Пн, 21.08.2017, 14:55
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 25 з 32«1223242526273132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 17:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:06
Oh_little_bucket Дата: Вт, 06.11.2012, 16:37 | Повідомлення № 361
Новий користувач
Повідомлень: 9
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
serbor, хотілось Вам відповісти розгорнуто та щоб зрозуміло навіть Вам було, але не треба мабуть. Вам це все одно, та і мені теж.

Я би кількість годин математики збільшила. А все інше... Яку б програму не склали, я по будь-якій викладати буду.


Відредаговано: Oh_little_bucket - Вт, 06.11.2012, 16:44
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 09.11.2012, 15:54 | Повідомлення № 362
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3673
Нагороди: 28
Рейтинг: 294
Пропонуємо переглянути проект програми:
https://docs.google.com/open?id=0B7I6DokFcShPeW1DNzZYZi01Y0k
Конструктивні зауваження ще можуть бути враховані.
TetyanaT Дата: Пт, 09.11.2012, 17:56 | Повідомлення № 363
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Quote (Пилипчук_О_П)
Пропонуємо переглянути проект програми: https://docs.google.com/open?id=0B7I6DokFcShPeW1DNzZYZi01Y0k Конструктивні зауваження ще можуть бути враховані.


Переглянула.
Цілісно!

Одне зауваження.
Про завершення.
В кінці ( стр. 30)
Методичні поради з проведення уроків

Програма, рекомендована МОНМС України до використання у 5-9 класах...


І завершується взірцем шаблону плану-конспекту уроку...
сторінка 32.

Думаю, що останній абзац , останні слова, резюме ( нехай це вже буде і на стр. 33) має бути дещо іншим.
Має бути резюме-висновок. Нехай і з методичних порад...
Тобто - немає фінального аккорду... )

Групі, що створювала цей варіант програми - дякую за наполегливість і прагнення досконалості.

Додано (09.11.2012, 16:56)
---------------------------------------------

Quote (AAN)
Вывод: учиться, учиться и еще раз учиться (С))))) Таким человеком сложнее управлять

Погоджуюсь!


Відредаговано: TetyanaT - Пт, 09.11.2012, 17:53
Шестопалов Дата: Чт, 27.12.2012, 14:34 | Повідомлення № 364
Видавець посібників
Повідомлень: 1354
Нагороди: 11
Рейтинг: 153
(TetyanaT)
Думаю, що останній абзац , останні слова, резюме ( нехай це вже буде і на стр. 33) має бути дещо іншим.
Має бути резюме-висновок. Нехай і з методичних порад...
Тобто - немає фінального аккорду... )

Шановна TetyanaT!
1. Прошу текст Вашої пропозиції, загального зауваження мало.
2. Пришліть свої ПІБ, посаду і місце роботи на aspekt@aspekt.in.ua Я Вас додам у список рецензентів.

Додано (12.11.2012, 10:48)
---------------------------------------------
Укладачі і рецензенти "народної" програми:
Відомості про укладачів
Завадський Ігор Олександрович, к. ф-м. н., доцент, факультет кібернетики КНУ ім. Шевченка, м. Київ,
Ластовецький Василь Васильович, вчитель інформатики, вчитель-методист, м. Цюрупинськ, Херсонська обл.,
Пилипчук Олександр Павлович, вчитель-методист інформатики і фізики, с. Гаврилівка, Теофіпольський р-н, Хмельницька обл.,
Шестопалов Євген Анатолійович, вчитель інформатики, вчитель-методист, пенсіонер, м. Шепетівка, Хмельницька обл.,
Відомості про рецензентів
Антонова Олена Петрівна, вчитель інформатики, м. Шепетівка, Хмельницька обл.
Бандалак Анатолій Миколайович, вчитель інформатики, с. Вашківці, Чернівецька обл.
Бондаренко Олена Олександрівна, заступник директора школи, м. Дніпродзержинськ.
Євтушенко Наталія Іванівна, вчитель інформатики, заступник директора школи, м. Одеса.
Зубик Віталій Віталійович, вчитель інформатики, с. Летава, Хмельницька обл.
Ковшун Микола Іванович, вчитель інформатики, смт. Любеч, Чернігівська обл.
Лєхан Сергій Антонович, вчитель інформатики, м. Білгород-Дністровський.
Мічуріна (Пахомова) Ганна Вікторівна, вчитель інформатики, м. Одеса.
Михальчук Ірина Ігорівна, вчитель інформатики, м. Шепетівка, Хмельницька обл.
Ріпко Наталія Анатоліївна, директор школи, м. Фастів, Київська обл.
Слуцька Ірина Анатоліївна, методист районного відділу освіти, м. Шостка, Сумська обл.

