Чт, 24.08.2017, 08:04
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 14 з 32«1212131415163132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 17:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:06
pasichov Дата: Вт, 22.05.2012, 00:24 | Повідомлення № 196
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (novachok)
що більшості вчителів питання програми і шляхів розвитку шкільної інформатики зовсім не цікаві - чим простіше, тим краще.

На жаль.
Quote (novachok)
але до більшості шкіл вона жодного відношення не матиме.

Якщо в школі буде зацікавлений учитель - він зможе скористатися цією програмою. Школа може вести ДОПРОФІЛЬНУ підготовку в різних напрямах, в тому числі і в задекларованому програмою.
Quote (novachok)
"Народна" програма так і залишиться "в умах народа".

Я вже писав: народна прогама - це як народна конституція - створеною бути не може.
LVV Дата: Вт, 22.05.2012, 07:40 | Повідомлення № 197
Прописаний назавжди
Повідомлень: 409
Нагороди: 5
Рейтинг: 102
Quote (pasichov)
Я вже писав: народна прогама - це як народна конституція - створеною бути не може.

Приймати за істину те, що подобається більшості вчителв, і створювати на основі цього програму хоть і демократично, але не вірно, Ще Платон стверджував щось на зразок: "демократія - влада нерозумної більшості, адже розумних людей меньше...".
Але ж врахувати думки інших, віднайти істину, аргуметовано відкинути хибне і прийняти до уваги оригінальні, раціональні, прогресивні пропозиції якраз і можна в "народній" програмі. Вашу програму, Юрію Яковичу, теж можна назвати частково "народною", тому що намагаєтесь враховувати думки вчителів, обговорення організовуєте ... А чому частково? Тому що доводиться поспішати, "наступати на горло своїй пісні", в угоду "демократичним" в гіршому розумінні цього слова, чиновницьким вимогам.


Відредаговано: LVV - Вт, 22.05.2012, 10:01
inform6 Дата: Вт, 22.05.2012, 09:12 | Повідомлення № 198
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
А я думав, що вчителі - усі розумні....
Тих, хто жив за радянського устрою, до мозку кісток просякнула ідея - керувати має вождь, ідеї правильні тільки у нього. Якщо б було саме так, ми б застрягли у розвитку і не знали б , що таке ІТ. Креативні думки завжди призводять до інновацій!!!!

Програму "Інформатика - майбутнє" я б створив із декількома форумчанами....

ПС: Вчителі інформатики не можуть сформулювати мети і завдань, провідної ідеї предмету інформатика...

Додано (22.05.2012, 08:12)
---------------------------------------------

Quote
старшина й рада мають право виступати проти гетьмана, якщо він порушує закони;
«Конституція Пилипа Орлика»16 квітня 1710
NataliyG Дата: Вт, 22.05.2012, 11:38 | Повідомлення № 199
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (pasichov)
Це крайність. Така сама, як в 2 класі вивчати С++.
Треба чітко зрозуміти - МЕТА ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІНФОРМАТИКИ - НЕ ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СЕКРЕТАРІВ-ДРУКАРОК ЧИ ПРОГРАМІСТІВ!!!!!!

