Чт, 08.12.2016, 14:05
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 1 з 321233132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Народна програма
Чи потрібно розділяти шкільний курс інформатики на два предмети: ІКТ та ОАП ?
1.так[ 47 ][71.21%]
2.ні[ 19 ][28.79%]
Усього відповідей: 66
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 16:41 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 322
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Ось чийсь коментар до статті: http://osvita.ua/school/school_today/29150/


Що можна додати? Зробіть опитування серед школярів, хто хотів би вивчати алгоритмізацію і програмування, де доведеться рішати різноманітні завдання математичноо характеру, створювати власні програми.. Навряд чи набереться 10% школярів. Але хіба це привід відмовлятись від предмету ОАП (основи алгоритмізації і програмування)? Тоді доведеться і від фізики, хімії, математики відмовитись...
Нам потрібно чітко і чесно відповісти собі на два питання: "чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти".
Якщо "так", "так", то потрібен новий предмет ОАП з кількістю годин не меньшою, ніж у ІКТ.
Якщо "так", "ні", то все одно потрібен новий предмет Моделювання і алгоритмізація, з кількістю годин 1/4 від ІКТ
Якщо "ні", "ні", то у нас є "прекрасні" програми з ІКТ Н.Морзе.
Якщо "ні", "так", то купуємо ІТ-спеціалістів за кордоном, бо своїх навряд чи підготуємо.

Цитата Шестопалов
Уважаемый Юрий Яовлевич! Меня интересует и волнует(!) судьба вашей программы. Почему бы вам не подать её на получения грифа хотя бы "Схвалено"?

Поддерживаю.
И еще предлагаю не оставить без внимания предложение:.
Цитата Вчитель-з-Києва
А может отказаться от веры в "доброго барина (бариню)", выдавить из себя холопа и создать свою народную программу?! Тем более, что не только среди учителей, но и среди учёных есть противники программы Морзе. Слабо!?


С чего начнём, коллеги???


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:06
TetyanaT Дата: Сб, 05.05.2012, 16:50 | Повідомлення № 2
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Напевно, було б найбільш доцільним розділити предмети:
на ІКТ та Інформатика (АП).

Quote (LVV)
"чи потрібно в школі розвивати у учнів алгоритмичне мислення" і "чи потрібні країні програмісти"


Потрібно. І про це питати треба не в учнів. Це зрозуміло.

А чи потрібні Україні розумні люди?
В кого про це требе питати?
Bandalak Дата: Сб, 05.05.2012, 17:27 | Повідомлення № 3
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4601
Нагороди: 28
Рейтинг: 187
У школах недостатня кількість інформатиків-програмістів тому і тільки тому, що на даний час немає у них потреби. От якби ввели окремий предмет ОАП з достатньою кількістю годин, тоді через зовсім не великий поміжок часу з'явилися б у школах відповідні спеціалісти!
Дію породжує необхідність!
Шестопалов Дата: Сб, 05.05.2012, 17:41 | Повідомлення № 4
Видавець посібників
Повідомлень: 1247
Нагороди: 9
Рейтинг: 142
Я проти поділу інформатики на два предмети - одержимо два несерйозні курсики по одній годині. Все можна чудово поєднати в одному предметі.
БЕЗ ОСОБЛИВИХ РЕВОЛЮЦІЙ ПРОПОНУЮ СТВОРИТИ НАРОДНУ ПРОГРАМУ У ТОМУ Ж ПРАВОВОМУ ПОЛІ!
Почнемо з ідеалогії. Пропоную для обговорення основні принципи:
1. спадкоємність з уже зробленим за роки навчанні інформатики у школі;
2. відсутність тем, менших 4 год., які б затруднювали планування навчання;
3. виконання практичних робіт з комп’ютером на кожному уроці;
4. тематичні роботи на окремому уроці після вивчення розділу;
5. оцінка 12 балів складається із 6 балів за знання теорії і 6 балів – за практику;
6. знання теорії оцінюється за допомогою комп’ютерного тестування;
7. практичні навички оцінюються виконанням завдань за комп’ютером;
8. мінімізований зв’язок з конкретним програмним забезпеченням;
9. вивчення основ алгоритмізації та програмування (ОАП) в основній школі;
10. базовий курс у складі ІКТ і ОАП, єдиний і обов’яз¬ковий для всіх шкіл;
11 допрофільні курси ІКТ і(або) ОАП за вибором для урахування профілю школи;
12. варіативність вивчення ОАП за вибором від 16% (обов’язкових) до 44% курсу;
13. ознайомлююча робота з базами даних із наперед заданою структурою;
14. врахування динаміки розвитку інформатики за допомогою допрофільних курсів;
15. вимоги до рівня навчальних досягнень учнів поділено лише на 3 категорії (учні мають уявлення, учні знають, учні вміють), які відповідають середньому, достатньому та високому рівню навчальних досягнень. Така спрощена градація полегшує оцінювання.
16. наявність орієнтовного календарно-тематичогое планування курсу.


