Сб, 21.10.2017, 16:51
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 16 з 32«1214151617183132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 17:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 420
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:06
pasichov Дата: Чт, 24.05.2012, 20:34 | Повідомлення № 226
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ktara)
Первой уже будет все равно

Умница! +100% :o :o :o :o

Додано (24.05.2012, 19:34)
---------------------------------------------

Quote (Ktara)
Нет, ну может я блондинка? Но объясните мне тогда на пальцах, зачем указывать конкретное ПО? Если темы звучат: Операционная система, текстовый редактор, базы данных. И какая разница дам я это с помощью Майкрософт Офис или Опен Офис? И на фиг мне учебник в котором нарисованы панели инструментов и подписано название кнопки?

Блондинка, возможно....(впрочем, для женщин подобрать краску своего природного цвета волос сложно...) НО УМНИЦА!!!!!! И это радует!!! И мне такой учебник НА ФИГ!!!! Просто других никто не пишет, а большинство себе не представляет ДРУГОЙ учебник!!!!
swetikccc Дата: Чт, 24.05.2012, 20:54 | Повідомлення № 227
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Quote (pasichov)
Якщо хї почнуть "випускати"... буде просто багато "підручників"... Шкода, ви мабуть не зрозуміли ідеї..

Раніше підручників зась, відповідно навчали краще :)
Ktara Дата: Чт, 24.05.2012, 21:16 | Повідомлення № 228
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (pasichov)
Умница! +100%

Спасибо
Quote (swetikccc)
Блондинка, возможно....(впрочем, для женщин подобрать краску своего природного цвета волос сложно...)

Не, никогда не была. У меня до сих пор мой родной цвет волос :) Но иногда понимаю, что лучше быть блондинкой :) А то часто слышу в свою сторону, что шибко вумная :) (правда считаю это комплиментом) :)

Не, ну я действительно не понимаю учебника в котором нарисованы кнопки и подписано ее название. А в программе сложно подвести курсор и глянуть? Точно также и не понимаю, когда детей заставляют в тетрадь перерисовывать панели инструментов и подписывать кнопки или клавиатуру зарисовывать с натуры
LVV Дата: Чт, 24.05.2012, 21:53 | Повідомлення № 229
Прописаний назавжди
Повідомлень: 420
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (Ktara)
зачем указывать конкретное ПО? Если темы звучат: Операционная система, текстовый редактор, базы данных. И какая разница дам я это с помощью Майкрософт Офис или Опен Офис?

А можно ничего и не указывать в программах. Но это будет обман (или самообман).
Всё равно выберете то, что нужно МОНМС, а не Вам и вашим ученикам. Потому что есть еще конкурсы и олимпиады, в которых Вас обяжут участвовать. И я сильно сомневаюсь, что на этих самых конкурсах учтут все ваши требования и пожелания.
Чего изволите, мол... Какую операционную систему Вам установить, и какие офисные продукты вам для конкурса подготовить? А в каком браузере Ваши ученики привыкли работать? А какие программы Вы используете для обработки видео? А на каком языке программирования ваши ученики хотели бы выполнять олимпиадные задания?
swetikccc Дата: Чт, 24.05.2012, 21:59 | Повідомлення № 230
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Quote (LVV)
Чего изволите, мол... Какую операционную систему Вам установить, и какие офисные продукты вам для конкурса подготовить? А в каком браузере Ваши ученики привыкли работать? А какие программы Вы используете для обработки видео? А на каком языке программирования ваши ученики хотели бы выполнять олимпиадные задания?

А в Вас що на області не питали? ^_^
Ktara Дата: Чт, 24.05.2012, 22:04 | Повідомлення № 231
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
У меня стоит 3 браузера. И работают в разных. также как стоит Офис и Опенофис. Вот операционка да, только Виндовс. И дети приносят файлы в опенофисе и работают с ними. Не вижу проблем. И если в учебном заведение стоит лицензированный Офис, то почему бы в нем и не работать. А олимпиадники готовятся во время уроков? Почему у меня для этого занято время после занятий :) И если ребенок знает принцип работы текстового редактора, то он будет работать в любом. И если на олимпиаде выдвинут жесткое требование к По, то не составит труда показать новый интерфес, а принцип работы останется прежним :) Вот с программированием - у меня нет такой олимпиады, только по ИКТ. И вопрос с ПО там успешно решен :)
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 24.05.2012, 22:30 | Повідомлення № 232
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3822
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Quote (pasichov)
учитель інакше і не зможе... не розуміє, який це підручник... без переліку операцій "що за чим тиснути" і як дітей вчити по такому підручнику...

