Сб, 16.12.2017, 22:27
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 28 з 32«1226272829303132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 16:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:06
swetikccc Дата: Сб, 14.11.2015, 14:47 | Повідомлення № 406
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3980
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Цитата Шестопалов ()
Анекдот: К министру обороны приходит энтузиаст и предлагает, чтобы вражеские самолёты у границ падали.- Отлично! Прекрасно! Давайте Ваши разработки и чертежи! - говорит министр.
- Важна идея, остальное просто!  Прикажите своим специалистам, пусть её осуществляют.
Браво пане Шестопалов.
А то просто смішно
Цитата gromko ()
10-12 класи - професійна підготовка - Java, C++, Python, Javascript, створення та адміністрування баз даних, розробка веб-застосунків
Питання хто?
Шестопалов Дата: Сб, 14.11.2015, 16:20 | Повідомлення № 407
Видавець посібників
Повідомлень: 1416
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Шановні колеги!
"Народну" програму МОН футболить з 2012 року, дві спроби одержати гриф - без результату. Хоча, до зауважень експертів ми відносились з повагою і кожного разу намагались на них реагувати. Так і на цей раз, після 2-ої спроби суттєво доопрацювали програму і будемо її 3-й раз подавати на гриф. Залишилось сформувати варіативні модулі для 2-их уроків у 8 і 9 класах. Див. останні сторінки програми, може щось підкажете. Весь інший текст ми вважаємо настільки вилизаним, що зауважень по ньому не чекаємо. Тим не менше, може якісь "блохи" знайдете. Будемо вдячні за ваші зауваження та пропозиції.
Див. і скачати проект "народної" програми http://aspekt.in.ua/wp-content/uploads/2015/11/NarProg-NN.pdf


Відредаговано: Шестопалов - Сб, 14.11.2015, 16:22
fox11 Дата: Сб, 14.11.2015, 17:44 | Повідомлення № 408
Тут живе...
Повідомлень: 199
Нагороди: 2
Рейтинг: 35
Алгоритмизация 5-7 класс. Где алгоритмический язык, а где программирование? По практическим работам то программирование, то вроде бы алгоритмизация и блок-схемы, то опять программирование. Или все ШАЯ?
gromko Дата: Сб, 14.11.2015, 17:55 | Повідомлення № 409
Лінуксоїд
Повідомлень: 2717
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Цитата Шестопалов ()
·       Інваріантний курс обсягом 175 год. (1 год. на тиждень) для вивчення у 5-9 класах;
·       Варіативні модулі обсягом 70 год. (1 год. на тиждень) для вивчення у 8 і 9 класах;

Інваріантна частина вже є :) , варіативні модулі в сьогоднішніх умовах - фантастика, немає фінансування
Цитата Шестопалов ()
17 грудня ц.р. має відбутися конференція, на якій, можливо,  вирішиться подальша доля інформатики.
 Був не на одному подібному заході, де за нас вирішують (пригадаймо Всеукраїнський з’їзд вчителів інформатики). Як правило, все вирішує певна "когорта" людей, які мають "доступ в кабінети   влади". Наразі це досвідчені та розумні люди, що мають єдину хибу - вважають свою думку єдино правильною, допустимі ними "народні обговорення" та "правки від вчителів" не повинні перевищувати 1-5% програмового матеріалу.
Свого часу І.Завадський (за підтримки зверху), Стеценко та Левченко підготували майже найкращий підручник для 9 класу, але їх потім просто "викинули". Підручники "від Шестопалова" - прості і доступні, але він не має "руки" у "верхах", тому чиновники від освіти будуть вставляти йому палки в колеса, навіть не усвідомлюючи цього.

