Ср, 13.12.2017, 10:56
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 15 з 32«1213141516173132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 16:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:06
Bandalak Дата: Вт, 22.05.2012, 23:22 | Повідомлення № 211
Лідер форуму
Повідомлень: 5571
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (PTetyana)
Шановні форумчани-програмісти, давайте не будемо ображати велику кількість інформатиків, які розуміють, що навчити дітей "кнопконатисканню" за сьогоднішніми реаліями є дуже важливо. Я, маю надію - непогано знаю програмування. Але, моя думка така, не можна навчити програмувати учня в якого зовсім немає чи слаборозвинене логічне мислення, і немає навіть елементарних знань з математики. Є класи математичного профілю, є класи інформаційного профілю - там програмування потрібно, але чому ми мордуємо дітей і себе навчаючи прорамуванню в філологічних чи спортивних класах.

А моя думка така, не можна навчити математики, фізики та хімії учня в якого зовсім немає чи слаборозвинене логічне мислення. Є класи фізико-математичного профілю, є класи біохімічного профілю - там все це потрібно, але чому ми мордуємо дітей і себе навчаючи математики, фізики та хімії в універсальних, філологічних чи спортивних класах, давайте будемо всіх поголовно вчити лише стрибати, співати, малювати! ;)
Вибачте за тавтологію!

Quote (PTetyana)
Під час вивчення прикладних програм можна ж дати не тупі завдання (набір тексту чи щось таке), а придумати такі, що будуть розвивати те ж логічне мислення і не призводити до отупіння учнів.

Наприклад, набрати з тексту у парних рядках слова, номери яких у рядку є квадратом натурально числа, а у непарних рядках слова, кількість літер в яких є простими числами. У отриманому тексті розпізнати морфологічний зміст. ;)
inform6 Дата: Вт, 22.05.2012, 23:47 | Повідомлення № 212
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Ух, здорово. Мене найбільше цікавить отой морфологічний зміст... :$
pasichov Дата: Ср, 23.05.2012, 07:48 | Повідомлення № 213
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Bandalak)
Наприклад, набрати з тексту у парних рядках слова, номери яких у рядку є квадратом натурально числа, а у непарних рядках слова, кількість літер в яких є простими числами. У отриманому тексті розпізнати морфологічний зміст


Супер! Саме такого змісту повинні бути практичні роботи при вивченні ІКТ! Браво! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o


Відредаговано: pasichov - Ср, 23.05.2012, 07:49
DPV Дата: Ср, 23.05.2012, 12:38 | Повідомлення № 214
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Для перевірки задав завдання
Quote (Bandalak)
вибрати з тексту у парних рядках слова, номери яких у рядку є квадратом натурально числа, а у непарних рядках слова, кількість літер в яких є простими числами. У отриманому тексті розпізнати морфологічний зміст.

у 8-му класі ?!? B)
Діти запитали - А ЩО ЦЕ ТАКЕ?

Без знань з математики - про що можна говорити. :*
russo Дата: Ср, 23.05.2012, 13:45 | Повідомлення № 215
Тут живе...
Повідомлень: 141
Нагороди: 1
Рейтинг: 35
Quote (Bandalak )
Наприклад, набрати з тексту у парних рядках слова, номери яких у рядку є квадратом натурально числа, а у непарних рядках слова, кількість літер в яких є простими числами. У отриманому тексті розпізнати морфологічний зміст.

Ниасилил! :$
pasichov Дата: Ср, 23.05.2012, 18:19 | Повідомлення № 216
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (russo)
Ниасилил!

:o :o :o :o :o
Учите матчасть! :Q :Q :Q
СУПЕР ЗАДАНИЕ!!!!
LVV Дата: Чт, 24.05.2012, 06:37 | Повідомлення № 217
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112
Quote (pasichov)
Викладаю своє бачення підручника з ШКІЛЬНОГО навчального предмету ІНФОРМАТИКА. 1. Підручник складається з базового ТВЕРДОГО підручника (книга), що друкується і видається учням та серії додатків (інтервактивних модулів), що розміщені на якомусь ресурсі (чи, "в хмарі"), загальнодоступні для завантаження та он-лайн роботи з ними. Твердий підручник (базовий) невеликого обсягу, лаконічний, складається із текстів (параграфів), що відповідають вимогам: - в тексті висвітлено лише КОНЦЕПТУАЛЬНІ поняття теми, в тексті учень знаходить інформацію про (далі назав теми/параграфа): -Що це? - Для чого це? -Де це використовується? Звідки "це" взялося? -Яке "це" буває? і т.д..Головне - НІЯКИХ інструкцій по використанню того чи іншого пакету. Тільки основні принципи функціонування та використання ПЗ даного класу. ВСЕ ПОВИННО БУТИ КОРОТКО і гарно ілюстровано! Якщо це тема з ОАП - ніякої орієнтації на якусь мову програмування - лише фундаментальні основи того чи іншого поняття. Використовується словесна форма опису алгоритмів чи псевдокод на основі мови навчання. 2. Модулів по кожній темі - кілька. Якщо, наприклад це "Робота з текстовою інформацією" це може бути модуль, що спирається на Word 2003, на 2007, 2010, Writer, можливо - інші системи роботи з текстом. Модуль містить набір практичних завдань та детальних інструкцій по їх виконанню для кожного уроку (тобто, там є вказівки "Що робити? ЯК РОБИТИ?). Там же - можливі варіанти домашніх завдань з можливістю виконання он-лайн. Кожен модуль містить основну інформацію і вправи і додаткову інформацію з ускладненими (необов"язковими) завданнями. Учитель обирає модул, що відповідає наявном в закладі ПЗ. 3. Модулі з ОАП - з використанням різних середовищ програмування, для кожного середовища - свій модуль. Містять інформацію різного рівня (від того, як перекласти алгоритми з базового тексту на цю мову до необов"язкового розв"язування вельми складних задач. Грубо - так.