Quote (pasichov)
Якщо хї почнуть "випускати"... буде просто багато "підручників"... Шкода, ви мабуть не зрозуміли ідеї...

Quote (pasichov)
И мне такой учебник НА ФИГ!!!! Просто других никто не пишет

Ілюстрацію ідеї ми бачили на прикладі підручника Верланя та Апатової. Для безмашинного варіанту вивчення інформатики - непогано. Підручник все-одно спиратиметься на якесь програмне забезпечення. По іншому не буває. Можна виокремити теоретичні модулі без прив'язки, але ж звідкись учень має дізнатися і "що за чим тиснути"... Якщо не з підручника, то звідки?

Я лише не розумію, до чого тут програма. Нормальна ситуація: програму, не прив'язану до ПЗ, реалізовано у підручнику на базі якогось конкретного ПЗ. Цілком можливий підручник, у якому паралельно розглядається декілька варіантів ПЗ (наприклад, MSOffice та OpenOffice) включно з порівняльним аналізом. Маю не нову книжку з програмування для дітей, де паралельно аналізуються три (!) мови програмування.

Quote (LVV)
Потому что есть еще конкурсы и олимпиады, в которых Вас обяжут участвовать. И я сильно сомневаюсь, что на этих самых конкурсах учтут все ваши требования и пожелания.

Не штовхайте учнів до участі в конкурсах, до яких вони не готові, якщо прірва між програмними засобами така велика.
Насправді ж виходить, що олімпієць у позаурочний час може нормально опанувати особливості інтерфейсу нового середовища.
inform6 Дата: Чт, 24.05.2012, 23:13 | Повідомлення № 233
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
А можна не підганяти програму під олімпіадників???? Це ж не основне завдання, все таки олімпіада - мала би бути наслідком опанування наукою, а не навпаки.

Мені теж дуже подобається ідея, коли для учнів є перелік ОС і ПЗ, їх характеристика і можливість провести аналіз зручності їх використання (+ і - за різними параметрами). Може це і буде поштовхом для майбутнього власного вибору, вдосконалення, [blink]створення вітчизняних[/blink] "неаналогів"...
gromko Дата: Чт, 24.05.2012, 23:15 | Повідомлення № 234
Лінуксоїд
Повідомлень: 2601
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Quote (Пилипчук_О_П)
То що: Лінукс через свою безплатність, а отже й "відсутність" на ринку, не має жодних шансів в українській школі?

Шанси у "вільного ПЗ" завжди є і будуть більше у тому випадку коли школам прийдеться платити за програмне забезпечення, а не користуватися контрафактним.

Quote (Глинський__Ярослав)
Проблема з Лінуксом і вільним програмним забезпеченням в тому, що воно не розвиваєтьсяв Україні

Розвиток вільного ПЗ не обмежується Україною, тим більше що розроблені продукти не важко адаптувати до українських реалій (хоча б той самий переклад, п.Пилипчук те може підтвердити).

Quote (Глинський__Ярослав)
я не кажу вже в покащення старомодних інтерфейсів.

Без коментарів - інтерфейс в Linux не гірший, а часом і кращий за інтерфейс Windows (поглянути хоча б KDE 4). Завважте, що Android який можливо встановлений на Вашому планшеті, є теж Linux’ом. Наразі це нікому не потрібні дебати - Windows чи Linux, кожен обираэ за своъми уподобаннями. Тим більше що для сучасного користувача операційна система є лише "фоном" на якому відбувається робота "прикладних" програм (застосунків), а Chrome чи Firefox мають абсолютно однаковий інтерфейс у різних ОС. Теж саме можна сказати і про офісні пакети (не стосується "стрічкового" інтерфейсу).

Quote (Глинський__Ярослав)
ТОму, якщо вони щось дають безкоштовно, наприклад, в рамках програми MSDN AA, треба брати і не лукавити.

Я теж "за".