Відредаговано: Шестопалов - Сб, 05.05.2012, 17:48
pasichov Дата: Сб, 05.05.2012, 18:28 | Повідомлення № 5
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
В старом одесском анекдоте : "Вам шашечки, или ехать?"
Вы хотите создать программу - создадите!!!! Да. собсвенно, уже несколько вариантов создано... И что?

ЕСТЬ РАБОЧАЯ ГРУППА (ПО ПРИКАЗУ МИНИСТРА, А НЕ "НАЗНАЧЕННАЯ" НА СЬЕЗДЕ...) И ИМЕННО ОНА СОЗДАЕТ ПРОГРАММУ.
И ИМЕННО ЕЕ ДОЛЖНЫ УТВЕРДИТЬ!
ОДНАКО ПРОГРАММА ДАННОЙ РАБОЧЕЙ ГРУППЫ ОБЯЗАТЕЛЬНО (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) ИДЕОЛОГИЧЕСКИ БУДЕТ ТАКОЙ, КАК ОНА ПРЕДЛОЖИЛА СЕЙЧАС!!!!!!
НИКАКИЕ УЛУЧШЕНИЯ НИЧЕГО НЕ ИЗМЕНЯТ КАРДИНАЛЬНО!
ПО СЕМУ НУЖНО БОРОТЬСЯ:
1. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ РАБОЧЕЙ ГРУППЫ ИЛИ СОЗДАНИЕ АЛЬТЕРНАТИВНОЙ ПРИКАЗОМ МИНИСТРА.
2. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ (ВПОЛОТЬ ДО ИЗМЕНЕНИЯ В СТАНДАРТАХ) ЗАДАЧ КУРСА ИНФОРМАТИКИ
3. И УЖЕ ТОГДА....ПРОГРАММА. ИНАЧЕ - ПРОСТО ИММИТАЦИЯ БУРНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ...


Відредаговано: pasichov - Сб, 05.05.2012, 18:29
TetyanaT Дата: Сб, 05.05.2012, 18:45 | Повідомлення № 6
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Quote (pasichov)
ПО СЕМУ НУЖНО БОРОТЬСЯ: 1. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ РАБОЧЕЙ ГРУППЫ ИЛИ СОЗДАНИЕ АЛЬТЕРНАТИВНОЙ ПРИКАЗОМ МИНИСТРА. 2. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ (ВПОЛОТЬ ДО ИЗМЕНЕНИЯ В СТАНДАРТАХ) ЗАДАЧ КУРСА ИНФОРМАТИКИ


Раз уже есть состав рабочей группы, который утвержден министерством, и в силу того, что программа
в том виде, которая была представлена президиумом, не нашла поддержки съезда, то
группу сформировать из той, что была + ( плюс) те делегаты, которых выдвинул или поддержал ( некоторые делегаты сами предложили свою
кандидатуру) съезд.

