Чт, 17.08.2017, 18:33
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 32«12343132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 17:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:06
swetikccc Дата: Сб, 05.05.2012, 22:05 | Повідомлення № 16
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3770
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Quote (Bandalak)
По великому рахунку розділи "ЕТ", "бази даних" та "вебтехнології" потрібно вивчати і на ІКТ і на ОАН, тільки з різної точки зору.

Пане Bandalak точка зору одна, розв'язати поставлену задачу.
Спір недоречний, головне не розділити, а чим і як наповнити

Додано (05.05.2012, 21:05)
---------------------------------------------

Quote (Bandalak)
swetikccc, я ж написав вище (повідомлення №9).
Різниця в тому, що будуть об'єктивніше оцінюватися учні, не буде парадоксу з олімпіадами, буде два послідовні та цілісні курси, діти не забуватимуть однієї теми при переході до іншої, не буде пересмикування з ІКТ в ОАП та навпаки.

А тепер ще раз прочитайте свое повідомлення, і дайте відповідь чому діти забувають теми?
Bandalak Дата: Сб, 05.05.2012, 22:08 | Повідомлення № 17
Лідер форуму
Повідомлень: 5270
Нагороди: 35
Рейтинг: 247
Забувають тому, що поміж темами з алгоритмізації йдуть теми з ІКТ, потім знову з алгоритмізації і т.д.. Немає послідовності та цілісності.
swetikccc Дата: Сб, 05.05.2012, 22:14 | Повідомлення № 18
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3770
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Quote (Bandalak)
Забувають тому, що поміж темами з алгоритмізації йдуть теми з ІКТ, потім знову з алгоритмізації і т.д.. Немає послідовності та цілісності.

В старій була і послідовність і цілісність.
Годин добавили і втратили послідовність і цілісність, а як розтянуть то зовсім втратимо :)

Додано (05.05.2012, 21:14)
---------------------------------------------
Візьміть Володіних 7 та 8 кл., де всі теми переплетені, де вчать розв'зувати поставлену задачу в різному ПЗ

Bandalak Дата: Сб, 05.05.2012, 22:18 | Повідомлення № 19
Лідер форуму
Повідомлень: 5270
Нагороди: 35
Рейтинг: 247
У старій (тій що починалася як 12-річна) теж не було ні послідовності ні цілісності.
Послідовність та цілісність була у дуже старій програмі, до проголошення 12-річної освіти. Правда годин там було дуже мало і навчання починалося дуже пізно.
Згадайте базовий курс Шестопалова і алгоритмізацію Караванової.
Чесно признаюся, що з програмою Володіних мало знайомий. Нічого по ній сказати не можу.

Quote (swetikccc)
Пане Bandalak точка зору одна, розв'язати поставлену задачу.
Спір недоречний, головне не розділити, а чим і як наповнити

Після розділення буде значно очевидніше що і чим наповнювати!
А про те чим саме наповнювати програму обговорюється у сусідній гілці.
TetyanaT Дата: Сб, 05.05.2012, 23:24 | Повідомлення № 20
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Quote (0535636679)
Лишь исключительные придурки могут додуматься до разделения информатики. Зачем изобретать велосипед? Ведь есть же готовые наработанные идеальные программы и учебники.

Автор : 0535636679, Група: користувачі
Повідомлень: 1

Перше повідомлення у автора з ім'ям 0535636679 ( це номер? ) і яке красномовне.

Quote (0535636679)
Надо учиться исполнять методрекомендации, а то мы далеко пойдем и никуда не зайдем.


З вами - точно нікуди.
swetikccc Дата: Сб, 05.05.2012, 23:47 | Повідомлення № 21
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3770
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Quote (Bandalak)
Послідовність та цілісність була у дуже старій програмі, до проголошення 12-річної освіти

Дійсна не стара а устарівша :)
E_L Дата: Нд, 06.05.2012, 00:12 | Повідомлення № 22
Тут живе...
Повідомлень: 112
Нагороди: 2
Рейтинг: 31
Quote (LVV)
"исключительно умные" люди принуждают к выставлению в школе общей годовой оценки по математике и трудам (пардон: ИКТ и ОАП)...


