Сб, 19.08.2017, 21:37
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 23 з 32«1221222324253132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 17:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:06
novachok Дата: Вт, 03.07.2012, 19:21 | Повідомлення № 331
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Quote (pasichov)
методична комісія МОНМС затвердила програму базового курсу з інформатики

Молодці, але хочеться ознайомитись з кінцевим варіантом програми.
І ще одне запитання - чи можна буде нею користуватись вже з 2012/2013 н.р.?
Дякую
LVV Дата: Вт, 03.07.2012, 22:27 | Повідомлення № 332
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
ПОЗДОРОВЛЯЮ!
Хотілося б побачити кінцевий варіант.
pasichov Дата: Нд, 08.07.2012, 12:11 | Повідомлення № 333
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Програмою можна буде користуватися в 2013-2014 н.р., коли й рештою нових програм.
Остаточний варант (можливі редакторські правки)


Відредаговано: pasichov - Нд, 08.07.2012, 12:12
novachok Дата: Нд, 08.07.2012, 15:18 | Повідомлення № 334
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Quote (pasichov)
Остаточний варіант (можливі редакторські правки)

Посилання відсутнє!
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 03.09.2012, 10:01 | Повідомлення № 335
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3670
Нагороди: 28
Рейтинг: 294
В журналі "Інформатика в школі" опубліковано частину "народної" програми з інформатики для 5-9 класів:

http://teachlab.ucoz.ua/load/25-1-0-41

Додано (03.09.2012, 09:01)
---------------------------------------------
Робота над програмою триває і пропонуємо обговорити оновлену (порівняно з опублікованою в журналі) таблицю розподілу навчального часу:

http://teachlab.ucoz.ua/blog....9-03-15

P.S. Публікую на своєму сайті, бо не розібрався, як тут включити до повідомлення HTML-код.

LVV Дата: Вт, 04.09.2012, 16:13 | Повідомлення № 336
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Нажаль з багатьох причин поділ інформатики на два предмети неможливий. А значить виокремлення оцінок в атестаті теж неможливе. А от посеместровий поділ цілком реальний (нехай і з однією семестровою оцінкою). Саме це позбавляє вчителя від вінегретного викладання і оцінювання тем технологічного і математичного характеру. І саме це, на мою думку, є основною родзинкою "народної" програми. Три семестри (близько 48 годин) викладання ОАП у 5-7 класах не є багато, бо в школах, де вчителі не бажають, чи не в змозі викладати ОАП, програмування може закінчитись уже в 7-му класі на рівні іграшок з "черепашками". Адже у 8-9 класах вивчення ОАП винесено "народною" програмою до допрофільних курсів, а в старшій школі - профільних.
Ми (Україна) і так по вивченню точних наук знаходимося на рівні Зімбабве http://www.pravda.com.ua/rus/columns/2012/08/31/6971813/ І вилучати (а саме так може статись) зі школи інформатику, як точну науку важаю недоцільним.
Вчитель-з-Києва Дата: Вт, 04.09.2012, 20:52 | Повідомлення № 337
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Сторонникам 50% изучения ОАП - переходите с 8-го класса на углублённое изучения информатики по программе Каравановой и Костюкова: Там соотношение выдержано строго 50% (ИКТ) на 50% (ОАП). 8-9 классы - по 3 урока, 10-11 классы - по 5 уроков.
2012_2013_metod.rekom_inform.doc "Поглиблене вивчення інформатики передбачається у 8-11 класах. Програма поглибленого курсу (авт. Т.П. Караванова, В.П. Костюков) складається з двох частин: програми поглибленого вивчення інформатики для 8-9 класів (http://www.mon.gov.ua/diyalnist/osvita /doshkilna-ta-zagalna-serednya/zagalna-serednya-osvita/4325) та програми поглибленого вивчення інформатики для 10-11 класів (www.mon.gov.ua/diyalnist/osvita/doshkilna-ta-zagalna-serednya/ zagalna-serednya-osvita/4326), які разом утворюють єдину цілісну програму. Зміст навчання за цією програмою передбачає вивчення двох паралельних змістових ліній – інформаційно-комунікаційні технології і основи алгоритмізації та програмування, які є взаємопов’язаними і послідовно узгодженими."


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Вт, 04.09.2012, 21:39
LVV Дата: Ср, 05.09.2012, 08:27 | Повідомлення № 338
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Вчитель-з-Києва, в "народній" програмі йдеться про базовий рівень звичайної школи. а не про поглиблене вивчення інформатики.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 05.09.2012, 09:58 | Повідомлення № 339
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3670
Нагороди: 28
Рейтинг: 294
Quote (LVV)
А от посеместровий поділ цілком реальний (нехай і з однією семестровою оцінкою). Саме це позбавляє вчителя від вінегретного викладання і оцінювання тем технологічного і математичного характеру. І саме це, на мою думку, є основною родзинкою "народної" програми.

