Пн, 20.11.2017, 11:35
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 11 з 32«129101112133132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 16:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:06
inform6 Дата: Пт, 18.05.2012, 14:40 | Повідомлення № 151
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Юрію Яковичу, Ви теж з народу і поки стали фахівцем - пройшло не мало років. Ваші заслуги надзвичайно цінні, я на Вас і рівняюсь. Просто шкода, що освічені українці рухаються черепашачими кроками і всі педагогічні ідеї наші вже надто застарілі. І зрозуміло вже чому все, що зроблено в Китаї, Америці - з'являється у нас через десятиліття. Ми пасемо задніх, бо мислимо догматично...

Відредаговано: inform6 - Пт, 18.05.2012, 14:50
DPV Дата: Пт, 18.05.2012, 16:26 | Повідомлення № 152
Прописаний назавжди
Повідомлень: 297
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Запитання до авторів програми.

А чи не зарано для 8-го класу

в розділі Інформаційно-комунікаційні технології в суспільстві
Учень - орієнтується в послугах електронних магазинів, систем оплати через Інтернет, систем відеоспостереження тощо.

Учні мають дуже малу відповідальність, батьки дуже мало контролюють дії дітей в ІНТЕРНЕТІ, а мобільні телефони взагалі.
NataliyG Дата: Пт, 18.05.2012, 18:32 | Повідомлення № 153
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
А я б ще до всього вище сказаного додала, обовязкове вивчення "Сліпого методу друку" бо правильно вводити інформацію з клавіатури, а що саме головне правильно сидіти за компютером (не сутулитись і не псувати зір) потрібно всім. Але в ідеалі це теж повинен бути такий окремий курс в школі, але обовязковий для всіх і кожного. Але хто то мене послухає, може ніхто і не прочитає!
pasichov Дата: Пт, 18.05.2012, 19:07 | Повідомлення № 154
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (LVV)
Цілком згоден.
В кінцевому варіанті програм Гуржія, хоч явно і не конкретизуються середовища виконавців і програмування, але в змісті розділів ОАП чітко простежується лінія ЛОГО і СКРЕТЧ.

І де ж ви таке вичитали?

Додано (18.05.2012, 19:02)
---------------------------------------------
Quote (inform6)
Просто шкода, що освічені українці рухаються черепашачими кроками і всі педагогічні ідеї наші вже надто застарілі. І зрозуміло вже чому все, що зроблено в Китаї, Америці - з'являється у нас через десятиліття. Ми пасемо задніх,

Не ми пасемо задніх, а НАС ПАСУТЬ ЗАДНІМИ!!!!

Додано (18.05.2012, 19:04)
---------------------------------------------
Quote (DPV)
А чи не зарано для 8-го класу

в розділі Інформаційно-комунікаційні технології в суспільстві
Учень - орієнтується в послугах електронних магазинів, систем оплати через Інтернет, систем відеоспостереження тощо.

Ні. Запізно. "Орієнтується" не означає "безконтрольно користується".

Додано (18.05.2012, 19:07)
---------------------------------------------
Quote (NataliyG)
я б ще до всього вище сказаного додала, обовязкове вивчення "Сліпого методу друку"

Це крайність. Така сама, як в 2 класі вивчати С++.
Треба чітко зрозуміти - МЕТА ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІНФОРМАТИКИ - НЕ ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СЕКРЕТАРІВ-ДРУКАРОК ЧИ ПРОГРАМІСТІВ!!!!!!


Відредаговано: pasichov - Пт, 18.05.2012, 19:08
Bandalak Дата: Пт, 18.05.2012, 19:19 | Повідомлення № 155
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (NataliyG)
А я б ще до всього вище сказаного додала, обовязкове вивчення "Сліпого методу друку" бо правильно вводити інформацію з клавіатури, а що саме головне правильно сидіти за компютером (не сутулитись і не псувати зір) потрібно всім. Але в ідеалі це теж повинен бути такий окремий курс в школі, але обовязковий для всіх і кожного. Але хто то мене послухає, може ніхто і не прочитає!