Ви абсолютно не праві! Подивіться в яких позах наші діти сидять за компютером скоро з нормальним хребтом у нас взагалі не беде дітей! А скільки помилок вони роблять на своїх блогах ВК і Однокласники скоро і грамотних дітей у нас не буде! А що ви скажете про те що за даними сайтів job навика сліпого методу набору входить в 3, а навика програмування навить не входить в 10!?
Я не кажу що не потрібно навчати програмуванню, але правильну поставу під час введення інформації і грамоте введення це теж важливо!
Якщо знайдете час то почитайте думку Шахиджаняна, я з ним згодна. http://pedsovet.su/publ/11-1-0-823
Дякую дуже що ви взагалі звернули увагу на моє повідомлення для мене це дійсно важливо!!!
PTetyana Дата: Вт, 22.05.2012, 12:14 | Повідомлення № 200
Прописаний назавжди
Повідомлень: 287
Нагороди: 3
Рейтинг: 40
Прочитала статтю, в основному також погоджуюсь.
Шановні форумчани-програмісти, давайте не будемо ображати велику кількість інформатиків, які розуміють, що навчити дітей "кнопконатисканню" за сьогоднішніми реаліями є дуже важливо. Я, маю надію - непогано знаю програмування. Але, моя думка така, не можна навчити програмувати учня в якого зовсім немає чи слаборозвинене логічне мислення, і немає навіть елементарних знань з математики. Є класи математичного профілю, є класи інформаційного профілю - там програмування потрібно, але чому ми мордуємо дітей і себе навчаючи прорамуванню в філологічних чи спортивних класах.
Опоненти зараз згадають про розвиток мислення і т.д., але хотілося б нагадати, що розвиваюча школою вважається початкова школа. Яке логічне мислення ми розвинемо на 1 годині раз в тиждень в 10 чи 11 класі. Та мої "красуні" вже давно про хлопців думають, а не про якесь там реально не потрібне їм програмування.
Я питаю в кожному 9 класі, чи є мають діти ПК вдома, так от 90% дітей його має вже кілька років. А результат - більшість майже не вміє друкувати, що є така програма Word ніби знають, а про інші програми того ж пакету ніхто навіть не чув. Анекдот, але коли заблокувала Вконтакті, то більшість дітей казали один одному, що в класі немає Інтернету (вони не знали, Інтернет і Вконтакті - різні речі).
Під час вивчення прикладних програм можна ж дати не тупі завдання (набір тексту чи щось таке), а придумати такі, що будуть розвивати те ж логічне мислення і не призводити до отупіння учнів.
Багато написала, але, мабуть, уже наболіло. Років 10 стараюся навчити учнів того чого вони не хочуть вчитися (в першу чергу це саме програмування), школа звичайна, розумні діти усі втікають в ліцей, тому багато залежить не лише від того ж вчителя.
Quote (NataliyG)
Я не кажу що не потрібно навчати програмуванню, але правильну поставу під час введення інформації і грамоте введення це теж важливо!

Підтримую
inform6 Дата: Вт, 22.05.2012, 12:46 | Повідомлення № 201
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Ось чому я просто наполягаю на введенні інформатики (хоча б у деяких школах) в початкових класах вже з 2012-2013 н.р. хоча б у варіативній частині. Комп'ютери є у багатьох учнів і чим рік тим більше (навіть якщо у міських), а знання вони здобувають стихійно і в основному не ті, які треба. Батьки по незнанню не завжди можуть проконтролювати, діти безперервно щодня по декілька годин сидять, утупившись у екран (ніхто не звертає уваги на те, як вони сидять, на якій відстані від очей монітор, яка висота столу, де мають бути ноги, як правильно класти руки на клавіатуру; на які сайти можна заходити, яку інформацію про себе повідомляти)



ПС: навчити правильно легше, ніж переучувати із неправильного. Коли діти йдуть до школи, вони можуть уміти читати, друкувати літери, але каліграфічному письму навчає вчитель початкових класів. Для інформатики потрібний кваліфікований спеціаліст інформатик, який має підхід до дітей 7-10 років. Котрий задасть правильний ритм, а вчителі у середній ланці його підхоплять.

Знову ж таки, тут не раз висловлювалися про те, що в багатьох школах курс інформатики в початкових класах запроваджений 10 років назад, але це не в усіх школах. Для нормального переходу до вивчення інформатики повинні бути ті, на кого рівнятися : експериментальні школи, де можна було б подивитися, як вчитель проводить цей урок, щоб відшліфувати методику, підготувати програмні засоби для навчання та оцінювання. (Не пускають вояків на війну - не озброївши і попередньо не навчивши...) А далі чекати - просто немає коли...Все зрушиться на ентузіастах!!!!

Тільки тоді, коли у всіх класах, починаючи із 2, буде інформатика -можна буде вважати, що процес навчання планомірний, послідовний і безперервний (учити вчитися за допомогою ІТ для підтримки інших навчальних предметів, виховувати інформаційно-технологічну культуру, розвивати логічне мислення
.... творче мислення
....)


