Ср, 29.03.2017, 12:10
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 44 з 46«124243444546»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми розвитку освіти. (Про інформатизацію та комп’ютеризацію, зарплату і інше)
Проблеми розвитку освіти.
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 18.08.2007, 02:46 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3594
Нагороди: 16
Рейтинг: 187
Прохання говорити тут про стан інформатизації та комп’ютеризації шкіл, прогалини в освіті, загальні проблеми розвитку освіти

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:10
vinohodov Дата: Пн, 28.09.2015, 19:26 | Повідомлення № 646
Прописаний назавжди
Повідомлень: 311
Нагороди: 1
Рейтинг: 15
Цитата swetikccc ()
Стаття досить повчальна і навчає..... А догадайтеся чому навчає, а це мабуть зараз основне
А я там в коментарях написав, що не сподобалось.
gromko Дата: Вт, 29.09.2015, 08:24 | Повідомлення № 647
Лінуксоїд
Повідомлень: 2341
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата vinohodov ()
Прочитав сьогодні ось таке: http://opinion.platfor.ma/uchitel-informatiki/ Дуже не сподобалось.
На жаль, вона в усьому права  :'( . Спробую пояснити:
- у педагогічних вишах готують (у більшості випадків) вчителів, які будуть працювати за методиками Коменського та Ушинського;
- для нашого вчителя головним не є дати учням навички для соціалізації та самореалізації в суспільстві, а виконати програму, якою б недоречною та архаїчною вона б не була;
- ми вперто продовжуємо готувати на уроках офісних працівників (починаючи з 2 класу), ігноруючи нові педагогічні технології (хто закінчив не курси при ОІППО, а, для прикладу, онлайн-курс Gamification при Університеті Пенсильванії?);
- щодо наших "методик", то вельми цікавим методичним питанням є "використання творчої спадщини В.О.Сухомлинського на уроках інформатики" ;) ;
- коли "перевіряють" стан викладання інформатики, то в першу чергу звертають увагу на наявність записів "Інструктаж з ОП за інструкцією №" в кожному рядку класного журналу  :) ;
- той самий Скретч був прекрасною ідеєю та технологією, але її звели нанівець, оскільки діти тупо відтворюють готові алгоритми замість того щоб створювати свої власні;
- чомусь всі дружно вважають, що якість викладання інформатики залежить від арифметичної кількості годин предмету, а не від змісту навчання, його парадигми і фахової підготовки вчителя.
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 29.09.2015, 09:30 | Повідомлення № 648
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3407
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Цитата gromko ()
На жаль, вона в усьому права

У мене теж склалось таке враження.

Цитата gromko ()
для нашого вчителя головним не є дати учням навички для соціалізації та самореалізації в суспільстві, а виконати програму

При цьому всі (чи не всі?) розуміють, що "виконати" програму неможливо! В програмі написано: "учні повинні знати... вміти... і т.п.", отже, якщо хоча б один з учнів не "знає" чи не "вміє" - програма не виконана. Але ж причина такого стану очевидна: чиновники не мають механізму дл перевірки того, чи має учень "навички для соціалізації та самореалізації в суспільстві", а поворушити папірцями вміють добре.

Цитата gromko ()
продовжуємо готувати на уроках офісних працівників

Тут секрет простий: стандарти-програми розробляють... офісні працівники :). Років з 20 тому в програмі була, наприклад, тема "Музичний редактор", і де вона зараз? Чому на презентації відводиться більше часу, ніж на вдіеомонтаж? Чому так складно просувається впровадження тривимірного моделювання? Відповідь проста: "офісний працівник" погано володіє цими речами, тому й не уявляє, що їм можна і необхідно навчати саме в школі.
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 29.09.2015, 11:06 | Повідомлення № 649
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3594
Нагороди: 16
Рейтинг: 187
Цитата gromko ()
На жаль, вона в усьому права

Судячи з коментів до статті, не всі такої думки:

Цитата=Андрей Виноходов
Девушка так восторженно пишет, прям барыня снизошла к нам сирым и убогим учителям информатики. Только вот ляпов очень много. Начнем с того, что министерство не рекомендует ос с конкретным названием, так как не имеет права заниматься рекламой определенного платного продукта, в данном случае xp. В рекомендациях всегда пишут операционная система, текстовый редактор, графический редактор. Я знаю, кто сейчас преподает информатику в школе- учителя информатики, а не те кого эта барышня надумала. Да лет 10 назад была такая проблема с учителями, сейчас ее нет. Дальше про 32 человек после переменки, наверное она не знает что дети при изучении информатики делятся на подгруппы, у меня на уроках в группе максимум 14 человек. Далее про то что изучают , вот она пишет "Я уже молчу о том, что на уроках информатики изучают программы, необходимые скорее сотруднику офиса, продажнику или секретарю, но не ребенку. Я сама ненавижу предмет «информатика», когда читаю эти программы. " А где же ребенку учить текстовый редактор, электронные таблицы, графический редактор и тому подобное??? В современном мире без этого никуда. Есть профильные классы где ученики 10-11 классов изучают и фотошоп, и корел, и веб-дизайн, и визуальное программирование. Такое ощущение, что девушка решила себе рекламу сделать, вот она я какая, не разобравшись толком в предмете. Хотел еще многое написать, но думаю ни к чему. Человек просто Дилетант!
swetikccc Дата: Вт, 29.09.2015, 11:44 | Повідомлення № 650
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3612
Нагороди: 22
Рейтинг: 300
Цитата gromko ()
На жаль, вона в усьому права 

Дівчина права в одному. Я вже ставив питання

Цитата swetikccc ()
Стаття досить повчальна і навчає.....
А догадайтеся чому навчає, а це мабуть зараз основне


І пан Ковальчук уже дав відповідь.
Вміти піарити себе

Давайте щe поволонтёрствуєм в фізиці і математиці. ;)

Головне завдання в інформатиці, вміти вирішити поставлену задачу, а для цього потрібно знати досить багато.
І інформатика без теорії не може інснувати, як фізика і математика.

Цитата gromko ()
- той самий Скретч був прекрасною ідеєю та технологією, але її звели нанівець, оскільки діти тупо відтворюють готові алгоритми замість того щоб створювати свої власні;

Пане Громко, Ви ж чудово знаєте що потрібен час, і для створення власного алгоритму потрібно ознайомитися з алгоритмами інших.
Основна проблема тут час.

Реклама фейсбучності, це чудово, але крім керівників потрібні і працівники з знанням теоріїї і практики
TYP Дата: Вт, 29.09.2015, 19:03 | Повідомлення № 651
Прописаний назавжди
Повідомлень: 306
Нагороди: 4
Рейтинг: 28
Цитата swetikccc ()
Ви ж чудово знаєте що потрібен час, і для створення власного алгоритму потрібно ознайомитися з алгоритмами інших.
Згоден повністю. Scratch вимагає достатньо багато часу, щоб дитина маючи такий арсенал змогла щось зробити своє. І навчити цьому можна тільки якщо навчити якихось шаблонних дій.
Для прикладу, я на минулому уроці вчив дітей робити бджолу, яка махає крилами. Демонстрував усе від малювання крил до скрипта. А сьогодні вони вже виконали мені "Копійчужку" яка вміє присідати маючи перед собою лише демонстрацію. А на наступний урок почнемо робити рекламу Розетки, де зелений колобок їсть нулі. І проблем з відкриванням і закриванням рота у колобка я сподіваюсь уже не виникне.

Проблема Scratch в тому, що на сьогоднішній день в підручниках немає "правильних" на мою думку завдань. Чомусь більшість кинулись у координати та у малювання олівцем фігур, забуваючи, що координати 6 клас вивчає лише в 2 семестрі.
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 29.09.2015, 20:55 | Повідомлення № 652
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3407
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
А не може Скретч з його інтуїтивно зрозумілими координатами послугуватися для пропедевтики цього матеріалу на уроках математики?
Ktara Дата: Ср, 30.09.2015, 09:07 | Повідомлення № 653
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3706
Нагороди: 36
Рейтинг: 254
Цитата Пилипчук_О_П ()
А не може Скретч з його інтуїтивно зрозумілими координатами послугуватися для пропедевтики цього матеріалу на уроках математики?
ну тогда в школах надо чтоб и в математике стояли компьютеры, у нас 2 компьютерных класса. так вот при всем желании мне туда некуда впихнуть еще и математику, там есть за всю неделю 5 окон. когда не идут занятия по информатике
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 30.09.2015, 10:18 | Повідомлення № 654
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3407
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Я мав на увазі трохи інше. Працюючи на інформатиці в Скретчі діти отримують перші навички використання координат, які потім полегшать строге вивчення цього матеріалу на математиці. Це саме стосується від'ємних чисел. Мій син (4 клас) зараз в Скретчі легко оперує як координатами, так і від'ємними числами. Команда "змінити х на -10" не викликає жодних питань.
Ktara Дата: Ср, 30.09.2015, 10:56 | Повідомлення № 655
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3706
Нагороди: 36
Рейтинг: 254
Цитата Пилипчук_О_П ()
Я мав на увазі трохи інше. Працюючи на інформатиці в Скретчі діти отримують перші навички використання координат, які потім полегшать строге вивчення цього матеріалу на математиці. Це саме стосується від'ємних чисел. Мій син (4 клас) зараз в Скретчі легко оперує як координатами, так і від'ємними числами. Команда "змінити х на -10" не викликає жодних питань.
тогда да, согласна. и если бы были компьютерные классы в школе. не 1, не 2, то и уроки с других предметов можно было проводить в компьютерных классах. та же химия - виртуальные практические работы. или физика. и не вижу в этом ничего плохо, что дети не работают с реактивами вживую (вспоминаю себя в школе. что мы делали с этими реактивами и понимаю злость учителя который отвечает за все , что произойдет с нами на его уроке :) )
Loza Дата: Ср, 30.09.2015, 11:13 | Повідомлення № 656
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
СЬогодні українська освіта в жахливому стані, особливо все, що стосується технологій. таке враження, що світ пішов далі, а ми застрягли.
Ось знайшла цікаву статтю про те, що в австралійських школах програмування вивчатимуть з 5 класу. і не так, як в нас, компютерні ігри діти гратимуть на уроках інформатики на комп`ютерах 10 річної давності, а справді корисні штуки вчитимуть.
Стаття тут:


