Пн, 11.12.2017, 15:04
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 7«1234567»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Рівень стандарту чи академічний рівень? (Для чого вони?)
Рівень стандарту чи академічний рівень?
Шестопалов Дата: Нд, 22.08.2010, 09:17 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 1412
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Поясніть, будь-ласка, хто знає! Що то за біда: рівень стандарту та академічний рівень, навіщо вони? Адже між ними різниці майже немає! Невже для того, щоб вчителі та учні блукали серед різних програм, підручників, методик, планів і вимог, не розуміючи, для чого такі мудрування. Чи не краще для всіх ввести у 9-11 класах ЄДИНИЙ одногодинний "курс молодого бійця", а профілізацію у додаткові години здійснювати за вибором відповідних спецкурсів? Просто, логічно, ефективно!

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 18:32
serbor Дата: Пн, 23.08.2010, 11:48 | Повідомлення № 31
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Ковшун)
А може все таки спробувати і запропонувати цю ідею МОНУ?

Сейчас и без наших предложений наши методисты и МОН "бедные", достало их нынешнее начало учебного года. А в течение учебного года надо их "долбить", аргументировано и последовательно, заручившись поддержкой авторитетных людей.
Ковшун Дата: Пн, 23.08.2010, 11:48 | Повідомлення № 32
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Шестопалов)
Під час любові Марійка питає:
- Васю, а ти мене любиш?
- А я що роблю!?

;)

Quote (Шестопалов)
Пропонував і буду пропонувати!

Може і прислухаються.
Я думаю, що там розумні люди ще є!
BBC Дата: Пн, 23.08.2010, 11:50 | Повідомлення № 33
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Quote (Ковшун)
Так и делаем!

За це нам погрожують "неповною службовою відповідністю" й звільнення по статті...


Відредаговано: BBC - Пн, 23.08.2010, 11:52
Ковшун Дата: Пн, 23.08.2010, 11:52 | Повідомлення № 34
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (BBC)
За це нам загрожують "неповною службовою відповідністю" й звільнення по статті...

Волка бояться, в лес не ходить ;)
serbor Дата: Пн, 23.08.2010, 11:54 | Повідомлення № 35
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (dpi)
С каких пор циклы и т.п. стали называть структурами?

Извините, не по теме.
С давних времен в информатике есть тема Базовые алгоритмические структуры (следование, ветвление и цикл).
BBC Дата: Пн, 23.08.2010, 11:55 | Повідомлення № 36
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Чому ж в старій 11-річці були різні програми для класів однакового профілю з грифом МОН?
А зараз гриф отримують обрані?
Адже, якщо згадати 9 клас, то програма не тільки Завадського, а й Володіних грифована...


Відредаговано: BBC - Пн, 23.08.2010, 11:57
Bandalak Дата: Пн, 23.08.2010, 11:59 | Повідомлення № 37
Лідер форуму
Повідомлень: 5570
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Шестопалов)
2. Основи структурного програмування - 15 год.

Навчити програмуванню за 15 годин - це те саме, що навчити дитину читати за 2 уроки! B)

Ні, програмування необхідно зовсім викинути із цієї програми і зробити окремим предметом!

BBC Дата: Пн, 23.08.2010, 12:03 | Повідомлення № 38
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Quote (Bandalak)
і зробити окремим предметом!

принаймні для класів математичного й фізико-математичного профілю!
Шестопалов Дата: Пн, 23.08.2010, 12:29 | Повідомлення № 39
Видавець посібників
Повідомлень: 1412
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Шановні колеги! Я запропонував Завадсьвому разом розробити "ідеологію" навчання інформатики у стиснених умовах (1 год. на тиждень". Наша робота над спільною роботою жваво розвивалася, шукалися спільні точки і нарешті стаття була готова. Принаймні, мої і Пилипчука думки і сподівання у ній знайшли відображення. Цю майже завершену стттю 15 серпня відправили на можливе доопрацювання Завадському. Він поки що мовчить. Тим часом на відгук ця стаття була відправлена Черніковій (Запоріжжя) і Каравановій (Чернівці). Бажаєте з нею ознайомитись? Будь-ласка! Див. додаток. Прошу, хто вміє, опублікувати цю статтю зі схемою у нас на форумі. У мене це чомусь не получається.

