Вт, 26.09.2017, 10:27
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 5«12345»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.12 Атестація. Друга вища освіта » Кваліфікаційна характеристика учителя інформатики
Кваліфікаційна характеристика учителя інформатики
Ketrin Дата: Пн, 08.12.2008, 19:05 | Повідомлення № 1
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Чи є кваліфікаційна (освітньо-кваліфікаційна) характеристика учителя інформатики?
Або хоча б прості вимоги до кваліфікації?

У підручниках з методики викладання наприклад, літератури чи мови, є пункт "сучасні вимоги до кваліфікації вчителя (предмет)", у методиці Морзе я не знайшла.
Десь ще можна пошукати?


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Ср, 10.12.2008, 17:16
dpi Дата: Нд, 22.03.2009, 22:51 | Повідомлення № 16
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (salal)
Ви дійсно вважаєте, що стати хошим фахівцем можна тільки закінчивши вуз?

Ні не вважаю. Та ви хіба не знаєте, що навіть слюсарем Вас не візьмуть без корочки?


Відредаговано: dpi - Нд, 22.03.2009, 22:53
Ketrin Дата: Пн, 23.03.2009, 17:27 | Повідомлення № 17
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (filnick)
Щороку кожний навчальний заклад на 1 жовтня подає звіт РВК з переліком фахівців різних предметів та їх кваліфікаційними категоріями, стажем, статтю, освітою тощо. Інформація передається у відділи освіти, а звідти в державне статистичне управління. Можливо там можна знайти. Я, по правді, ще жодного разу не зустрічав такої статистики по Україні.

зрозуміло, я просто подумала може є якісь вікриті джерела інформації, цвіти відповідних відомтв тощо

ой як у нас усе засекречено :)

Quote (salal)

ваше обурення зрозуміле
проте такі в нас порядки
я можу вам розказати, а може ви і самі занєте як це робиться у інших країнах
проте у нас багато-чого немає, а те що є то не так, не для людей

тому приходиться миритися із такими справами (з млинам иборотися важко)
єдиний вихіду цій ситуації - іти і отримувати "бамажку"

Ostrenko_Aleks Дата: Вт, 14.04.2009, 11:19 | Повідомлення № 18
Часто заходить...
Повідомлень: 66
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Quote (salal)
Ви дійсно вважаєте, що стати хошим фахівцем можна тільки закінчивши вуз? Ви самі, напевно, основний багаж професійних знань та навичок отримали самостійно вже після навчання в вищому учбовому закладі. Чи не так? А сам вуз - просто стартова позиція.

Стати фахівцем з інформатики звісно можна самому. І частіше всього так і відбувається. Нажаль наші вузи рідко випускають гарних спеціалістів саме з інформатики. Але не забувайте, що ми працюємо в школі і крім інформатики існує ще й педагогіка. Інтуіція в роботі з дітьми це дуже гарна річ. Але базові знання педагогіки і психології треба отримати в навчальному закладі. Крім цього педагогічний вуз дає багато корисної інформації по роботі з дітьми (звісно якщо в ньому навчатися а просто ходити на лекції)
А що стосується "прав" то яким би гарним ви водієм не були а будь-який інспектор ДАІ вас оштрафує.

NataliyG Дата: Вт, 14.04.2009, 11:40 | Повідомлення № 19
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Погоджуюся з вами dpi. Ми живемо в паперові державі. Всюди полтрібен папір.
Отримати диплом вчителя інформатики, коли у вас вже є вища освіта найшвидше і найдешевше в Львівські політехніці. Там є такий дослідницький цент, де за один рік за прийнятну суму можна отримати дипалом про вищу - освіту викладач інформатики, я маю такий.
Quote (Ostrenko_Aleks)
Але базові знання педагогіки і психології треба отримати в навчальному закладі

На мою думку все це робить досвід. Які знання ми не отримаємло в Вузі все ж прийшовши на роботу ми тільки з досвідом стаємо хорошими вчителями, або не стаємо взагалі.

---------------------------------------------

Додано (14.04.2009, 10:40)
---------------------------------------------
Погоджуюся з вами dpi. Ми живемо в паперові державі. Всюди полтрібен папір.
Отримати диплом вчителя інформатики, коли у вас вже є вища освіта найшвидше і найдешевше в Львівські політехніці. Там є такий дослідницький цент, де за один рік за прийнятну суму можна отримати дипалом про вищу - освіту викладач інформатики, я маю такий.

Quote (Ostrenko_Aleks)
Але базові знання педагогіки і психології треба отримати в навчальному закладі

На мою думку все це робить досвід. Які знання ми не отримаємло в Вузі все ж прийшовши на роботу ми тільки з досвідом стаємо хорошими вчителями, або не стаємо взагалі.


