Сб, 21.10.2017, 09:52
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 8 з 8«12678
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Стандарт загальної середньої освіти з інформатики (Стандарт загальної середньої освіти з інформатики)
Стандарт загальної середньої освіти з інформатики
gromko Дата: Чт, 12.08.2010, 19:42 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2601
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Нещодавно з цікавістю передивився Державний стандарт базової і повної середньої освіти (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. N 24) - саме у ньому "розписано" вимоги і до інформатики, як навчального предмету освітньої галузі "Технології" (до речі, у проекті Стандарту інформатику відносили до освітньої галузі "Математика"). У розділі 6 детально описано, що повинні вивчати учні в основній та старшій школі:

Основна школа

1. Інформація та інформаційні процеси.
2. Моделювання та інформаційні моделі.
3. Інформаційно-комунікаційні технології. Пошук, опрацювання, зберігання і передавання інформації за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
4. Апаратне та інформаційне забезпечення комп'ютера.
5. Операційні системи. Системи опрацювання текстових, числових і графічних даних.
6. Програмні засоби навчального призначення.
7. Інформаційно-пошукові і телекомунікаційні системи.
8. Основи алгоритмізації і програмування. Алгоритми та їх властивості. Базові структури алгоритмів. Засоби описування алгоритмів

А тепер погляньте на програму з інформатики для основної школи.........

Старша школа

1. Інформаційні процеси в суспільстві.
2. Програмне забезпечення навчального призначення.
3. Робота з прикладними програмами для розв'язування задач з математики, фізики, географії, іноземних мов тощо.
4. Розв'язування навчально- дослідницьких задач.
5. Опрацювання експериментальних даних.
6. Телекомунікаційні системи.
7. Інформаційно-пошукові системи.
8. Мультимедійні технології.
9. Системи штучного інтелекту.
10. Експертні системи.
11. Технології програмування.
12. Виробничі інформаційні технології.
13. Інформаційні технології у проектній діяльності. Інформаційне забезпечення проектної діяльності

А програми повинні розроблятися базуючись на вимогах саме цього стандарту.

На сьогодні я не зміг побачити освітнього стандарту предмету "Інформатика" (те, що знаходиться на сайті http://ped.sumy.ua/index.p....mid=180 є баченням стандарту Морзе Н.В., але аж ніяк не стандартом.
У Росії та Білорусі відповідні стандарти існують.
До чого веду - оскільки змінилась система освіти (з 12-річної ми повернулись до майже 11-річної, але зпрограмами дванадцятирічки), то повинні бути переглянуті і Державні освітні стандарти (відповідний наказ по початковій школі вже є). Які будуть пропозиції щодо Стандарту в області інформатики?
а) Про арифметичне збільшення годин не говорити;
б) Є пропозиція курс базовий інформатики "пересунути" в основну школу (7-9 класи, включаючи і програмування), 10-11 класи - тільки профільна освіта (поглиблене вивчення, спецкурси) зі спрямуванням на підготовку до професійної діяльності або подальшого навчання.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
mouse Дата: Пн, 14.11.2011, 22:56 | Повідомлення № 106
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Не скажіть. А педагогічні заклади? Вони раніше там же були. От там як раз головою. Так само є ще багато чого. Але на жаль на училища, та ВНЗ І-ІІ рівня в основному байдуже. Там не заробиш великі гроші. Але за мінімальний термін можно отримати професію.

Тому і існують проблеми з інформатикою. Оскільки все практично залишилось як і у СРСР.
Я відвідував 10-11 клас і у нас один день був "УПК". Люди отримували автоправа тощо. Особисто в мене було "Оператор ПК". Те що там давали, в своїй школі, на жаль, було не можливо, не було ні бази, ні викладачів.

Додано (14.11.2011, 20:56)
---------------------------------------------
Певен, що коледжі та училища, змогли потягнути профільну освіту. Ну нема в школах потрібної кількості кадрів для профільного навчання!!!

BBC Дата: Ср, 16.11.2011, 01:39 | Повідомлення № 107
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Головне розділити інформатику на два предмети з віднесенням їх до різних галузей знань(й відповідно години надаються за рахунок цих галузей):
ІКТ - технології
ОАП - математика
gromko Дата: Ср, 16.11.2011, 02:11 | Повідомлення № 108
Лінуксоїд
Повідомлень: 2601
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Спробував привести до "нормального" вигляду.
Прикріплення: info-standartGr.doc(106Kb)
tchernikova_l Дата: Ср, 16.11.2011, 11:40 | Повідомлення № 109
Я тут недавно...
Повідомлень: 27
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Григорий Юрьевич, молодец! Спасибо!
Шестопалов Дата: Ср, 16.11.2011, 11:52 | Повідомлення № 110
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Григорий Юрьевич! Ваші зауваження-пропозиції відправив без купюр в МОН на адресу Єресько і Бєскової.
З таким поясненням:
На форумі інформатиків України http://informatic.org.ua/forum/90-1408-1 йдуть і продовжуються дискусії щодо Проекту Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» (фрагмент «ІКТ»). Сподіваюсь, що Вам буде цікаво ознайомитись з одним з них. Інші повинні з’явитися через пару днів.


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 16.11.2011, 13:38
pasichov Дата: Ср, 16.11.2011, 12:57 | Повідомлення № 111
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (gromko)
Спробував привести до "нормального" вигляду.

У вас дуже гарно вийшло! І хоча я принциповий і послідовний прихильник розділення інформатики на 2 предмети, розумію, що за даних обставин це малоімовірно, і повністю підтримую вашу версію.
Хоча майже настільки ж переконаний, що це "не пройде". Але дуже хочеться помилитися....


Відредаговано: pasichov - Ср, 16.11.2011, 13:00
Глинський__Ярослав Дата: Ср, 16.11.2011, 21:58 | Повідомлення № 112
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Не підтримую терміну "інфокомунікації". Є традиційне "телекомунікації", для чого новий термін у проекті? Термінів більше, ніж ідей.

Додано (16.11.2011, 19:58)
---------------------------------------------
Між іншим, хто автор (автори) проекту?

Вчитель Дата: Сб, 10.12.2011, 22:17 | Повідомлення № 113
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (Глинський__Ярослав)
Не підтримую терміну "інфокомунікації". Є традиційне "телекомунікації", для чого новий термін у проекті? Термінів більше, ніж ідей.

Підтримуйте, не підтримуйте, а термін є і житиме... Читайте, що пише пан Кривуца!
Навпаки, термін "ІКТ" виглядає анахронізмом нині (як і введений свого часу НІТН %) )

Додано (10.12.2011, 20:17)
---------------------------------------------
Quote (Глинський__Ярослав)
Між іншим, хто автор (автори) проекту?

Колективний розум!
Якби ж то можна було версію Громко взяти за основу тоді, коли ВОНО творилося!


Відредаговано: Вчитель - Сб, 10.12.2011, 22:18
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Стандарт загальної середньої освіти з інформатики (Стандарт загальної середньої освіти з інформатики)
Сторінка 8 з 8«12678
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.