Це треба вивчати у молодшій школі.
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 18.05.2012, 19:21 | Повідомлення № 156
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Quote (LVV)
Розробка алгоритмів рішення простих математичних задач.

По іншому це називається: розв'язування математичних задач! І займаються цим на уроках математики. Не будемо ж ми задавати на інформатиці задачу "Розробити алгоритм розв'язування квадратного рівняння". Навіть на математиці цей алгоритм учням дають готовий, а не вимагають розробити самостійно. На інформатиці ж вони його просто записують різними способами (блок-схема, НАМ, мова програмування тощо).

Quote (NataliyG)
Але хто то мене послухає, може ніхто і не прочитає!

Звідки песимізм? Ця гілка досить жвава, тому хтось точно прочитає.

Quote (inform6)
Ми пасемо задніх, бо мислимо догматично...

Саме так. Наприклад, про оновлення змісту предмету ніхто й не згадує. Йдеться лише про перерозподіл часу між тим, що вивчалося й раніше. Я поки що мовчу про тривимірну графіку, без якої шкільний курс ІКТ сучасним вважати не можна, бо розраховую, що буде передбачено достатній обсяг варіативного часу і право вчителя вводити нові теми...
TetyanaT Дата: Пт, 18.05.2012, 19:29 | Повідомлення № 157
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Quote (NataliyG)
А я б ще до всього вище сказаного додала, обовязкове вивчення "Сліпого методу друку" бо правильно вводити інформацію з клавіатури, а що саме головне правильно сидіти за компютером (не сутулитись і не псувати зір) потрібно всім.

Про сидіння - повністю згодна.
А про сліпий друк - ні.
Це те саме, що вчити людину музичному слуху(сольфеджіо), а його немає.
Знаю багато людей, які друкують, як їм зручно. Не всі мають бути секретарями ком"ютерного друку...

Додано (18.05.2012, 19:29)
---------------------------------------------
Quote (DPV)
Учні мають дуже малу відповідальність, батьки дуже мало контролюють дії дітей в ІНТЕРНЕТІ, а мобільні телефони взагалі.


Quote (Пилипчук_О_П)
Пробували "прокрутити" варіант: у бібліотеку основний підручник привезли, а на варіативні модулі, як завжди, не вистачило грошей?


Хочеться вірити, що колись буде не так )
Це питання теж спірне, як проконтролювати думки учня, людини, текст, який буває на паркані...


Відредаговано: TetyanaT - Пт, 18.05.2012, 19:33
gromko Дата: Пт, 18.05.2012, 19:49 | Повідомлення № 158
Лінуксоїд
Повідомлень: 2670
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (LVV)
В кінцевому варіанті програм Гуржія, хоч явно і не конкретизуються середовища виконавців і програмування, але в змісті розділів ОАП чітко простежується лінія ЛОГО і СКРЕТЧ.
Спробував було переробити, намагаючись догодити "і вашим і нашим"... але виходить ще той "вінегрет"...
Якщо ж відкинути "іграшкову" концепцію навчання алгоритмізації і програмування, то приблизно таке планування
Алгоритмізація і програмування (початковий рівень) 5 клас 7 годин + 5 резерв
Поняття алгоритму.
Форми запису алгоритмів.
Найпростіші лінійні алгоритми.
Алгоритми з розгалуженнями.
Розробка алгоритмів рішення простих математичних задач.
Середовище програмування та його основні можливості.
Алгоритм та програма, програмування.
Виведення інформації (даних, результатів) у середовищі програмування.
Арифметичні дії.
Складання найпростіших програм за раніше створеними алгоритмами
не на іграшково-розважальних прикладах, а на прикладах рішення задач з курсу математики дозволить навчати дітей ОАП. Якщо програма з математики підлаштована під рівень розвитку 5-класника, то чому не викорисати її завдання на інформатиці? Хіба мало розважальних і іграшкових моментів вони матимуть при вивченні ІКТ щоб іще й програмування іграшковим робити???

