростає. “Щоб створити ІТ-компанію, вам потрібні два генія і два
комп’ютери.
З урахуванням того, скільки у нас коштували генії, це було дуже
дешево”, – повідомив політик. Наразі в українських школах інформатику
вивчають з другого класу. Зокрема, вчать дітей малювати. В 11 класі
столичного ліцею інформаційних технологій випускники працюють над
спільним проектом – грою “Школа”.
Слід зазначити, що в Міносвіти готують зміни до шкільної програми. У
парламенті сподіваються побачити в розкладі програмування замість
інформатики вже на початку нового навчального року. Більше про
ініціативу – в сюжеті ТСН:
Фінляндія, чия освітня система визнана однією з найкращих у світі,
зважилася на кардинальний крок – заміну шкільних предметів на інший
метод вивчення. Влада країни вирішила замінити вивчення традиційних предметів, таких як фізика чи алгебра, на вивчення явищ.







Джерело:
inspired
Шестопалов Дата: Нд, 03.05.2015, 19:01 | Повідомлення № 2097
Видавець посібників
Повідомлень: 1386
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Вже третій рік майже підпільно існує, використовується і вдосконалюється вчителями України так звана «народна» програма
з інформатики для 5-9 класів, яка передбачає можливість вивчення основ алгоритмізації та програмування в обсязі до 108 годин
проти 33 годин за діючою програмою МОН.


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 03.05.2015, 19:02
swetikccc Дата: Нд, 03.05.2015, 19:52 | Повідомлення № 2098
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3898
Нагороди: 25
Рейтинг: 350
Цитата Bandalak ()
Інформатику в українських школах можуть замінити уроками програмування

Насильно мил не будешь.

Набираю гурток по програмуванню, через місяць, все пусто. Тут "вкалувати" потрібно, ще й як "вкалувати".
Знову гроші на вітер.
gromko Дата: Нд, 03.05.2015, 20:17 | Повідомлення № 2099
Лінуксоїд
Повідомлень: 2586
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Цитата Bandalak ()
Інформатику в українських школах можуть замінити уроками програмування

Така ідея має право на існування, але ...
Для ефективного вивчення програмування необхідно перейти від вивчення та реалізації обчислювальних алгоритмів до "практичного", подієво-об’єктного програмування.
Пояснюю - ідея вказаної новації (посилення вивчення алгоритмізації та програмування) полягає, насамперед, у тому щоб дати можливість колишнім школярам заробляти гроші в сфері програмування - фрілансингом та створенням перспективних стартапів.
Для цього слід:
- показати, що програмування доступно кожному, поза залежністю які у них оцінки з математики та української мови;
- перейти від традиційної, "лекційно-практичної" системи викладання, до розробки та захисту "навчальних" проектів з практично-утилітарним змістом;
- змінити роль вчителя від "джерела знань" на особу, що супроводжує та коригує навчальну діяльність учнів;
- включити тему "Підприємницька діяльність в сфері програмування та інформаційних технологій" в курс 9 класу (за новою програмою).

Для ефективності нового курсу слід забезпечити достатній рівень мотивації з боку учнів

- 2-4 класи - "Сходинки до інформатики" виключити з навчальних планів взагалі з метою розвантаження навчальної діяльності учнів та покращення викладання базових предметів;
- 5 клас (1 год.) - вивчення основ інформаційних технологій та основних програмних засобів на базовому рівні(операційна система, текстовий процесор, графічний редактор, програма створення презентацій)
- 6 клас (1 год) - продовження вивчення основ інформаційних технологій (І семестр) та основи алгоритмізації і програмування (Скретч, ІІ семестр)
- 7 клас (1 год.) - І семестр - Основи інформатики, інформаційна безпека в комп’ютерних мережах, ІІ семестр - Основи програмування (не Скретч)
- 8 клас (2 год.) - І семестр - Електронні таблиці та табличні процесори. Інформаційні системи та бази даних. ІІ семестр - Основи програмування
- 9 клас (2 год.) - І семестр - Веб-технології (створення та просування сайтів), Правове регулювання діяльності в сфері інформаційних технологій, Підприємницька діяльність в сфері ІТ ІІ семестр - створення та захист програмного проекту практичного змісту
- 10-12 класи - профільні спецкурси з програмування та інформаційних технологій (відповідно до профілю), по закінченню учень повинен отримати разом з атестатом свідоцтво про здобуття кваліфікаційного рівня "молодший спеціаліст" в галузі програмування та інформаційних технологій
gromko Дата: Нд, 03.05.2015, 20:18 | Повідомлення № 2100
Лінуксоїд
Повідомлень: 2586
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Цитата swetikccc ()
Знову гроші на вітер.

Гроші під новий законопроект виділятися не будуть - тільки за рахунок наявних бюджетних коштів
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.13 Новини. Освітні питання » Новини освіти та їх обговорення (Викладаємо новину і зразу ж її обговорюємо)
Сторінка 140 з 262«12138139140141142261262»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.