Ср, 21.02.2018, 03:30
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 39«12456783839»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Подальше майбутнє інформатики
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 06.07.2010, 17:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3637
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Тепер, коли достеменно відомо, що 12-річна освіта відмінена, надзвичайно цікавим стає питання, що ж буде з інформатикою далі?
[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:09
Шестопалов Дата: Ср, 29.09.2010, 19:38 | Повідомлення № 76
Видавець посібників
Повідомлень: 1450
Нагороди: 13
Рейтинг: 182
Quote (serbor)
Когда и где она будет опубликована?

Статтю обіцяють надрукувати у грудневому номері журналу "Комп’ютер в школі та сім’ї".

Додано (29.09.2010, 19:38)
---------------------------------------------

Quote (serbor)
Формулировка "з 7-го, 5-го або 2-го класу" показывает неуверенность авторов в сроках, неоднозначность требований

Стаття - аналітична, досліджує і систематизує існуючий стан речей. Дійсність більш строката, хто інформатику вводить з 1-го класу, а хто і з 6-го. А наступного року все інакше. Наприклад, де було з 3-го, стало з 7-го, і навпаки. Повний безлад!
serbor Дата: Ср, 29.09.2010, 20:10 | Повідомлення № 77
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Шестопалов)
де було з 3-го, стало з 7-го, і навпаки

Навпаки, наверное, реже.
volbar63 Дата: Ср, 29.09.2010, 21:35 | Повідомлення № 78
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Погано що немає конкретики, хто як хоче, хто коли може. Необхідно щоб години інформатики були забиті в інваріанті, тоді можна говорити про ком. грамотність.
vvv Дата: Ср, 29.09.2010, 21:58 | Повідомлення № 79
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
У нас викладають інформатику з 2 класу. Результат є! Викладання за "Шукачами скарбів" розвиває логіку та алгоритмічне мислення! Потрібно єдиний курс з 5 по 11 клас!!!!
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 29.09.2010, 22:58 | Повідомлення № 80
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3637
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Здається наше МОНУ визначилось з якого класу інформатика в інваріантній скадовій. 9-11 клас. І якщо академічний рівень, то виходимо на рівень 140 годин — те, що було раніше. Це всім загальновідомо, можна кричати у всі кутки, але наврятчи нас хтось почує. Будьмо реалістами. Концепцію інформатики не оновили, її загубили. Збільшення кількості годин не дасть позитивного результату, мабуть треба спершу визначитись, чому вчити. Поки що на форумі в нас не дуже добре виходить.

А ще величезні проблеми з ліцензіями не дадуть змогу використовувати великий спектр функціонального і зручного ПЗ, під яке ж "заточені" більшість підручників і програм...

Pol Дата: Чт, 30.09.2010, 11:31 | Повідомлення № 81
Новий користувач
Повідомлень: 11
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (serbor)
Надо заявить о твёрдости наших позиций: обязательный предмет с 5 класса, но рекомендуем вводить со 2-го.

Шановний! Ви виріте в результативність таких заяв? При переході до 12 річної освіти та поверненні до 11 річної ніхто, по моєму, з освітянами не радився. Отак от буде й далі <_< . Скільки годин читати і з якого класу вирішать у міністерстві з тільки відомих їм причин, а ми продовжимо варитися у власному соку без потрібних підручників та неузгоджених програм.
Quote (Ковальчук_Олександр)
А ще величезні проблеми з ліцензіями не дадуть змогу використовувати великий спектр функціонального і зручного ПЗ, під яке ж "заточені" більшість підручників і програм..

І цим питанням в освітянських управлінських структурах не переймаються. Шановні колеги, поділіться. Може в кого адміністрація школи чи відділ освіти хоча би поцікавилися з якими програмним забезпеченням працюєш, чи відповідає воно вимогам курсу, що вивчається, а може запропонували поновити ліцензії чи сам софт. На звертання з цього приводу відповідь завжди одна - а де взяти кошти?
Ми сидимо на бомбі вповільненої дії. Хто може гарантувати, що завтра якийсь чиновник не захоче навести лад з порушеними авторськими правами ^_^ . І де шукати крайнього здогадатися не важко.
Тому найближче майбутнє інформатики на жаль "не акварель"
serbor Дата: Чт, 30.09.2010, 19:41 | Повідомлення № 82
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Pol)
Ви виріте в результативність таких заяв?

