Сб, 16.12.2017, 22:38
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 12 з 32«1210111213143132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 16:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:06
LVV Дата: Сб, 19.05.2012, 10:39 | Повідомлення № 166
Прописаний назавжди
Повідомлень: 423
Нагороди: 5
Рейтинг: 112
Шановний, serbor, мені здається Ви трохи не орієнтуєтесь у всіх складнощах і підводних течіях процесу затвердження програм. Для "загального користування" програму МОНМС вже затверджено. Альтернатив ніхто в міністерстві не затвердить... А от, як для шкіл "обраного" напрямку, може бути... і то зі слів Пасіхова Ю.Я.: якщо "пройде номер"...
Так що,навіть в такому варіанті стовідсоткових гарантій немає... :( А Ви говорите "альтернативну програму"... :)
Шестопалов Дата: Сб, 19.05.2012, 11:03 | Повідомлення № 167
Видавець посібників
Повідомлень: 1416
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Математика — цариця наук чи задня педаль токарного верстата?
Оксана Онищенко «Дзеркало тижня. Україна» №18
http://dt.ua/EDUCATI....97.html
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 19.05.2012, 12:21 | Повідомлення № 168
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3919
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Quote (Пилипчук_О_П)
Не будемо ж ми задавати на інформатиці задачу "Розробити алгоритм розв'язування квадратного рівняння"

Quote (LVV)
Просто необхідно це давати !!!

Я розраховував, що мене не зрозуміють! Якщо дати квадратне рівняння в загальному вигляді дитині, яка на математиці ще не вивчала квадратного рівняння, то це буде задача "Розробити алгоритм розв'язування". Якщо ж діти формули дискримінанту і коренів вже знають, то це означає, що алгоритм їм відомий, і його просто потрібно записати певним способом (у вигляді блок-схеми, програми і т.п.). А розробляють алгоритми розв'язування математичних задач саме на уроках математики.

Додано (19.05.2012, 12:21)
---------------------------------------------
Quote (Шестопалов)
Математика — цариця наук чи задня педаль

Ото математики працюють: "одноголосно прийнято резолюцію щодо ухвалення нової навчальної програми з математики для 5—9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням усіх внесених пропозицій""


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Сб, 19.05.2012, 12:38
mouse Дата: Сб, 19.05.2012, 12:27 | Повідомлення № 169
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Тут є приховані проблеми відносно мотивації.
Стаття добра. Але проблеми не в математиці, бо з іншими предметами (фізика, хімія) не краще, як би не гірше!
Державна політика така (під державою маю на увазі конкретних людей, від рішень яких залежить дуже багато).
Чим дурніше молодь (а саме вона найактивніша у суспільстві), тим легше керувати нею. Школа не може бути відокремлене від суспільства!
А що на вулиці? Пиво рікою, п*яних під кожним кущем, особливо літом, ніяких заходів щодо поліпшення фізичного, психічного здоров*я!
Моральні цінності посунуті бажанням мати матеріальні цінності.

Думок в мене на цілу статтю.

А те що в школі не так, так це закономірно, бо в навколо неї "все не так ребята, все так"....


Відредаговано: mouse - Сб, 19.05.2012, 12:30
Bandalak Дата: Сб, 19.05.2012, 12:40 | Повідомлення № 170
Лідер форуму
Повідомлень: 5585
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
Quote (Пилипчук_О_П)
Ото математики працюють: "одноголосно прийнято резолюцію щодо ухвалення нової навчальної програми з математики для 5—9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням усіх внесених пропозицій""

Мій знайомий був на цьому з'їзді. Там проголосували "за" точно так само одноголосно, як і на нашому з'їзді! B)
Quote (mouse)
Державна політика така (під державою маю на увазі конкретних людей, від рішень яких залежить дуже багато).
Чим дурніше молодь (а саме вона найактивніша у суспільстві), тим легше керувати нею.

