Вт, 24.10.2017, 07:05
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 32«1234563132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 17:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 420
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:06
Bandalak Дата: Чт, 10.05.2012, 22:10 | Повідомлення № 46
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
«Народна» програма з інформатики
novachok Дата: Чт, 10.05.2012, 23:41 | Повідомлення № 47
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Програма з інформатики для китайських шкіл (Шанхай)
Головна мета навчання полягає у підвищенні рівня знань учнів та їх технічної грамотності, вміння застосовувати належні технології для вирішення реальних проблем, а також розвивати в учнів вміння досліджувати та комунікативні здібності.
Курс ділиться на три рівні в залежності від різних рівнів віку: основні ІТ-навички, мультимедіа-технології, теорія обчислювальної техніки та програмування.
1-5 класи
-Розуміти основні поняття про програмне забезпечення, обладнання, мережі, і в стані визнати, загальне програмне забезпечення і зовнішні пристрої.
-Знати, як правильно друкувати.
-Створення та редагування документів Word.
-Створення, зміна документів Excel, обчислення та фільтрація даних з Excel.
-Створення документів Powerpoint.
Використовувати програмне забезпечення Microsoft Office, формувати звичку застосовувати комп'ютер для обробки даних, надихати інтерес до інформатики.
Клас 6-8
-Зрозуміти й усвідомити основні теорії та навички цифрової графіки.
-Вміти використовувати Photoshop для створення або редагування фотографій.
-Вміти створювати анімації в Flash, розуміти такі поняття, як сценарій подій.
Навчитися використовувати мультимедіа-засоби для представлення думки або ідеї.
9-10 клас
-Розвивати знання про програмне забезпечення, обладнання, мережі та програмування.
-Навчитися робити веб-сторінки з HTML.
-Навчитися писати прості програми у Visual Basic.
-Розуміти, як підвищити ефективність роботи з інформаційними технологіями.
Розвивати інтерес до інформатики і заохочувати учнів до подальшого навчання в цій галузі.
11-12 клас
IB, АP курси:
-Вступ до загального програмного забезпечення та апаратних засобів.
-Використовуйте спільні програми, такі як Microsoft Office.
-Створення анімації у Flash.
-Створення та редагування зображень за допомогою Photoshop.
-Побудова веб-сторінок з HTML.
-Програмування з використанням Visual Basic
-Вступ до комп'ютерних наук.
-IB курси інформатики.
-AP курси інформатики.
Навчання в процесі роботи - відкрийте для себе і поділиться враженнями выд ефективності та краси інформатики.

Додано (10.05.2012, 22:41)
---------------------------------------------
Так, до речі, це нам у своїй лекції Громко Г.Ю. розповідав (взято з його презентації)

Bandalak Дата: Чт, 10.05.2012, 23:44 | Повідомлення № 48
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Нічим не кращий вінегрет від нашого!
novachok Дата: Чт, 10.05.2012, 23:59 | Повідомлення № 49
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Би-би-си: Китайские школьники самые способные в мире?

Оценки, получаемые китайскими учащимися при экзамене по международному стандарту PISA, являются самыми высокими в мире.

Эти экзамены, проводимые каждые три года Организацией экономического сотрудничества и развития (ОЭСР), дают представление о грамотности чтения, математической грамотности, эрудиции по научным дисциплинам.

Международная программа по оценке образовательных достижений учащихся (Programme for International Student Assessment, PISA) - тест, оценивающий грамотность школьников в разных странах мира и умение применять знания на практике.

Результаты экзаменов свидетельствуют, что Китай обладает системой образования, которая дает лучшие результаты, чем традиционные западные модели.

Среди китайских городов Шанхай занял первое место по качеству своих школ по результатам экзаменов 2009 года.

Как заявил представитель программы PISA Адреас Шлейхер, в Китае образование традиционно считается вернейшим способом сделать карьеру и поэтому китайские ученики проявляют прилежание и старание, немыслимые в западных странах.

Удивление западных экспертов вызывает также тот факт, что в Китае высокая мотивация учащихся свойственна детям из всех социальных групп и классов.

В 2009 году ОЭСР провела экзамены в девяти китайских провинциях, причем ради получения объективной картины они проводились в бедных, средних по уровню доходов и состоятельных районах.

Китайские власти пока не дали разрешение на официальную публикацию сведений о результатах экзаменов.

Но, по словам Шлейхера, они свидетельствуют о том, что китайское общество уделяет огромное внимание проблеме образования как на коллективном, так и на индивидуальном уровнях.

Культурные различия также сильно влияют на подход к образования в разных частями мира.

"В Северной Америке дети обычно все объясняют наличием способностей – мол, мне хорошо дается математика, а если у меня нет к ней способностей, я займусь чем-то иным", - говорит Адреас Шлейхер.

"В Европе до сих пор ощущается влияние семейных традиций – если мой отец был водопроводчиком, то и я им стану. В Китае же девять из 10 опрошенных школьников говорили: я буду много учиться и все зависит от того, сколько труда я потрачу на достижение успеха", - добавляет он.

