Чт, 17.08.2017, 18:34
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 5«12345»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » інформатики в початковій школі (Хто має право викладання інформатики в початковій школі)
інформатики в початковій школі
ihor_hontar Дата: Нд, 11.03.2012, 20:08 | Повідомлення № 1
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Учні, які підуть вчитися в 1-й клас 2012-2013 навчального року будуть вивчати інформатику з 2-го класу офіційно в державному компоненті. Постає питання: Хто має право викладати інформатику в початковій школі?
Вчителі інформатики не мають кваліфікації в дипломі викладання в початковій школі, тобто потрібно пройти методику і психологію викладання в початкових класах.
Вчителі початкових класів не мають спеціальності і навиків викладання інформатики. Різні спецкурси не зараховуються. Потрібен диплом вчителя початкових класів і інформатики.
Про ці та інші питання прохання говорити в даній темі.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:13
sputnica Дата: Вт, 20.03.2012, 01:06 | Повідомлення № 16
Новий користувач
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Шановні колеги!Я за спеціальністю вчитель інформатики і англ., мови та зар.літ.Викладаю англійську в усіх класах і в початкових класах теж плюс інформатика в 10-11 класах.Прочитавши все це виходить, що мені треба ще додатково навчатись...Боже, що ж ще вони там придумають?Хай ще і для англ.мови таке придумають, то взагалі буде...
Blackogr Дата: Вт, 20.03.2012, 12:40 | Повідомлення № 17
Новий користувач
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Тема є актуальною і важливою, адже діти це наше майбутнє і правильно та вміло їх навчати с самого дитинства зможе не кожен.Хоч більшість дітей с раннього віку вже знають , що таке компьютер все ж для них це лише іграшка.А завдання вчителів інформатиків вміло пояснити ,що компьютер і все що його стосується потрібно не тільки для розваг
swetikccc Дата: Вт, 20.03.2012, 20:40 | Повідомлення № 18
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3770
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Quote (sputnica)
Я за спеціальністю вчитель інформатики і англ., мови та зар.літ

no comments
sputnica Дата: Вт, 20.03.2012, 21:08 | Повідомлення № 19
Новий користувач
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (swetikccc)
no comments
вас щось збентежило?
Lori Дата: Сб, 26.05.2012, 17:34 | Повідомлення № 20
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Шестопалов)
. Встречается комбинированный случай: в одной и той же школе одни классы ведет учитель информатики, другие классы - свой "родной" учитель. Последнее предпочтительнее по причинам: дети приучены к одной "квочке", для которой информатика служит (так предписано МОН!) для изучения общеобразовательных предметов (математика, язык и пр.).


Этот же вариант считаю оптимальным - учитель знает уровень достижений каждого своего ученика по всем предметам и соответственно уровень владения работой на компе выявит до начала занятий по программе Сходынок. Значит может подбирать и готовить задания исходя из этих умений. А вот знание психолого-физиологических особенностей младшего школьника учителю информатики нужно так как они отличаются от старшего возраста. Тогда как овладение учителем возможностями работы с ИКТ требует знания санитарно-гигиенических норм для младшей школы. Документы в основном, уже все себе набирают и информацию в Нете ищут - больше чем эти умения учителюначальной школы не нужно. Редактор для рисования - тоже особых знаний для работы не требует. При малейшем желании учителю начальной школы достаточно несколько раз увидеть и попробовать поработать приведут к положительным результатам. Да и информатики как таковой в предмете не так уж и много. В основном курс направлен на формирование понимания учениками роли компа не как средства для игры, а как средства для работы. Также межпредметные связи лучше осуществит учитель начальных классов - он же знает чему учит на других предметах.
Шестопалов Дата: Сб, 26.05.2012, 17:56 | Повідомлення № 21
Видавець посібників
Повідомлень: 1353
Нагороди: 11
Рейтинг: 148
Quote (Lori)
Этот же вариант считаю оптимальным - учитель знает уровень достижений каждого своего ученика по всем предметам и соответственно уровень владения работой на компе выявит до начала занятий по программе Сходынок. Значит может подбирать и готовить задания исходя из этих умений.