Додано (05.12.2012, 15:26)
---------------------------------------------
Статтю «Народна програма з інформатики. Продовження" див. http://osvita.ua/school/manage/reform/32768/

Додано (27.12.2012, 12:34)
---------------------------------------------
Повний текст «народної» програми з інформатики для 5-9 класів дивитись і скачать з сайту видавництва «Аспект» http://aspekt-edu.kiev.ua/


Відредаговано: Шестопалов - Чт, 27.12.2012, 14:35
Вчитель Дата: Чт, 09.05.2013, 01:25 | Повідомлення № 365
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Цитата (Шестопалов)
Повний текст «народної» програми з інформатики для 5-9 класів дивитись і скачать з сайту видавництва «Аспект»
І що ж робитимемо з "народною" програмою? Мабуть годі вже самодіяльності, не вводьте, шановні, вчителів в оману! НІХТО не допустить іншої програми, ніж програма, що пройшла колегію МОН, принаймні у масові школи!
Вона не така вже й погана, внесли в неї майже всі конструктивні пропозиції, в її межах грамотний учитель може навчити й програмувати дітей, було б бажання. А для поглибленого - є інша, але теж грифована програма, прийнята у червні 2012 і опублікована у виданнях, які, на жаль, мало хто читає...
Слідкуйте за обговоренням на сайті МОН, там уже мають бути проекти програм поглибленого вивчення (8-9 класи, по 2 год. на тиждень), але то не для масової школи, там багато програмування планується...
Успіхів!


Відредаговано: Вчитель - Чт, 09.05.2013, 01:32
serbor Дата: Чт, 09.05.2013, 12:21 | Повідомлення № 366
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Цитата (Вчитель)
НІХТО не допустить іншої програми, ніж програма, що пройшла колегію МОН, принаймні у масові школи!
И это абсолютно правильно. Хватит, когда под видом "творчества", выбирая себе программу и составляя свободно календарный план, во многих школах на уроках информатики просто тунеядствуют. И пора спрашивать результат, надо проводить массово срезы и вводить ЗНО по информатике.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 09.05.2013, 13:46 | Повідомлення № 367
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3673
Нагороди: 28
Рейтинг: 294
Цитата (Вчитель)
І що ж робитимемо з "народною" програмою? Мабуть годі вже самодіяльності, не вводьте, шановні, вчителів в оману! НІХТО не допустить іншої програми, ніж програма, що пройшла колегію МОН, принаймні у масові школи!
Шанс є. Діюча програма задекларована як призначена для учнів, які не вивчали у початкових класах інформатики. А "народна" може згодитись через 3 роки, коли підуть у 5-й клас ті, хто цього року почне вивчати інформатику у 2 класі. Звичайно, тоді її треба буде доопрацювати, оскільки життя не стоїть на місці. Але значна частина роботи вже зроблена і не скористатись цим - безглуздо.