Відредаговано: NataliyG - Вт, 14.04.2009, 11:39
Dron Дата: Вт, 14.04.2009, 14:30 | Повідомлення № 20
Я тут недавно...
Повідомлень: 27
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Шановні колеги! На мій погляд, знання методики викладання інформатики в школі та основ педагогіки є дуже важливою складовою вчительської майстерності. Не можна розглядати вчителя інформатики тільки за рівнем його вмінь роботи з ПК та знань в сфері програмування. Наприклад, у нас є вчителі, які мають технічну освіту, готують по 1-2 переможця олімпіад з програмування (на районному рівні), мають високий рівень навичок роботи з ІКТ, але уроки які вони дають (мені довелося бути пристутнім) не відповідають не за змістом, не за структурою жодним вимогам. Урок подання нових знань плавно пертікає в урок контроля і т. ін.
Тому потрібно мати золоту середину: знати не тільки ЩО, але й ЯК розповідати дітям.
Newbie Дата: Вт, 14.04.2009, 16:19 | Повідомлення № 21
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Dron)
Урок подання нових знань плавно пертікає в урок контроля і т. ін.

який кошмар! це ж яка непрофесійність... папірець з вузу звісно таку ситуацію виправить!

(п.с. іронія від першого до останнього слова)

swetikccc Дата: Вт, 14.04.2009, 17:08 | Повідомлення № 22
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (Dron)
Шановні колеги! На мій погляд, знання методики викладання інформатики в школі та основ педагогіки є дуже важливою складовою вчительської майстерності. Не можна розглядати вчителя інформатики тільки за рівнем його вмінь роботи з ПК та знань в сфері програмування. Наприклад, у нас є вчителі, які мають технічну освіту, готують по 1-2 переможця олімпіад з програмування (на районному рівні), мають високий рівень навичок роботи з ІКТ, але уроки які вони дають (мені довелося бути пристутнім) не відповідають не за змістом, не за структурою жодним вимогам. Урок подання нових знань плавно пертікає в урок контроля і т. ін.

А знаете чому так?
Бо у них технічна освіта, і планку Вони сталять вище середньої, і правильно роблять.
Що краще, вивчити одного генія чи сотню сірячків?
salal Дата: Вт, 14.04.2009, 19:26 | Повідомлення № 23
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (swetikccc)
Що краще, вивчити одного генія чи сотню сірячків?

Колись я мав відверту розмову з одним держслужбовцем, який досить переконливо стверджував, що нашому суспільству не потрібна така кількість людей, що мають середню освіту. Більшості громадян достатньо мати початкову: вміння писати та рахувати. Що прийнято називати грамотністю. Чи згодні Ви з цим?

NatVovk Дата: Ср, 15.04.2009, 01:05 | Повідомлення № 24
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Quote (salal)
NatVovk,
Ви дійсно вважаєте, що стати хошим фахівцем можна тільки закінчивши вуз?
Ви самі, напевно, основний багаж професійних знань та навичок отримали самостійно вже після навчання в вищому учбовому закладі. Чи не так?

Не бачила цей пост раніше. Відповідаю. Я — нетиповий випадок. У мене все сталося навпаки. Коли після навчання я прийшла працювати у перекладацький відділ одного науково-дослідного інституту, то відчула, що мені невистачає знань для перекладу технічних текстів (треба було перекладати наукові статті з радіоелектроніки, оптики, програмування для потреб комп’ютеробудування), тому паралельно з роботою 6 років навчалася у технічному ВУЗі, причому, деякі мої спіробітники ввечері ставали моїми викладачами. Я чітко знала, що саме мені треба вивчати й чому. Робота в НИИ розвинула трудоголізм (переважна частина колективу теж була трудоголіками, там інші не затримувалися). Досвід набуваю й досі. Зараз паралельно зі створенням газети працюю у ВУЗі (непедагогічному).

Додано (15.04.2009, 00:05)
---------------------------------------------

Quote (salal)
Колись я мав відверту розмову з одним держслужбовцем, який досить переконливо стверджував, що нашому суспільству не потрібна така кількість людей, що мають середню освіту. Більшості громадян достатньо мати початкову: вміння писати та рахувати. Що прийнято називати грамотністю. Чи згодні Ви з цим?

Країна, де розбудовується економіка та промисловість потребує великої кількості працівників з вищою освітою, адже на складному обладнанні й за скалдними технологіями можуть працювати саме такі робітники, а якщо цей держслужбовець мріє про суспільство, яке ледве вміє писати й читати, то він чужий цій країні й навряд він та його діти планують залишатися тут.
Я вважаю, що для нормальної розвинутої країни люди з вищою освітою дуже потрібні, а також безперечно потрібні люди зі здоровим глуздом. Отже, навчаємо наших учнів якнайкраще!
Dron Дата: Ср, 15.04.2009, 09:19 | Повідомлення № 25
Я тут недавно...
Повідомлень: 27
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (swetikccc)
Що краще, вивчити одного генія чи сотню сірячків?

