Вт, 06.12.2016, 02:47
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 32 з 32«12303132
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 16:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 322
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:06
Bandalak Дата: Вт, 17.11.2015, 20:04 | Повідомлення № 466
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4588
Нагороди: 28
Рейтинг: 187
Цитата Пилипчук_О_П ()
В то же время, было бы полезным изучение Python в качестве второго языка программирования в классах с углубленным уровнем изучения информатики (например, после Паскаля или C).

100%
TYP Дата: Вт, 17.11.2015, 20:09 | Повідомлення № 467
Прописаний назавжди
Повідомлень: 284
Нагороди: 3
Рейтинг: 28
Цитата Пилипчук_О_П ()
Виходить, що компілятори С++ і Паскаля "навчають" початківця, вказуючи на помилки, а Пітон - ні.
Повністю згоден
swetikccc Дата: Вт, 17.11.2015, 20:16 | Повідомлення № 468
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3286
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Цитата Пилипчук_О_П ()
“В Python такие возможности есть, но учить так нельзя!” (Е.В. Андреева)
Більше 10 років тому один мій знайомий верстав вручну на LaTeX
Найшов я йому програму яка це автоматизувала і в декілька раз прискорила роботу.
В нього стаття змінила зміст коли він форматував як у Ворді, а не прописував вручну?
НІ
Си чи С++ це системне програмування і вертаються до нього коли переходять на вищий рівень.
Цитата Пилипчук_О_П ()
Научив школьников сортировать массивы вызовом метода sort, сложно потом объяснить, зачем написаны целые тома об алгоритмах сортировки.
Аналогія з калькулятором. ;)
Для чого вчити таблицю множення.
Всі алгоритми реалізуються  на пітоні для навчання для навчальних цілей а потім метод sort.

Знову питання про енциклопедійність знань.
Художнику непотрібно знати хімію фарб, йому потрібно всього навсього вірно їх змішувати.

Цитата Пилипчук_О_П ()
это может привести к появлению плеяды “программистов-только-на-Python”, не готовых к преодолению дополнительных ограничений ради повышения эффективности программы.
Коли йдуть динамічні класи і інші примочки з ООП, які зрозуміліше і легше реалізуються ніж на С++.
Цитата gromko ()
6. "Математичними" алгоритмами ми убиваємо мотивацію у тих учнів, які мають посередні досягнення в математиці
Прочитайте і зрозумійте, що "тупий набиватель коду" буде отримувати напорядок менше ніж генератор ідей.


Відредаговано: swetikccc - Вт, 17.11.2015, 20:25
swetikccc Дата: Вт, 17.11.2015, 20:21 | Повідомлення № 469
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3286
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Мы все учились понемногу,
Чему-нибудь и как-нибудь,
Так воспитаньем, слава Богу,
У нас немудрено блеснуть.

Ну не дадуть же вчити в 10-12 Делфи, не дадуть і все.
Щось на Яві тут промайнуло в профільних класах.
А взагалі якщо пройде реформа то більшість забуде про програмування в 10-12, а може й про самі 10-12 з академічною освітою.


Відредаговано: swetikccc - Вт, 17.11.2015, 20:35
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 17.11.2015, 21:50 | Повідомлення № 470
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3061
Нагороди: 18
Рейтинг: 165
Оскільки тут мала б обговорюватись програма, то нагадаю, що в "народній" програмі робиться спроба уникнути прив'язки до конкретної мови і середовища. А про мови програмування можна поспілкуватись тут: http://informatic.org.ua/forum/17-58-9
fox11 Дата: Вт, 17.11.2015, 22:01 | Повідомлення № 471
Часто заходить...
Повідомлень: 62
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Почему не говорят о Яве.
В прошлом году дал 11-ти класснику книгу Файн Я. - Программирование на Java для детей, родителей, дедушек и бабушек - 2011 и он в eclipse написал пару приложений под W типа Блокнот. Правда уехал в Россию и там учится на программиста, на бюджете.
В Германии этот язык изучают.
swetikccc Дата: Вт, 17.11.2015, 22:39 | Повідомлення № 472
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3286
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Почему Python должен быть первым языком программирования в школе?
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 18.11.2015, 00:56 | Повідомлення № 473
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3061
Нагороди: 18
Рейтинг: 165
Цитата gromko ()
7. Будь-які "дебати" щодо навчальних мов програмування є непотрібними - кожен вчитель обирає свою відповідно до своєї компетентності та рівня учнів

Пропоную на цій позитивній думці закінчити новий виток вічної дискусії про вибір мови програмування.

Логічніше було б окреслити, яким поняттям, алгоритмам тощо потрібно навчити, а потім скласти порівняльну таблицю для різних мов, з якої було б видно, наскільки кожна з них придатна для школи, яка послідовність вивчення для кожної з них потрібна і т.п.
swetikccc Дата: Сб, 05.12.2015, 20:03 | Повідомлення № 474
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3286
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Чому таблиці вивчаються в 8 класі а не в 7- му десь під новий рік?
Хочу почути аргументацію.
Зараз якщо по підручнику то в 7-му.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 06.12.2015, 00:50 | Повідомлення № 475
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3061
Нагороди: 18
Рейтинг: 165
Цитата swetikccc ()
Чому таблиці вивчаються в 8 класі а не в 7- му десь під новий рік?

Що відповісти? Таблиці вивчати треба. 7-й чи 8-й - це дуже критично? Є кардинальний проект програми, запропонований "ІТ Україна", де таблиці сповзли (сподіваюсь, що випадково) у 5 клас: красота! Чи ні?
Шестопалов Дата: Сб, 11.06.2016, 09:56 | Повідомлення № 476
Видавець посібників
Повідомлень: 1247
Нагороди: 9
Рейтинг: 142
Цікава ситуація склалася: "нова" програма МОН 2016 року для 5-9 класів багато в чому запозичила нашу "народну" програму 2012 року. Тоді ж ми під "народну" програму підготували і надрукували посібники і робочі зошити для 5 і 6 класів. Навіть спробували їх подати на гриф, але МОН нам відповіло "не відповідає діючій програмі". Тепер, виходить, відповідає!

Порівняння "народної" програми 2012 року і нової програми МОН 5 клас 2016 року див. https://aspekt.in.ua/  - мітка "5 клас".


Відредаговано: Шестопалов - Сб, 11.06.2016, 10:03
swetikccc Дата: Сб, 11.06.2016, 15:38 | Повідомлення № 477
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3286
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Програми зовсім різні.
Просто "народники" хочуть запатентувати сірники.

Була така ситуація в Україні, коли пару років тому запатентували сірники. B)


Відредаговано: swetikccc - Сб, 11.06.2016, 15:39
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 32 з 32«12303132
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2016.