Нд, 19.08.2018, 13:04
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми розвитку освіти. (Про інформатизацію та комп’ютеризацію, зарплату і інше)
Проблеми розвитку освіти.
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 18.08.2007, 02:46 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3663
Нагороди: 18
Рейтинг: 204
Прохання говорити тут про стан інформатизації та комп’ютеризації шкіл, прогалини в освіті, загальні проблеми розвитку освіти

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:10
mouse Дата: Пн, 10.05.2010, 22:28 | Повідомлення № 286
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Ну ось і я кажу, дайте людині трохи розвернутися :)
swetikccc Дата: Вт, 11.05.2010, 01:14 | Повідомлення № 287
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4112
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
.
Quote (Табачник)
В найбільшому технічному університеті України, КПІ, 64% студентів першокурсників не змогли скласти іспит по фізиці і 53% по математиці, притому, що у всіх бали по тестуванню були від 180 і вище. Це, звичайно, вимагає надзвичайно прискіпливого аналізу і виправлення

І головне "фізику" про це також розказували.
dpi Дата: Вт, 11.05.2010, 02:03 | Повідомлення № 288
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Чаще бывает, что не сдача экзаменов это не отсутствие мозгов, а отсутствие желания учиться (пьянки, дискотеки, компьютерные клубы, лень).
mouse Дата: Вт, 11.05.2010, 16:28 | Повідомлення № 289
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (dpi)
Чаще бывает, что не сдача экзаменов это не отсутствие мозгов, а отсутствие желания учиться

Можилво, але якщо людина не здатна організувати себе на навчання, то воно їй "до лампочки" нехай не займає місце за партою, а йде у бізнес. Дивна країна...

gromko Дата: Вт, 08.06.2010, 15:54 | Повідомлення № 290
Лінуксоїд
Повідомлень: 3180
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Вчителі переписують класні журнали?
За березень-травень 2010 року продаж класних журналів в Україні збільшився на 23-30% порівняно з аналогічним періодом 2009 року. У цей період класні журнали переписувалися для збільшення середнього балу учнів, що поступають до ВНЗ. Про це в інтерв'ю "Дзеркалу тижня" повідомив керівник проекту журналу "Вісник ТІМО" Віктор Гудзінський.

"Закупівлі класних журналів збільшилися. Так, наприклад, ТОВ "Веста" - один з трьох найбільших торговців шкільним приладдям - відповіло офіційним листом: "На ваш запит повідомляємо, що в березні-квітні 2010 року продаж класних журналів збільшився на 23% порівняно з аналогічним періодом минулого року... Інформація підтверджується й іншими джерелами - дійсно, з метою підвищення середнього балу атестата класні журнали в цей період активно переписувалися", - повідомив Гудзінський.

Він пов'язує це з рішенням міністра освіти Дмитра Табачника враховувати цього року середній бал шкільного атестата під час вступу до ВНЗ.

"Дмитро Табачник, ставши міністром науки і освіти, запропонував враховувати середній бал атестата. Згідно нашому дослідженню, якщо до результатів ЗНО додати середній бал атестата, то по більшості предметів і напрямів підготовки це дійсно дає можливість краще прогнозувати подальшу успішність у ВНЗ. З одним нюансом - якщо ніхто не намагатиметься коректувати середній бал атестата. В останні три роки шкільний атестат став досить об'єктивним, оскільки не було необхідності його коректувати... У нинішній ситуації все це може перетворитися виключно на відбирання грошей у батьків", - сказав Гудзінський.

Директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук у зв'язку з цим відзначив, що торік, коли результати ЗНО зараховувалися як результати підсумкової атестації в школі, 50% медалістів Києва (а в деяких областях - 70) під час тестування своїх результатів не підтвердили.

"В історії української освіти це вже четверта спроба враховувати середній бал шкільного атестата. Три попередніх мали місце в СРСР, і від них відмовлялися, тому що це призводило до зростання кількості позитивних оцінок, медалістів і зловживань", - відзначив Лікарчук.

Bandalak Дата: Чт, 10.06.2010, 02:36 | Повідомлення № 291
Лідер форуму
Повідомлень: 5922
Нагороди: 42
Рейтинг: 265
Quote (gromko)
Вчителі переписують класні журнали?

100% І за торішній 10-й клас теж! ;)
dpi Дата: Чт, 10.06.2010, 07:46 | Повідомлення № 292
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Bandalak)
100% І за торішній 10-й клас теж!

