Чт, 17.08.2017, 10:56
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 461234546»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми розвитку освіти. (Про інформатизацію та комп’ютеризацію, зарплату і інше)
Проблеми розвитку освіти.
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 18.08.2007, 02:46 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3616
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Прохання говорити тут про стан інформатизації та комп’ютеризації шкіл, прогалини в освіті, загальні проблеми розвитку освіти

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:10
Ковшун Дата: Сб, 25.08.2007, 16:55 | Повідомлення № 2
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Напередодні нового навчального року у всіх школах Ріпкинського району Чернігівської області встановлено комп’ютерні класи.
А чи буде введено вивчення інформатики з 5 класу в школах району?
Питання поки що відкрите!
Ковшун Дата: Сб, 25.08.2007, 17:20 | Повідомлення № 3
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
В урядовій постанові №643 від 20.04.2007 року "Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки", встановлено конкретний розмір виплат, який встановлюється керівником закладу освіти.
Тож вчителі мають право на такі доплати:
1. Учитель-методист, викладач-методист, майстер виробничого навчання - 7,5% з 1 травня 2007 р. та 15% з 1 січня 2008 р.
2. Вихователь-методист, педагог-організатор-методист, старший учитель - 5% з 1 травня 2007 р. та 10 з 1 січня 2008 р.
3. Завідувачі навчальними кабінетами, лабораторіями, теплицями, навчально-дослідними ділянками - 5-7,5% з 1 травня 2007 р. та 10-15% з 1 січня 2008 р.
4. Вчителям, викладачам, на яких покладено обслуговування електронно-обчислювальної техніки - 2,5-5% з 1 травня 2007 р. та 5-10% з 1 січня 2008 р.
5. Керівники гуртків, секцій, студій та інших форм гурткової роботи за керівництво зразковими і народними учнівськими колективами - розроблення, апробацію та впровадження авторських програм, нових експериментальних або нетрадиційних методик та їх впровадження, неодноразову підготовку учасників і переможців
конкурсів, оглядів, олімпіад, турнірів, змагань, виставок учнівської молоді на державному та обласному (міському мм. Києва та Севастополя) рівні, науково-дослідницьку та науково-експериментальну роботу з учнями,
підготовку учнів до походів другої і вище категорії складності, за звання "Народний майстер" - 10%.
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 26.08.2007, 01:30 | Повідомлення № 4
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3616
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (Ковшун)
Напередодні нового навчального року у всіх школах Ріпкинського району Чернігівської області встановлено комп’ютерні класи.А чи буде введено вивчення інформатики з 5 класу в школах району?Питання поки що відкрите!

Мені здається така позитивна тенденція з комп’ютеризацією сільських шкіл існує далеко не у всіх районах країни. Навіть не можу сказати приблизно (боюсь помилитись), коли 100% шкіл України будуть мати комп’ютерні класи.
Quote (Ковшун)
4. Вчителям, викладачам, на яких покладено обслуговування електронно-обчислювальної техніки - 2,5-5% з 1 травня 2007 р. та 5-10% з 1 січня 2008 р.

Тобто ми з 2008 року отримуватимемо надбавку до зарплати 5-10% за обслуговування комп’ютерів. Чи залежить сума доплати від кількості комп’ютерів у кабінеті? По-моєму в 2006/07 н.р. я отримував по 60 коп./1 комп. Виходило 0,65*16=9,6 грн. Ось така "величезна" надбавка за поглинуте випромінювання та спалені очі за дешевим монітором.
takdiy Дата: Вт, 28.08.2007, 19:05 | Повідомлення № 5
Тут живе...
Повідомлень: 104
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Quote (Ковшун)
В урядовій постанові №643 від 20.04.2007 року "Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки", встановлено конкретний розмір виплат, який встановлюється керівником закладу освіти.

Чи можна про це прочитати десь в інтернеті? Якщо да, то дайте посилання.

Ковшун Дата: Пт, 14.09.2007, 11:17 | Повідомлення № 6
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (takdiy)
Чи можна про це прочитати десь в інтернеті? Якщо да, то дайте посилання.

На сайті Верховної Ради України (http://www.zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m...ser-a#Find) дати пошук документа (№643). В цьому документі і все роз’яснено.
Крім того, видано НАКАЗ МОНУ №471 від 11.06.2007 "Про внесення змін до інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти", спрямований на виконання Постанови Кабінету Міністрів.