Відредаговано: inform6 - Вт, 22.05.2012, 12:56
Шестопалов Дата: Вт, 22.05.2012, 14:24 | Повідомлення № 202
Видавець посібників
Повідомлень: 1357
Нагороди: 11
Рейтинг: 153
Quote (PTetyana)
чому ми мордуємо дітей і себе навчаючи прорамуванню в філологічних чи спортивних класах

За "народною" програмою для ВСІХ класів ОАП на рівні Лого-Скретч тільки у 5-7 класах по одному семестру на рік! На цьому для гуманітарних профілів вивчення ОАП може завершитися. У 8-9 класах на першій годині обов’язково ІКТ, на другій годині можна вибрати допрофільні курси ІКТ і(або) ОАП. Далі у профільних 10-11 класах учні можуть займатися за вибором тільки ІКТ і(або) ОАП.
Уважніше прочитайте статтю "Народна" програма з інформатики http://osvita.ua/school/school_today/29404/


Відредаговано: Шестопалов - Вт, 22.05.2012, 14:26
pasichov Дата: Вт, 22.05.2012, 14:31 | Повідомлення № 203
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (PTetyana)

Шановні форумчани-програмісти, давайте не будемо ображати велику кількість інформатиків, які розуміють, що навчити дітей "кнопконатисканню" за сьогоднішніми реаліями є дуже важливо.

Де ви побачили образу в тверженні, що ШКОЛА НЕ ПОВИННА ГОТУВАТИ АНІ СЕКРЕТАРІВ-ДРУКАРОК, АНІ ПРОГРАМІСТІВ ?
З таким же успіхм образитися повинні поборники програмування...
Quote (PTetyana)

Я, маю надію - непогано знаю програмування. Але, моя думка така, не можна навчити програмувати учня в якого зовсім немає чи слаборозвинене логічне мислення...

ось якраз і треба його розвивати! ОСНОВИ АЛГОРИТМІКИ (поряд з традиційною математикою та іншими "точними" науками - чудовий для цього інструмент!)

Quote (PTetyana)

Є класи математичного профілю, є класи інформаційного профілю - там програмування потрібно, але чому ми мордуємо дітей і себе навчаючи прорамуванню в філологічних чи спортивних класах.


Якщо мордувати, то дійсно, не варто. Але мене турбує майбутній філолог, що не вміє мислити логічно...Потім із них виходять політики, керівники, етс... і не вміють думати логічно... Думати варто учити всіх. А ось робити з них програмістів не варто. Адже вивчаючи теорему Піфагора ми не виховуємо майбутнього математика....
Quote (PTetyana)

Яке логічне мислення ми розвинемо на 1 годині раз в тиждень в 10 чи 11 класі. Та мої "красуні" вже давно про хлопців думають, а не про якесь там реально не потрібне їм програмування.

А ви їм поясніть, що коли вони підуть в ІТ-галузь, хоча б тестувальниками, то будуть в центрі уваги майже виключно чоловічих колективів, до того ж непитущих (крім пива :-) і добре заробляючих! Вони повинні зрозуміти, що вдало вийти заміж (чи там зогрішити...) - теж треба логічно мислити... Я без жартів.
Quote (PTetyana)

Я питаю в кожному 9 класі, чи є мають діти ПК вдома, так от 90% дітей його має вже кілька років. А результат - більшість майже не вміє друкувати, що є така програма Word ніби знають, а про інші програми того ж пакету ніхто навіть не чув. Анекдот, але коли заблокувала Вконтакті, то більшість дітей казали один одному, що в класі немає Інтернету (вони не знали, Інтернет і Вконтакті - різні речі).

Це наслідок діючих підходів до вивчення інформатики.
Quote (PTetyana)

Багато написала, але, мабуть, уже наболіло. Років 10 стараюся навчити учнів того чого вони не хочуть вчитися (в першу чергу це саме програмування), школа звичайна, розумні діти усі втікають в ліцей, тому багато залежить не лише від того ж вчителя.