Не знаю, у нс тишина на эту тему. %)
pasichov Дата: Пт, 11.06.2010, 10:17 | Повідомлення № 293
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
"Спрячь за высоким забором девчонку-
Выкраду вместе с заборм..."(с)

Я розглядаю введення середнього балу атестата як річ позитивну. Останні роки в 11 класі учні вчили 2-3 предмети, на решту просто "забивали", зокрема й на інформатику. Хоча ще працювала інерція. Якби не ввели середній бал, суспільна свідомість взагалі дійшла б до того, що останній рік навчання - це ЛИШЕ ПІДГОТОВКА ДО ТЕСТУВАННЯ.
Загальновідомо, що тестування сприяє об"єктивній ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ, і аж ніяк не сприяє (навпаки) підвищенню рівня знань. Тому підготовка до тестування і навчання - в усьому світі трохи різні речі... Ми втратили б 1-2 роки НАВЧАННЯ, маючи ринок для "тесторепетиторів" . При всьому тому я палкий прихильник ЗНО.

Журнали переписуються, помітьте, УЧИТЕЛЯМИ, а не міністерством, що ввело норму про середній бал. При цьому все це має ознаки корупційних дій організованої групи під керівництвом директора установи. Один журнал - це зговір мінімум 15 педпрацівників. Якби хоч один не захотів - цього б не було - налякалися б.
Але все рівно переписують, де-хто, можливо, всупереч залишкам сумління, але страх...бере своє. Це говорить про менталітет нашого суспільстіва в його ПЕРЕДОВІЙ частині - освітянській.
То чого ми обурюємся проявами корупції на найвищих рівнях? Той самий мінталитет...суми більші.
"Нас БАГАТО, нас НЕ подолати" (с)

gromko Дата: Пт, 11.06.2010, 12:22 | Повідомлення № 294
Лінуксоїд
Повідомлень: 3180
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Quote (pasichov)
Я розглядаю введення середнього балу атестата як річ позитивну.

До речі, я теж.

Quote (pasichov)
Журнали переписуються, помітьте, УЧИТЕЛЯМИ, а не міністерством, що ввело норму про середній бал. При цьому все це має ознаки корупційних дій організованої групи під керівництвом директора установи. Один журнал - це зговір мінімум 15 педпрацівників. Якби хоч один не захотів - цього б не було - налякалися б.

Але ніхто ж не відмовився.

У нас все що можна "купити" буде куплено, саме тому я, на даному етапі розвитку нашого суспільства, вважаю, що середній бал буде тільки сприяти проявам корупції (пам’ятаю, що міністр освіти говорив, що корупція процвітає не у вузах, а в школах). Та ж ситуація з медалістами: не було пільги - не було медалістів, цього року маємо цілий золотий дощ.
Тобто не треба давати нам можливості "для учинення корупційних дій" і все буде добре. Вгадайте з однієї спроби: у кого буде більший середній бал - у відмінника (10-11), учасника обласного етапу Всеукраїнських олімпіад, чи "золотої" дитини (10 із закритими очима), батьки якої "спонсорують" школу?
Інша сторона "медалі" - не може бути "універсального генія" ("Специалист подобен флюсу" К.Прутков) - маємо 11 з математики, 10 - фізики , 9 - фізичне виховання. Інший має 10 - математика, 10- фізика, 11 - фізичне виховання, тобто у нього перевага при вступі на той же фізмат:). Середній бал вже пробували вводити не один раз, але нічого з цього не вийшло.

Quote (pasichov)
Якби не ввели середній бал, суспільна свідомість взагалі дійшла б до того, що останній рік навчання - це ЛИШЕ ПІДГОТОВКА ДО ТЕСТУВАННЯ.

Останній рік навчання як раз і є ПІДГОТОВКОЮ ДО ВСТУПУ. Будуть "тесторепетитори" чи просто репетитори - не важливо, тим більше що тести укладені так, що вимагають знань усієї програми, з 5 по 11 класи, тобто підготовка до ЗНО є не навчанням "ставити хрестики", а послідовним штудіюванням всього навчального матеріалу.


Відредаговано: gromko - Пт, 11.06.2010, 12:23
Комарик Дата: Пт, 11.06.2010, 15:39 | Повідомлення № 295
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
Нагороди: 0
Рейтинг: 14
Quote (pasichov)
Я розглядаю введення середнього балу атестата як річ позитивну. Останні роки в 11 класі учні вчили 2-3 предмети, на решту просто "забивали", зокрема й на інформатику. Хоча ще працювала інерція. Якби не ввели середній бал, суспільна свідомість взагалі дійшла б до того, що останній рік навчання - це ЛИШЕ ПІДГОТОВКА ДО ТЕСТУВАННЯ.