Це і є основною причиню всіх наших негараздів, а все що ми робимо - тільки емітація якогось руху!
mouse Дата: Сб, 19.05.2012, 12:51 | Повідомлення № 171
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Може трохи не в тему.
Бачив французьські підручники з фізики та астрономії ( в одному флаконі) ще 10 років назад.... Дивлячись на наші підручники хочеться плакати, і шкода дітей наших.
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 19.05.2012, 13:18 | Повідомлення № 172
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Щодо "сліпого методу" було дуже слушне зауваження. Річ необхідна. Може не варто його реалізовувати в 100-годинних курсах як у США, але на уроках чистих технологій (не в рамках інформатики, хоча можна і тут на це звертати увагу), потрібні навички варто давати максимально. На Дикому Заході студенти на лекціях сидять з ноутами і нетами. Ручкою зараз ніхто нічого не конспектує. В нас це нереально, доки ідеї сліпого друку не будуть хоч би так-сяк реалізовані у школі.
Щодо дискусій з ОАП. Ще раз підкреслю немає альтернативи VB для навчання початківців масової (неспеціалізованої в деякому сенсі) школи і це я скоро доведу.
mouse Дата: Сб, 19.05.2012, 13:44 | Повідомлення № 173
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Глинський__Ярослав)
Ще раз підкреслю немає альтернативи VB для навчання початківців масової (неспеціалізованої в деякому сенсі) школи і це я скоро доведу.


А чи потрібні навички программування на VB у массовій школі?
Bandalak Дата: Сб, 19.05.2012, 14:04 | Повідомлення № 174
Лідер форуму
Повідомлень: 5585
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
Вважаю, що у масовій школі потрібні навички програмування на Паскалі, бо на олімпіаду всіх заставляють їздити!
Глинський__Ярослав Дата: Сб, 19.05.2012, 14:09 | Повідомлення № 175
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
І який%Їде на олімпіаду?
mouse Дата: Сб, 19.05.2012, 14:14 | Повідомлення № 176
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
В цьому році читав на одній групі фізику (2 год на тиждень, 10-11 клас). Потім почав рефлексувати.
Не міг себе переконати, навіщо такий об*єм інформації видавати дітям, переважна частина якої, 99% не знадобиться не те щоб в подальшому навчання, а й у житті тим паче.
Тому і виникає питання: ЧОму ВБ? Можливо, варто обрати алгоритмічне середовище? Яка мета ВБ? Кому потім знадобляться об*єкти, властивості, методи? Заради чого ми все реалізуємо?
Bandalak Дата: Сб, 19.05.2012, 14:21 | Повідомлення № 177
Лідер форуму
Повідомлень: 5585
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
Quote (Глинський__Ярослав)
І який%Їде на олімпіаду?

Їдуть усі 100%, навіть повні дуби у програмуванні!
Є таке погане слово "рейтинг" по якому 0 балів це краще ніж неучасть!
Я залюбки вожу дітей на олімпіаду, підбираю таких що це люблять робити. Але більшість вчителів возять на цю олімпіаду лише тому, що директор заставляє.
pasichov Дата: Сб, 19.05.2012, 15:16 | Повідомлення № 178
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
В школі (тим більше масовій, допрофільній) взагалі не можна ставити за мету вивчення Паскалю чи ВБ, чи будь-якої іншої мови програмування. Це просто не задача такої школи, так само як і не задача навчанню "сліпому друку" чи іншим спеціальним "компетенціям".
Коли дитина в 5-9 класі вивчає математику чи фізику ВОНА НЕ НАВЧАЄТЬСЯ БУТИ МАТЕМАТИКОМ ЧИ ФІЗИКОМ! Коли вивчає ОАП і ІКТ - НЕ НАВЧАЄТЬСЯ БУТИ ПРГРАМІСТОМ чи секретарем-друкаркою!!! (до того ж її ВЧИТЕЛЬ фізики чи математики - не фізик і не математик, а ВЧИТЕЛЬ ФІЗИКИ чи МАТЕМАТИКИ, а вчитель інформатики - не програміст і не майстер ПТУ за фахом "оператор комп"ютерного набору"!!!
Мова програмування в школі - це інструмент формування навичок "алгортмічного мислення" (хоч хтось там і не згоден із терміном), Це інструмент, що поряд із ШКІЛЬНОЮ фізикою, математикою, хімію, історією, етс... формує дитячий світогляд, наукову картину світу, базові життєві (соррі) компетенції, які, в свою чергу, є підгрунтям для повноцінного оволодіння тією чи іншою ФАХОВОЮ (знову соррі) компетенцією в майбутньому.
Олімпіади... на жаль, із інструмента навчання система перетворила в самоціль. Учитель повинен чітко зрозуміти: олімпіадною роботю із учнями слід займатися не з метою отримання рейтингу для школи, а з метою поглиблення знань тих учнів, зання яких МОЖНА і ТРЕБА(!) поглиблювати!!!
Маючи 37-річний досвід олімпіадної роботи на всіх рівнях, з досвіду можу сказати:
Справдні олімпіадні досягнення не народжуються на уроках. На урокх треба виконувати програму. А ось тих, хто має здібності і бажання свої знання поглиблювати, слід готувати до олімпіад в позаурочний час (я зараз не торкаюся питання оплати і вільного часу). Ось там може бути все, що завгодно - і паскаль, і с++, і базові поняття дискретної математики...хоч з учнями 5 класу, якщо вони на те здатні,а як показує досвід багатьох (наприклад, В.І.Мельника, в райцентрі, не столиці)- ЗДАТНІ!!!!
Щодо ВБ вже висловлювався... ця мова - невдалий вибір для початкового навчання дітей. "Підкупає" швидкий результат, але це НЕ РЕЗУЛЬТАТ, якщо виходити із задекларованї раніше МЕТИ вивчення ОАП в базовій школі, за що і йде бротьба.
Справа в тому, що завдяки Майкрософту і його дійсно чудовим докам створювати методичні посібники, підручники, розробки, спираючись на ВБ так само просто, як і по їх офісу. Та й отримати результат "програмування" - (не навчання!!!) - працюючу програму, (особливо в стилі ООП) ДУЖЕ ПРОСТО!!!!, що створює ілюзію успішного оволодіння дітьми "ООП-програмуванням". Ось і все. ІМХО - від цього шкода величезна!!!!!!


