Чт, 17.08.2017, 18:34
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 27 з 32«1225262728293132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 17:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:06
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 22.11.2013, 04:06 | Повідомлення № 391
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3664
Нагороди: 27
Рейтинг: 294
Цитата Вчитель ()
у паралельній програмі з грифом Рекомендовано - ми пішли традиційно, через текст, растрову графіку до Скреча у 5-у класі

Якби ж то вона була паралельна... А вона ж "для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів".
Вчитель Дата: Вт, 27.01.2015, 23:16 | Повідомлення № 392
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Для поглибленого вивчення інформатики зараз чинними є ДВІ програми  (грифи МОН У "рекомендовано..., чинні до 2018 року, гриф такого рівня дає право використовувати програму для інваріантної частини н.п.)
«Інформатика. 5–9 класи для загальноосвітніхнавчальних закладів з пог­либленим вивченням предметів природничо-математичного
циклу»,
«Інформатика. 8–9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів з пог­либленимвивченням предметів природничо-математичного циклу» - пишіть, питайте!
А зробити школу "з поглибленим..." - питання, яке вирішується просто, якщо є бажання!


Відредаговано: Вчитель - Вт, 27.01.2015, 23:18
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 28.01.2015, 01:15 | Повідомлення № 393
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3664
Нагороди: 27
Рейтинг: 294
Цитата Вчитель ()
грифи МОН У "рекомендовано..., ... гриф такого рівня дає право використовувати програму для інваріантної частини н.п.


Я цей діалог намагався зав'язати не один раз, і щоразу не отримував відповіді, але... спробую ще раз. Дайте будь-ласка посилання на офіційний документ де грифи затверджено/рекомендовано пов'язані з інваріантною/варіативною частинами навчального плану ЗНЗ.

У мене складається враження, що це чиясь фантазія, яку спеціально або випадково "пустили в люди". Для чого - не знаю...
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 10.11.2015, 22:33 | Повідомлення № 394
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3664
Нагороди: 27
Рейтинг: 294
Завтра в Києві відбудеться Круглий стіл з обговорення проекту програми курсу з інформатики для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, опублікованого у розділі «Громадське обговорення» сайту Міністерства освіти і науки України:

http://itukraine.org.ua/events....lya-5-9

Серед запрошених - автори "народної" програми. Плануємо "взяти участь у заході та висловити власну думку та пропозиції щодо зазначеного проекту".
Bandalak Дата: Ср, 11.11.2015, 10:27 | Повідомлення № 395
Лідер форуму
Повідомлень: 5270
Нагороди: 35
Рейтинг: 247
Наскільки я розумію, з наступного року програма і підручники для 5 класу будуть вже нові.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 12.11.2015, 20:47 | Повідомлення № 396
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3664
Нагороди: 27
Рейтинг: 294
Цитата Пилипчук_О_П ()
Круглий стіл з обговорення проекту програми курсу з інформатики для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Захід відбувся. Було цікаво.
В обговоренні (точніше, дискусії) взяли участь всі, хто бажав. Моменти траплялись досить гострі.
Як на мене, чітко було окреслено такі проблеми:
- потрібно збільшити обсяг часу на вивчення основ програмування у базовій школі (максимальний варіант, що пропонувався асоціацією "ІТ Україна" передбачав, фактично, поділ на 2 предмети: 5-7 класи - ІКТ, 8-9 - ОАП);
- потрібна варіативність програми (або наявність декількох програм);
- для ефективного впровадження більш потужного курсу програмування потрібно провести величезну роботу в цьому напрямку зі вчителями. Як приклад наводилася робота, що проводилась 30 років тому при впровадженні предмета "Інформатика" в школах.
Кінцевого документу не затверджували. Сподіваюсь, що результати дискусій будуть використані на тих рівнях, де прийматимуться рішення.

Цитата Bandalak ()
Наскільки я розумію, з наступного року програма і підручники для 5 класу будуть вже нові.