Умница! "Верной дорогой идёте, товарищ!"
inform6 Дата: Сб, 26.05.2012, 18:15 | Повідомлення № 22
Часто заходить...
Повідомлень: 79
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
А я категоричо проти такого підходу, до тих пір, поки у кожному класі не буде у користуванні комп'ютерів, а вчителі не будуть готові до ведення уроку професійно, бо за 10-15 хвилин практичної роботи - проблем не буде, а як бути із теоретичним матеріалом? Ще питання стоятиме у відповідальності за обладнання у ІТ-класі... Дайте 1-2 год молодим спеціалістам, які матимуть можливість вести інформатику, починаючи в 2, закінчуючи в 11 класі... Я вже стикався, що початківці не віддають годин, а потім проводять математику чи українську на тих уроках...
swetikccc Дата: Нд, 27.05.2012, 16:06 | Повідомлення № 23
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3770
Нагороди: 23
Рейтинг: 336
Знаю тільки одне, якби я не встановив,не налаштував, не розказав то ............

Додано (27.05.2012, 15:06)
---------------------------------------------

Quote (inform6)
Я вже стикався, що початківці не віддають годин, а потім проводять математику чи українську на тих уроках...

Логічному, повинен вчити той хто може логічно мислити, і ніде правди діти, в кого сіра речовина не атрофувалася.
PTetyana Дата: Пн, 28.05.2012, 13:27 | Повідомлення № 24
Прописаний назавжди
Повідомлень: 287
Нагороди: 3
Рейтинг: 40
В нашій школі англійську читають вчителі анг.мови, курс "Сходинок" - вчитель інформатики. Поки за курси ніхто нічого не говорить. Проблема в іншому: вчитель початкових класів може навчитися тому, що треба подати дітям на уроках інформатики в початковій школі (ІППО курси організують швидко - вони у нас вже в деякій мірі платні), але навчитися обслуговувати ПК (особливо в позаштатних ситуаціях)?...
Дуже сумніваюся, що хтось з них буде вчитися обслуговувати ПК - виходить, уроки будуть проводити вони, а обслуговувати ПК - ми (лаборанти є далеко не в кожному кабінеті).
mouse Дата: Чт, 31.05.2012, 01:19 | Повідомлення № 25
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Так ось з 1 вересня будуть спеціальні люди для обслуговування!!!
SLKuty Дата: Чт, 31.05.2012, 03:16 | Повідомлення № 26
Монтажер
Повідомлень: 805
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
У нашій школі є тільки два вчителі інформатики і один комп'ютерний клас.
Вільних приміщень немає.
Так що проблема не ХТО буде вчити букварів, а ДЕ їх вчити і на чому

Планую зняти зі стіни термінал служби зайнятості і перепрограмувати його на програми для маленьких дітей. Будуть по черзі виходити і тикати пальчиками в сенсорний екран. Заодно і проблему з сидінням вирішу. (не знаю, правда що на те скаже служба зайнятості)
mouse Дата: Чт, 31.05.2012, 22:19 | Повідомлення № 27
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Ще є один рік до того, як проблема стане актуальною.
sob-mk Дата: Чт, 07.06.2012, 18:14 | Повідомлення № 28
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Если рассмотреть проблему в целом , то она разбивается на две задачи:
1. Кто будет преподавать
2. Какая инфраструктура для этого необходима (техника, классы, обслуживание, учебные программы, учебники и программное обеспечение)
Если первая как то, но решается, а за год точно решится, то что делать со второй?
Техника:
- Старшие классы худо-бедно, но обеспечены.
- 2-4 классы - на каждой параллели в среднем по 4 класса, каждый делится (32 ученика) пополам - итого 4*4*2*1=32 часа
- 5-8 классы - то же количество (уходят, начиная с 9), но в 7 и 8 по 2 часа, итого 2*4*2*1+2*4*2*2=48 часов
Исходя из этого, в школах на 700 - 900 человек надо один компьютерный класс на начальную школу и 3 на среднюю-старшую. И это как минимум!
Соответственно, 1,5 ставки на начальную школу, 2,5 - на среднюю и остается 1 (1,5) - в старшей. Итого 5,5 ставок.
А ответственные за кабинеты, а обслуживание этой гигантской инфраструктуры?!
А какие компьютеры в младших классах, ноутбуки или..?
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 07.06.2012, 22:14 | Повідомлення № 29
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3664
Нагороди: 27
Рейтинг: 294
Навіть у 9-річній однокомплектній школі набігає 10 чистих годин інформатики...
sib Дата: Пт, 08.06.2012, 20:21 | Повідомлення № 30
Тут живе...
Повідомлень: 125
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Добре, якщо їх дадуть вчителю інформатики!
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » інформатики в початковій школі (Хто має право викладання інформатики в початковій школі)
Сторінка 2 з 5«12345»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.