Пн, 21.08.2017, 14:51
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 7 з 32«12567893132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 17:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:06
inform6 Дата: Ср, 16.05.2012, 14:43 | Повідомлення № 91
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote
Кому потрібна ця тарабарщина!

Якщо вже Ви кажете тарабарщина на явні речі, то я Вам по народному скажу: у класі учаться не тільки майбутні програмісти, а звичайні хлопці і дівчата, які мають свою думку, лінію особистого розвитку, але всім їм потрібні сучасні предмети і такий же підхід вчителів. І програма складається для дітей, а не для інформатиків. Як можна нехтувати науковими термінами при написанні програми, Ви й підручники - тоді народні будете видавати: клацни тут, і вилетить пташка!!!!
Ви особисто мене образили і педагогічний підхід до аналізу програми. Пояснювальну записку складають науковою лексикою, а сільські вчителі - теж у ВИШах вчилися, не треба їх ображати. Програма має бути доступною для дітей, а вчителі мають оперувати вищими категоріями...

Це ж просто аналіз , який повинен наштовхувати на подальші ідеї. А народна вона не тому, що розмовною лексикою складається, а тому, що складають її такі ж учителі, як я та всі завзяті інформатики, що люблять свою професію і для народних дітей.

Я висловлюю свою думку, яка теж має право на життя. І мислити треба не "радіально", в одній площині, а в 3D (для учнів, для вчителів, для суспільства)


Відредаговано: inform6 - Ср, 16.05.2012, 17:23
DPV Дата: Ср, 16.05.2012, 15:01 | Повідомлення № 92
Прописаний назавжди
Повідомлень: 232
Нагороди: 5
Рейтинг: 42
Quote (Шестопалов)
Щодо свідомих і думаючих вчителів, пропоную подумати про сільських вчительок, у яких 4-6 уроків інформатики, 30-50 соток городів і худоби повний двір.


Вперше серед запалої дискусії, з'явилося слово про "сільських вчителів", а потрібно було б враховувати взагалі сільську школу.
Це в місті приблизно 10% учнів, як згадував LVV захотіли б займатися ПРОГРАМУВАННЯМ! В місті є можливість обирати навіть навчальний заклад, комплектувати класи, тому що в школі учнів навчається багато, а для сільських шкіл - це все захмарно з потоку до 30 учнів лише 2-3 могли б займатися програмуванням (лінія ОАП), для інших це щось захмарне(базується майже все на математиці і логіці).
За останні 10 років, лише по 1-2 випускнику на рік обирали професії пов'язані з програмуванням (і це з 25-50 випускників).

Да дійсно так! Сільські вчителі вони такі!
Quote (pasichov)
Та вони самі здатні про себе подумати! Всі мають "верхню" освіту, вже накупили купу "посібників" (благо, методисти, що курси "курірують", всі "впарюють"(% !), як на курси приїдеш... тепер ще й подумають - гарно буде!


А реально, яка кількість класів ІКТ в сільських школах(це фундамент для навчання учнів), який Інтернет.
А про поділ класів на підгупи. (з введенням нової навіть народної, чи не народної програми - це буде катастрофа 20-30 учнів середньої ланки на 8-10 ПК). Доступ кожного учня до комп'ютера, я хотів би побачити майстер клас в таких умовах!
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 16.05.2012, 16:41 | Повідомлення № 93
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3673
Нагороди: 28
Рейтинг: 294
Quote (DPV)
Це в місті приблизно 10% учнів, як згадував LVV захотіли б займатися ПРОГРАМУВАННЯМ!

Quote (DPV)
а для сільських шкіл - це все захмарно з потоку до 30 учнів лише 2-3 могли б займатися програмуванням (лінія ОАП), для інших це щось захмарне

Чи не плутаєте Ви причину і наслідок? Не виникала думка, що така картина - наслідок багаторічної користувацької парадигми, і зі зміною ідеології предмету щось зміниться?

