Вт, 21.11.2017, 19:21
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 38 з 39«1236373839»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Подальше майбутнє інформатики
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 06.07.2010, 17:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Тепер, коли достеменно відомо, що 12-річна освіта відмінена, надзвичайно цікавим стає питання, що ж буде з інформатикою далі?
[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:09
LVV Дата: Пн, 30.03.2015, 09:36 | Повідомлення № 556
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Цитата mul44 ()
по средствам надо жить, и "честно".
Не считал, не считаю и врядли когда либо буду считать воровством использование нелицензионного программного обеспечения в сфере народного образования. И особенно производства Microsoft. 
Если у производителя хватает ума создавать soft-шедевры, то трудно поверить, что при этом не хватает ума сделать их полноценную защиту. Ну, не знаю... можно, например, привязать софт к "железу", ведь вся электроника имеет свои индивидуальные номера, и данная программа будет работать только на конкретном компе, а при смене конфигурации ПК официально заменять защищенную программу.
Просто Майкрософту это не нужно и невыгодно. А выгодно посадить на нелицензионную иглу миллионы людей, а потом требовать от софтозависимых пользователей возмещения ущерба. А кто на эту "иглу" садит пользователей? Конечно же те, кто обучает на ней работать, то есть мы с Вами. Нам Майкрософт спасибо должен сказать за привитие в детях зависимости к ихнему продукту. Об этом не раз уже здесь говорилось. Все это понимают. И даже те, кто писал законы о защите прав интеллектуальной собственности.
swetikccc Дата: Пн, 30.03.2015, 10:28 | Повідомлення № 557
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата LVV ()
А кто на эту "иглу" садит пользователей? Конечно же те, кто обучает на ней работать, то есть мы с Вами.

Вас під дулом пістолета заставляють використовувати продукти Майкрософт?
Це монополіст і у нас не має альтернативи?
Цитата LVV ()
Не считал, не считаю и врядли когда либо буду считать воровством использование нелицензионного программного обеспечения в сфере народного образования. И особенно производства Microsoft.
Если у производителя хватает ума создавать soft-шедевры, то трудно поверить, что при этом не хватает ума сделать их полноценную защиту

Якщо обікрасти квартиру в якій хиленький замок, це не воровство?
Це хазяїн сам спровокував.
Цитата LVV ()
Нам Майкрософт спасибо должен сказать за привитие в детях зависимости к ихнему продукту. Об этом не раз уже здесь говорилось. Все это понимают.

Так Майкрософт робить знижки для освіти( цілком зрозумілий хід, так робить весь бізнес), організовує всякі конкурси, рекламні компанії(так роблять всі).
Лобізм, вибачте лобізм у нас майже в рамках закону.

Цитата LVV ()
Просто Майкрософту это не нужно и невыгодно. А выгодно посадить на нелицензионную иглу миллионы людей, а потом требовать от софтозависимых пользователей возмещения ущерба.

Не буде попиту на наркотики, не буде й наркоторговлі.

Проблемпа не в Майкрософт, проблема в нас.


Відредаговано: swetikccc - Пн, 30.03.2015, 10:34
volodschool2 Дата: Пн, 30.03.2015, 13:02 | Повідомлення № 558
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1372
Нагороди: 12
Рейтинг: 277
Цитата swetikccc ()
Проблемпа не в Майкрософт, проблема в нас.
Мені здається, що ця проблема надумана. Всі комплекси, які поступають в школу від міносвіти, мають ліцензії на відндовс і офіс. Принаймні так у нашому районі. Так було в 2003 і 2004 роках, коли отримували НКК з WinXP та Office2003, в 2008 отримували вісту з  2007-м офісом. В минулому році прийшов комплекс з WIN8.1+Office2013. Є один клас (китайський подарунок) без форточок і ніхто його нам купляти не буде, довелося встановити Linux і працюємо, віндовс-програми при потребі можна запустити і тут.
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 30.03.2015, 16:42 | Повідомлення № 559
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата volodschool2 ()
Мені здається, що ця проблема надумана.

Цілком солідарний. Зараз є всі умови для того, щоб у всіх школах навчати основам користування програмами (операційна система, офісний пакет, графічний редактор тощо), не порушуючи авторських прав і без втрат для якості. Всі виправдання тих, хто практикує використання піратського ПЗ - від лукавого.
FutureTeacher Дата: Пн, 30.03.2015, 18:44 | Повідомлення № 560
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Цитата LVV ()
Не считал, не считаю и врядли когда либо буду считать воровством использование нелицензионного программного обеспечения в сфере народного образования.

Вы считаете возможным обучение вождению при помощи ворованого автомобиля? Это правильно?