Додано (23.08.2010, 12:29)
---------------------------------------------

Quote (Bandalak)
Навчити програмуванню за 15 годин - це те саме, що навчити дитину читати за 2 уроки!
Ні, програмування необхідно зовсім викинути із цієї програми і зробити окремим предметом!

Це передбачено! Після вивчення основ програмування в основному курсі для здібних учнів вводіть додакові профільні курси.
Прикріплення: -14.rar(72Kb)


Відредаговано: Шестопалов - Пн, 23.08.2010, 12:42
alex Дата: Пн, 23.08.2010, 13:00 | Повідомлення № 40
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
програмування необхідно зовсім викинути із цієї програми і зробити окремим предметом!

На мою думку, виокремлювати в школі вивчення будь-якої технології як окремим предметом
будь -то набирання тексту , вишивання хрестиком, програмування
є недоцільним, а в більшості випадків і шкідливим.
Технології змінюються і досить швидкими темпами. А як відомо перевчати завжди важче
ніж учити.
russo Дата: Пн, 23.08.2010, 13:54 | Повідомлення № 41
Тут живе...
Повідомлень: 141
Нагороди: 1
Рейтинг: 35
Я, наверное, буду белой вороной. У меня другая проблема. Дали в 10 классе 5 (!) часов информатики. Профильный уровень. Причем по программе Каравановой - 4 часа. Да еще 3 спецкурса (2,5 часа). Проблема в том, что профильная программа предполагает изучение информатики с 8-го класса, а этого не было. Подскажите, что делать?
serbor Дата: Пн, 23.08.2010, 15:00 | Повідомлення № 42
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Шестопалов)
і нарешті стаття була готова

На данном этапе это прогрессивная статья. Но ее надо опубликовать так, чтобы прежде всего её прочитали управленцы школы, а лучше, чтобы вынуждены были прочитать. Им надо "капать на мозги". Надо формировать общественное мнение в среде чиновников школы.
Я лично распечатаю её и отдам на изучение директору и завучам.
Удачи Вам, Евгений Анатольевич!
Ktara Дата: Пн, 23.08.2010, 15:20 | Повідомлення № 43
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3926
Нагороди: 36
Рейтинг: 295
Статья из поста 39

BBC Дата: Пн, 23.08.2010, 15:29 | Повідомлення № 44
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Quote (alex)
На мою думку, виокремлювати в школі вивчення будь-якої технології як окремим предметом
будь -то набирання тексту , вишивання хрестиком, програмування
є недоцільним, а в більшості випадків і шкідливим.

Більш оптимальним є розбивка на два предмети:
1. Інформаційно-кумунікаційні технології
2. Алгоритмізація і програмування
Подібний чіткий поділ є в програмі Караванової та Володіних
gromko Дата: Пн, 23.08.2010, 15:31 | Повідомлення № 45
Лінуксоїд
Повідомлень: 2698
Нагороди: 27
Рейтинг: 353
Quote (Шестопалов)
Я запропонував Завадсьвому разом розробити "ідеологію" навчання інформатики у стиснених умовах (1 год. на тиждень". Наша робота над спільною роботою жваво розвивалася, шукалися спільні точки і нарешті стаття була готова. Принаймні, мої і Пилипчука думки і сподівання у ній знайшли відображення. Цю майже завершену стттю 15 серпня відправили на можливе доопрацювання Завадському. Він поки що мовчить. Тим часом на відгук ця стаття була відправлена Черніковій (Запоріжжя) і Каравановій (Чернівці).

