Ср, 22.11.2017, 14:44
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 26 з 32«1224252627283132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 16:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:06
NataliyG Дата: Сб, 11.05.2013, 00:46 | Повідомлення № 376
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Цитата (swetikccc)
Одна з ідей "народної" програми - усунути прив'язку до конкретних програмних засобів
І це дуже розумно. В одному  американському стандарті освіти говориться: "Дати поняття учню що програмне забезпечення постійно змінюється і потрібно швидко пристосовуватися до змін". 
Я думала чому в нас програма а в них стандарт освіти (незнаю переклад мій), однак я помітила таку суттєву різницю ми пишемо, що будемо вчити і на цьому робимо наголос - вони чого вони навчать у результаті даного курсу і це дуже чітко. Чітко описано які знання отримає учень у результаті вивчення даного курсу.
Може то все риторика але на мою думку у тому то і наша біда, яка різниця, що вчити і за якою програмою якщо потім можна заховатися за мудрі терміни учень синтезує, узагальнює, обгрунтовує і доведи що він цього не робить... 
Але то є проблема не лише "народної" чи МОН програми це проблема усієї української освіти.
serbor Дата: Нд, 12.05.2013, 13:55 | Повідомлення № 377
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Цитата (LVV)
Я бы с Вами согласился, если бы не разбирал вопросы ДПА для 9 класса 2013 года. Мне стыдно за наше министерство. Невозможно халтурными тестами "спрашивать результат".
И что страшного? Халтурными являются не тесты, а отдельные тестовые задания. Они за пару лет отфильтруются. Не будет качественных тестов, если этим не заниматься массово.
И бояться нечего. Когда я заносил эти "халтурные" тесты в компьютерную систему тестирования и давал без ознакомления ученикам, сильные ученики набирали 70%, а бездельники как всегда угадывали 10-20%. Эти тесты хоть и некачественные, но дифференцирующую функцию они выполняют.
А за качество тестов пора строго спрашивать с авторов!

Цитата (Пилипчук_О_П)
Якби існувала загальнодоступна база питань для ЗНО
Проблема только с терминами и классификацией. Они часто по разному и даже некорректно даются в учебниках. Но это проблема учебников и учителей, догматично дающих материал ученику. Я думаю, автор тестов должен учитывать все утверждённые учебники и не должен "подсовывать" соответствующие тестовые задания.

Пора массово учится тестироваться и тестироваться!
alderius Дата: Пн, 17.06.2013, 12:55 | Повідомлення № 378
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Дякую за Вашу працю. Якщо ця програма буде допущена до використання у школах - буду її використовувати з великим задоволенням.+)
Шестопалов Дата: Пн, 17.06.2013, 17:23 | Повідомлення № 379
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Цитата (NataliyG)
однак я помітила таку суттєву різницю ми пишемо, що будемо вчити і на цьому робимо наголос - вони чого вони навчать у результаті даного курсу і це дуже чітко. Чітко описано які знання отримає учень у результаті вивчення даного курсу.


У нашого МОН головне, щоб всі школи вчили за їхніми поза критикою програмами і підручниками. Щоб гроші за них йшли тільки в їхню касу навіть тоді, коли є кращі програми і підручники, використовувати які забороняють. Перевіряються не базові знання учнів, як у цивілізованому світі, а використання ними дозволених засобів. У будівельників це б виглядало так:
не важлива якість збудованого будинку, аби тільки лопати і молотки куплялися тільки у них.


Відредаговано: Шестопалов - Пн, 17.06.2013, 17:26
NataliyG Дата: Пн, 17.06.2013, 21:02 | Повідомлення № 380
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Цитата (Шестопалов)
не важлива якість збудованого будинку, аби тільки лопати і молотки куплялися тільки у них.
Є в нас така проблема.
Вчитель Дата: Пн, 18.11.2013, 17:25 | Повідомлення № 381
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Цитата pasichov ()
Народна - звучить гарно....Але створити програму (як і конституцію) народ НЕ МОЖЕ, бо суспільство - термодинамічна система, працюють закони статистики (Максвела, Фермі, Дірака...) Якщо враховувати всі думки - програми не буде НІКОЛИ. Народ може (і повинен) сформулювати те, що Ви називаєте "підходом", фахівці (з народу!!!) роблять програму, народ вносить пропозиції та уточнення.
Оце для мене як фахівця з термодинаміки (яку називають філософією фізики) єлей на душу! Дійсно, дослухатись до вокс популі треба, але узагальнювати його мають кілька людей, враховуючи й інші моменти...
Нагадую, що отримала ГРИФ РЕКОМЕНДОВАНО і нова програма для поглибленого вивчення інформатики в 8-9 класах - програма написана з розрахунку 4 год на  тиждень (140 годин), вона у частині інформаційних технологій поглиблює дві основні, а на програмування в ній 56 годин!!! Серед автури, яку було затверджено наказом МОН, знайомі всім інформатикам особи, більшість з яких беруть участь у журі олімпіад з програмування - ознайомлюйтесь, працюйте, хто бажає, пишіть, що було б краще відобразити в підручнику. Успіхів!!!

