Сб, 23.09.2017, 13:50
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 13 з 32«1211121314153132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 17:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:06
Bandalak Дата: Сб, 19.05.2012, 16:41 | Повідомлення № 181
Лідер форуму
Повідомлень: 5386
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
"Повний нуль" - це сказано не з метою образи учня, я мав на увазі, що наприклад учень повний відмінник, але по існуючій програмі не вивчав програмування зовсім, і спеціально для олімпіади ніхто з ним не займався. Ось він і виглядає на олімпіаді, як "повний нуль"! Хоча він у цьому не винен, просто на цю олімпіаду його не потрібно було заставляти їхати!
А про погане слово "рейтенг" я говорю з точки зору масовості олімпіад. Переконаний, що олімпіада повинна бути не масовим заходом, а можливістю виявити особливо обдарованих. Якщо вчитель баче, що таких у нього немає (або немає вчителя здатного готувати до олімпіад) - то навіщо козі сідло?

Ви вважаєте нормальною таку ситуацію, коли на районній олімпіаді з програмування з 29 учасників, 25 не те що не вміють програмувати зовсім, а навіть жодного разу не бачили жодного оператора мови програмування?
Навіщо таких привозити на олімпіаду?
LVV Дата: Сб, 19.05.2012, 17:30 | Повідомлення № 182
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (pasichov)
В школі (тим більше масовій, допрофільній) взагалі не можна ставити за мету вивчення Паскалю чи ВБ, чи будь-якої іншої мови програмування. Це просто не задача такої школи,

За мету дійсно не можна ставити. Мова - не самоціль, а як середовище реалізації алгоритму. Тут Ви праві. Але ми не можемо собі при 1-2 годинах на тиждень (з яких меньше 30% ОАП) дозволити собі розкіш використовувати не те, або декілька різних середовищ реалізації алгоритмів. Не можна розпорошуватись; у 5-6 класі Лого, у 7-8 Паскаль, у 9 - Сі і таке інше... Учень до 8-9 класу вже не повинен задумуватись, який там оператор виводу... чи вводу..., де там яку крапку, чи двокрапку поставити... Це повинно після 5-7 класів у нього вже бути засвоєно на автоматизмі... як ложку до рота підносити... щоб основну зосередженість і увагу вінприділяв вивченню нового, розробці алгоритмів, рішенню задач, розробці проектів і т.п.
І тому (я в цьому глибоко переконаний) потрібно від початку і до кінця вокористовувати на ОАП одне середовище програмування. Яке? Кожен вирішує самостійно (якщо МОНМС не скомандує конкретно). Ну, а в старшій школі для кругозору треба ознайомити дітей з іншими мовами, середовищами, візуальним програмуванням і т.п...

Додано (19.05.2012, 16:14)
---------------------------------------------
Quote (pasichov)
ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТУ ПРОГРАМИ

Юрію Яковичу, чи є якісь зміни і доповнення до останнього (17_05_12_program) варiанту?

Додано (19.05.2012, 16:30)
---------------------------------------------
Quote (Шестопалов)
Математика — цариця наук чи задня педаль токарного верстата? Оксана Онищенко «Дзеркало тижня. Україна» №18 http://dt.ua/EDUCATI....97.html

Цікава стаття... особливо сподобалось: "...плюсом вважається запровадження компетентнісного підходу до навчання, який ми намагаємося зробити реальністю нашої освіти впродовж мало не десятиліття. Настільки довго, що в Європі, з досвіду якої ми взяли цю ідею, давно декларують інші підходи...."


Відредаговано: LVV - Сб, 19.05.2012, 17:30
pasichov Дата: Сб, 19.05.2012, 17:49 | Повідомлення № 183
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Bandalak)
Якщо вчитель баче, що таких у нього немає (або немає вчителя здатного готувати до олімпіад) - то навіщо козі сідло?

Ви вважаєте нормальною таку ситуацію, коли на районній олімпіаді з програмування з 29 учасників, 25 не те що не вміють програмувати зовсім, а навіть жодного разу не бачили жодного оператора мови програмування?
Навіщо таких привозити на олімпіаду?