Цитата LVV ()
Если у производителя хватает ума создавать soft-шедевры, то трудно поверить, что при этом не хватает ума сделать их полноценную защиту.

Зачем? Любая защита поддается взлому, и в Майкрософт это понимают - при количестве продаж их ПО, воровство программного обеспечения уже заложено в цену продукта.

Цитата LVV ()
Просто Майкрософту это не нужно и невыгодно. А выгодно посадить на нелицензионную иглу миллионы людей, а потом требовать от софтозависимых пользователей возмещения ущерба.

Мы все жертвы рекламы и привычек - очень в многим в мире кажется. что "Кола" и "Пепси" лучше "Живчика" :)

Цитата swetikccc ()
Не буде попиту на наркотики, не буде й наркоторговлі.

Проблема не в Майкрософт, проблема в нас.

В точку!

Цитата volodschool2 ()
Мені здається, що ця проблема надумана.


Цитата Пилипчук_О_П ()
Зараз є всі умови для того, щоб у всіх школах навчати основам користування програмами (операційна система, офісний пакет, графічний редактор тощо), не порушуючи авторських прав і без втрат для якості. Всі виправдання тих, хто практикує використання піратського ПЗ - від лукавого.

100%

Шановні колеги! Ми знову збиваємось на хибний шлях - проблема шкільної інформатики не у програмному забезпеченні чи підручниках - проблема у тому чому ми повинні навчити дітей
mul44 Дата: Пн, 30.03.2015, 19:15 | Повідомлення № 561
Наполегливий учасник
Повідомлень: 959
Нагороди: 3
Рейтинг: 43
Цитата LVV ()
Не считал, не считаю и врядли когда либо буду считать воровством использование нелицензионного программного обеспечения в сфере народного образования. И особенно производства Microsoft. Если у производителя хватает ума создавать soft-шедевры, то трудно поверить, что при этом не хватает ума сделать их полноценную защиту. Ну, не знаю... можно, например, привязать софт к "железу", ведь вся электроника имеет свои индивидуальные номера, и данная программа будет работать только на конкретном компе, а при смене конфигурации ПК официально заменять защищенную программу.
Просто Майкрософту это не нужно и невыгодно. А выгодно посадить на нелицензионную иглу миллионы людей, а потом требовать от софтозависимых пользователей возмещения ущерба. А кто на эту "иглу" садит пользователей? Конечно же те, кто обучает на ней работать, то есть мы с Вами.
я впечатлился ;-) думаю продавать наркоту в школе, все равно часть из детей будут наркоманами потом, в будущем
Цитата FutureTeacher ()
Ми знову збиваємось на хибний шлях - проблема шкільної інформатики не у програмному забезпеченні чи підручниках - проблема у тому чому ми повинні навчити дітей
ну так и надо начинать менять образ мыслей; а повинні ми навчити їх більш логічному мисленню, більше программування (анестезіолог з Австралії який не вчився на програміста є розробником ядра Лінукс!), більше графіки (творчість - в лікарні теж малюнками лікують! ;-) ), більше практичного використання... имхо!, і т.д. - тут після мене напишуть що ще треба але міняти і мінятися треба


Відредаговано: mul44 - Пн, 30.03.2015, 19:16
W-w-W Дата: Пн, 30.03.2015, 19:47 | Повідомлення № 562





Цитата FutureTeacher ()
Шановні колеги! Ми знову збиваємось на хибний шлях - проблема шкільної інформатики не у програмному забезпеченні чи підручниках - проблема у тому чому ми повинні навчити дітей

ви так говорите ніби в нашій державі все ідеально і ніяких більше проблем нема, сьогодні маса проблем як в освіті так і в інших галузях. Нині нові стандарти і що ми бачим по програмах і що ми хочем від учнів, коли на інформатику відводиться 1 година, є різні школи і різне навантаження, в когось 4 години, в когось 15, а в когось 25 і так буде ще довго, ведуть інформатику як спеціалісти так і ті кому інформатику дали як додаткове навантаження. Не можна судити вчителів, які і так працюють на останніх потугах, розумію, що є і з ними проблеми, але це винятки. вбагатьох сільських школах ще досі нема пк, а якщо є, то 1 або 2 на школу, то це якість освіти, це рівні умови? необовязково вчити якогось конкретного програмного забезпечення, потрібно вчити основи роботи в різних пз, щоб діти вміли всім користуватись і не почували себе ніяково перед іншими ровесниками чи вимогами часу. Загальноосвітня школа дає загальні знання з усіх наук і з інформатики теж, тому не потрібно всіх дітей на інформатиці вчити високих матерій при умові, що 1 година, їм це непотрібно. Якщо є школи спеціалізовані і там є напрямки наприклад інформаційний, то дітки туди мають йти, які хочуть з цим життя повязати, а не примушувати їх вчити те, що їм непотрібно