Цитата mul44 ()
так и надо, и по 2 часа даже можно сделать в неделю (не во всех классах пускай даже)
Фантастика - хотя бы по одному часу, единственно чего хочу - дать легальную возможность учителю варьировать количество часов на изучение той или иной темы, идеально - на основе "государственной" программы формировать "рабочий" программы, но основании которых будет составляться клендарно-тематическое планирование

Цитата Шестопалов ()
Анекдот
В большинстве случаев многое зависит от самого учителя - да, есть утверждённые Министерством учебники и пособия, но кто запретит мне использовать на уроке те пособия, которые я считаю нужными? К примеру учебники Шестопалова (их уже зетёрли до дыр), или Володиных? Да и содержание урока - мой личный выбор, единственно чего "придерживаюсь" - соответствия записей в журнале действующей программе и записей д/з по "утверждённому" учебнику (для дотошных проверяющих)
gromko Дата: Сб, 14.11.2015, 18:02 | Повідомлення № 410
Лінуксоїд
Повідомлень: 2717
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Цитата swetikccc ()
10-12 класи - професійна підготовка - Java, C++, Python, Javascript, створення та адміністрування баз даних, розробка веб-застосунків
Питання хто?

Суттєве питання - 99% вчителів інформатики НЕ ЗНАЮТЬ ПРОГРАМУВАННЯ на жодній мові, причому це стосується як "досвідчених" вчителів, так і вчорашніх випускників педВУЗів

Цитата Шестопалов ()
"Народну" програму МОН футболить з 2012 року, дві спроби одержати гриф - без результату. Хоча, до зауважень експертів ми відносились з повагою і кожного разу намагались на них реагувати. Так і на цей раз, після 2-ої спроби суттєво доопрацювали програму і будемо її 3-й раз подавати на гриф.

До неї було єдине "зауваження": - Вже є програма з інформатики, нащо ж ще одна? Це так і було сказано, плюралізм думок і різні програми чиновниками не сприймаються, всі повинні йти "в ногу" і тільки у вказаному ними напрямі
LVV Дата: Пн, 16.11.2015, 06:13 | Повідомлення № 411
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112
Цитата gromko ()
варіативні модулі в сьогоднішніх умовах - фантастика, немає фінансування

Ніякого додаткового фінансування не потрібно. Варіативні модулі входять до інваріантної (обов'язкової) складової предмету. Так, скажімо, зараз у трудовиків за програмою налічується аж 19 варіативних модулів. 
Альтернативи варіативності просто немає. Інформатику "роздули" настільки, що аби осягнути увесь матеріал ІКТ+ОАП лишається вивчати по декілька слів з кожного розділу. "Не можна осягнути неосяжне", тому ознайомлюємо дітей з мінімумом, а далі вивчати варіативно те, що до душі вчителю, до снаги учням і технічної можливості шкіл. 

Радник міністра освіти з ІТ-технологій Валєєв В.В. на "круглому столі" з обговорення програм взагалі запропонував проект, де у 5-7 класі лише ІКТ, а у 8-9 лише ОАП. Це. на мою думку, був би ідеальний варіант розділення інформатики на дві складові, але проблема у тому, як у 5-му класі викладати, скажімо табличний процесор...
На думку Валєєва В.В., як мінімум половину часу (навіть 70%) у викладанні інформатики повинно відводитись ОАП, усе інше - навчання "кнопкодавству". Проблема кадрів, дійсно є, і до її вирішення зі слів Валєєва будуть залучати ВУЗи і центри післядипломної підготовки. В Англії і Естонії, скажімо, дітей вже з 5-го класу навчають програмуванню і створенню власних продуктів, а у нас - лише користувачів.  В жодній країні світу, окрім України не проводяться олімпіади з офісних програм.

Як на мене, то я б замість інформатики у 2-4 класах віддав би ці годині інформатиці у 5-9 класах. Погодьтеся, що з однією годиною на тиждень багато "каші не звариш". Тому балаканина про переваги ІКТ, чи ОАП у шкільному курсі без уведення якогось "люфту" - тобто варіативності, нічого не варта.
gromko Дата: Пн, 16.11.2015, 06:24 | Повідомлення № 412
Лінуксоїд
Повідомлень: 2717
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Цитата LVV ()
Ніякого додаткового фінансування не потрібно. Варіативні модулі входять до інваріантної (обов'язкової) складової предмету. Так, скажімо, зараз у трудовиків за програмою налічується аж 19 варіативних модулів. 

