Тепер, коли достеменно відомо, що 12-річна освіта відмінена, надзвичайно цікавим стає питання, що ж буде з інформатикою далі? [admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Саме на це спрямована нова концепція загальної середньої освіти - не може опанувати науку - опановуй професію у професійному ліцеї (ПТУ), можеш навчатися - готуйся до вступу до вишу в 10-12 класах, градацію (відсів) буде проведено за результатами ЗНО в 9 класі
Назвіть різницю, від радянської ? Вузи конкурс 2-3 чоловіка на місце, хто не попав в ПТУ, в кращому випадку в технікуми. Термін обов'язкової базової освіти - ну це коригуеться. Не здав ЗНО в 9 класі, вчись, якщо хочеш в 10-12 академічному за гроші.
ЦитатаПилипчук_О_П ()
В багатьох місцях є безглузда практика: сварити вчителя за погані оцінки учнів.
Так FutureTeacher, як раз і вказав на цей хибний критерій.
Тих.хто не зміг опанувати програму базової школи навчати в 10-12 класах за гроші? Навіщо?
У нас демократія, все повинно йти своїм природним шляхом, тоді платні корегуючі класи(у фінів безкоштовні, у нас платні, ми бідні, але шанс повинен бути)
ЦитатаFutureTeacher ()
А хто сказав, що тоді система була поганою?
Отже система була нормальною і працювала, а от суміш західної і радянської виявилася неадекватною. Так як і все у нас.
У нас демократія, все повинно йти своїм природним шляхом,тоді платні корегуючі класи(у фінів безкоштовні, у нас платні, ми бідні, але шанс повинен бути)
Чому б тоді не ввести платні "коригуючі курси" при ВУЗах для тих, хто не встигав у школі?
Коригуючі курси та класи корекції повинні бути у молодшій школі, і, як виключення, - у базовій. До старшої школи повинні приходити ті, хто буде навчатися в університеті. Держава дає змогу навчатися і здобувати освіту кожному, але не кожен намагається використати цей шанс
Цитатаswetikccc ()
Отже система була нормальною і працювала
Система була нормальною, нормально працювала на той час і в тих умовах, але тоталітарна система себе віджила
Дуже уважно читаю Вашу дискусію, але Статтю Конституції ... про обов'язкову середню освіту - ніхто не відміняв. А треба , мабуть. 16 , вибачте мене, " великовозрастных" , д..., які зі згодою батьків із тим самим директором школи просто десь зайняті... І хоч я "гопки перед ними скачи", а їм "по цимбалах" .
Статтю Конституції ... про обов'язкову середню освіту - ніхто не відміняв.
Стаття 53 Конституції України: «Повна загальна середня освіта є обов'язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам. Громадяни мають право безкоштовно здобути вищу освіту в державних і комунальних навчальних закладах на конкурсній основі. Громадянам, які належать до національних меншин, відповідно до закону гарантується право на навчання рідною мовою чи на вивчення рідної мови у державних і комунальних навчальних закладах або через національні культурні товариства». Повна загальна середня освіта може здобуватись як у загальноосвітніх школах ІІІ ступеня, так і професійно-технічних ліцеях (це відносно майбутнього)
Додано (04.07.2015, 10:26) --------------------------------------------- У травні 2015 року МОНУ затвердило за навчальну програму «Інформатика» в 10-11 класах інформаційно-технологічного профілю (лист МОНУ № 1/11-7136 від 21.05.2015). Мета цієї навчальної програми: підготовка учнів до рівня програміста-початківця із обсягом знань, що відповідає професійному сертифікату Java-програміста корпорації Oracle, а також із досвідом командної розробки додатків для мобільних засобів Google Android.
Згідно з листом МОНУ № 1/11-7147 від 21.05.2015 в Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка у червні-липні 2015 року проведе тематичні курси підвищення кваліфікації вчителів інформатики. Буде сформовано лише одну групу, що буде займатися 12 днів - 3 заїзди по 4 дні. Мета цих курсів підвищення кваліфікації: підготувати вчителів до викладання інформатики згідно зі згаданою вище навчальною програмою. Дні і місце проведення курсів: 21 липня - 24 липня 2015 року - аудиторія 227 в навчальному корпусі Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка по пр. П. Тичини 17. Час проведення курсів: з 9.00 до 15.20 (чотири пари). Лектор: Сергій Іщеряков, автор навчальної програми для учнів, e-mail: isermich@mail.ru Реєстрація на курси: шляхом самостійного заповнення форми: https://docs.google.com/forms....ed=true На курсах буде надано інформацію про те, як слухачу курсів чи його учнями самостійно отримати сертифікат корпорації Oracle, яка має представництво у місті Києві.
Якщо зовсім заберуть програмування зі шкільної програми то організую платні курси для старшокласників і тільки виграю від того. В будь-якому випадку вчителі знайдуть вихід.