Цілком можливо...
Bandalak Дата: Чт, 12.11.2015, 21:18 | Повідомлення № 397
Лідер форуму
Повідомлень: 5270
Нагороди: 35
Рейтинг: 247
Цитата Пилипчук_О_П ()
фактично, поділ на 2 предмети

gromko Дата: Пт, 13.11.2015, 18:53 | Повідомлення № 398
Лінуксоїд
Повідомлень: 2441
Нагороди: 23
Рейтинг: 305
Цитата Пилипчук_О_П ()
для ефективного впровадження більш потужного курсу програмування потрібно провести величезну роботу в цьому напрямку зі вчителями. Як приклад наводилася робота, що проводилась 30 років тому при впровадженні предмета "Інформатика" в школах.
Після року вимушеної відсутності в школі, якось по-іншому почав бачити звичайне вчительське життя і його проблеми.
Чи потрібна інформатика в школі взагалі у тому вигляді, в якому вона існує зараз? (принаймі у молодшій школі). Яка ефективність цього курсу? Що ми маємо (матимемо) на "виході"?
Автори програм (і я, у тому числі - на жаль) перебувають у полоні хибних концепцій, розтягнувши навчальний матеріал 10-11 класів на 8 років (2-9 класи). Чому ми вважаємо, що змогли правильно зпрогнозувати освітні компетенції, які будуть необхідними у 2022-2023 роках?
Наступне питання - чому випуск підручників з інформатики не фінансує корпорація Майкрософт, адже УСІ вони спрямовані на популяризацію її програмних продуктів і фактично є посібниками для їх опанування. Особливо "цінними" є підручники тоді, коли домшнє завдання учні записують "по підручнику", а на словах кажуть, що для наявного ПЗ (Microsoft Office 2003) це "не підходить".
Далі - які ПОТРІБНІ учням знання чи навички вони здобувають на уроках інформатики? Те, що "комп’ютер призначений для введення, збереження, обробки та передачі інформації"? 
Сучасна інформатика це, перш за все, технології, тобто "софт" - програми, та "залізо" - апаратне забезпечення. Процес навчання інформатиці повинен бути спрямованим на розробку певного продукту - працюючої програми чи працюючого електронного пристрою.
Можливо ви мене піддасте осуду, але на мою думку:
- у початковій школі інформатика не потрібна взагалі, краще більше дати годин на вивчення мови та математики;
- знайомство з комп’ютером та інформаційними технологіями - 5-6 клас,основи роботи з ПК, знайомство з ОС, мультимедіа, текстовий редактор, графічний редактор, створення презентацій, інтернет та безпека в Мережі, електронні таблиці, УЗГОДИВШИ матеріал з математикою;
- 7-9 клас - програмування, причому і вигляді "міні-стартапів", коли учні працюють над індивідуальними чи парними проектами ("метод проектів") протягом 10-15 уроків, застосовуючи у розроблюваному проекті отримані знання та навички з програмування - ми намагаємось вже робити це в 11 класі вже сьогодні.
- 10-12 класи - професійна підготовка - Java, C++, Python, Javascript, створення та адміністрування баз даних, розробка веб-застосунків.
swetikccc Дата: Пт, 13.11.2015, 19:10 | Повідомлення № 399
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3770
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата gromko ()
- 10-12 класи - професійна підготовка - Java, C++, Python, Javascript, створення та адміністрування баз даних, розробка веб-застосунків.
Для професійної потрібно в 7-9 дати ж ті ази С++

Головне розділити на тих кому це потрібно, а кому ні.

Я плакал  ;)
Де ж ті учні 10 річної давності, в яких була розвинена логіка.
gromko Дата: Пт, 13.11.2015, 22:05 | Повідомлення № 400
Лінуксоїд
Повідомлень: 2441
Нагороди: 23
Рейтинг: 305
Цитата swetikccc ()
Для професійної потрібно в 7-9 дати ж ті ази С++

Для класів з поглибленим вивченням

Цитата swetikccc ()
Головне розділити на тих кому це потрібно, а кому ні.

Кому аж надто потрібно - поглиблене, кому потрібні "ази" - Скретч і VB (7-9 класи)

Цитата swetikccc ()
Де ж ті учні 10 річної давності, в яких була розвинена логіка.