Дякую, зрозумів

Цитата LVV ()
взагалі запропонував проект, де у 5-7 класі лише ІКТ, а у 8-9 лише ОАП. Це. на мою думку, був би ідеальний варіант розділення інформатики на дві складові, але проблема у тому, як у 5-му класі викладати, скажімо табличний процесор...

5-6 клас - ІКТ без "електронних таблиць", баз даних і комп’ютерних мереж (наші семикласники поштову скриньку в Google не можуть зробити - "американці" вважають, що їм зарано працювати в Мережі без батьків)

Цитата LVV ()
В Англії і Естонії, скажімо, дітей вже з 5-го класу навчають програмуванню і створенню власних продуктів, а у нас - лише користувачів.

Про це ми вже говоримо останні 5 років

Цитата LVV ()
В жодній країні світу, окрім України не проводяться олімпіади з офісних програм.

Але ж це подобається вчителям!
Bandalak Дата: Пн, 16.11.2015, 07:18 | Повідомлення № 413
Лідер форуму
Повідомлень: 5585
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
Цитата gromko ()
Але ж це подобається вчителям!

Не всім. Вважаю дві олімпіади це вже занадто!
swetikccc Дата: Пн, 16.11.2015, 09:20 | Повідомлення № 414
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3980
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Цитата LVV ()
а далі вивчати варіативно те, що до душі вчителю, до снаги учням і технічної можливості шкіл.
Шановні, все на вибір дітей, а то розмови про ринок ведемо, а якщо він касається нас то голову в пісок.
Вчити тому що хотять діти, а не вчитель.
В Штатах в старшій три обов'язкових.
Історія.
Математика, різні рівні.
Наука(або фізика, або хімія, або...)
Досить вчити дітей, тому що непотрібно. Все на вибір дітей.

Ще один аргумент, що малокомплектні школи в старших класах це зло, ну я думаю що їх скоро приберуть, прибере ринок.
Я вже писав що у нас нова громада закрила 2 школи з 3.
А в 2012 навіть мітингували під Кабінетом міністрів, сам Азаров навіть завіряв батьків що закривати не будуть(по телевізору), а тут самі закрили.

Зараз потрібно вгадати, яку мову вивчити, удав - досить зрозуміло для дітей, але ж олімпіада в мінусах, С++ будуть проблеми спочатку  з{} а також=і==, Шарп- знову олімпіада.
DPV Дата: Пн, 16.11.2015, 10:11 | Повідомлення № 415
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата gromko ()
(наші семикласники поштову скриньку в Google не можуть зробити - "американці" вважають, що їм зарано працювати в Мережі без батьків)

Все залежить від наявності техніки і можливості підключення до Мережі вдома! Одні учні в 4-му класі мають власний ПК і планшет, а інші  і в 11-му не мають і невідомо коли він в них з'явиться взагалі. Батьки в свою чергу не контролють дії дітей в Мережі, бо самі нічого не знають( у більшості). Про, що можна говорити, коли більше половини вчителів цього не можуть зробити, хоча закінчили кучу курсів і мають купи сертифікатів.

Цитата LVV ()
Як на мене, то я б замість інформатики у 2-4 класах віддав би ці годині інформатиці у 5-9 класах. Погодьтеся, що з однією годиною на тиждень багато "каші не звариш". Тому балаканина про переваги ІКТ, чи ОАП у шкільному курсі без уведення якогось "люфту" - тобто варіативності, нічого не варта.

2-4 класи занадто рано і ефективність мала (2-3 учні за комп'ютером, "Хто викладає?", наявність пристосованого робочого місця, та і взагалі техніки), діти гратися хочуть, а ігрового навчального програмного забезпечення багато? Добре якщо вдома є ПК, і то проблема однім вже не цікаво бо можуть і знають як це робити, а інші мишу беруть вруки тіки на уроці, раз у тиждень на хвилини.