Я тільки за!!! Я вважаю, що тільки програмування потрібно вивчати, а все решту - так десь трохи між іншим. Після програмування всі офісні додатки - примітивні виглядають і їх учні самостійно вивчуть при потребі Починати з другого класу Scratch і до 11 класу -Java, C# і.т.д Тільки де вчителів знайти таких обізнаних? Як правило вчителі вчитися не хочуть.
К 2060-му году программисты станут не нужны Хорошо быть программистом – индустрия цветёт и развивается, спрос на кодеров увеличивается, зарплаты растут. Но как долго это будет продолжаться?
Хорошо быть программистом – индустрия цветёт и развивается, спрос на кодеров увеличивается, зарплаты растут. Но как долго это будет продолжаться?
Операторы телеграфа 21 века Можно провести неожиданные параллели между современными программистами и телеграфными операторами 19 века. По сегодняшним стандартам операторы были слабо технически подкованы – вся их работа состояла в получении и переправке сообщений, передающимся по проводам азбукой Морзе. Задача монотонная и требующая высокой концентрации. Сегодняшнее программирование требует наличия у человека достаточно широких познаний и понимания работы сложных систем, а также возможности быстро изучать и осваивать всё быстрее увеличивающееся количество разных фреймворков.
Однако в середин 19 века телеграфным операторам хорошо платили, их уважали и считали достаточно подкованными технически. Они легко переезжали с места на место, и опытные операторы слетались в крупные города в поисках хорошей работы. По мере укладки всё большего количества проводов, спрос на операторов быстро рос. Разрабатывались стандарты для ускорения передачи сообщений, и операторам приходилось подстраиваться, запоминать всё более сложные и эффективные системы сокращений и протоколов. Томас Эдисон в начале карьеры работал оператором телеграфа, до того, как последовать своему истинному призванию и начать скупать патенты, воровать идеи у Николы Теслы и строить империю. Неудивительно, что как и в случае с программированием, была большая разница в оплате труда мужчин и женщин.
Но к 20-му веку был изобретён телефон, не требовавший участия человека для преобразования кода в естественный язык. К 1920-м годам от большого числа операторов осталась лишь малая часть, по сравнению с 1890-ми.
Закат программирования как профессии Перенесёмся на сотню лет вперёд – и мы окажемся в схожей ситуации, только уже с программистами. Конечно, эта профессия требует больше навыков и интеллектуальных возможностей, чем у телеграфного оператора. Но программисты сегодня занимают функционально схожую с операторами нишу. Взрывное распространение софта похоже на распространение ранних видов коммуникаций 19-го века. Спрос на операторов рос пропорционально росту сетей, и спрос на программистов растёт пропорционально росту ПО. Раньше все телеграммы необходимо было транслировать с азбуки Морзе в человеческий язык, а сегодня весь код должен быть написан человеком.
Программы становятся более эффективными, появляются фреймворки, требующие написания меньшего количества кода, а более продвинутые языки, компиляторы и интерпретаторы облегчают жизнь программиста по сравнению с 1980-ми и 1990-ми годами. Но всё равно процесс написания программ остаётся занятием для человека.
Но всё это изменится.
На сегодняшнюю версию профессии уже давят с двух сторон. Во-первых, инструменты для создания сайтов вроде Weebly позволяют каждому создавать сайт без необходимости писать код. Программирование базового уровня становится всё более доступным, поэтому разрыв между генерированием идей и их программированием постепенно исчезает.
Во-вторых, программы становятся всё полезнее в деле помощи создания новых программ. И хотя нам ещё далеко до автоматических программ, которые сами смогут писать другие программы, заменяя собою программиста – мы движемся к этому. И нам даже не понадобится настоящий ИИ, чтобы сильно уменьшить роль программиста. Просто роль программ в создании новых программ будет постепенно увеличиваться. По аналогии, представьте полуавтоматическое вождение автомобиля как первый шаг на пути к робомобилям.
И хотя в будущем сохранится нужда в программистах-специалистах узкого профиля и других людях, разбирающихся в компьютерах, кажется неизбежным, что программирование постепенно исчезнет как профессия на подходе к 22-му столетию.
Но если вы – программист (как и я), не отчаивайтесь. Критическое мышление и технические навыки всё равно пригодятся нам в будущем для решения других задач. Ну а если нет – на всякий случай откладывайте часть заработка.
напевно не скоро це станеться. Будуть з'являтися нові пристрої (принципово нові) і до них потрібне програмне забезпечення. програмування стає простішим(хоч про JAVA цього не скажеш), але і люди стають примітивніші і рідко хто зможе скласти програму навіть на простій мові. програмісти без роботи не залишуться - вони обов'язково щось придумають. Вірус наприклад чи щось інше. І все почнеться спочатку.