Ідея дуже добра, але навряд чи практично здійснена..
1- Якщо врахувати відмову від посилань в навчальних програмах на конкретне програмне забезпечення, то чи не призведе це до нерозберіхи... хто на чому бажає... на тому і працює... ? А якже з домовленостями нашого МОНМС з Microsoft? Здається меморандуми і досі дійсні...
2 - Якщо відмовитись від посилань на конкретний софт, то сукупно, друкованого матеріалу буде в рази більше, ніж є зараз. Адже тих самих текстових чи графічних редакторів, чи, скажімо, інтернет-браузерів, антивірусників... або середовищ реалізації алгоритмів тощо... є багато різних варіантів. А, отже без конкретної рекомендації на конкретний софт прихдеться підлаштовувати модульні підручники під усі можливі варіанти.
Вважаю, потрібно все-таки домовитись (і вказати в програмах) яким саме програмним забезпеченням рекомендовано користуватись, і, з огляду на ці рекомендації, випускати відповідні модулі підручників...


Відредаговано: LVV - Чт, 24.05.2012, 08:48
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 24.05.2012, 11:56 | Повідомлення № 218
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3911
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Quote (LVV)
А якже з домовленостями нашого МОНМС з Microsoft?

Робоча група МОНМС зараз теж працює (?) над програмою, от вони й врахують бізнесові інтереси відомої американської фірми. З альтруїстичних міркувань :) Програма не має бути прив'язана до конкретного програмного забезпечення, тоді вона може бути реалізована на різних програмних засобах. Ті, хто працює на Лінукс мають у 5-9 класах вивчити щось принципово відмінне від того, що вивчать ті, у кого в школі Windows XP? А давати на ДПА завдання на розпізнавання вигляду піктограми "Мій комп'ютер" - не коректно.

Quote (LVV)
Якщо відмовитись від посилань на конкретний софт, то сукупно, друкованого матеріалу буде в рази більше,

Не в рази. Буде трохи більше ніж один варіант посібника для інваріантної частини (для найпопулярніших, на думку авторів комплектів ПЗ) і окремі посібники для варіативних модулів (а може й об'єднані: для спортсменів, для художників, для математиків). Хоча у випадку посібника, що містить декілька варіативних модулів, є ризик, що якісь модулі не будуть використані у конкретній школі.
mouse Дата: Чт, 24.05.2012, 13:07 | Повідомлення № 219
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (LVV)
А якже з домовленостями нашого МОНМС з Microsoft?

От хто домовлявся, нехай той і пояснію дрібном*ягким: чому їх продукти вже не так потрібні!
Навіть не можу уявити яке надцятизначне число було у меморандумі :) Хай хто брав, ті і віддають.
Фактично - це монополія, яку держава підтримує.
Особисто я за перехід на безкоштовне ПЗ.
novachok Дата: Чт, 24.05.2012, 16:12 | Повідомлення № 220
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Quote (Пилипчук_О_П)
Робоча група МОНМС зараз теж працює (?) над програмою, от вони й врахують бізнесові інтереси відомої американської фірми.

Жодним чином - враховується лише поширення певних програмних продуктів на ринку.

Quote (Пилипчук_О_П)
Програма не має бути прив'язана до конкретного програмного забезпечення, тоді вона може бути реалізована на різних програмних засобах.

Це э вже апріорі-принципом для фактично кожної із існуючих чи розроблюваних програм курсу шкільної інформатики у тому числі і та проти якої ведеться "війна")

Quote (Пилипчук_О_П)
Ті, хто працює на Лінукс мають у 5-9 класах вивчити щось принципово відмінне від того, що вивчать ті, у кого в школі Windows XP?

Графічний інтефейс у більшості операційних систем побудований на одних і тих же принципах, тож суттєвої різниці немає.

Quote (Пилипчук_О_П)
А давати на ДПА завдання на розпізнавання вигляду піктограми "Мій комп'ютер" - не коректно.

Підтримую - це вже питання щодо кваліфікації укладачів завдань для ДПА

Quote (mouse)
Особисто я за перехід на безкоштовне ПЗ.