А изменять стандарт предмета информатики надо обязательно, если будет один предмет,
а не ИКТ и АП.
Oxana_cher Дата: Сб, 05.05.2012, 18:54 | Повідомлення № 7
Місцева кадра
Повідомлень: 336
Нагороди: 2
Рейтинг: 27
Quote (Шестопалов)
Я проти поділу інформатики на два предмети - одержимо два несерйозні курсики по одній годині. Все можна чудово поєднати в одному предметі.

Я за разделение на два предмета!!!
На уроках ИКТ надо учить азы пользования компьютером и ПО в любой сфере народного хозяйства. Это технологии.
На уроках информатики надо изучать теорию информации, принципы работы КТ, алгоритмизацию и програмирование. А также теорию решения задач независимо от исполняемой платформы.
Только радикальными методами изменения учебного стандарта можно вывести информатику на достойный уровень, а учеников вырастить "мыслящими" и "умеющими", а не просто "компитентными" во всем и ни в чем одновременно!
Маргарита Дата: Сб, 05.05.2012, 19:04 | Повідомлення № 8
Юний талант
Повідомлень: 137
Нагороди: 3
Рейтинг: 30
ІКТ - потрібно віднести до предметної галузі "технології", а інформатику - до галузі математичних дисциплін.
Я за радикалізм, ніякими косметичними змінами ми ніц нічого не доб'ємося.
Два предмети потрібно обов'язково.
Адже живуть окремо алгебра та геометрія, всесвітня історія та історія України, мова та література, фізика та астрономія, екологія та біологія.
То ж чому не можна зробити окремо інформатику та ІКТ?
Немає політичної волі на це?
Bandalak Дата: Сб, 05.05.2012, 19:14 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4601
Нагороди: 28
Рейтинг: 187
Погоджуюся з останніми дописувачами.
Котлети треба окремо, а мухи окремо!

Ще декілька аргументів за розділення предметів:
1. Наприклад, в першому семестрі ми вчили програмуваня, а в другому - ІКТ.
За перший семестр в учня 4, а за другий - 10. За рік ми ставимо (4+10)/2 =7. Це правильно?
2. У нас існує дві різні олімпіади по одному предмету, а в математиків одна олімпіада по двох предметах. Це правильно?
3. При суміші бульдога з носорогом, поки дійдеш знову до бульдога через носорога - діти перестають його впізнавати.
Курси ІКТ та ОАП повинні бути окремі, нерозривні та цілісні.

Я теж радикаліст!
Mykola Дата: Сб, 05.05.2012, 19:26 | Повідомлення № 10
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я не знаю чи потрібні країні програмісти, але вслід за М. Ломоносовим: алгоримізацію і програмування "ще й тому вивчати слід, що розум до ладу приводить". Всіма руками за поділ інформатики на два предмити. Основи алгримиізації і програмування слід віднести до освітньої галузі "Математика", а ІКТ - "Технології".
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 19:38 | Повідомлення № 11
Прописаний назавжди
Повідомлень: 322
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Quote (Шестопалов)
Я проти поділу інформатики на два предмети - одержимо два несерйозні курсики по одній годині. Все можна чудово поєднати в одному предметі.

1 Як поєднати оцінки, скажімо з малювання у графічному редакторі зі створенням і реалізацією алгоритмів у середовищі програмування?
2 Як поєднати дві предметні олімпіади з одного предмету?
3 Як поєднати підготовку кваліфікованих кадрів з технологічного ІКТ, математичного ОАП і (як це в ВУЗах зазвичай робиться) природничої географії?
Quote (Шестопалов)
12. варіативність вивчення ОАП за вибором від 16% (обов’язкових) до 44% курсу;

Навіть, якщо 50% курсу будуть варіативними (за рахунок, скажімо, резервного часу) в одному шкільному предметі, ці три (а може й більше)тпитання все одно залишаються відкритими...
Дійсно, курсики по одній годині - це погано, а хіба ми не маємо вже такі курсики в 5-7 класах. Може замість кадрово-технічно-психологічно-проблематичного мабутнього курсиків у 1-4 класах зробити двогодинні курси з 5 по 9 клас (у 9 навіть тригодинний) Наприклад 5-6 ІКТ, 7-8 ОАП, 9 ІКТ+ОАП...