Не вважаю. А учителі у них є? Чому учитель не набрався сміливості НЕ ВЕЗТИ учня, якщо його не готував? А якщо директор вимагає - ВЕЗИ! - то чому не готує? Відповідь відома. І те, і інше вимагає від учителя проявів особистостних якостей, часу, знань, етс... А так простіше... І не готував, і директорську придур виконав... а ретингу то за 0 небагато буде...Тому "напряму" рейтинг ні до чого. У нас в місті є школи, зовсім в олімпіадах слабенькі, а рейтинг мають високий - методичні семінари, позакласні заходи самодіяльність (хоча і тут гранд-прі у нас...) "витягають". Може, і це теж треба в школі, не знаю...Але учитель повинен шувати шлях учнів НАВЧИТИ. Підготовка до олімпіад - РЕАЛЬНИЙ ШЛЯХ. А ви про рейтинг....

Додано (19.05.2012, 16:49)
---------------------------------------------
Quote (LVV)

І тому (я в цьому глибоко переконаний) потрібно від початку і до кінця вокористовувати на ОАП одне середовище програмування. Яке? Кожен вирішує самостійно (якщо МОНМС не скомандує конкретно). Ну, а в старшій школі для кругозору треба ознайомити дітей з іншими мовами, середовищами, візуальним програмуванням і т.п...

Така думка має право на існування, хоча ІМХО, хибна. Проект програми ЦЬОГО НЕ ЗАБОРОНЯЄ!


Відредаговано: pasichov - Сб, 19.05.2012, 17:59
serbor Дата: Сб, 19.05.2012, 18:16 | Повідомлення № 184
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (LVV)
Для "загального користування" програму МОНМС вже затверджено. Альтернатив ніхто в міністерстві не затвердить...
Quote (LVV)
зі слів Пасіхова Ю.Я.: якщо "пройде номер"...

Очень жаль. Читаю и перечитываю эту тему форума и снова "за державу обидно".
pasichov Дата: Сб, 19.05.2012, 18:39 | Повідомлення № 185
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (serbor)
Очень жаль. Читаю и перечитываю эту тему форума и снова "за державу обидно".

Один из французских королей сказал "Государство-это я!" За нас обидно!

"Каждый взял себе надел, кур завел, и в нем сидел, сберегая свой удел не у дел" (В.Высоцкий)
Нам (доминирующему большинству учителей) ВСЕ РАВНО, как мы учим, КОГО учим, ЗАЧЕМ учим... Главное - это то, что у нас не получилось найти работы престижней, а за нашу... мало платят. Вот и все. Ищем, чем компенсировать. На остальное времени не хватает (да и знаний, умений тоже...). По сему в дискуссии участвует 4-5 (перегнул...) небезразличных, похоже, - фанатов...И нечего на правителей кивать - они - наше ОТРАЖЕНИЕ, просто более успешное... ( в конце концов их же учили в школе...мы...)
LVV Дата: Сб, 19.05.2012, 19:20 | Повідомлення № 186
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (gromko)
Щодо Скретчу, то дозвольте не погодитись - це не "іграшкове" середовище, і в ньому можна створювати досить складні і потужні проекти (розроблено підтримку курсу фізики 7-8 класи - "віртуальна лабораторія"). За різнобарвним інтерфейсом часто ми не бачимо суті, головної ідеї - зробити програмування доступним та привабливим.

Я не проти Лого, Скретч, чи будь яого-іншого середовиша.
Я проти суміші:(повідомлення № 182)
Якби було хоча б години 2 на тиждень суто на ОАП, то я б і не сперечався :)


Відредаговано: LVV - Сб, 19.05.2012, 19:30
mouse Дата: Сб, 19.05.2012, 19:49 | Повідомлення № 187
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (LVV)
Я не проти Лого, Скретч, чи будь яого-іншого середовиша.