А що робити іншим? Хто навчить їх? У мене школа загальноосвітня, тому навчити я повинен всіх, чи принаймні намагатися це робити. Готувати програмістів треба в спецшколах, чи на факультативах, а в звичайному класі на уроці треба кожного учня підготувати відповідно до програми.
unos Дата: Ср, 15.04.2009, 13:53 | Повідомлення № 26
Новий користувач
Повідомлень: 8
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (NataliyG)
Погоджуюся з вами dpi. Ми живемо в паперові державі. Всюди полтрібен папір.
Отримати диплом вчителя інформатики, коли у вас вже є вища освіта найшвидше і найдешевше в Львівські політехніці. Там є такий дослідницький цент, де за один рік за прийнятну суму можна отримати дипалом про вищу - освіту викладач інформатики, я маю такий.

Велике прохання розповісти детальніше!

salal Дата: Ср, 15.04.2009, 14:13 | Повідомлення № 27
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (swetikccc)
Що краще, вивчити одного генія чи сотню сірячків?

Це досить серйозне питання. Недарма я навів приклад розмови із одним держслужбовцем про доцільність обов'язкової загальної середньої освіти. Я переконаний, що вона необхідна для всебічного розвитку суспільства, для підвищення загального інтелектуального рівня. Загальноосвітні школи тому і називають загальноосвітніми, що в них освіта надається і "геніям", і "сотням сірячків". Ось тільки класична методика роботи в звичайній обстановці уроку, коли учитель на уроці спирається на кращих учнів і працює для кращих учнів, часто розв'язується за рахунок недостатньої уваги "сірячкам", що робить їх ще "сірішими". І згодом, як результат, відбиває у них будь-який інтерес до навчання. Якщо ж більше уваги приділяти "сірячкам", то недовантаженними стають "генії". Ось і намагаються розробляти методики так званого, особисто-орієнтованого навчання, коли достатньо уваги приділяється обом групам, а в ідеалі - кожному учню. Саме вміння вирішувати такі питання і становлять методичну основу кваліфікації сучасного вчителя.

Quote (Ostrenko_Aleks)
Стати фахівцем з інформатики звісно можна самому. І частіше всього так і відбувається. Нажаль наші вузи рідко випускають гарних спеціалістів саме з інформатики. Але не забувайте, що ми працюємо в школі і крім інформатики існує ще й педагогіка. Інтуіція в роботі з дітьми це дуже гарна річ. Але базові знання педагогіки і психології треба отримати в навчальному закладі. Крім цього педагогічний вуз дає багато корисної інформації по роботі з дітьми (звісно якщо в ньому навчатися а просто ходити на лекції)

Чому Ви вважаєте, що педагогіку і психологію не можна вивчити самостійно? Наскільки відомо, матеріали з цих дисциплін доступні. Візьміть хоча б Інтернет. Було б тільки бажання.

Відредаговано: salal - Ср, 15.04.2009, 14:58
NataliyG Дата: Чт, 16.04.2009, 12:31 | Повідомлення № 28
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (unos)
Велике прохання розповісти детальніше!

У ЛЬвівській Політехніці є такий дослідницький центр. Телефон туди 8-22-58-26-23 (якщо не змінили) бо я вчилася ще 2005 році.
Коштує дійсно не дорого і вчитися тільки один рік.( Якщо ви маєте вже технічну вищу освіти.) Тим більше якщо вам треба далеко їхати можете вчитися на заочно, тоді взагалі вам треба буде приїхати два рази на іспити і один раз по диплом. Всі контрольні можна висчилати поштою. Але поспішайте звернутися вже бо кількістть місць обмежена і якщо вони наберуть групу то вам прийдеть чяекати рік.
Можливо більш детально Вам зможе розповісти Newbie вона із Львова.

Додано (16.04.2009, 11:31)
---------------------------------------------

Quote (salal)
Чому Ви вважаєте, що педагогіку і психологію не можна вивчити самостійно?

Як на мене то все можна вивчити самостійно. А педагогіка і психологія приходить з досвідом.
Newbie Дата: Чт, 16.04.2009, 13:22 | Повідомлення № 29
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
http://informatic.org.ua/forum/18-314-8787-16-1212486140 я про це писала вже
на жаль детальніше не розкажу, бо просто не в темі - я там відівчилась, а більше й не заходила. але папірчик дають справжній :)
swetikccc Дата: Чт, 16.04.2009, 13:40 | Повідомлення № 30
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (salal)
Якщо ж більше уваги приділяти "сірячкам", то недовантаженними стають "генії". Ось і намагаються розробляти методики так званого, особисто-орієнтованого навчання, коли достатньо уваги приділяється обом групам, а в ідеалі - кожному учню. Саме вміння вирішувати такі питання і становлять методичну основу кваліфікації сучасного вчителя.

А як трудове законодавсто повинне дивитися на особисто-орієнтоване навчання.
Це пряме підвищення інтенсивності праці.


Відредаговано: swetikccc - Чт, 16.04.2009, 13:46
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.12 Атестація. Друга вища освіта » Кваліфікаційна характеристика учителя інформатики
Сторінка 2 з 5«12345»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.