А в загалі це не основне сьогодні, головне щоб наша Україна вистояла, зберегла свою незалежність і настав мир, навчити потрібно впершу чергу в дітей любові, виховати патріотизм за свою Батьківщину та бути просто гідними людьми, цвітом нації.
swetikccc Дата: Пн, 30.03.2015, 20:14 | Повідомлення № 563
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата FutureTeacher ()
Шановні колеги! Ми знову збиваємось на хибний шлях - проблема шкільної інформатики не у програмному забезпеченні чи підручниках - проблема у тому чому ми повинні навчити дітей
Ось шлях

Уроки з конкретних предметів вже не викладаються для старшокласників . Вони замінюються навчанням зі спеціалізованих тем. Наприклад, підлітки вивчають не окремі предмети, а професійний курс, такий як "Послуги кафетеріїв", який включатиме елементи математики, мов (наприклад, щоб допомогти обслужити іноземних клієнтів), навички письма і комунікативні навички.
Ktara Дата: Пн, 30.03.2015, 20:24 | Повідомлення № 564
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Цитата swetikccc ()
роки з конкретних предметів вже не викладаються для старшокласників . Вони замінюються навчанням зі спеціалізованих тем. Наприклад, підлітки вивчають не окремі предмети, а професійний курс, такий як "Послуги кафетеріїв", який включатиме елементи математики, мов (наприклад, щоб допомогти обслужити іноземних клієнтів), навички письма і комунікативні навички.
ну Финляндия и оценок не ставит :)
У нас нет такого и не скоро будет.... к сожалению. У нас другой менталитет, и у наших детей, а особенно у их родителей - тоже
У меня у друзей дочь сейчас учится в Нью-Йорке, так вот по скайпу показывала учебник на 400 страниц - это на три года обучения (предмет  - история). А домашние задания объединяют в себя знания с нескольких предметов - и списать не от куда - они творческого характера :)
swetikccc Дата: Пн, 30.03.2015, 20:35 | Повідомлення № 565
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата Ktara ()
ну Финляндия и оценок не ставит
А чому ми беремо систему освіти фінів, а не міста Шанхай?
Освіта Шанхая по міжнародним дослідженням, суттєво випереджає освіту фінів.


Відредаговано: swetikccc - Пн, 30.03.2015, 20:42
FutureTeacher Дата: Вт, 31.03.2015, 07:39 | Повідомлення № 566
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Цитата mul44 ()
ну так и надо начинать менять образ мыслей; а повинні ми навчити їх більш логічному мисленню, більше программування (анестезіолог з Австралії який не вчився на програміста є розробником ядра Лінукс!), більше графіки (творчість - в лікарні теж малюнками лікують! ;-) ), більше практичного використання... имхо!, і т.д. - тут після мене напишуть що ще треба але міняти і мінятися треба

Освіту слід змінювати починаючи з вчителя - педуніверситети продукують "вчителів" виходячи зі штампів 20-30-річної давнини, коли вчитель був "носієм знань". На сьогодні доступ до знань в учнів набагато більший, ніж той, який пропонується підручником (чи може дати вчитель), тому роль вчителя повинна змінитися - головне його завдання має бути фасилітація, тобто створення і підтримка всередині класного колективу (учнівської групи) таких умов, які б сприяли розвитку соціальних та навчальних компетенцій учнів, причому соціальна складова, на мою думку, у процесі навчання повинна відігравати навіть більшу роль, ніж навчальна. Вчитель повинен допомогти сформувати групу, взаємовідносини між її учасниками та поставити завдання, які група повинна виконати.
Принцип диференціації навчання в групі виконується без проблем, адже рівень відповідальності кожного учасника, як і рівень внеску в роботу групи (статус учасника) залежить від його компетентності (знань, умінь та навичок які людина може застосувати в практичній діяльності)

Цитата W-w-W ()
ви так говорите ніби в нашій державі все ідеально і ніяких більше проблем нема, сьогодні маса проблем як в освіті так і в інших галузях.

Більшість наших проблем починаються зі школи - учні повинні розуміти, що вони повинні сподіватися лише на власні сили, власні уміння та знання, що держава їм не допоможе (і не зобов’язана допомагати) - сьогодні ми продукуємо у дітях інфантилізм, а не тверезе і зважене відношення до життя

Цитата W-w-W ()
Загальноосвітня школа дає загальні знання з усіх наук і з інформатики теж, тому не потрібно всіх дітей на інформатиці вчити високих матерій при умові, що 1 година, їм це непотрібно. Якщо є школи спеціалізовані і там є напрямки наприклад інформаційний, то дітки туди мають йти, які хочуть з цим життя пов’язати, а не примушувати їх вчити те, що їм непотрібно

Йде мова про те, щоб змінити не зміст навчання, а спосіб - перейти від вивчення підручника та відтворення набору вправ до системи в якій учні в процесі навчання реалізують проекти практичної спрямованості, виконання яких передбачає наявність в учнів відповідних знань, умінь та навичок, а виконаний проект вказує на наявність в учнів відповідного рівня компетентності, який вимагається програмою та державними стандартами.