На мою думку, основна "родзинка" - великий запас варіативності у вигляді курсів за вибором. Що, зокрема, дозволяє в окремих школах, не вводячи поглибленого вивчення, все ж дати на достойному рівні те ж саме програмування: 38 год у 5-7 кл + 70 у 8-9 кл.

А щодо співвідношення між ІКТ та ОАП треба добре подумати. Як виникла думка, що "правильним" є співвідношення саме 50/50? Є для цього вагомі аргументи? Чому не 40/60 або 60/40? Зручність оцінювання - аргумент чисто "технічний", оскільки кінцева оцінка все-одно змішана.

Відсоток підняти можна. Саме для того й організовано обговорення таблиці. З яких тем "відкусимо" годинку-другу на користь ОАП?
novachok Дата: Ср, 05.09.2012, 11:40 | Повідомлення № 340
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Щодо "народної" та інших програм - нещодавно переглядала російські підручники з інформатики і пересвідчилась, що ми не у "вчорашньому дні", а в 90-их роках, якість підручників та методична база у них незрівняно краща (хоча їхні вчителі теж невдоволені), є вибір підручників, і всі ними забезпечені. Далі - ЄДЕ з інформатики, де на чолі є програмування.
LVV Дата: Ср, 05.09.2012, 15:55 | Повідомлення № 341
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Quote (novachok)
ЄДЕ з інформатики, де на чолі є програмування.

!!!!!!
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 05.09.2012, 17:30 | Повідомлення № 342
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3670
Нагороди: 28
Рейтинг: 294
Quote (novachok)
переглядала російські підручники з інформатики


Кивати на сусідів легко... :) Треба якось виправляти ситуацію у нас.

Є конкретний матеріал - таблиця: http://teachlab.ucoz.ua/blog....9-03-15

Вносьте аргументовані пропозиції щодо покращення.
Oh_little_bucket Дата: Чт, 01.11.2012, 15:50 | Повідомлення № 343
Новий користувач
Повідомлень: 9
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Як на мене, в інформатиків та ж проблема, що і в більшості вчителів - хочется усе і одразу, і побільше. Бийте мене, ріжте, але не бачу нагальної необхідності взагалі тулити програмування в шкільну програму, принаймні академ. Не тому, що не бачу сенсу у програмуванні, а тому що як тільки втулили, то почалося "там відщіпнути", "там відкусити", "ось тут трохи позичити", бо часу виділити на нього багато не вийде, треба значить щось потіснити. В результаті так чи інакше,а діти не вміють програмувати і оті стандартні базові програми знають заледве. Я вірю, що є мегаталановиті вчителі і зацікавлені діти, які встигають все і навіть трохи більше, але не розумію, нащо мучити 11 клас програмуванням, якщо діти навіть не бачать потреби в такому нахилі в своєму житті. Коли я навчалася в школі, програмування не було у нас і близько, прийшла в універ почала вчити, а мої "гуманітарні" однокласники і донині не знають про програмування нічого і не менш щасливі з того. Програмування має бути лише в профільних класах, універсали тут ні до чого. Є ж ще така штука, як факультативи.
А от щодо ІТ, то тут зовсім інша справа. Нажаль зараз ми прийшли до того часу, коли комп'ютери є у 90%, а от "користуватися" ними вміють не більше 10% дітей. Тому що є соціальні мережі, от там вони й вважають себе спеціалістами. І дуже важливо для мене, щоб вони ознайомилися з офісними програмами, графічними і відеоредакторами, покращили навички користування тією ж файловою системою, вдосконалили навички пошуку інформації. Це те, що їм 100%-во знадобиться, принаймні при написані курсових і дипломів. ;) Це звичайно під великим грифом ІМХО.
NataliyG Дата: Чт, 01.11.2012, 16:09 | Повідомлення № 344
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Супер ідея розділяти ІКТ і основи алгоритмізації і програмування. А ще краще алгоритмізацію і програмування вчити не всіх, а обраних. Для всіх на загальному ІКТ ввести тестування і програмування: і робити те що ми робимо тепер на звичайних уроках в звичайних загальноосвітніх класах: Ми їм розказуємо як скласти прогаму (даємо алгоритм) а вони складають програму і тестують її. Бо, направду, в звичайному загальноосвітньому (універсальному класі) реальній алгоритмізації і програмуванню можна навчити 10% учнів в найкращому випадку.
Шестопалов Дата: Чт, 01.11.2012, 18:22 | Повідомлення № 345
Видавець посібників
Повідомлень: 1354
Нагороди: 11
Рейтинг: 153
Шановні колеги! При всій повазі до Вас ми просимо не "виступ парторга із лозунгами", а конкретні зауваження-пропозиції по тій таблиці (див. пост №342), яку ми узгоджували з квітня ц.р. досить широким колом вчителів України і нарешті дійшли до якоїсь згоди.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 23 з 32«1221222324253132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.