Да, верю! Влияние тех или иных известных людей, в том числе и педагогов на МОН конечно есть. И похоже, информатиков среди их или нет или их позиции и аргументы не убедительны.
alex Дата: Чт, 30.09.2010, 22:02 | Повідомлення № 83
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (serbor)
Влияние тех или иных известных людей, в том числе и педагогов на МОН конечно есть.

Вплив відомих людей поки що зводиться до того, хто краще "переставить кроваті".
В принципі вони поділяють стратегію МОН. Так чому ж МОН повинне щось змінювати.
Дискусія зводить до не достатньої кількості годин для освоєння різних методів
натискання кнопок.

Дискусія про інформатику на сторінках форуму іде вже давно на різних вітках.
На перший погляд дивно чому достатньо відомі вчителі не приймають участі в обговоренні.
Не беречись стверджувати, що це істина, пригадую інтерв'ю Старовойтової про одного з
членів редколегії дисиденського журналу "колокол", який практично весь час мовчав.
На її питання чому мовчить приблизно відповів так:
- Я зрозумів зміст життя
- Так скажи іншим
-Тим хто його зрозумів, це ні до чого - вони вже його знають,
а тим хто не зрозумів теж ні до чого - вони все одно не зрозуміють.

pet Дата: Чт, 30.09.2010, 23:49 | Повідомлення № 84
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (alex)
На її питання чому мовчить приблизно відповів так:
- Я зрозумів зміст життя
- Так скажи іншим
-Тим хто його зрозумів, це ні до чого - вони вже його знають,
а тим хто не зрозумів теж ні до чого - вони все одно не зрозуміють.

але ж це правда!!!!
serbor Дата: Пт, 01.10.2010, 16:33 | Повідомлення № 85
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (alex)
На перший погляд дивно чому достатньо відомі вчителі не приймають участі в обговоренні.

Достаточно известным учителям нет никакого дела, что творится в других школах. И вообще, если везде будет бардак, а у тебя будет более-менее, выглядеть будет, что у тебя всё на высоте.
alex Дата: Пт, 01.10.2010, 17:15 | Повідомлення № 86
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (serbor)
Достаточно известным учителям нет никакого дела, что творится в других школах.

Як на мене, це принижує хоча б тих кого я знаю. При першій необхідності вони відгукнулись
на прохання про співробітницво та допомогу.
Не пам'ятаю де вичитав одну притчу про розумного і не дуже.
Розумний весь час старається допомогти не дуже розумному набути розуму і співчуває,
якщо це вдається,а не дуже розумний діє по принципу - це я дурак !? Нічого. Я тебе теж зроблю дурним.
dpi Дата: Пт, 01.10.2010, 18:13 | Повідомлення № 87
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (alex)
-Тим хто його зрозумів, це ні до чого - вони вже його знають,
а тим хто не зрозумів теж ні до чого - вони все одно не зрозуміють.
...бо не хочуть.
Отлично!!!
А то я ни как не мог сформулировать свою позицию.
Безбородько Дата: Чт, 21.10.2010, 14:07 | Повідомлення № 88
Тут живе...
Повідомлень: 112
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Панують думки про те, що інформатики, як предмету не буде. Наводять приклади Європи та Російської Федерації, яка йде в цьоме напрямку.
W-w-W Дата: Чт, 21.10.2010, 14:32 | Повідомлення № 89





Quote (Безбородько)
Панують думки про те, що інформатики, як предмету не буде. Наводять приклади Європи та Російської Федерації, яка йде в цьоме напрямку.

Ну з таким відношенням як в нашій державі, то так. скоро вона зникне або буде примітивним предметом типу ОБЖ чи Основи здоровя по 0,5 год на тиждень і виходить, що ніби й предмет є і ніби його й нема
serbor Дата: Чт, 21.10.2010, 17:08 | Повідомлення № 90
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Безбородько)
Панують думки про те, що інформатики, як предмету не буде.

Мне конечно (из эгоистических соображений) не хотелось, чтобы отменили информатику, но в таком виде как сейчас она не нужна. Надо изучать базовый курс пораньше и серьезно в инварианте с 5 по 7 класс по 2-3 часа в неделю. Серьезно спросить с управлений образования результативность этого процесса (установить нормативы, контрольные, срезы и пр.). А с 8 по 11 класс использовать компьютерные технологии во всех предметах. Надо создать новые программы по всем предметам, ориентированные на использование компьютерных технологий. Половина изучаемых технологий в информатике могут уйти в другие предметы (Excel в математику, Word в языки). Ну и конечно нужны новые предметы соответственно профилям классов, начало которым заявили нынешние курсы по выбору (компьютерная графика, программирование...).
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Сторінка 6 з 39«12456783839»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.