Відредаговано: Loza - Ср, 30.09.2015, 11:13
Bandalak Дата: Ср, 30.09.2015, 11:18 | Повідомлення № 657
Лідер форуму
Повідомлень: 5023
Нагороди: 32
Рейтинг: 232
Я вважав і вважаю, що Скретч - це не те середовище з якого потрібно починати вивчати ази алгоритмізації.
Головна причина у кричущій надлишковості додаткових графічних елементів, які відволікають увагу від основного!

Набагато краще Агло, або АВСПаскаль.
TYP Дата: Ср, 30.09.2015, 12:31 | Повідомлення № 658
Прописаний назавжди
Повідомлень: 306
Нагороди: 4
Рейтинг: 28
Цитата Пилипчук_О_П ()
А не може Скретч з його інтуїтивно зрозумілими координатами послугуватися для пропедевтики цього матеріалу на уроках математики?
Звичайно може, але як я писав раніше потрібен правильний(поступовий) підхід з правильними завданнями.
Цитата Loza ()
що Скретч - це не те середовище з якого потрібно починати вивчати ази алгоритмізації.
А ще цікава штука Codecombat.com. Реальний код, але граючись...
Bandalak Дата: Ср, 30.09.2015, 12:46 | Повідомлення № 659
Лідер форуму
Повідомлень: 5023
Нагороди: 32
Рейтинг: 232
Цитата TYP ()
А ще цікава штука Codecombat.com. Реальний код, але граючись...

Хвилин 5 переглянув, ніде не знайшов реального опису цієї штуки. Яка там концепція? Що потрібно робити?
Ktara Дата: Ср, 30.09.2015, 14:59 | Повідомлення № 660
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3706
Нагороди: 36
Рейтинг: 254
CodeCombat: Информация для учителейCodeCombat - это онлайн игра, которая обучает программированию. Ученики пишут код на реальных языках программирования.Опыт не обязателен!Сколько это стоит?В наличии более 80 БЕСПЛАТНЫХ уровней, которые покрывают каждый концепт.Месячная подписка предоставляет доступ к видео-урокам и дополнительным уровням.Учителя получают бесплатные подписки!We offer free subscriptions to teachers for evaluation purposes.Пожалуйста, заполните нашуАнкету учителядля настройки вашей подписки.Что включено в подписку?В дополнение к более чем 80 бесплатным уровням ученики с месячной подпиской получат доступ к дополнительным возможностям:
  • Более 60 уровней для дополнительной практики
  • Видео-уроки
  • Эксклюзивная поддержка по электронной почте
  • 7 новых героев с уникальными возможностями для оттачивания мастерства
  • 3500 бонусных самоцветов каждый месяц
  • Частные Кланы

Для кого предназначен CodeCombat?Мы рекомендуем CodeCombat для учеников старше 9 лет. Какой-либо опыт программирования не требуется.Мы разработали CodeCombat так, чтобы он подходил и мальчикам и девочкам.Как мне следить за прогрессом студентов?Прогресс студентов может быть отследить, создавКландля вашего класса.Чтобы добавить студентов, отправьте им ссылку-пришлашение в ваш Клан, которую можно найти на страницеКланы.После того, как они присоединятся, вы увидите сводку по прогрессам студентов на странице вашего Клана.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми розвитку освіти. (Про інформатизацію та комп’ютеризацію, зарплату і інше)
Сторінка 44 з 46«124243444546»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.