Додано (09.05.2013, 12:46)
---------------------------------------------

Цитата (serbor)
вводить ЗНО по информатике.
І хочеться, і колеться... Переглядаючи грифовані завдання для ДПА, спробуйте уявити, якими будуть завдання для ЗНО! При цьому завдання для ДПА ми бачимо завчасно, тому можемо обійти хоча б найбільші недоречності. А завдання для ЗНО нам не покажуть. Якби існувала загальнодоступна база питань для ЗНО (наприклад, по 1000 на кожну тему), то можна було б їх обговорити, усунути огріхи, а так...
Вчитель-з-Києва Дата: Чт, 09.05.2013, 16:12 | Повідомлення № 368
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Лапінський Віталій Васильович: "Вона не така вже й погана, внесли в неї майже всі конструктивні пропозиції"
 
Неправда! Програма МОН погана і неможлива до виконання!
Див. статтю: "Про нову шкільну програму з інформатики для 5-9 класів" http://osvita.ua/school/school_today/35148/
Обрані з’їздом вчителі не були допущені до редагування програми, вона створювалась і затверджквалася "під ковдрою"!
Див. статтю: "Сім верст пішки за шмат кишки?" http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Чт, 09.05.2013, 16:36
swetikccc Дата: Чт, 09.05.2013, 16:50 | Повідомлення № 369
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3776
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Пилипчук О.П.0Одна з ідей "народної" програми - усунути прив'язку до конкретних програмних засобів. Завдяки цьому за нею можна працювати й на старих комп'ютерах. Хоча, звичайно, хочеться, щоб техніка у класах відповідала діючим специфікаціям МОН...

А полистай книжечку аспекта  ;)
Отак все з """"народною програмою""""
Мабуть таки автори спираются на тверження капітана Врунглеля
- Як яхту назвеш........, а те що це очередне корито то неважно.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 09.05.2013, 17:49 | Повідомлення № 370
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3673
Нагороди: 28
Рейтинг: 294
Цитата (swetikccc)
Пилипчук О.П.0Одна з ідей "народної" програми - усунути прив'язку до конкретних програмних засобів.
Вам не подобається ця ідея? Сумніваюсь.

Цитата (swetikccc)
А полистай книжечку аспекта
  Посібник для 5 класу спирається на якесь програмне забезпечення. Це теж нормально.
Покупець, переглянувши зміст, легко зорієнтується, чи годиться для конкретної школи такий посібник. 

Де тут розрив логіки?

Існує ідея (і навіть реалізації)   посібника з інформатики, який не прив'язаний до конкретних програмних засобів: відсутні скріншоти, натомість - веселі малюночки, які ілюструють основні поняття. Однак, у німецькому посібнику такого типу на одному з малюнків я прив'язку знайшов: на екрані у веб-дизайнера було написано "NVU"!  :) А весь інший матеріал - справді нейтральний. Наші вчителі також мали подібний підручник (проте зі скріншотами) - автори Верлань і Апатова. Користуєтесь?

Але в такій ситуації повинні бути додаткові посібники з практичними роботами для різних версій ПЗ. Або ці матеріали має готувати вчитель, що, за рідкісними винятками - утопія. Особливо у сільській школі, де вчитель не має паралельних класів і поділу на групи, тому на кожен урок потрібно готувати унікальний матеріал. Згаданий посібник для 5-го класу від Аспект - спроба поєднати як теорію, так і практичні поради.
swetikccc Дата: Чт, 09.05.2013, 20:09 | Повідомлення № 371
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3776
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата (Пилипчук_О_П)
Цитата (swetikccc )Пилипчук О.П.0Одна з ідей "народної" програми - усунути прив'язку до конкретних програмних засобів.
Вам не подобається ця ідея? Сумніваюсь.
Я не бачу різниці в кросплатформеності обох програм, можливо у Вашій інша фраза ;)
Вибір певних операційних систем, програмних та апаратнихплатформ, програмних засобів здійснює вчитель.



Відредаговано: swetikccc - Чт, 09.05.2013, 20:10
LVV Дата: Пт, 10.05.2013, 08:23 | Повідомлення № 372
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Одна з переваг "народної програми" над "МОН"івською - намагання умовного розподілу курсу інформатики на  ІКТ та ОАП. Це не зовсім вдалось. Але у вчителя з'явилась можливість посеместрового розподілу курсу інформатики на ІКТ та ОАП, що в деякій мірі усуває вінегретне ІКТ/ОАП-оцінювання знань (хоча б в межах окремого семестру).
Інша перевага - це уведення допрофільних курсів за вибором. 