Відредаговано: Ковшун - Пт, 14.09.2007, 11:25
takdiy Дата: Сб, 15.09.2007, 13:29 | Повідомлення № 7
Тут живе...
Повідомлень: 104
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Quote (Ковшун)
На сайті Верховної Ради України (http://www.zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m...ser-a#Find) дати пошук документа (№643). В цьому документі і все роз’яснено.
Крім того, видано НАКАЗ МОНУ №471 від 11.06.2007 "Про внесення змін до інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти", спрямований на виконання Постанови Кабінету Міністрів.

Дякую, але нажаль у мене не відкривається навіть це http://www.zakon.rada.gov.ua мабуть у них э якісь проблемии з сайтом. Подивлюсь згодом.


Відредаговано: takdiy - Сб, 15.09.2007, 13:30
Newbie Дата: Вт, 09.10.2007, 22:58 | Повідомлення № 8
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Ковшун)
4. Вчителям, викладачам, на яких покладено обслуговування електронно-обчислювальної техніки - 2,5-5% з 1 травня 2007 р. та 5-10% з 1 січня 2008 р.

яким чином встановлюється ось-це "покладено обслуговування" - це ті компи, які на мені числяться по бухгалтерії, чи всі компутери школи (в завуча, секретаря і т.д.)?
і то получається тим вчителям, в школах яких нема лаборантів/адміністраторів?
Ковшун Дата: Ср, 10.10.2007, 09:35 | Повідомлення № 9
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Newbie)
яким чином встановлюється ось-це "покладено обслуговування" - це ті компи, які на мені числяться по бухгалтерії, чи всі компутери школи (в завуча, секретаря і т.д.)?
і то получається тим вчителям, в школах яких нема лаборантів/адміністраторів?

Скоріше за все, це стосується тих комп’ютерів, які є в комп’ютерному класі.
Newbie Дата: Сб, 20.10.2007, 10:19 | Повідомлення № 10
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
знайшла статтю з закидом в "город" інформатики. вирішила, що сюди доречно її запостити.
[quote]Українська школа вже має, щонайменше, два, м’яко кажучи, малоефективних, із погляду освоєння нових знань, предмета — «Основи здоров’я» та «Інформатика». У багатьох школах їх вивчають із першого класу по одній годині на тиждень. Однак від введення до шкільної програми курсу «Основи здоров’я» ситуація анітрохи не змінилася. Можливо, тому, що веде його не спеціаліст-медик, а звичайний учитель, який володіє цими знаннями, як правило, на побутовому рівні — навіть якщо він пройшов спеціальну підготовку.

Аналогічна ситуація і з уроком «Інформатики», яка в більшості шкіл, особливо у великих містах, перетворилася на урок комп’ютерних ігор, оскільки все, що передбачається для вивчення шкільною програмою, діти знають і без учителів, а самим комп’ютером володіють часто набагато краще за своїх викладачів. Та навіть якщо діти починають справді ознайомлюватися з розумною технікою в школі, то скільки часу знадобиться, аби засвоїти найпростіші операції, необхідні для, скажімо, написання рефератів чи творів — вмикання-вимикання комп’ютера, відкриття нового файла, пошук старого, перенесення абзаців у тексті тощо? Зазвичай на це йде не більше двох тижнів. Кому, в такому разі, знадобилося навчати цієї премудрості впродовж кількох років та ще й починаючи з перших класів, коли діти не вміють як слід ні читати, ні писати, і тому комп’ютер для них, у кожному разі, не робочий інструмент, а гральна приставка?
[/quote]

http://www.dt.ua/3000/3300/60837/ Дзеркало тижня

Отак нас бачать тоді коли ми намагаємось виконати вимоги міністерства (не завжди адекватні).
А що буває, коли займаємось "самодіяльністю" думаю і описувати не треба.
І як в такій ситуації "не бути дурнем"?! surprised

Ковшун Дата: Сб, 20.10.2007, 18:59 | Повідомлення № 11
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Newbie)
Аналогічна ситуація і з уроком «Інформатики», яка в більшості шкіл, особливо у великих містах, перетворилася на урок комп’ютерних ігор, оскільки все, що передбачається для вивчення шкільною програмою, діти знають і без учителів, а самим комп’ютером володіють часто набагато краще за своїх викладачів. Та навіть якщо діти починають справді ознайомлюватися з розумною технікою в школі, то скільки часу знадобиться, аби засвоїти найпростіші операції, необхідні для, скажімо, написання рефератів чи творів — вмикання-вимикання комп’ютера, відкриття нового файла, пошук старого, перенесення абзаців у тексті тощо? Зазвичай на це йде не більше двох тижнів. Кому, в такому разі, знадобилося навчати цієї премудрості впродовж кількох років та ще й починаючи з перших класів, коли діти не вміють як слід ні читати, ні писати, і тому комп’ютер для них, у кожному разі, не робочий інструмент, а гральна приставка?