2-4 клас потрібно - "урок з комп'ютером", на якому учні за допомогою ПК і програмного забезпечення вивчали - математику, природознавство, мови, і не один раз на тиждень і не по 2 учні за ПК.

Балаканина про переваги ІКТ чи ОАП закінчаться тоді, коли стане відомо КОГО наша освіта і держава хоче отримати після школи, і що потрібно випускнику, ті кому потрібно самі "гризуть" ОАП, а кому не портрібно вони і ІКТ  зовсім не вчать(всі знання на рівні соціальних мереж, прослуховування музики і пергляду фільмів, а більше їм і не портібно).

Якщо ввести ЗНО з інформатики все кардинально зміниться, і всі питання відпадуть, але з'являться проблеми.


Відредаговано: DPV - Пн, 16.11.2015, 10:12
Шестопалов Дата: Пн, 16.11.2015, 10:39 | Повідомлення № 416
Видавець посібників
Повідомлень: 1416
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Шановні кнопкофоби!
Прошу порадити, які мови програмування в обов’язковому порядку мають вивчати на 2-му уроці (35 год. за рік) у 8-9 класах технологічного і природничо-математичного профілів? Примітка: інші профілі можуть на 2-му уроці у 8-9 класах вдосконалювати вивчення ІКТ, для них ознайомлення з основами ОАП завершиться вже у 7 класі..


Відредаговано: Шестопалов - Пн, 16.11.2015, 10:41
mul44 Дата: Пн, 16.11.2015, 11:04 | Повідомлення № 417
Наполегливий учасник
Повідомлень: 961
Нагороди: 4
Рейтинг: 43
Цитата gromko ()
Але ж це подобається вчителям!
неправда, потім це перевіряти - "бред", я тех вважаю що олімпіада з офісу непотрібна взагалі
DPV Дата: Пн, 16.11.2015, 12:01 | Повідомлення № 418
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата mul44 ()
Шановні кнопкофоби!Прошу порадити, які мови програмування в обов’язковому порядку мають вивчати на 2-му уроці (35 год. за рік) у 8-9 класах технологічного і природничо-математичного профілів? Примітка: інші профілі можуть на 2-му уроці у 8-9 класах вдосконалювати вивчення ІКТ, для них ознайомлення з основами ОАП завершиться вже у 7 класі..

Зробити  перехід на Об'єктно-орієнтоване програмування
Шестопалов Дата: Пн, 16.11.2015, 12:20 | Повідомлення № 419
Видавець посібників
Повідомлень: 1416
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Тобто, С++ у 9-му класі? А що у 8-му класі? Делфі?
mul44 Дата: Пн, 16.11.2015, 12:52 | Повідомлення № 420
Наполегливий учасник
Повідомлень: 961
Нагороди: 4
Рейтинг: 43
Цитата Шестопалов ()
Шановні кнопкофоби!
лазарус (паскаль), с++ - в qt-develop, або python+qt (формочка та дія на пітоні)
нііі якщо вже пішли по Си то і робіть Си, або С++, не треба я вважаю стрибати по мовах (будуть дорослими самі виберуть та вивчать),  але то моє ІМХО

Додано (16.11.2015, 12:52)
---------------------------------------------

Цитата DPV ()
Цитата mul44 ()Шановні кнопкофоби!Прошу порадити, які мови програмування в обов’язковому порядку мають вивчати на 2-му уроці (35 год. за рік) у 8-9 класах технологічного і природничо-математичного профілів? Примітка: інші профілі можуть на 2-му уроці у 8-9 класах вдосконалювати вивчення ІКТ, для них ознайомлення з основами ОАП завершиться вже у 7 класі..

Зробити перехід на Об'єктно-орієнтоване програмування
я таке не писав, то ви Шестопалову
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 28 з 32«1226272829303132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.