Quote (Шестопалов)
термін "радіально-концетричний" зрозумілими словами замінив

Цей термін легко зрозуміти за малюнком: круг - інформатика; радіусами ділимо на розділи (програмування, обробка тексту, обробка графіки, електронні таблиці тощо); концентричними колами ділимо на рівні вивчення (від центра: 2-4, 5-7, 8-9, 10-11 класи). От і виходить "радіально-концентричний" підхід. Нічого особливого, а звучить потужно :)
sib Дата: Ср, 16.05.2012, 16:59 | Повідомлення № 94
Тут живе...
Повідомлень: 125
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Працюю у сільській школі. Хотілось, щоб колеги виваженіше підходили до висловлювань.
1. Якість уроків та знань учнів залежить від особистості вчителя. Гарні вчителі є як у міських так і у сільських школах. І неграмотні - також. Все залежить від особистості вчителя.
2. Уже згадувався підручник Ершова і на якому рівні вивчалась інформатика, і ніхто тоді (80-90 рр)не рахував скільки учнів стане програмістами. Програми на Бейсіку на папері писали усі.
3. Кількість класів: у нас 1 клас на 8 ПК. (1 ПК та 20 учнів). Та використовується лише на уроках інформатики, фізики, астрономії. А це 20 уроків на тиждень із 35. Заступник склала розклад проведення уроків з використанням ІКТ, так вчителі від нього тікають як чорт від ладану.


Відредаговано: sib - Ср, 16.05.2012, 17:04
Bandalak Дата: Ср, 16.05.2012, 17:23 | Повідомлення № 95
Лідер форуму
Повідомлень: 5276
Нагороди: 36
Рейтинг: 247
Думаю, якось потрібно врахувати при створенні програми, що в 50% відсотках сільських шкіл повністю відсутній Інтернет, а в решти 45% - діалап, або GPRS. Найближчим часом поліпшення ситуації не передбачається, принаймні до 2020 року.
Теми з вивчення Інтернету треба продумати у двох варіантах, для тих у кого є Інтернет і для тих у кого його немає.

Ось якось привезли в одну сільську школу проектор, несуть по коридору, діти викрикують - Це ви нам Інтернет несете? ;)
Це не анегдот, відбувалося на моїх очах... Для більшості сільських дітей - Інтернет це тільки те що живе в мобілці. У кращому випадку GPRS на комп'ютері вдома.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 16.05.2012, 17:47 | Повідомлення № 96
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3673
Нагороди: 28
Рейтинг: 294
Тут якраз варіативність не завадила б, як у програмі Гуржія. Трошки основного часу для всіх і можливість брати з резерву. якщо є нормальний Інтернет.
LVV Дата: Ср, 16.05.2012, 19:03 | Повідомлення № 97
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Quote (pasichov)
За цим посиланням сьогодні, в 18-00 - відеоконференція.

Нажаль, на моніторі ось що:

Вас запросили слухачем
до вебінару "Програма з інформатки дл% D1� шкіл природничо-науковог о проіфлю"
Зачекайте, вебінар ще не створено


чекаємо...
pasichov Дата: Ср, 16.05.2012, 19:16 | Повідомлення № 98
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
ПОСИЛАННЯ на вебінар
LVV Дата: Ср, 16.05.2012, 19:20 | Повідомлення № 99
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Результат той же :(

Вас запросили слухачем
до вебінару "Програма з інформатки дл% D1� шкіл природничо-науковог о проіфлю"
Зачекайте, вебінар ще не створено


Відредаговано: LVV - Ср, 16.05.2012, 19:32
pasichov Дата: Ср, 16.05.2012, 19:32 | Повідомлення № 100
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
http://noc.pmg17.vn.ua/bbb/attendeeJoin.php?&meetingID=111
Посилання
alex Дата: Ср, 16.05.2012, 19:35 | Повідомлення № 101
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
http://noc.pmg17.vn.ua/bbb/attendeeJoin.php?&meetingID=111
Це посилання на вебінар

Додано (16.05.2012, 18:35)
---------------------------------------------
Посилання набирайте в адресній стрічці брайзера

pasichov Дата: Ср, 16.05.2012, 19:35 | Повідомлення № 102
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
http://noc.pmg17.vn.ua/bbb/attendeeJoin.php?&meetingID=111
просто наберіть - чогсь юкоз не .....
LVV Дата: Ср, 16.05.2012, 19:47 | Повідомлення № 103
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
щось довго "connecting to the server".....................................................................
(хіба 0,5 Мбіт/с малувато?)
Bandalak Дата: Ср, 16.05.2012, 19:47 | Повідомлення № 104
Лідер форуму
Повідомлень: 5276
Нагороди: 36
Рейтинг: 247
Я приєднався без проблем!
У мене 8 Мбіт/сек.
Шестопалов Дата: Ср, 16.05.2012, 20:01 | Повідомлення № 105
Видавець посібників
Повідомлень: 1354
Нагороди: 11
Рейтинг: 153
Підключитись не вдалось. Розкажіть, що було цікавого.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 7 з 32«12567893132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.