Технологии вести отдадут трудовикам (как у нас в городе), финансирования на разделение классов на группы тоже не хватит, (как у нас в городе :) ) Вследствие этого морально убитые специалисты-широкопрофильники-информатики (я имею в виду тех, кто сейчас работает и в одном курсе рассказывает Делфи и Пейнт) вынуждены будут переквалифицироваться на работу по другим предметам (та же математика-физика). Нет, разделением на мелкие части мы ничего не улучшим.
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 06.05.2012, 00:23 | Повідомлення № 23
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3616
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Я думаю, розділення на 2 предмети це утопія.
Мені в нинішній програмі, прийнятій за основу з урахуванням зауважень (ту, що в сусідній гілці виклав пан Пасіхов) не подобається найбільше те, що алгоритмізація і програмування пошматована і розкидана на 4 роки. На крайній випадок, можна було в 8-9 клас вмістити. Наприклад, повністю 2 семестр 8-го і 1 семестр 9-го.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 06.05.2012, 03:16 | Повідомлення № 24
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3664
Нагороди: 27
Рейтинг: 294
Quote (Bandalak)
У школах недостатня кількість інформатиків-програмістів тому і тільки тому, що на даний час немає у них потреби.

Ага! І як тільки з'явиться потреба, то класні спеціалісти ломануться до школи, бо не зможуть знайти вищої зарплати. B)

Quote (pasichov)
ПО СЕМУ НУЖНО БОРОТЬСЯ: 1. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ РАБОЧЕЙ ГРУППЫ ИЛИ СОЗДАНИЕ АЛЬТЕРНАТИВНОЙ ПРИКАЗОМ МИНИСТРА. 2. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ (ВПОЛОТЬ ДО ИЗМЕНЕНИЯ В СТАНДАРТАХ) ЗАДАЧ КУРСА ИНФОРМАТИКИ 3. И УЖЕ ТОГДА....ПРОГРАММА. ИНАЧЕ - ПРОСТО ИММИТАЦИЯ БУРНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ...

Є нормальний альтернативний шлях: створити іншу програму і отримати гриф міністерства.

Quote (Маргарита)
То ж чому не можна зробити окремо інформатику та ІКТ? Немає політичної волі на це?

А Ви бачите інші причини?
Шестопалов Дата: Нд, 06.05.2012, 11:31 | Повідомлення № 25
Видавець посібників
Повідомлень: 1353
Нагороди: 11
Рейтинг: 148
Взаємини МОН - вчителі див. на малюнку.

Прикріплення: 1158071.jpg(48Kb)
Bandalak Дата: Нд, 06.05.2012, 11:58 | Повідомлення № 26
Лідер форуму
Повідомлень: 5270
Нагороди: 35
Рейтинг: 247
Quote (Пилипчук_О_П)
Ага! І як тільки з'явиться потреба, то класні спеціалісти ломануться до школи, бо не зможуть знайти вищої зарплати

Хто не був вчителем до цих пір - до школи не ломанеться!
Але ті вчителі, котрі нині викладають інформатику у школі, будуть змушені "підтягнути" свої знання. Для цього мали би організувати відповідні курси!
Quote (Ковальчук_Олександр)
Я думаю, розділення на 2 предмети це утопія.

Ні, це не утопія, це жест який би поклав край усім протиріччям навколо інформатики!
Ось наприклад, учень написав тематичну по циклах на "2", потім наступну по пейнту - на "12". Яку оцінку Ви ставите за семестр?
Quote (Ковальчук_Олександр)
не подобається найбільше те, що алгоритмізація і програмування пошматована і розкидана на 4 роки. На крайній випадок, можна було в 8-9 клас вмістити. Наприклад, повністю 2 семестр 8-го і 1 семестр 9-го.

Мені теж це не подабається. Алгоритмізаця повинна йти цілісним, послідовним та неперервним курсом. А найкраще - окремим предметом!
Quote (Шестопалов)
Взаємини МОН - вчителі див. на малюнку.

B)
Пора би вже МОНу прислухатись до народу!
Ktara Дата: Нд, 06.05.2012, 12:49 | Повідомлення № 27
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3865
Нагороди: 36
Рейтинг: 275
А мне хорошо когда 2 предмета. Хотя в этом году был эксперимент 2 in 1 - не понравился, честно говоря. А до этого у нас уже много лет читается как 2 отдельных предмета.
pasichov Дата: Нд, 06.05.2012, 12:59 | Повідомлення № 28
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Маргарита)
ІКТ - потрібно віднести до предметної галузі "технології", а інформатику - до галузі математичних дисциплін.
Я за радикалізм, ніякими косметичними змінами ми ніц нічого не доб'ємося.
Два предмети потрібно обов'язково.