можливо, але є ж інша сторона медалі...
важко порівнювати атестати учнів з шкіл різних рівнів підготовки. бо навіть 8-ка з спеціалізованої школи могла б стати 12-кою у звичайній.
тоді виходить, той хто має зно на 5-ку і атестат не 4-ку прирівнюється до того хто має атестат на 5-ку, а зно на 4-ку
swetikccc Дата: Пт, 11.06.2010, 18:43 | Повідомлення № 296
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4112
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
А ще й міграція почалася туди де ставлять, а не вчать ((((
gromko Дата: Сб, 12.06.2010, 16:23 | Повідомлення № 297
Лінуксоїд
Повідомлень: 3180
Нагороди: 31
Рейтинг: 385
Дмитро Табачник: Захоплення ЗНО призвело до падіння рівня освіти
Надмірне захоплення зовнішнім незалежним оцінюванням (ЗНО) призвело до різкого падіння загального рівня освіти, і саме для того, щоб це надолужити, ми ввели врахування середнього балу атестата. Про це під час прес-конференції сказав міністр освіти і науки України Дмитро Табачник.

За його словами, зовнішнє незалежне оцінювання як одна з форм державної атестації себе виправдовує, але не потрібно абсолютизувати і говорити, що лише ЗНО зможе підняти якість освіти.

"З 2008 року "золоту" медаль отримали майже 20,5 тисяч випускників шкіл. У 2009 році - лише близько 7 тисяч. Не могли діти України, вчителі, керівники середніх шкіл за рік настільки отупіти, що кількість медалістів - це 30% від минулого року. Причини зовсім в іншому - стало нецікаво вчитися, цікаво лише тренуватися на складання іспитів з одного-двох тестів", - додав міністр.

Табачник вважає, що потрібно повертатися до збалансованої системи, коли враховуються і результати оцінювання, і результати навчання в школі, і співбесіди під час вступу до університету.

"Як процес зовнішнього оцінювання, я вважаю, що це позитивна тенденція, але її потрібно удосконалювати", - резюмував Д.Табачник

Дмитро Табачник виключає, що причиною збільшення кількості золотих медалістів у школах в 2010 році стала корупція. Про це він сказав під час прес-конференції.

Табачник зазначив, що розмови про можливе переписування класних журналів є безпідставними, оскільки для цього необхідно, щоб в злочинну змову вступили до 30 вчителів школи, директор школи, представники районних відділів народної освіти.

При цьому міністр заявив, що висунення таких припущень є проявом неповаги до вчителів.

Він також повідомив, що за інформацією Міносвіти кількість замовлень на друк класних журналів у 2010 році не збільшувалася.

Комітет виборців і громадянська мережа "Опора" констатують збільшення кількості золотих медалістів у школах на 3,8 тис. з 7 тис. до 10,8 тис. осіб у 2010 році порівняно з 2009 роком.

За словами голови правління "Опори" Ольги Айвазовської, в 2010 році після змін правил вступу до ВНЗ кількість медалістів почала зростати.

Крім того, громадські спостерігачі відзначають зростання корупції в школі. На їхню думку, це викликано тим, що Кабмін надав абітурієнтам можливість складати вступні іспити без зовнішнього незалежного оцінювання.

Проте експерти заявляють, що думка про тотальну корумпованість процесу вступу до ВНЗ суттєво перебільшена в порівнянні з реальним станом справ. При цьому число випускників і батьків, схильних виправдовувати корупцію під час вступу, зростає, а половина опитаних визнає свою відповідальність за її існування.

serbor Дата: Сб, 12.06.2010, 23:00 | Повідомлення № 298
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (gromko)
Табачник вважає, що потрібно повертатися до збалансованої системи, коли враховуються і результати оцінювання, і результати навчання в школі

Можно объективно и честно учесть результаты учёбы в школе, если сделать комплексные тесты на ЗНО, включающие задания по всем предметам в одном тесте. Можно сделать 2 - 3 тестирования для всех учеников, в каждое из которых войдёт группа предметов.
А оценки в аттестате следует отменить, они необъективны. Лучше вписывать количество часов по каждому предмету. Этот показатель больше отражает реальный уровень знаний и умений ученика, чем оценка. Например у одного ученика написано "Информатика - 68 часов", а у другого "Информатика - 272 часа". Как вы думаете, у какого ученика больше в голове. У меня были классы с углубленным мзучением информатики. Оценки текущие у некоторых учеников были некудышними, а когда сдавали выпускной экзамен, то они показывали значительно большие знания, чем из обычного класса.
Вот и появится стимул к изучению. Если ещё как-то учитывать этот показатель при поступлении в вуз.
PanPete Дата: Сб, 12.06.2010, 23:49 | Повідомлення № 299
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (serbor)
Лучше вписывать количество часов по каждому предмету. Этот показатель больше отражает реальный уровень знаний и умений ученика, чем оценка. Например у одного ученика написано "Информатика - 68 часов", а у другого "Информатика - 272 часа".

А фізичний розвиток - за вагою, розумові здібності - за об'ємом черепа і т.д.
pet Дата: Нд, 13.06.2010, 09:31 | Повідомлення № 300
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (gromko)
У нас все що можна "купити" буде куплено

продамся, не дуже дорого... а то ніхто не купує B)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми розвитку освіти. (Про інформатизацію та комп’ютеризацію, зарплату і інше)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.