Це, думаю, там де не на своєму місці директор школи, завуч і вчитель інформатики, які перетворили комп’ютерний клас на ігровий клуб.

Вчитель явно не відповідає займаній посаді, раз нічому учнів не може навчити, не виконує державну програму!

Newbie Дата: Сб, 20.10.2007, 19:59 | Повідомлення № 12
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
та тут власне питання до державної програми wink
наприклад у мене практично всі учні мають дома комп*ютери, з ними працюють на досить просунутому рівні.
вони приходять до мене в 10 класі, і відкривають підручник з інформатики - і їм однозначно нецікаво.
добре у мене машини дозволяють виконуючи програму вивчати щось, що діти не знали досі: замість Пейнта - Корел чи ФотоБраш, замість Ворда - Паблішер, поряд з Екселем і Аксесом - програмку Дедуктор і т.д. Частину часу вчимо стандартні (чи то пак не вчимо, а я розказую, вправи даю, а діти без жодного інтересу тупо все виконують), а от коди справа доходить до тих "інших" програм - отоді вже купа задоволення і інтересу.
Але все це я роблю не завдяки міністерським вимогам, а практично всупереч їм. бо коли справа доходить до іспитів - там питання сформульовані так, що треба знати саме Пейнт+Ворд+Ексель і т.д. за текстом. А якщо ще буде незалежне тестування з інформатики, яке усереднить вимоги до всіх - то про такі речі й мова не йтиме, бо для чого ж вчити те, чого нема в тестах?!
Я не кажу, що автор тої статті правий, Інформатика не просто важливий , а мабуть найважливіший предмет smile До речі, так само як і Основи здоров*я smile
Але я категорично не згодна розглядати міністерські вимоги як істину в останній інстанції! Вони надто часто не просто помиляються - вони найчастіше не думають взагалі! Тому особисто я намагаюсь робити так, щоб від моїх занять була користь для тих конкретних учнів, які сидять переді мною на уроці, а не "виконую державну програму, бо так треба"
Ковшун Дата: Сб, 20.10.2007, 20:11 | Повідомлення № 13
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Newbie)
наприклад у мене практично всі учні мають дома комп*ютери, з ними працюють на досить просунутому рівні.
вони приходять до мене в 10 класі, і відкривають підручник з інформатики - і їм однозначно нецікаво.
добре у мене машини дозволяють виконуючи програму вивчати щось, що діти не знали досі: замість Пейнта - Корел чи ФотоБраш, замість Ворда - Паблішер, поряд з Екселем і Аксесом - програмку Дедуктор і т.д. Частину часу вчимо стандартні (чи то пак не вчимо, а я розказую, вправи даю, а діти без жодного інтересу тупо все виконують), а от коди справа доходить до тих "інших" програм - отоді вже купа задоволення і інтересу.
Але все це я роблю не завдяки міністерським вимогам, а практично всупереч їм. бо коли справа доходить до іспитів - там питання сформульовані так, що треба знати саме Пейнт+Ворд+Ексель і т.д. за текстом. А якщо ще буде незалежне тестування з інформатики, яке усереднить вимоги до всіх - то про такі речі й мова не йтиме, бо для чого ж вчити те, чого нема в тестах?!

Програму з інформатики треба виконувати в повному обсязі.
Без всякої самодіяльності.
Там же є серія практичних робіт, тестів....можна запропонувати учням творчі завдання!

Newbie Дата: Сб, 20.10.2007, 20:35 | Повідомлення № 14
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
ну та власне різниця тільки в практичній частині - теорія однакова в принципі smile
мова йде про те, що обмежуватись програмою (=слідувати вимогам міністерства) - це неадекватно. навіть якщо це просто урок, а не факультатив навіть.
mouse Дата: Пн, 19.11.2007, 18:43 | Повідомлення № 15
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Дуже потрібно! Напишіть будьласка які ставки в залежності від катергорії будуть мати вчителі з 1 січня 2008 року?

А можна ще питання? Якій категорії відповідає така робота: створення відеоуроків з певної теми?
(а то роботи багато - а потім скажуть, що це так собі.... ) :'(

Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Проблеми розвитку освіти. (Про інформатизацію та комп’ютеризацію, зарплату і інше)
Сторінка 1 з 461234546»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.