Цитата (serbor)
Хватит, когда под видом "творчества", выбирая себе программу и составляя свободно календарный план, во многих школах на уроках информатики просто тунеядствуют. И пора спрашивать результат, надо проводить массово срезы и вводить ЗНО по информатике.
Я бы с Вами согласился, если бы не разбирал вопросы ДПА для 9 класса 2013 года. Мне стыдно за наше министерство. Невозможно халтурными тестами "спрашивать результат".
Шестопалов Дата: Пт, 10.05.2013, 08:56 | Повідомлення № 373
Видавець посібників
Повідомлень: 1354
Нагороди: 11
Рейтинг: 153
Коротко про недоліки програми МОН:

1. Недбала систематизація навчального матеріалу.
2. Вимоги до знань та навичок не адаптовано до вікових особливостей учнів 5-9 класів.
3. З першого уроку учні не залучаються до безпечної роботи на комп’ютері.
4. Вивчення основ алгоритмізації та програмування (ОАП) починається аж з 6-го класу.
5. Невиправдано складна структура вимог до рівня навчальних досягнень учнів.
6. Відсутня можливість змінювати співвідношення між обсягами вивчення ІКТ та ОАП, ураховуючи можливості та потреби допрофільної підготовки у навчальному закладі.
7. Не передбачена можливість використання адаптованих засобів для старшої школи, розроблених раніше, що було б доречно, зважаючи на перехідний характер програми.
8. Непридатність для шкіл, де учні починали вивчення інформатики в початковій школі.
9. Відсутня можливість вибудовувати найбільш доречну для конкретного навчального закладу або класу траєк­торію навчання, з урахуванням рівня підготовки учнів та техніч­ного оснащення школи.

Детальніше див. статтю: "Про нову шкільну програму з інформатики для 5-9 класів" http://osvita.ua/school/school_today/35148/


Відредаговано: Шестопалов - Пт, 10.05.2013, 08:59
swetikccc Дата: Пт, 10.05.2013, 09:19 | Повідомлення № 374
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3776
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Цитата (LVV)
Інша перевага - це уведення допрофільних курсів за вибором.
Це зло
Це базова освіта
Цитата (serbor)
Хватит, когда под видом "творчества", выбирая себе программу и составляя свободно календарный план

Дайте відповідь на питання

Хто відповідає за рівень знань?
Хто контролює рівень знань?
Хто відповідає за кадри?
..................
І тоді буде непотрібно
Цитата (serbor)
И это абсолютно правильно. Хватит, когда под видом "творчества", выбирая себе программу и составляя свободно календарный план, во многих школах на уроках информатики просто тунеядствуют. И пора спрашивать результат, надо проводить массово срезы и вводить ЗНО по информатике

Додано (10.05.2013, 08:19)
---------------------------------------------

Цитата (Шестопалов)
8. Непридатність для шкіл, де учні починали вивчення інформатики в початковій школі.
В Росії 2 напрямки вивчення інформатики в початковій школі(судячи по книгам виданим в один рік)
1 Вивчення логіки
2 Користувацький

Навіть не дивлячись з 100% скажу що у нас користувацький ;)
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 10.05.2013, 13:49 | Повідомлення № 375
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3673
Нагороди: 28
Рейтинг: 294
Цитата (swetikccc)
Цитата (LVV )Інша перевага - це уведення допрофільних курсів за вибором.    Це зло

Це - можливісь, не вимагаючи додаткового часу з варіативної частини навчального плану, врахувати "інформатичні" потреби учнів у подальшому профільному навчанні. Тоді для тих, на кого чекає природничо-математичний напрямок і на кого - спортивний, курс інформатики відрізнятиметься. І це нормально. Спортсменам вистачить програмування у 5-7 класах, а математикам-інформатикам варто дати допрофільні курси з програмування в межах курсу інформатики.

Між іншим, ми не перші, хто використав таку побудову програми. Діюча програма з трудового навчання містить в собі велику кількість 16-годинних варіативних модулів, і вчитель з них вибирає декілька, виходячи з умов школи.


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Пт, 10.05.2013, 13:52
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 25 з 32«1223242526273132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.