Дякую, що не забуваєте.
Щодо пропедевтики основ алгоритмізації та програмування в 5-6 класах.
Дискусія щодо методики і засобів є недоречною - дослідження та власна практика останніх 4-5 років показала, що робота в "дорослих" середовищах програмування для більшості п’яти-шестикласників є заскладною, з сьомого класу - без питань. Щодо аргументів, то їх безліч (періодизація розвитку мислення дитини, тощо)і не хочу повторюватись (фізику і хімію чомусь вивчають з сьомого класу, а не з п’ятого). Типова помилка зводити програмування тільки до математики, хоча крім обчислювальних алгоритмів є і керування процесами (виконавцями). Та й математичний апарат у п’ятикласників досить слабкий.
Щодо Скретчу, то дозвольте не погодитись - це не "іграшкове" середовище, і в ньому можна створювати досить складні і потужні проекти (розроблено підтримку курсу фізики 7-8 класи - "віртуальна лабораторія"). За різнобарвним інтерфейсом часто ми не бачимо суті, головної ідеї - зробити програмування доступним та привабливим.


Відредаговано: gromko - Пт, 18.05.2012, 19:51
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 18.05.2012, 19:57 | Повідомлення № 159
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Quote (Bandalak)
Це треба вивчати у молодшій школі.

Цікаво, є дослідження щодо того, як суміщається вивчення сліпого методу з ростом організму? Навчившись друкувати маленькими руками і не друкуючи довгий час інтенсивно, чи не доведеться вчитись заново, коли дитина виросте.
swetikccc Дата: Пт, 18.05.2012, 20:37 | Повідомлення № 160
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (TetyanaT)
Про сидіння - повністю згодна.
А про сліпий друк - ні.
Це те саме, що вчити людину музичному слуху(сольфеджіо), а його немає.
Знаю багато людей, які друкують, як їм зручно. Не всі мають бути секретарями ком"ютерного друку...

Всі діти яких ми 'заставили'(близько 50 чоловік) вивчити сліпий метод, дуже вдячні.
Всім це плюс від інституту до роботи.

Шановна Ви двома пальчиками код набирати будете )))

Але ж я по практиці заявляв і заявляю що розтягування на роки вивчення методу це гроші і час на вітер
Максимум місяць
Bandalak Дата: Пт, 18.05.2012, 20:53 | Повідомлення № 161
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Пилипчук_О_П)
Цікаво, є дослідження щодо того, як суміщається вивчення сліпого методу з ростом організму? Навчившись друкувати маленькими руками і не друкуючи довгий час інтенсивно, чи не доведеться вчитись заново, коли дитина виросте.

Треба друкувати безперервно! ;)
serbor Дата: Сб, 19.05.2012, 00:52 | Повідомлення № 162
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Вчитель-з-Києва)
Насколько мне известно, на сегодня существуют 4 программы: Морзе, Гуржия-Пасихова, Глинського и "народная" программа.
Quote (pasichov)
Викладаю своє бачення підручника з ШКІЛЬНОГО навчального предмету ІНФОРМАТИКА
К какой же всё-таки программе вы предлагаете видение учебника? Следует думать о том, что государство профинансирует учебники. А значит какой учебник в школу попадёт, соответственно и программу такую прийдётся реализовывать.