Відредаговано: pasichov - Сб, 19.05.2012, 15:18
Bandalak Дата: Сб, 19.05.2012, 15:28 | Повідомлення № 179
Лідер форуму
Повідомлень: 5585
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
В концепції організації та проведення предметних олімпіад, особливо шкільних та районних, потрібно щось міняти вкорені!
У нас останнім часом прийнято возити учнів абсолютно на всі олімпіади заради р е й т е н г у !
А на мою думку потрібно робити так:
1. Якщо є учні, які дійсно цікавляться предметом, і бажають та здатні отримати поглиблені знання - їх потрібно готувати та везти на олімпіаду!
2. Якщо таких учнів у силу різних обставин немає - треба сидіти вдома і не рипатись! Не можна заставляти брати участь в олімпіаді "повних нулів"!
pasichov Дата: Сб, 19.05.2012, 15:31 | Повідомлення № 180
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Bandalak)
Є таке погане слово "рейтинг"


Не погане, а гарне! Якщо учитель Наливайко знайшов вільний час, "вибив" у дирекції кілька годин на позакласну роботу (або й ні, на жаль), має сам відповідні знання, знайшов (як ви пишите) учнів, які можуть і хотять (а вони є ЗАВЖДИ, їх просто НЕ ШУКАЮТЬ!!!), працював із ними роками, навчив, вони перемогли на олімпіаді - чому ж його (і школи!) рейтинг не повине бути вищий, ніж у учителя Стограмовича, який нічого такого не робив, "чесно" відробляв уроки, скачавши на цьому форумі чужі розробки уроків і гарно їх склавши в папочку для атестації), а на цьому ж форумі розповідав, що "як я можу до олімпіад дітей готувати, адже там....(вже не важливо, що). Ось зараз "устаканяться" олімпади по ІКТ, але й вже зараз очевидно, із аналізу завдань 4-го етапу (я не обговорюю, які вони, як на мене....(мовчу!) - знань із уроків, за програмою для перемоги не ВИСТАЧИТЬ!!!!!. А, отже, все те ж саме....

Додано (19.05.2012, 15:31)
---------------------------------------------
Quote (Bandalak)
Не можна заставляти брати участь в олімпіаді "повних нулів"!

В ідеалі учитель повинен працюваи так, щоб хоч ХТОСЬ із його учнів не був "повним нулем". Та й взагалі, про дітей так не варто...

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТУ ПРОГРАМИ


Відредаговано: pasichov - Сб, 19.05.2012, 15:37
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 12 з 32«1210111213143132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.