Мої спостереження: ті діти, що не хотять учитися просто не розуміють ні свідомо, ні на рівні підсвідомомті - а навіщо це їм? Учителі і батьки цього не можуть пояснити, тому що самі не можуть впевнено дати відповідь на це питання. Ось і традиційна модель - свистить учительсько-батьківска нагайка-"заставляйка", але ВХОЛОСТУ. НЕ ВЧИТИСЯ ЛЕГШЕ, НІЖ УЧИТИСЯ.
Насправді від учителя залежить все. В ПЕРШУ ЧЕРГУ - СТВОРИТИ У ДІТЕЙ БАЖАННЯ УЧИТИСЯ.
Діти йдуть у ліцей... Тобто, з того місця, де їх вчать не так, як вони хотять, туди, де на їх думку, вчать краще... А ви кажете - діти не хотять вчитися. Насправді МИ НЕ ХОЧЕМО ЇХ ВЧИТИ (не варто мої висловлювання трактувати, як образу. МИ- це і я в тому числі, інколи від нас діти теж ідуть, напиклад, в УФМЛ...не навчав, так як того вони хотіли... )


Відредаговано: pasichov - Вт, 22.05.2012, 14:34
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 22.05.2012, 15:55 | Повідомлення № 204
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3686
Нагороди: 28
Рейтинг: 299
Quote (NataliyG)
Якщо знайдете час то почитайте думку Шахиджаняна

Шахиджанян не може писати по іншому: він дуже багато часу займається саме навчанням ручному набору тексту (маю його книгу "Соло на пишущей машинке"), має на цьому бізнес і, цілком природно, вміє про це гарно писати. Якщо він навіть може глянути на проблему з іншого боку, то відстоювати іншу думку все-одно не стане.

Нічого не маю проти десятипальцевого методу (яким на жаль не володію :( ), але чи всім він потрібний? Чи достатній потік текстових документів обробляють учні, щоб ця навичка закріпилась? Чи вистачить 1-го тренування на тиждень (див. навчальні палани) :) ? Наскільки довго клавіатура залишатиметься актуальним засобом введення текстів? Російські розробки щодо керування комп'ютером зусиллям думки, або принаймні програми розпізнавання усної мови можуть зробити цю навичку непотрібною...

З іншого боку, якщо для опанування методу потрібно близько місяця, то людина, яка планує працевлаштування секретарем (100% мотивація), може й у вільний час натренуватись.
pasichov Дата: Вт, 22.05.2012, 17:30 | Повідомлення № 205
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (NataliyG)
Ви абсолютно не праві! Подивіться в яких позах наші діти сидять за компютером скоро з нормальним хребтом у нас взагалі не беде дітей! А скільки помилок вони роблять на своїх блогах ВК і Однокласники скоро і грамотних дітей у нас не буде! А що ви скажете про те що за даними сайтів job навика сліпого методу набору входить в 3, а навика програмування навить не входить в 10!?
Я не кажу що не потрібно навчати програмуванню, але правильну поставу під час введення інформації і грамоте введення це теж важливо!
Якщо знайдете час то почитайте думку Шахиджаняна, я з ним згодна. http://pedsovet.su/publ/11-1-0-823
Дякую дуже що ви взагалі звернули увагу на моє повідомлення для мене це дійсно важливо!!!