И жаль, народная программа, будучи самой совершенной и желанной, не пойдёт в рядовых школах, поскольку в её названии вписано: "... з поглибленим вивченням окремих предметів", и далее поясненяется, что "Програма призначена для переважного використовування у спеціалізованих школах з поглибленим вивченням предметів технічного (інженерного) циклу і спеціалізованих школах, гімназіях, ліцеях, колегіумах, класах з поглибленим вивченням окремих предметів, зокрема природничо-математичного спрямування".
Если программа рассчитана на типовое количество часов, зачем так "пугать" народ? В малых городах, районах, сёлах почти все школы общеобразовательные, а администрация углубляла, углубляет и будет углублять предметы, которые читаются "блатными" учителями, и такое углубление чаще всего случайно, ненадолго, необосновано. Может вместо "призначена для переважного використовування" написать как-то менее категорично.
Шестопалов Дата: Сб, 19.05.2012, 09:20 | Повідомлення № 163
Видавець посібників
Повідомлень: 1407
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
"Народна" програма з інформатики. стаття від 11.05.12 http://osvita.ua/school/school_today/29404/
співавтори:
Анатолій Бандалак, с. Вашківці, Чернівецька обл.
Микола Ковшун,смт Любеч, Чернігівська обл.
Василь Ластовецький, м. Цюрупинськ, Херсонська обл.
Сергій Лєхан, м. Білгород-Дністровський, Одеська обл.
Ірина Михальчук, м. Шепетівка, Хмельницька обл.
Олександр Пилипчук, с. Гаврилівка, Хмельницька обл.
Ірина Слуцька. м. Шостка, Сумська обл.
Із пояснювальної записки "народної" програми :
"Програма призначена для 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх профілів і рівнів для вивчення єдиного базового курсу інформатики, що складається з ІКТ (операційна система, офісні засоби, Інтернет) та ОАП (основи алгоритмізації та програмування) ... Програма розрахована як для учнів, які вивчали початковий курс інформатики у 2–4 класах, так і для учнів, які до 5 класу ще не вивчали інформатики."

А програма Гуржія-Пасіхова для ЗНЗ природничо-наукового напрямку!


Відредаговано: Шестопалов - Сб, 19.05.2012, 09:27
LVV Дата: Сб, 19.05.2012, 09:26 | Повідомлення № 164
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (pasichov)
Quote (LVV)
В кінцевому варіанті програм Гуржія, хоч явно і не конкретизуються середовища виконавців і програмування, але в змісті розділів ОАП чітко простежується лінія ЛОГО і СКРЕТЧ.

І де ж ви таке вичитали?

Цитую:
"...Способи керування об’єктами. ...
...Алгоритми (програми) побудови зображень в навчальному середовищі програмування...
...вміє використовувати різні способи для керування об’єктами...
...розуміє сутність поняття "списку"...
...використовує "списки" у програмах..."
Дивно, якщо, скажімо, в навчальному середовищі програмування Pascal уже в шостому класі вивчатиметься об'єктне програмування, побудова зображень, та списки... Висновок: тематика зорієнтована на середовище Лого, чи Скретч.

Quote (Пилипчук_О_П)
Не будемо ж ми задавати на інформатиці задачу "Розробити алгоритм розв'язування квадратного рівняння".

Просто необхідно це давати !!! Спробуйте вирішити рівняння 0Х^2 + 0Х + 1 = 0 або 0Х^2 + 0Х + 0 = 0 або 0Х^2 + Х + 1 = 0 або 2Х^2 + 4Х + 2 = 0 або Х^2 + 0Х - 1 = 0 або Х^2 + 0Х + 1 = 0 і зрозумієте, що кращого прикладу для навчання дітей конструюванню алгоритмів і програм зі складними розгалуженнями годі й шукати.

Quote (serbor)
И жаль, народная программа, будучи самой совершенной и желанной, не пойдёт в рядовых школах, поскольку в её названии вписано: "... з поглибленим вивченням окремих предметів",

Нажаль "народна" програма поки що не створена... А згадана Вами,serbor, програма - це програма Гуржія-Пасіхова-Бикова. І як я вважаю - це компроміс між тим як повинно бути і тим що пропонує МОНМС.


Відредаговано: LVV - Сб, 19.05.2012, 09:50
serbor Дата: Сб, 19.05.2012, 10:28 | Повідомлення № 165
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (LVV)
це програма Гуржія-Пасіхова-Бикова. І як я вважаю - це компроміс між тим як повинно бути і тим що пропонує МОНМС

Уважаемые авторы "полународной" программы. Если еще не поздно, смягчите хоть как-то в заголовке программы её предназначение так, чтобы она была альтернативной программой, а не программой для избранной горстки школ.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 11 з 32«129101112133132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.