30 років спостерігаю - нічого не змінилося, за виключенням періоду 1989-2000 рр.. коли домашні комп’ютери для більшості були чимось недосяжним (в кабінеті інформатики сиділи з учнями до 11 вечора - молодість, було програмування - Бейсик, Паскаль)
TYP Дата: Пт, 13.11.2015, 22:48 | Повідомлення № 401
Прописаний назавжди
Повідомлень: 336
Нагороди: 4
Рейтинг: 28
Цитата gromko ()
Чи потрібна інформатика в школі взагалі у тому вигляді, в якому вона існує зараз?
Як не дивно, але все частіше у розмовах з колегами задаємо собі це питання. Сучасна інформатика вимагає кардинальних змін. Те, що нову програму переполовинили на ОАП і "решту" уже плюс. Якщо розділять, буде ще краще.
Шестопалов Дата: Сб, 14.11.2015, 08:48 | Повідомлення № 402
Видавець посібників
Повідомлень: 1353
Нагороди: 11
Рейтинг: 148
Розуміючи, що діюча парадигма предмету не дозволяє впадати в крайнощі (тобто вивчати лише ІКТ, чи лише ОАП) ми ще у 2012 році побудували і постійно вдосконалюєм "народну" програму так, що вона має:
·       Інваріантний курс обсягом 175 год. (1 год. на тиждень) для вивчення у 5-9 класах;
·       Варіативні модулі обсягом 70 год. (1 год. на тиждень) для вивчення у 8 і 9 класах;
Інваріантний курс, що є обов’язковим для всіх шкіл, наразі складається із 47 годин основ алгоритмізації та програмування (власне ОАП + Алгебра логіки + Основи інформаційного моделювання) та 128 годин ІКТ.
Варіативні модулі ОАП і ІКТ дають можливість загальноосвітнім навчальним закладам згідно своїх потреб і можливостей змінювати обсяг вивчення ОАП від обов’язкових 47 год. у 5‑7 класах до 117 год. (46% всього курсу) за рахунок 70 год. варіативних модулів у 8-9 класах.
Наприклад, школи спортивного, суспільно-гуманітарного тощо напрямків можуть вибрати варіативні модулі з ІКТ, школи технологічного, природничо-математичного тощо напрямків повинні вивчати варіативні модулі з ОАП .
Укладачі - Василь Ластовецький, Олександр Пилипчук, Євген Шестопалов
Науковий консультант - Ігор Завадський


Відредаговано: Шестопалов - Сб, 14.11.2015, 09:13
Шестопалов Дата: Сб, 14.11.2015, 09:08 | Повідомлення № 403
Видавець посібників
Повідомлень: 1353
Нагороди: 11
Рейтинг: 148
17 грудня ц.р. має відбутися конференція, на якій, можливо,  вирішиться подальша доля інформатики. Шановні колеги, скористайтесь шансом подати на розгляд конференції нашу спільну позицію у вигляді "народної" програми, для якої ще є час на її удосконалення.

Відредаговано: Шестопалов - Сб, 14.11.2015, 09:09
mul44 Дата: Сб, 14.11.2015, 10:30 | Повідомлення № 404
Наполегливий учасник
Повідомлень: 886
Нагороди: 2
Рейтинг: 43
Цитата gromko ()
Можливо ви мене піддасте осуду, але на мою думку:- у початковій школі інформатика не потрібна взагалі, краще більше дати годин на вивчення мови та математики;
- знайомство з комп’ютером та інформаційними технологіями - 5-6 клас,основи роботи з ПК, знайомство з ОС, мультимедіа, текстовий редактор, графічний редактор, створення презентацій, інтернет та безпека в Мережі, електронні таблиці, УЗГОДИВШИ матеріал з математикою;
- 7-9 клас - програмування, причому і вигляді "міні-стартапів", коли учні працюють над індивідуальними чи парними проектами ("метод проектів") протягом 10-15 уроків, застосовуючи у розроблюваному проекті отримані знання та навички з програмування - ми намагаємось вже робити це в 11 класі вже сьогодні.
- 10-12 класи - професійна підготовка - Java, C++, Python, Javascript, створення та адміністрування баз даних, розробка веб-застосунків.
это не просто здравая мысль так и надо, и по 2 часа даже можно сделать в неделю (не во всех классах пускай даже)
Шестопалов Дата: Сб, 14.11.2015, 10:58 | Повідомлення № 405
Видавець посібників
Повідомлень: 1353
Нагороди: 11
Рейтинг: 148
Анекдот: К министру обороны приходит энтузиаст и предлагает, чтобы вражеские самолёты у границ падали.
- Отлично! Прекрасно! Давайте Ваши разработки и чертежи! - говорит министр.
- Важна идея, остальное просто!  Прикажите своим специалистам, пусть её осуществляют.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 27 з 32«1225262728293132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.