Повністю підтримую. Я є давній і послідовний прибічник такої точки зору.
АЛЕ:
Зараз буде йти тенденція до зменшення кількості навчальних предметів в школі, особливо в старшій, профільній, і це ПРАВИЛЬНО. ДО того ж був серйозно втрачений "темп" - прийняли стандарти, а там ОДИН ПРЕДМЕТ, ще й "технологоорієнтований". Тому введення двох предметів у наших реаліях є проблематичним. ІМХО варто боротися за зміну парадигми ІСНУЮЧОГО предмету. Так шансів більше. Це буде тактичний відступ, але можна отримати перемогу. Два предмети - вкрай проблематично.... на жаль.


Відредаговано: pasichov - Нд, 06.05.2012, 13:01
filnick Дата: Нд, 06.05.2012, 13:55 | Повідомлення № 29
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Переконаний, що введення у шкільний курс окремого предмету ОАП є поспішним і не актуальним, як, до речі, і повальне впровадження предмету інформатика в усіх класах. Чим більший бардак в нашій освіті, тим більше нам, освітянам, хочеться алгоритмізувати навчальну програму з інформатики. Назвіть хоча б один (!) навчальний пердмет курсу середньої школи, програма якого повністю відповідає основним принципам дидактики: доступності і посильності, систематичності і послідовності, вікової відповідності тощо. Немає такого предмету! Зате у всіх предметах присутній принцип політичної чи економічної доцільності. За тиждень випускники школи отримають атестат про повну загальну освіту. Порахуйте кількість навчальних предметів у додатку до атестата - від 23 до 27 !!! Це що нормально?
Відомо, що під математикою розуміємо усі розділи, які вивчають у школі (алгебра, геометрія. тригонометрія, функції, аналіз, теорія ймовірності і т.д.). Тепер уявіть собі, що з метою покращення логічного мислення учнів по кожному з цих розділів утворимо окремий навчальний курс. Ми вже маємо досвід з поділом на історію всесвітню, історію вітчизняну, а також поділ суспільних предметів на людина і світ, суспільствознавство, правознавство, громадянську освіту, етику, естетику, художню культуру. Це саме стосується таких галузей як природничі дисципліни чи літературу. Кількість предметів постійно зростає, а якість (рівень знань) - прямує до нуля.
Безумовно, єршовський варіант інформатики (середина 80-х - початок 90-х) був розрахований саме на алгоритмізацію, бо не було тоді ще ІКТ. З появою комп'ютерів та Інтернет - ставку почали робити саме на прикладну (користувацьку) сторону. Кожний з авторів програм бачить свій шлях подальшого навчання інформатиці, виходячи з власного досвіду, напрацювань, ідей. Я не збираюсь критикувати, тим більше поносити їх програми.
Нехай МОНМС надасть гриф КОЖНІЙ такій програмі, але з однією умовою:
У 5-9 класах інваріантна базова частина інформатики становитиме 2-3 години (наприклад по 1 годині в 7,8 і 9 класах), Решту годин (по 1-2 на кожний клас з 5 по 11) - віддати на варіативне вивчення за програмами, які запропоновані авторами, причому вибір цих програм зробить учитель та учні, а не міністерські чиновники.
pasichov Дата: Нд, 06.05.2012, 15:48 | Повідомлення № 30
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (filnick)
Нехай МОНМС надасть гриф КОЖНІЙ такій програмі, але з однією умовою:
У 5-9 класах інваріантна базова частина інформатики становитиме 2-3 години (наприклад по 1 годині в 7,8 і 9 класах), Решту годин (по 1-2 на кожний клас з 5 по 11) - віддати на варіативне вивчення за програмами, які запропоновані авторами, причому вибір цих програм зробить учитель та учні, а не міністерські чиновники.

Подібний варіант пропонувався на засіданні робочої групи+"кооптовані" з"їздом делегати зокрема мною (і не лише). У відповідь - НЕ МОЖНА!
Учитель у цей "вільний час" буде гратися з дітьми в ігри - так вважають і чиновники, і п.Морзе... ПРОГРАМА МАЄ БУТИ ОДНА- це не обговорюється! Але ще не кінець...Поборемося...
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 2 з 32«12343132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.