Quote (pasichov)
ПО СЕМУ НУЖНО БОРОТЬСЯ:
1. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ РАБОЧЕЙ ГРУППЫ ИЛИ СОЗДАНИЕ АЛЬТЕРНАТИВНОЙ ПРИКАЗОМ МИНИСТРА.
2. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ (ВПОЛОТЬ ДО ИЗМЕНЕНИЯ В СТАНДАРТАХ) ЗАДАЧ КУРСА ИНФОРМАТИКИ
3. И УЖЕ ТОГДА....ПРОГРАММА. ИНАЧЕ - ПРОСТО ИММИТАЦИЯ БУРНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ...

А не лучше ли "ударить автопробегом по бездорожью". То есть, бороться за внедрение уже созданной "народной" программы, концепции и стандарта, а не за возможность их создания.

Разумеется, я не специалист в "борьбе" и "продвижении", просто учитель-практик, и вполне осознаю, что могу быть не прав... но всё же...


Відредаговано: LVV - Нд, 06.05.2012, 05:44
swetikccc Дата: Сб, 05.05.2012, 19:47 | Повідомлення № 12
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3290
Нагороди: 20
Рейтинг: 249
Питання :)
На курс інформатики в школі виділять наприклад 500 годин.
На ОАП наприклад 200 і на ІКТ 300
Яка різниця буде чи читаються ці теми під одною назвою чи ні?
Bandalak Дата: Сб, 05.05.2012, 19:51 | Повідомлення № 13
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4601
Нагороди: 28
Рейтинг: 187
swetikccc, я ж написав вище (повідомлення №9).
Різниця в тому, що будуть об'єктивніше оцінюватися учні, не буде парадоксу з олімпіадами, буде два послідовні та цілісні курси, діти не забуватимуть однієї теми при переході до іншої, не буде пересмикування з ІКТ в ОАП та навпаки.
LVV Дата: Сб, 05.05.2012, 19:51 | Повідомлення № 14
Прописаний назавжди
Повідомлень: 322
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Quote (0535636678)
Лишь исключительные придурки могут додуматься до разделения информатики. Зачем изобретать велосипед? Ведь есть же готовые наработанные идеальные программы и учебники. Только переиздать надо под новые веяния. Надо думать об экономии госсредств, а не о заоблачном благополучии выпускников когда нибудь и где нибудь. Я против радикализма. Надо учиться исполнять методрекомендации, а то мы далеко пойдем и никуда не зайдем.

И лишь "исключительно умные" люди готовят "квалифицированных" винегрет-специалистов географов-нформатиков, "исключительно умные" люди по одному предмету делают две олимпиады, "исключительно умные" люди принуждают к выставлению в школе общей годовой оценки по математике и трудам (пардон: ИКТ и ОАП)...
Bandalak Дата: Сб, 05.05.2012, 20:12 | Повідомлення № 15
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4601
Нагороди: 28
Рейтинг: 187
По великому рахунку розділи "ЕТ", "бази даних" та "вебтехнології" потрібно вивчати і на ІКТ і на ОАН, тільки з різної точки зору.
1. На уроках ІКТ потрібно розглядати вищезгадані розділи з точки зору користувача. Навчитися використовувати ЕТ та бази даних в галузях народного господарства. Уміти безпечно та з користю для себе бродити просторами інтернету, черпати чужу інформацію та виставляти свою, створювати сайти по готових шаблонах, знати ази електронного документообігу та вміти ним користуватися.
2. На уроках ОАП, потрібно вчитися розв'язувати задачі з точних наук за допомогою ЕТ, вміти використовувати VBA та створювати скрипти. Також треба розглядати основи програмування баз даних незалежно від платформи чи програмного середовища. На вибдизайні вивчати "ручне" створення вебсторінок, вебпрограмування, принципи протоколів передачі даних, фізичні принципи роботи апаратної частини мережних середовищ, то що..
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Народна програма (Створюємо народну програму з інформатики)
Сторінка 1 з 321233132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2016.