Додано (18.11.2013, 16:25)
---------------------------------------------
Цитата NataliyG ()
Я думала чому в нас програма а в них стандарт освіти (незнаю переклад мій), однак я помітила таку суттєву різницю ми пишемо, що будемо вчити і на цьому робимо наголос - вони чого вони навчать у результаті даного курсу і це дуже чітко. Чітко описано які знання отримає учень у результаті вивчення даного курсу.
Якщо мається на увазі штатівська К12, то ми ще й більшого намагаємось навчити... Але і в них, і в нас уже, одне горе - загальна середня освіта залишається, попри стандарт (який у нас також є!), дуже диференційованою - і в них, і в нас, є випускники основної школи, які рідною мовою написати речення без десятка помилок не годні. Таке життя, такі зараз діти і такі умови роботи у різних школах, навіть тих, які працюють за одними програмами...


Відредаговано: Вчитель - Пн, 18.11.2013, 17:25
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 18.11.2013, 18:59 | Повідомлення № 382
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3871
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата Вчитель ()
нова програма для поглибленого вивчення

Це - максимальний варіант. Рідко який заклад може собі дозволити взятися за реалізацію цієї програми: у 8-9 класах - 3 тижневих години, з них 1,5 - програмування. Але ж програма передбачає продовження у 10-11 класах: 5 годин, майже 3 з яких - програмування.
Newbie Дата: Пн, 18.11.2013, 19:34 | Повідомлення № 383
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Цитата Вчитель ()
Нагадую, що отримала ГРИФ РЕКОМЕНДОВАНО і нова програма для поглибленого вивчення інформатики в 8-9 класах - програма написана з розрахунку 4 год на  тиждень (140 годин), вона у частині інформаційних технологій поглиблює дві основні, а на програмування в ній 56 годин!
це для нинішніх 8-9 класів, чи для 8-9 класу нинішніх 5-класників?
Bandalak Дата: Вт, 19.11.2013, 17:18 | Повідомлення № 384
Лідер форуму
Повідомлень: 5534
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Чи правильно я зрозумів, що в не профільних класах, інформатики в десятому і одинадцятому класах, починаючи 2018-2019 н.р., більше не буде?
swetikccc Дата: Вт, 19.11.2013, 18:10 | Повідомлення № 385
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата Bandalak ()
Чи правильно я зрозумів, що в не профільних класах, інформатики в десятому і одинадцятому класах, починаючи 2018-2019 н.р., більше не буде?