Для того, щоб це було, потрібно, щоб МЕТРИ інформатики, які є сьогодні в Україні і, зокрема, на нашому форумі, виробили певні метод. рекомендації, що брати за основу. Для молодого вчителя ця полеміка взагалі не зрзуміла. Розвиток Алг. Мисл. - тут що не вистачить Скретча??? Чи всі підуть в програмісти? Хіба у нас мета вивчити 20 англійських слів? Навіщо ускладнювати собі життя.
Чому ми шукаємо постійно проблеми, а потім героїчно їх долаємо?
swetikccc Дата: Сб, 19.05.2012, 21:23 | Повідомлення № 188
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (mouse)
Розвиток Алг. Мисл. - тут що не вистачить Скретча???

http://teachpro.ru/
А там
Информатика для детей. 1 - 4 классы

Потрібне щось таке


Відредаговано: swetikccc - Сб, 19.05.2012, 21:30
LVV Дата: Сб, 19.05.2012, 21:32 | Повідомлення № 189
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (mouse)
що не вистачить Скретча??? Чи всі підуть в програмісти? Хіба у нас мета вивчити 20 англійських слів? Навіщо ускладнювати собі життя.

Дійсно. Не всі будуть програмістами, як не всі стануть математиками, чи фізиками... І Скретчу дійсно вистачило б, тим більше, що в програмах немає прямих посилань на конкретне середовище програмуання.

Але ж потім будуть методичні рекомендації щодо вивчення інформатики... потім рекомендації щодо використання мов на олімпіадах... потім рекомендації до ДПА...


Відредаговано: LVV - Сб, 19.05.2012, 21:33
inform6 Дата: Нд, 20.05.2012, 00:38 | Повідомлення № 190
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
А може кожен учасник цього форуму окреслити власні ідеї щодо
призначення предмета,
провідної функції
мети (освітньої, виховної, розвивальної, емоційно-ціннісної)

саме для загальноосвтніх навчальних закладів, де учні вивчатимуть інформатику з 2-4, 5-9 класів, але окремо для тих, що вивчають предмет поглиблено і тих що - ні.

Хай це буде такий собі [blink]мозковий штурм[/blink]. Де будуть різні думки - [blink]ніхто нікого не критикуватиме[/blink], а в кінці кінців оберемо [blink]найкращі варіанти????[/blink]

Умова - не красти ідей у вже існуючих програм, не зачіпати авторських прав...

Сам поки що не беруся (але підкину і свої думки) - поступаюся профі.... Це нікого ні до чого не зобов'язує, але просто цікаво, які "компетентності" у є у нас???

Додано (19.05.2012, 23:38)
---------------------------------------------
swetikccc,

Quote
http://teachpro.ru/
А там
Информатика для детей. 1 - 4 классы

Потрібне щось таке


Щось таке і навіть краще, (звісно українською мовою) вільно можна зробити, наприклад, коли почнуться канікули.


Відредаговано: inform6 - Нд, 20.05.2012, 00:35
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 20.05.2012, 05:48 | Повідомлення № 191
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3776
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Quote (Глинський__Ярослав)
немає альтернативи VB для навчання початківців масової (неспеціалізованої в деякому сенсі) школи і це я скоро доведу.

Інтуїція (якій довіряю) підказує, що не доведете... :)

Quote (pasichov)
Та й отримати результат "програмування" - (не навчання!!!) - працюючу програму, (особливо в стилі ООП) ДУЖЕ ПРОСТО!!!!, що створює ілюзію успішного оволодіння дітьми "ООП-програмуванням".

У візуальному середовищі перед учнем не ставлять задачу отримати результат у стилі ООП. Там учні працюють з плодом ООП - візуальним середовищем. Жодних зусиль для того, щоб програма була об'єктно-орієнтованою учні при цьому не роблять.

Quote (LVV)
у 5-6 класі Лого, у 7-8 Паскаль, у 9 - Сі і таке інше...

Розпорошення у 7-9 не виправдане... І навіть далі: у 10-11. Ми ж готуємо не програмістів...

Quote (pasichov)
І не готував, і директорську придур виконав...

"Это наше всё!". Навіщо потрібен працівник, який не виконує придур начальника?