Не згоден, що неправий абсолютно. :-) Проблема в тому, що ми говоримо трішки про РІЗНІ РЕЧІ. Ніяким чином не заперечую проти важливості правильної посадки учнів за ПК як і не заперечую факт ТОТАЛЬНОЇ БЕЗГРАМОТНОСТІ, і не лише учнів, а й учителів, на жаль (не кидайте капці, читайте цей форум...). Але все це не може бути ЗМІСТОМ ПРЕДМЕТУ ІНФОРМАТИКА (так як і "сліпий друк"). Це ФАХОВОВА КОМПЕТЕНЦІЯ, яку отримують під час ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Школа ж (тим більше, базова) НЕ ПОВИННА ФОРМУВАТИ ТАКІ КОМПЕТЕНЦІЇ, це не її основне завдання (власне, як і навчання програмуванню). Школа повинна НАВЧИТИ ДИТИНУ ДУМАТИ, і засобом такого навчання є оволодівання основами НАУК...Отримуючи певні початкові знання із широкого спектру бази знань людства, дитина отримує можливість "підібрати під себе" саме в базовій школі профіль навчання в майбутньому (профільну школу, ПТУ, ВНЗ). Тому вона повинна мати уявлення, про те, як набирають текст, і вміти його набирати (хай не 250 зн/хв, повільніше, але вміти - для цього 2-3 години вистачить), і повинна мати уяву про алгоритміку, виконавців, програмування (хай пірамідальне сортування не напише, але вибором... для цього годин треба В РАЗИ БІЛЬШЕ). При цьому користі дитині буде більше, якщо навідь в майбутньму стане секретарем. Нормальний керівник обирає їх не лише за стрункісю ніг, а й за розумовими можливостями. До речі, актуальність швидкості набору відійде, як відійшла свого часу стенографія. Кілька років - і голосове введення...Та й сучасні ОС майже без клавіатури обходяться...


Відредаговано: pasichov - Вт, 22.05.2012, 17:45
swetikccc Дата: Вт, 22.05.2012, 21:13 | Повідомлення № 206
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3792
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Quote (pasichov)
Кілька років - і голосове введення...

Уже 10 років про це чую )))
mul44 Дата: Вт, 22.05.2012, 21:31 | Повідомлення № 207
Наполегливий учасник
Повідомлень: 887
Нагороди: 2
Рейтинг: 43
Я всегда вспоминаю слова педагога "Розум дитини на кінчиках її пальців", да он говорил о трудовом воспитании и обучении, а я вот решил применять к информатике...
inform6 Дата: Вт, 22.05.2012, 23:14 | Повідомлення № 208
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote
pasichov, Нормальний керівник обирає їх не лише за стрункісю ніг, а й за розумовими можливостями.
Бачте, не всі так вважають.... :)

Quote
pasichov, Школа повинна НАВЧИТИ ДИТИНУ ДУМАТИ
:o А в моїй школі діти вчаться думати..., коли переходять у середню ланку: до якого з учителів підібрати власний підхід ( в початковій надто опікали, а тут мало кого цікавлять знання...(вибачте наболіло))
Все ж таки не варто відмовлятися від набору символів з клавіатури (хоч уже націлювати на альтернативні шляхи вводу: може саме Ваш учень доб'ється успіхів розпізнавання української мови - уявляєте, як це добре для інклюзивної освіти!!!!, якої у нас ще немає...), а доречно щоуроку проводити декількахвилинні тренінги, це можна в програмі й не прописувати...
grebenchukov Дата: Вт, 22.05.2012, 23:23 | Повідомлення № 209
Прописаний назавжди
Повідомлень: 245
Нагороди: 2
Рейтинг: 26
Quote (inform6)
може саме Ваш учень доб'ється успіхів розпізнавання української мови - уявляєте, як це добре для інклюзивної освіти!!!!, якої у нас ще немає...)

Та пишуть, що ніби є. http://www.kmu.gov.ua/control....4277216
inform6 Дата: Вт, 22.05.2012, 23:26 | Повідомлення № 210
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote
«В інших областях ця цифра - 7-10 дітей на область»,
На Луганщині найвищий рівень розвитку інклюзивної освіти в Україні

Може на Луганщині?!!! А як щодо інших областей? все тільки на словах...на паперах...у звітах... А на ділі від дітей відхрещуються... Які можливості відкриватимуться перед дітьми, якщо вони хоч через "Скайп" могли б навчатися...Чи є спеціальна клавіатура для незрячих у школах, чи хто у школі володіє мовою жестів...про що я говорю...пандуси й ті не всюди є...
ІТ і зацікавлені добрі вчителі дуже можуть дуже допомогти !!!


Відредаговано: inform6 - Вт, 22.05.2012, 23:31
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 14 з 32«1212131415163132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.