Вт, 21.11.2017, 23:14
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 7«1234567»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Рівень стандарту чи академічний рівень? (Для чого вони?)
Рівень стандарту чи академічний рівень?
Шестопалов Дата: Нд, 22.08.2010, 09:17 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Поясніть, будь-ласка, хто знає! Що то за біда: рівень стандарту та академічний рівень, навіщо вони? Адже між ними різниці майже немає! Невже для того, щоб вчителі та учні блукали серед різних програм, підручників, методик, планів і вимог, не розуміючи, для чого такі мудрування. Чи не краще для всіх ввести у 9-11 класах ЄДИНИЙ одногодинний "курс молодого бійця", а профілізацію у додаткові години здійснювати за вибором відповідних спецкурсів? Просто, логічно, ефективно!

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 18:32
alex Дата: Пн, 23.08.2010, 23:30 | Повідомлення № 61
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (bandalak)
якщо бажаєте то назву це алгоритмізацією.

Так. Бажаю.


Відредаговано: alex - Вт, 24.08.2010, 08:04
gromko Дата: Вт, 24.08.2010, 07:42 | Повідомлення № 62
Лінуксоїд
Повідомлень: 2671
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (Ktara)
gromko, лист в сусідній гілці, пост №21

Дякую!
svbor Дата: Вт, 24.08.2010, 12:58 | Повідомлення № 63
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
Нагороди: 5
Рейтинг: 21
Переглянула пояснювальні записки до програм. На скільки я зрозуміла,
рівні вибираються в залежності від профілю класу

рівень Стандарт для
суспільного-гуманітарного,
філологічного,
художньо-естетичного та спортивного напрямів, а також фізичного,
біолого-хімічного, біолого-фізичного, біолого-географічного, біотехнологічного,
хіміко-технологічного, фізико-хімічного та агрономічного профілів природничо-математичного
напряму на рівні стандарту обсягом 1 година на тиждень.

рівень академічний для
математичного,
фізичного та фізико-математичного профілю природничо-математичного напряму
в обсязі 1 година на тиждень у 10–11 класах та 2 години на тиждень у 12 класі.

Але є ще інформаційно-технологічний профіль, для якого пропонується 5 год інформатики.
Є програма для поглибленного вивчення інформатики Караванової для такого профілю.
Але тепер мене мучає питання, це до якого рівня відноситься?
Чи крім цих двох рівнів академічного і стандарту є ще один рівень?

volevikt Дата: Вт, 24.08.2010, 13:46 | Повідомлення № 64
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1828
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Quote (svbor)
рівень Стандарт для
суспільного-гуманітарного

В мене 10 клас буде йти за цим профілем. Але по академічному рівню.
Дали 2 год. (другу годину взято з варіанту).
В даному випадку, на жаль, багато чого залежить від директора, а не від держави.
svbor Дата: Вт, 24.08.2010, 13:52 | Повідомлення № 65
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
Нагороди: 5
Рейтинг: 21
Quote (volevikt)
В даному випадку, на жаль, багато чого залежить від директора, а не від держави.

І залежить від управління освіти, як вони цю додаткову годину пропустять. І звичайно від директора - який аргументував, що ця година потрібна в сусп-гум класі.
serbor Дата: Вт, 24.08.2010, 15:16 | Повідомлення № 66
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (svbor)
рівень академічний для математичного, фізичного та фізико-математичного профілю природничо-математичного напряму в обсязі 1 година на тиждень у 10–11 класах та 2 години на тиждень у 12 класі

Это было так, сейчас наоборот:
"Академічному рівню відповідає універсальний профіль, біотехнологічний, хіміко-технологічний, агрохімічний, фізико-хімічний профілі природничо-математичного напряму, технологічний та художньо-естетичний профілі".
А для математичного, фізичного та фізико-математичного профілю природничо-математичного напряму - уровень стандарта.
Ковшун Дата: Вт, 24.08.2010, 15:22 | Повідомлення № 67
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (volevikt)
багато чого залежить від директора, а не від держави.

Quote (svbor)
І залежить від управління освіти, як вони цю додаткову годину пропустять. І звичайно від директора - який аргументував, що ця година потрібна в сусп-гум класі.

Повність з Вами погоджуюсь!

russo Дата: Вт, 24.08.2010, 15:37 | Повідомлення № 68
Тут живе...
Повідомлень: 141
Нагороди: 1
Рейтинг: 35
Quote
Але є ще інформаційно-технологічний профіль, для якого пропонується 5 год інформатики.
Є програма для поглибленного вивчення інформатики Караванової для такого профілю.
Але тепер мене мучає питання, це до якого рівня відноситься?
Чи крім цих двох рівнів академічного і стандарту є ще один рівень?