Quote (pasichov)
Схоже, учитель інакше і не зможе... не розуміє, який це підручник... без переліку операцій "що за чим тиснути" і як дітей вчити по такому підручнику...

"Не в бровь, а в глаз" - за останні десять років ми виробили "алгоритмічне мислення" у вчителів - вже не можуть без переліку конкретних вказівок. 1.Натисни...,2 Натисни.., 3.Натисни....

Quote (pasichov)
Тексти з вказівками "що за чим натискати" в тому чи іншому пакеті - НЕ ПІДРУЧНИКИ. На жаль, інших у нас ніхто не пише...

Золоті слова

Quote (Ktara)
Если темы звучат: Операционная система, текстовый редактор, базы данных. И какая разница дам я это с помощью Майкрософт Офис или Опен Офис? И на фиг мне учебник в котором нарисованы панели инструментов и подписано название кнопки?

Если бы это понимали все...

Quote (inform6)
Мені теж дуже подобається ідея, коли для учнів є перелік ОС і ПЗ, їх характеристика і можливість провести аналіз зручності їх використання (+ і - за різними параметрами).


Ви хочете мати думаючого учня?


Відредаговано: gromko - Чт, 24.05.2012, 23:17
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 24.05.2012, 23:26 | Повідомлення № 235
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3822
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
До питання про покращення інтерфейсів. Розробники вільного ПЗ до нього не байдужі. У GIMP версії 2.8 зроблено багато саме в напрямку вдосконалення інтерфейсу: нові елементи керування, одновіконний режим і т.п. Користувачі 3D-редактора Blender теж пережили інтерфейсну "революцію", починаючи з версії 2.5. Значно змінився навіть API, що вдарило по старих плагінах. Зате інтерфейс став людиноорієнтованим і з'явилися потужні засоби розробки, яких не було раніше.

А щодо перекладу: складно зробити стартовий переклад (наприклад, з близько 16000 фраз в інтерфейсі Blender я зараз подолав лише половину). Подальша ж підтримка не є надто складною. Зацікавлені вчителі можуть з цим справитись.


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Пт, 25.05.2012, 10:56
LVV Дата: Пт, 25.05.2012, 08:15 | Повідомлення № 236
Прописаний назавжди
Повідомлень: 420
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Еще дедушка Ленин говорил: "Жить в обществе и быть свободным от общества невозможно"
Перефразируя можно сказать: работать в школе и быть свободным от МОНМС невозможно.
А МОНМС, насколько мне извечтно, ратует именно за сотрудничество с Microsoft.

Вопрос: монополия и засилие некоторых продуктов Майкрософт - это хорошо, или плохо? скорее к разряду философских можно отнести. Рискуя вызвать на себя гнев свободолюбивой части педагогов, скажу, что я - за продукты Microsoft, если это Windows, MS Office, Visual Studio. Я также за ADOBEовский Photoshop, и за Corelовский DRAW.
Претензии выступавших здесь были вовсе не к качеству продуктов Microsoft, а к необходимости их оплачивать, к тому что Майкрософт "садит на иглу" пользователей, а потом требует лицензирования, оплат и т.д.
Так не с Майкософт нужно бороться, а с несовершенными законами о защите прав интеллектуальной собственности.
Разве мы бы здесь "ломали копья", ратуя в противовеc Microsoft за свободнораспространяемое ПО, ели бы в учебных заведениях не требовали оплаты ни за какиое ПО ???

А монополия, имеет и свои плюсы... Посмотрите, например, какое было разнообразие штекеров подключения блоков питания и микроUSB к мобильным телефонам. А всё потому что в мобильно-телефонной среде нет такого монополиста, каким был Microsoft в компьютерной области. Лишь недавно с блоками питания волевым решением навели порядок, обязав производителей придерживаться единого стандарта... А с микроUSB, кажется, такой же бардак и остался...
Вот и я против подобного "бардака" в школах. Нужно либо договариваться, либо волевым решением МОНМС определять какой софт отнести к разряду "рекомендуемые" в школах. Лучше конечно договариваться... тогда есть надежда, что рекомендуемый продукт действительно того стоит...