В этом году состоится новый экзамен по программе PISA и Шлейхер считает, что призовые места на нем займут Бразилия, Турция и Польша.

В 2000 году в тестировании участвовало 265 тысяч учеников из 32 стран. Основной темой было умение читать и понимать прочитанное. Две трети вопросов были посвящены именно этому. Россия заняла 25-е место.

Больше 275 тысяч учеников из 43 стран участвовало в тестировании PISA-2003. Россия заняла 32 место.

В 2006 году Россия среди 57 стран была на 36 месте.

В 2009 году в исследовании принимало участие уже 65 стран. РФ оказалась на 41-м месте, уступая Китаю почти 100 баллов. Россия в рейтинге того года уступила Турции и ОАЭ.

Во всех трех исследованиях и по всем трем направлениям российские школьники показали результаты ниже среднего уровня среди стран-членов ОЭСР.

В этом году в экзаменах примет участие 500 тысяч учеников из более чем 70 стран, результаты которых будут опубликованы в конце будущего года.

Очень часто экзамены PISA воспринимаются как неприятная неожиданность министрами просвещения в разных странах мира.

Наибольший шок в этом отношении испытала в прошлый раз Германия, когда выяснилось, что ее знаменитая система образования на самом деле дает весьма средние результаты.

По мнению Шлейхера, который посвятил свою жизнь внедрению и распространению международных стандартов в образовании, "просвещение является той областью, в которой властвуют традиции и предрассудки, в которой всегда находятся оправдания".

Заслуга программы PISA состоит в том, что она ставит ее участников в равные условия, говорит Шлейхер.

"Люди говорят, что на совершенствование системы образования требуется лет 25; но взгляните на Польшу и Сингапур, где сдвиги к лучшему произошли гораздо быстрее", - считает Шлейхер.

Источник: Русская служба Би-би-си
swetikccc Дата: Пт, 11.05.2012, 00:25 | Повідомлення № 50
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Quote (Bandalak)
Нічим не кращий вінегрет від нашого!

Пане Bandalak, Ви мене дивуєте.
До чого тут програма.
Яку б програму у нас не прийняли....
У них Вінігрет залишається вінігретом, а у нас навіть з 'народної програми' будуть помиї.
І всі це чудово знають.
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 11.05.2012, 01:47 | Повідомлення № 51
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
"Восток - дело тонкое..."
http://www.dezinfo.net/foto....ej.html

Додано (11.05.2012, 00:47)
---------------------------------------------

Quote (swetikccc)
у нас навіть з 'народної програми' будуть помиї

Запропонуєте рецепт, як цього уникнути?
inform6 Дата: Пт, 11.05.2012, 15:08 | Повідомлення № 52
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote
Запропонуєте рецепт, як цього уникнути?

Найближчим часом влаштувати вебінар для всіх вчителів, викладачів, авторів програм інформатики. Який був би схожий на сесію ВР, але більш толерантний, прозорий, спонукати МОНМСУ брати до уваги рішення інформаційного віча.
LVV Дата: Сб, 12.05.2012, 08:28 | Повідомлення № 53
Прописаний назавжди
Повідомлень: 420
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (inform6)
Цитата ()Запропонуєте рецепт, як цього уникнути? Найближчим часом влаштувати вебінар для всіх вчителів, викладачів, авторів програм інформатики. Який був би схожий на сесію ВР, але більш толерантний, прозорий, спонукати МОНМСУ брати до уваги рішення інформаційного віча.

Одноразовим вебінаром тут не обійдешся... Та й хто його буде організовувати? МОНМС через обласні та районні відділи освіти? Навіщо йому собі ж "на горло наступати"?
А "спонукати МОНМСУ брати до уваги рішення" можна хіба що залучивши до обговорення і створення "народної прграми" не 20-30 осіб (як зараз), а хоча б 200-300 реальних педагогів і науковців, які не боятимуться при реєстрації і обговоренні вказувати реальні свої дані і висловлювати своъ думки, підписуватись під критичними публікаціями. Та, навіть якщо це буде 20-30 активних науковців та вчителів-практиків "народна програма" матиме право називатись народною. І не "помийною" чи "вінегретною" вона буде, а вивіреною і відшліфованою в процесі реального обговорення реальними педагогами. Залишаться дрібниці :) - впровадити її в життя.
Тож активізуймося ! http://osvita.ua/school/school_today/29404/
Вчитель-з-Києва Дата: Сб, 12.05.2012, 09:11 | Повідомлення № 54
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Насколько мне известно, на сегодня существуют 4 программы: Морзе, Гуржия-Пасихова, Глинського и "народная" программа. Каждая из них имеет достоинства и недостатки. Хорошо бы коллективно улучшить достоинства и устранить недостатки! Почему только Морзе вне критики имеет зелёную улицу? Только потому, что её уполномочил МОН на разработку программы? Гарантирует ли это, что школы получат наилучшую программу? Почему мосты, здания и даже памятники строят после соревновательного конкурса многих авторов, изначально равных. Проекты открыты для ознакомления и обсуждения на всё время конкурса, в результате которого выбирается наилучший. Мы ещё в глаза не видели конечную редакцию программы Морзе, а она уже принята коллегией МОН нам же на исполнение. Характерно, что мы кувыркаемся с предложениями об улучшении качества школьной информатики, но ни один чиновник не вступил в дискуссию с нами, не отстоял принятые решения, не снизошёл до общения с нами. В это же время сильные мира сего, президенты великих держав в Интернете общаются со своими гражданами, отстаивают готовящиеся законы и постановления, учитываю критику от народа. У нас же остаются взаимоотношения на уровне "помещик - крепостной".

Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Сб, 12.05.2012, 09:14
inform6 Дата: Сб, 12.05.2012, 10:36 | Повідомлення № 55
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Може одноразовим вебінаром не обійдеться у створенні Народної програми, але принаймні проголосувати за основні положення, за окремими блоками, які Ви пропонуєте (
Quote
оптимальне співвідношення між обсягами вивчення ІКТ і ОАП;
строкатість вивчення ІКТ-ОАП, яка знижує ефективність навчання та спричиняє проблеми при оцінюванні;
поділ інформатики на два предмети: ІКТ і ОАП;
налаштування програми до умов різних шкіл.
) - просто необхідно. Хоча б для того, щоб не наступати на схожі граблі, які вже були на з'їзді.


Я вважаю, що вводити паралельно два курси ОАП та ІКТ доречно у 8 та 9 , і ніяк не у 5. Якщо при складанні програми орієнтуватися лише на уміння вчителя, то так, а якщо виходити з того, що ми повинні орієнтуватися на вікові особливості дітей, їх запити і можливості. Програма повинна будуватися концентрично: у 5, 6, 7 класах ОАП повинна входити в ІКТ, як окрема самостійна тема, яка вивчатиметься наприкінці н.р. , для того, щоб розвивати в дітей логічне, алгоритмічне мислення, для підкріплення вивчення математики.
Пропоную :


Відредаговано: inform6 - Сб, 12.05.2012, 13:35
Bandalak Дата: Сб, 12.05.2012, 14:05 | Повідомлення № 56
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Повинно бути по аналогії:
математика = алгебра + геометрія
інформатика = ОАП + ІКТ

2 - 7 класи - інформатика
8 - 11 класи - окремо ОАП та ІКТ
inform6 Дата: Сб, 12.05.2012, 15:06 | Повідомлення № 57
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я за такий варіант %)
Quote (bandalak)
Повинно бути по аналогії:
математика = алгебра + геометрія
інформатика = ОАП + ІКТ

2 - 7 класи - інформатика
8 - 11 класи - окремо ОАП та ІКТ
%) Хто ще???


Відредаговано: inform6 - Сб, 12.05.2012, 15:17
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 12.05.2012, 15:52 | Повідомлення № 58
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
В цілому цей варіант не суперечить опублікованим (http://osvita.ua/school/school_today/29404/) ідеям. За винятком того, що у статті для 8-9 класів ОАП не нав'язується всім без винятку учням, а реалізується у варіативній частині програми.
inform6 Дата: Сб, 12.05.2012, 18:00 | Повідомлення № 59
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Зате у статті
Quote
Тому пропонується зробити вивчення ОАП обов’язковим лише у 5-7 класах

За умови, якщо це не окремий предмет, а окрема тема або самостійний блок з програми інформатики.
І взагалі для покращення якості навчання, починаючи з 8 класу варто учням давати можливість вибирати профільні предмети за бажанням і здібностями (і не тільки з інформатики, я б раніше у школі залюбки відмовився від хімії на користь іноземної мови та інформатики).
Тому до 8 класу слід прививати цікавість до ОАП, з цього і буде видно, наскільки якісна програма і чи гарно працює учитель.


Відредаговано: inform6 - Сб, 12.05.2012, 18:01
pasichov Дата: Нд, 13.05.2012, 10:02 | Повідомлення № 60
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Програму, як і конституцію, створювати референдумом неможливо. Ніколи не отримаємо варіант, який би влаштував усіх. Шляхом публічного обговорення можливо узгодити ЗАСАДНИЧІ ОСНОВИ, концепцію.
Сухий залишок із дискусії.
1. Предмет один - ІНФОРМАТИКА, це вже визначено стандартом і не буде змінено, на край зараз.
2. Програма охоплює теми ІТ і ОАП в гнучкому співведношенні (60%-40% <=> 40%-60%) за рахунок 20% годин, які учитель САМ розподіляє між темами.
3. Побудова - радіально-концентрична, тобто, в термінах форумчан -"венігрет". Треба враховувати вікові особливості.
4. Ніякої орієнтації на конкретні ОС, пакети чи середовища розробки. Чітка вказівка на можливість використовувати продути, що поширюються за вільними ліцензіями.
Решта питань - непринципові, носять методичний характер і можуть бути "підлаштовані" методиками викладання.
Саме такий варіант розробюляється.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 4 з 32«1234563132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.