Quote (inform6)
А може кожен учасник цього форуму окреслити власні ідеї

Може. А треба? На даний момент учасників 7164. Що ви збираєтесь робити з таким масивом ідей?
LVV Дата: Нд, 20.05.2012, 09:05 | Повідомлення № 192
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (inform6)
Хай це буде такий собі мозковий штурм

Quote (inform6)
Сам поки що не беруся (але підкину і свої думки)

Мозковим штурмом треба комусь керувати: організовувати, досліджувати, аналізувати пропозиції і таке інше.
Дякуючи завзяттю Шестопалова Є.А та Пасіхова Ю.Я. у Вас є можливість приєднатись до обговорення "народної" програми: http://osvita.ua/school/school_today/29404/,
і програми Лапінського-Мельника-Пасіхова-Руденка http://noc.pmg17.vn.ua/bbb/attendeeJoin.php?&meetingID=111
Шестопалов Дата: Нд, 20.05.2012, 10:24 | Повідомлення № 193
Видавець посібників
Повідомлень: 1378
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (LVV)
Мозковим штурмом треба комусь керувати: організовувати, досліджувати, аналізувати пропозиції і таке інше.

А ще краще, щоб дві програми узгодити в одну з засобами налаштування на профіль і можливості конкретної школи. Такими засобами можуть бути:
1). допрофільні курси (народна програма http://osvita.ua/school/school_today/29404/ ) або 2). резервні години 15-20% (Гуржій-Пасіхов).
Ми вважаємо, що допрофільні курси із конкретним (як на виборах кількох кандидатів із багатьох) списком курсів ОАП і ІКТ дають таку можливість. Більше того, наш варіант дозволяє його використання для шкіл від гуманітарного до фізико-математичного профілів і навіть для поглибленого вивчення. Як на сливі є кісточка - обов’язковий і ОДНАКОВИЙ базовий курс, а далі нарощуй у 8-9 класі допрофільні курси за вибором. Щось подібне до того, що дитина ходить у звичайну школу, щоб одержати базови освіту, а далі у різні гуртки і курси: спортивні, музичні, технічні тощо. Схема очевидна, зрозуміла і відлагоджена життям! Є можливість реагувати на новітні віяння в інформатиці шляхом включення у список нових курсів.
У Юрія Пасіхова думка інша: дати свідомому вчителю резерв часу, яким він скористається (або не скористається?) для вивчення додаткових тем за власним вибором (чистий аркуш при голосуванні, куди кожний вписує на власний розсуд своїх "кандидатів").
У кожної сторони є вагомі аргументи для підтримки свого варіанту і тому, скоріше всього, ні одній з програм не встояти проти вже схваленої МОН програми Морзе. До речі, де можна її, затверджену колегією МОН, побачити?


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 20.05.2012, 11:12
pasichov Дата: Нд, 20.05.2012, 17:43 | Повідомлення № 194
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Шестопалов)
До речі, де можна її, затверджену колегією МОН, побачити?

Опублікованої програми немає, це мене дуже тривожить. Писав Н.В.Морзе, просив надiслати, вiдповді не отримав.


Відредаговано: pasichov - Нд, 20.05.2012, 17:44
novachok Дата: Нд, 20.05.2012, 20:37 | Повідомлення № 195
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Чим далі, тим більше упевнююся у тому, що більшості вчителів питання програми і шляхів розвитку шкільної інформатики зовсім не цікаві - чим простіше, тим краще.
А щодо дебатів на цьому форумі, то є арабська приказка - "собаки гавкають, а караван йде", лиш варто зрозуміти хто на якому місці.
Щодо програми то її прийнято і затверджено, до 2013 року надрукують, відносно програми "Гуржія" :) , то до 2013 року і її може затвердять, але до більшості шкіл вона жодного відношення не матиме. "Народна" програма так і залишиться "в умах народа". Мабуть варто припинити дискусії і переходити до підручників, яких потрібно буде багато.
Мабуть варто зробити нову тему?

[admin]У посиланнях купа помилок. Варто перевіряти чи працюють посилання[/admin]
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 13 з 32«1211121314153132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.