Відредаговано: LVV - Пт, 25.05.2012, 09:51
inform6 Дата: Пт, 25.05.2012, 08:48 | Повідомлення № 237
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote
gromko, Ви хочете мати думаючого учня?
Хочу мати учня, який мислить критично і може сам для себе вибирати софт і підлаштовувати його під власні потреби...
LVV Дата: Пт, 25.05.2012, 10:24 | Повідомлення № 238
Прописаний назавжди
Повідомлень: 420
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (inform6)
Хочу мати учня, який мислить критично і може сам для себе вибирати софт і підлаштовувати його під власні потреби...

Я теж за мислячого учня. Але, мабуть, його спочатку треба навчити мислити і користуватись якимось конкретним продуктом, а потім вже ознайомлювати з подібним... щоб міг "сам для себе вибирати софт і підлаштовувати його під власні потреби..."
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 25.05.2012, 11:27 | Повідомлення № 239
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3822
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Quote (LVV)
Нужно либо договариваться, либо волевым решением МОНМС определять какой софт отнести к разряду "рекомендуемые" в школах.

Це можливо лише на базі вільного програмного забезпечення. Та й то з "напрягом". Проаналізуйте спектр апаратного забезпечення комп'ютерних класів (процесор-оперативка-вінчестер) і зрозумієте, що призначити всім однакові версії програмних засобів практично неможливо: або слабкі комп'ютери "душитимуться", або сучасніші працюватимуть на чверть сили.

З вільними програмами трохи простіше. Є дистрибутиви Лінукса з різними стільничними середовищами, зокрема й для слабких машин. При цьому всі школи отримують рівні можливості встановити однакові версії програм і т.п. Повністю проблему апаратних засобів це, звичайно, теж не знімає.
pasichov Дата: Пт, 25.05.2012, 12:36 | Повідомлення № 240
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (LVV)
А МОНМС, насколько мне извечтно, ратует именно за сотрудничество с Microsoft.

Музыка играет для тех, кто за нее платит

Quote (LVV)
Так не с Майкософт нужно бороться, а с несовершенными законами о защите прав интеллектуальной собственности.


Если бы Майкрософт не получал за свои разработки кучу бабла (т.е. не действовали б законы о защите интеллектуальной собственности) не было б такой экспансии продкутов этой компании...

Quote (LVV)
Вот и я против подобного "бардака" в школах. Нужно либо договариваться, либо волевым решением МОНМС определять какой софт отнести к разряду "рекомендуемые" в школах. Лучше конечно договариваться... тогда есть надежда, что рекомендуемый продукт действительно того стоит...

Самый лучший способ борьбы с "бардаком" - это одеть всех в форму и заставить ходить в туалет строем. Порядок будет железный.
Меня поражает учительская эклектика. С одной стороны все "стонут" от регламентации учительского труда, с другой стороны - жгучая потребность в "волевых решениях". Будьте уверены, они появятся! "Кормильцев нужно обувать!!!" (из старого анекдота). И выйдет фигова туча методических рекомендаций и иных "актов насилия" над учителем с четким указаниями - какой продукт Майкрософта на каком уроке юзать, а наши "скоро_авторы" напишут в учебнках (с грифом, без грифа...), какую вслед за какой конпочку нажимать. И правильно пишет Григорий Юрьевич, будем мы провайдерами собственного "алгоритмического мышления" ...

Додано (25.05.2012, 11:36)
---------------------------------------------
Quote (LVV)
Всё равно выберете то, что нужно МОНМС, а не Вам и вашим ученикам. Потому что есть еще конкурсы и олимпиады, в которых Вас обяжут участвовать. И я сильно сомневаюсь, что на этих самых конкурсах учтут все ваши требования и пожелания.

К сожалению, исходя из качественного состава нашего нынешнего "профсоюза" для большинства случаев вы правы. И в этом трагедия. Но не всегда. ОЧЕНЬ многие учителя так или иначе "обходят" рекомендации, часто-густо - программу, делают именно то, ЧТО НУЖНО ИХ УЧЕНИКАМ. И оказываются правы...если смотреть на результат учительского труда под единственно правильным углом зрения - а какие знания имеют ученики того или иного учителя?
А если учителя "обязывают" участвовать в олимпиадах... грош цена и олимпиаде, и учителю... Знаю, о чем говорю.


Відредаговано: pasichov - Пт, 25.05.2012, 12:37
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 16 з 32«1214151617183132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.