Вивчення інформатики в 10-х класах на профільному рівні буде проходити за програмою академічного рівня, доповненою навчальними модулями курсів за вибором із розрахунку 5 годин на тиждень.
http://informatic.org.ua/forum/6-146-9
svbor Дата: Вт, 24.08.2010, 16:28 | Повідомлення № 69
Прописаний назавжди
Повідомлень: 265
Нагороди: 5
Рейтинг: 21
Quote (russo)
Вивчення інформатики в 10-х класах на профільному рівні буде проходити за програмою академічного рівня, доповненою навчальними модулями курсів за вибором із розрахунку 5 годин на тиждень.
http://informatic.org.ua/forum/6-146-9

Тобто за програмою Караванової вже не можна буде викладати.? Ми за цією програмою йшли в 8-9 класах, для класів з поглибленим вивченням.

Вже пройшов розподіл годин. Для профільного класу дали 5 год інформатики. (мене можна вітати). І окремо дали години на вивчення спецкурсів. І тепер я сушу голову. що викладати там, а що там?
В когось проблема від нестачі годин, а в когось навпаки..

Quote (serbor)
Это было так, сейчас наоборот:
"Академічному рівню відповідає універсальний профіль, біотехнологічний, хіміко-технологічний, агрохімічний, фізико-хімічний профілі природничо-математичного напряму, технологічний та художньо-естетичний профілі".
А для математичного, фізичного та фізико-математичного профілю природничо-математичного напряму - уровень стандарта.

А де це документально можна прочитати? Бо щось не можу 2 до 2 додати.

Додано (24.08.2010, 16:28)
---------------------------------------------
Є Лист МОН №1/9-543 від 10.08.10 року
виявляється є три рівні

* рівні стандарту — навчальні предмети не є профільними чи базовими (наприклад, математика в художньо-естетичному профілі, історія у фізико-математичному профілі);
* академічному рівні — навчальні предмети не є профільними, але є базовими (наприклад, алгебра і геометрія у фізичному профілі);
* профільному рівні, який передбачає поглиблене вивчення відповідних предметів, орієнтацію їх змісту на майбутню професію (наприклад, мови та літератури на філо­логічному профілі).

посилання http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/8711

Відредаговано: svbor - Вт, 24.08.2010, 17:13
serbor Дата: Вт, 24.08.2010, 16:37 | Повідомлення № 70
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (svbor)
І залежить від управління освіти, як вони цю додаткову годину пропустять. І звичайно від директора - який аргументував, що ця година потрібна в сусп-гум класі.

Да и когда у меня был предыдущий завуч (ушла директором другой школы), она химичила с часами, обманывала инструкции и законодательство. Часы информатики делала правдами и неправдами для престижа школы. Чаще неправдами. Она регулярно договаривалась с КРУ, благо у нее там связи. Теперь другой завуч - овца немощная, делает всё точно по инструкции.
Так быть не должно!
Стандарт образования и инструкции должны быть для детей. А инструкции мы все выполнять должны!
Ковшун Дата: Вт, 24.08.2010, 16:56 | Повідомлення № 71
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (serbor)
Так быть не должно!

Инструкции для того и есть...чтобы их нарушать ;) ;) ;)
Но эти нарушения, всегда нужно толково объяснить!!!
Главное не перепутить государственный карман с личным!
serbor Дата: Вт, 24.08.2010, 16:59 | Повідомлення № 72
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Ковшун)
Инструкции для того и есть...чтобы их нарушать

Ох и дурное у нас воспитание!
Ковшун Дата: Вт, 24.08.2010, 17:12 | Повідомлення № 73
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (serbor)
Ох и дурное у нас воспитание!

Да не воспитание дурное.
Просто поставлены в такие условия... ;)
А что делать?
vareniak Дата: Вт, 31.08.2010, 09:18 | Повідомлення № 74
Новий користувач
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Знову спотворили наш предмет. А де програмування? Граємось в ІКТ?1
Шестопалов Дата: Вт, 31.08.2010, 09:58 | Повідомлення № 75
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
"...рівень стандарту та академічний рівень, навіщо вони? Адже між ними різниці майже немає! Невже для того, щоб вчителі та учні блукали серед різних програм, підручників, методик, планів і вимог?"

Поздоровляю! МОНУ теж заблукало у двох соснах і запланувало першочерговий друк двох підручників, обоє рівня стандарту: Ривкінда і Морзе! По стилю написанню і змісту навчального матеріалу це чомусь зовсім різні книги. Навіть порядок викладення навчального матеріалу різний.
Чи не краще для всіх шкіл, профілів і рівнів ввести у 9-11 класах ЄДИНИЙ одногодинний "курс молодого бійця" за ЄДИНОЮ ПРОГРАМОЮ І ПІДРУЧНИКОМ, а профілізацію у додаткові години здійснювати за вибором відповідних спецкурсів?

Навчання інформатики було б логічним, простим, зрозумілим, ефективним і ЕКОНОМНИМ!

Відредаговано: Шестопалов - Вт, 31.08.2010, 10:19
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Рівень стандарту чи академічний рівень? (Для чого вони?)
Сторінка 5 з 7«1234567»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.