Я теж, тим більше що функціоналу у безкоштовних аналогів вистачає
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 24.05.2012, 17:27 | Повідомлення № 221
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3911
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Quote (novachok)
враховується лише поширення певних програмних продуктів на ринку.

То що: Лінукс через свою безплатність, а отже й "відсутність" на ринку, не має жодних шансів в українській школі? Таку ситуацію називають абсурдом.

Quote (novachok)
Це э вже апріорі-принципом для фактично кожної із існуючих чи розроблюваних програм

Не всі розробники програм дотримуються цього принципу. Та й на іншому кінці - у завданнях для ДПА - проблема прив'язки до ПЗ дуже актуальна... :'(
Глинський__Ярослав Дата: Чт, 24.05.2012, 19:09 | Повідомлення № 222
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Проблема з Лінуксом і вільним програмним забезпеченням в тому, що воно не розвиваєтьсяв Україні в тому сенсі, що в нього не вкладаються жодні кошти хоч би в професійний переклад, я не кажу вже в покащення старомодних інтерфейсів. Все добре було зроблено в 90-х роках ентузіастами , які довгий час не замічали, що "соціалізм закінчився". Зараз також ентузіасти працюють у цьому напрямку, але без вливання коштів результат буде не значний. А коштів ніхто не дасть. Макрософт також грішить якістю перекладів своїх продуктів, але за іншими параметрами їхні продукти на порядок кращі за відкриті сорси і проти цього не попреш. ТОму, якщо вони щось дають безкоштовно, наприклад, в рамках програми MSDN AA, треба брати і не лукавити.
pasichov Дата: Чт, 24.05.2012, 19:25 | Повідомлення № 223
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (LVV)
Якщо врахувати відмову від посилань в навчальних програмах

Це вже доконаний факт. І у попередньому варіанті Морзе не було посилнь на конкретні програмні продукти. Вони своє плануюють "набрати" у підручниках... Схоже, учитель інакше і не зможе... не розуміє, який це підручник... без переліку операцій "що за чим тиснути" і як дітей вчити по такому підручнику...
Quote (LVV)
Якщо відмовитись від посилань на конкретний софт, то сукупно, друкованого матеріалу буде в рази більше, ніж є зараз. Адже тих самих текстових чи графічних редакторів, чи, скажімо, інтернет-браузерів, антивірусників... або середовищ реалізації алгоритмів тощо... є багато різних варіантів. А, отже без конкретної рекомендації на конкретний софт прихдеться підлаштовувати модульні підручники під усі можливі варіанти.

Помиляєтесь. Тексти з вказівками "що за чим натискати" в тому чи іншому пакеті - НЕ ПІДРУЧНИКИ. На жаль, інших у нас ніхто не пише...
Quote (LVV)
Вважаю, потрібно все-таки домовитись (і вказати в програмах) яким саме програмним забезпеченням рекомендовано користуватись, і, з огляду на ці рекомендації, випускати відповідні модулі підручників...

Якщо хї почнуть "випускати"... буде просто багато "підручників"... Шкода, ви мабуть не зрозуміли ідеї...

Додано (24.05.2012, 19:25)
---------------------------------------------

Quote (Глинський__Ярослав)
Макрософт також грішить якістю перекладів своїх продуктів, але за іншими параметрами їхні продукти на порядок кращі за відкриті сорси і проти цього не попреш.

Ого, ще й як попреш! Для "компетентнітно навченого" користува - кращі. Для думаючого - ні. А якщо користувача ще й треба розвивати... шкідливі ІМХО
Quote (Глинський__Ярослав)
ТОму, якщо вони щось дають безкоштовно, наприклад, в рамках програми MSDN AA, треба брати і не лукавити.

Ага. В мишлолвці теж сир був безкоштовний. А це типова мишоловка - "садять на голку". Питання знов повертається "в корінь" - ми кого хочемо мати "на виході"? Масового користувача, що чесно (навчать не красти!!!) юзає комерційні пакети і платить за них чи Homo Sapiens'a?
Скажу по секрету: з другого перше виходить завжди, а з першого друге - ніколи...


Відредаговано: pasichov - Чт, 24.05.2012, 19:17
Ktara Дата: Чт, 24.05.2012, 19:26 | Повідомлення № 224
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3927
Нагороди: 36
Рейтинг: 295
Нет, ну может я блондинка? Но объясните мне тогда на пальцах, зачем указывать конкретное ПО? Если темы звучат: Операционная система, текстовый редактор, базы данных. И какая разница дам я это с помощью Майкрософт Офис или Опен Офис? И на фиг мне учебник в котором нарисованы панели инструментов и подписано название кнопки?
Ktara Дата: Чт, 24.05.2012, 19:27 | Повідомлення № 225
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3927
Нагороди: 36
Рейтинг: 295
Quote (pasichov)
Ага. В мишлолвці теж сир був безкоштовний.

Прошу заметить - бесплатным сыр в мышеловке будет только для второй мышки. Первой уже будет все равно.......... :? :? :? :?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 15 з 32«1213141516173132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.