Так.
Годин і так збільшується в 2 рази.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 20.11.2013, 18:12 | Повідомлення № 386
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3871
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Якщо так, то варто докласти зусиль, щоб майбутню програму (за якою у 5-му класі навчатимуться ті, хто зараз у 2-му) наблизити до власне інформатики, вичистивши зайвий "користувацький" матеріал.
Вчитель Дата: Чт, 21.11.2013, 02:01 | Повідомлення № 387
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Цитата Пилипчук_О_П ()
Якщо так, то варто докласти зусиль, щоб майбутню програму (за якою у 5-му класі навчатимуться ті, хто зараз у 2-му) наблизити до власне інформатики, вичистивши зайвий "користувацький" матеріал.
Я так думаю, що нинішню програму для ВСІХ дуже ламати не слід - вона достатньо збалансована. Необхідно думати над реалізацією фундаментальної складової - горе не тільки в інформатиці. Щоправда, математики і фізики додається годин трохи, але ми все одно не виходимо на рівень 60-х - 70-х років - отут треба якось викручуватись за рахунок, я так думаю, кроспредметності, скидання користувацьких моментів на проектну діяльність - там, де цікаво, учень діятиме сам, а там, де нудно і важко (але необхідно!!!!) має підключатись вчитель. Діти зараз інші за поведінкою, але фізіологічно такі ж, як і тисячу років тому. Горе в тому, що ми не знаходимо для них на уроці видів діяльності, які б їх зацікавили й організували. А може й не треба танці перед ними танцювати, а м"яко ПРИМУСИТИ - в мене це майже завжди виходило...
Шестопалов Дата: Чт, 21.11.2013, 13:12 | Повідомлення № 388
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Цитата Вчитель ()
Я так думаю, що нинішню програму для ВСІХ дуже ламати не слід - вона достатньо збалансована.
Кілька «стратегічних» зауважень до рекомендованої МОН програми, що відносяться до 5-го класу:
Розділ 1.  Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси (4 год.)
5-класникам усвідомити складний теоретичний мате­ріал розділу «Інформація та пові­дом­лення. Інформаційні процеси» на перших уроках без досвіду роботи з інформацією різних видів на комп'ютері неможливо. Витрачати ж 4 години для пояснення «на пальцях» – неприпустима витрата часу. Краще цю тему перенести у 7-й клас, коли учні набудуть певного досвіду комп'ютерної обробки інформації.
Розділ 2. Основи роботи з комп'ютером (10 год.)
З першого уроку у 5-му класі учні повинні навчатися основам роботи на комп'ютері, а не чекати приблизно 7-го уроку, коли за програмою їм це дозволять після вивчення теми «Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі». Робота з клавіатурним тренажером передбачена орієнтовно з 8 по 14 уроки без попереднього набуття навичок роботи з текстом, його редагування. Чомусь у цей розділ потрапив матеріал про об'єкти, їх властивості та класифікацію, хоча тут він не матиме практичного застосування. Найдоречніше його було б розглянути при вивченні основ програмування, де учень, починаючи з перших вправ, працює з об'єктами, властивості яких змінює вручну і програмним шляхом, об'єкти взаємодіють, надсилають один одному повідомлення і т.п. Поняття засвоюються легко і надійно.
Розділ 3. Графічний редактор (9 год.)
Розпочинати ознайомлення з основними елементами формату символів у графічному редакторі методично не виправдано, оскільки прості растрові графічні редактори не мають засобів для перегляду властивостей раніше набраних символів і не дозволяють редагувати готові написи, користуючись прийомами, властивими текстовому поданню інформації. Через це, набравши текст, учень навіть через декілька хвилин вже не зможе визначити ні гарнітури, ні кеглю, ні накреслення тощо.
Розділ 4. Редактор презентацій (9 год.)
Вивчати «Редактор презентацій» за відсутності навичок роботи з текстом виглядає дивним. Краще цю тему опрацювати у 7‑му класі після засвоєння учнями основ роботи з текстом, растровою та векторною графікою. Крім цього, до 7 класу учні зможуть попрацювати над навчальними проектами з інших предметів, тому краще усвідомлюватимуть призначення презентації, вимоги до оформлення, колірної гами тощо, отримають нагоду використати підготовлені власноручно текстові та графічні матеріали.


Відредаговано: Шестопалов - Чт, 21.11.2013, 13:23
skif Дата: Чт, 21.11.2013, 15:48 | Повідомлення № 389
Прописаний назавжди
Повідомлень: 379
Нагороди: 2
Рейтинг: 32
Цитата Bandalak ()
Чи правильно я зрозумів, що в не профільних класах, інформатики в десятому і одинадцятому класах, починаючи 2018-2019 н.р., більше не буде?
я б цим поки не переймався, до 2018 року влада може кілька разів змінитися і відповідно програма.
Наймовірніше, що безлад ще до 2015 року протягнеться, а там побачимо)
Вчитель Дата: Пт, 22.11.2013, 02:05 | Повідомлення № 390
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Цитата Шестопалов ()
Кілька «стратегічних» зауважень до рекомендованої МОН програми, що відносяться до 5-го класу:
Можна погодитись майже з усім, крім того, що слід з першого уроку садовити дітей за комп. Вони й дома це зробили вже, а от нормально поговорити, надати можливість відчути, що інформатика - не тільки компи - це добре, як на мене. 
Принагідно - у паралельній програмі з грифом Рекомендовано - ми пішли традиційно, через текст, растрову графіку до Скреча у 5-у класі

Додано (22.11.2013, 01:03)
---------------------------------------------

Цитата Newbie ()
це для нинішніх 8-9 класів, чи для 8-9 класу нинішніх 5-класників?
Взагалі - для нинішніх 5-класників, але ніхто не забороняє викоритсовувати її з  2014-2015 н.р., я ТАК думаю

Додано (22.11.2013, 01:05)
---------------------------------------------

Цитата Пилипчук_О_П ()
Якщо так, то варто докласти зусиль, щоб майбутню програму (за якою у 5-му класі навчатимуться ті, хто зараз у 2-му) наблизити до власне інформатики, вичистивши зайвий "користувацький" матеріал.

Погоджуюсь, про це кажуть і самі автори програми
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 26 з 32«1224252627283132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.