Загалом схема досить логічна, але є деякі "але".
2-4 класи - взагалі не є шкільною інформатикою, у тому сенсі цього терміну, як його розуміють більшість вчителів інформатики. Це загальнорозвиваючий курс із застосуванням можливостей комп’ютерної техніки - вивчають логіку, навички лічби, читання, письма, малювання, розвиток асоціативного мислення, причому на роботу з ПК відводиться 10-15 хвилин. Саме тому у цих класах такі курси повинен проводити вчитель початкових класів. Години на них "беруться" з варіативної частини навчального плану.
5-6 класи - підтримую, пропедевтичний курс - так. Слово ЛогоМиры слід замінити хоча б на Лого (ЛогоМиры є комерційною програмою)
7-9 класи - базовий курс - так, так і ще раз так, причому "базовий курс повинен включати все те, що пропонувалось Державним стандартом, з програмуванням включно. По 1 годині у кожному класі, з інваріантної складової навчального плану (тобто обов’язково для всіх шкіл без виключення). Години у 7 і 8 класах - за рахунок зменшення годи варіативної складової, тобто ці зміни навчального плану не потребують додаткового бюджетного фінансування - вони лише фіксують той стан речей, який де-факто склався в шкільній інформатиці - більшість шкіл вивчають інформатику з 7-ого класу (програма Володіних чи Шестопалова) за рахунок годин варіативної складової. Разом з тим це (варіативна складова навчального плану) не є вирішенням проблеми - все залежить від поточних обставин та "волі" керівництва освітнім закладом - інформатика у 7-8-их класах може бути, а може й ні.
З 9-ого класу - це паліатив, часткове і недоцільне вирішення проблеми, коли курс "розривається" на частини.
10-11 класи - профільне навчання, спецкурси.
Вивчення базового курсу в 7-9-их класах має суттєві переваги:
- це відповідає вимогам сучасного суспільства - більшсть учнів у цьому віці вже мають досить розвинені навички роботи з інформаційно-комунікаційними засобами (від мобільного телефону до комп’ютера), розпочинати вивчення можливостей ІКТ з 9-ого або 10-ого класів є досить дивним і невмотивованим;
- учні, починаючи з 7-ого класу (і навіть раніше), вже мають певний розвиток абстрактного мислення, що дозволяє без проблем розпочинати вивчення основ алгоритмізації та програмування (я б рекомендував 9-ий клас, хоча оптимально 7-ий (ІІ семестр, Visual Basic) та 9-ий (ІІ семестр, Паскаль, С або Java));
- в 10-11-их класах учні можуть використовувати отримані знання та навички з ІКТ при вивченні інших предметів (фізика, хімія, технології);
- 11-11 клас залишити для "допрофесійної" профільної підготовки.
З програми вилучити тему "Інформаційні технології в навчанні" (10 клас, 4 год.), яка, по суті, не несе жодного навчального навантаження, оскільки все це повинні робити вчителі-предметники на своїх уроках.
Зменшити кількість годин на вивчення теми "Служби Інтернету" до 3-ох год. (у тому вигляді, якою вона є на сьогодні) - вивчати 7 годин електронну пошту та спілкування у чаті, є несерйозним.
За рахунок цього збільшити кількість годин на вивчення власне інформатики - теми Інформація та інформаційні процеси та Програмування.

Щодо рівня шкільної інформатики - 80% студентів І курсу (фізмат, спеціальність інформатика) діагностичну контрольну роботу пишуть на "незадовільно" - від них вимагаються знання програмування, але аж ніяк не навички створення таблиць у текстовому процесорі Word, з 26 абітурієнтів-випускників шкіл лише троє змогли частково пояснити призначення та суть роботи процесора, жоден не зміг "перевести" число з десяткової системи у двійкову (може вибрані були не так?), не змогли використати логічні оператори AND та OR, і т.п. І це майбутні науковці! Так іх навчать, вони будуть це знати. але час буде втрачено. Ще 2000-ого року я говорив, що інформатика (програмування) це та сфера, де наші фахівці можуть здобути лідируючі позиції (незалежно від кількості індусів в копорації Майкрософт), але ж тих фахівців слід готувати починаючи з школи, а ми готуємо "кнопкодавів"

Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Рівень стандарту чи академічний рівень? (Для чого вони?)
Сторінка 3 з 7«1234567»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.