Цитата W-w-W ()
А в загалі це не основне сьогодні, головне щоб наша Україна вистояла, зберегла свою незалежність і настав мир, навчити потрібно впершу чергу в дітей любові, виховати патріотизм за свою Батьківщину та бути просто гідними людьми, цвітом нації.

Почуття патріотизму це не абстрактна "любов до Батьківщини", патріотизм - відповідальність за власне майбутнє, майбутнє своїх дітей з якого складається сьогодення і майбутнє "малої" батьківщини і майбутнє України. Кожен, починаючи зі шкільної лави повинен розуміти, що саме від нього залежить його майбутнє, і майбутнє України (дещо пафосно, але, на мою думку, у тому що відбувається сьогодні у нашій державі винні ми усі без виключення - надто довго ми намагалися усунутися від проблем ("нехай нагорі вирішують, на те вони там сидять", надто довго ми жили в "кредит" ("Цей хороший бо він підняв нам зарплати та пенсії"), надто довго ми продавались за копійки (корупція з’їла нашу державу)

Цитата swetikccc ()
Уроки з конкретних предметів вже не викладаються для старшокласників . Вони замінюються навчанням зі спеціалізованих тем. Наприклад, підлітки вивчають не окремі предмети, а професійний курс, такий як "Послуги кафетеріїв", який включатиме елементи математики, мов (наприклад, щоб допомогти обслужити іноземних клієнтів), навички письма і комунікативні навички.

Ось ми і дійшли до курсу від Інтел "Основи підприємництва" - приємно те, що вчителі України розуміють і підтримують глобальні тенденції.

Цитата Ktara ()
ну Финляндия и оценок не ставит

А зачем оценки? Каким то образом "градуировать" учеников, попытаться "подогнать" их под определённые критерии? Вы не станете отрицать того, что каждый ученик должен иметь индивидуальную образовательную траекторию, каждый ученик имеет свой образовательный потенциал, и что для некоторых для "тройки" (5-6 по нынешней украинской шкале) надо приложить больше усилий нежели тем, кто учится на "отлично"? Оценка, в большинстве случаев нужна совсем не ученику, поскольку, как уже давно довели психологи, она не есть элементом мотивации к обучению, оценка нужна администрации школ, чиновникам "от образования" для "измерения качества учительского труда" :)


Цитата Ktara ()
У нас нет такого и не скоро будет.... к сожалению. У нас другой менталитет, и у наших детей, а особенно у их родителей - тоже

Всё зависит только от нас (от учителей прежде всего)

Цитата Ktara ()
У меня у друзей дочь сейчас учится в Нью-Йорке, так вот по скайпу показывала учебник на 400 страниц - это на три года обучения (предмет  - история). А домашние задания объединяют в себя знания с нескольких предметов - и списать не от куда - они творческого характера

Всё верно (такие учебники есть и у меня - для коледжа и high school) - информацию можно "добыть" с различных источников, но использовать её для решения нетривиальных заданий - для этого надо постараться

Цитата swetikccc ()
А чому ми беремо систему освіти фінів, а не міста Шанхай?
Освіта Шанхая по міжнародним дослідженням, суттєво випереджає освіту фінів.

Система освіти в Шанхаї є частиною загальнокитайської, фінська система базується на загальноєвропейських принципах. Ментально нам ближча європейська модель, філософія освіти Китаю базується на ментальності китайського народу, його історії, традиціях
swetikccc Дата: Вт, 31.03.2015, 09:03 | Повідомлення № 567
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Досить розводити тут всяку філософію.
Потрібно пам'ятати про "про неможливість побудувати соціалізм в одній країні".
Цитата FutureTeacher ()
Ментально нам ближча європейська модель

Потрібно розуміти ми придаток робочої сили і сировини, і можливо нам потрібна модель як раз східних драконів, для виходу з ........

Цитата FutureTeacher ()
учні повинні розуміти, що вони повинні сподіватися лише на власні сили, власні уміння та знання,

100%
Цитата FutureTeacher ()
А зачем оценки? Каким то образом "градуировать" учеников, попытаться "подогнать" их под определённые критерии? Вы не станете отрицать того, что каждый ученик должен иметь индивидуальную образовательную траекторию, каждый ученик имеет свой образовательный потенциал, и что для некоторых для "тройки" (5-6 по нынешней украинской шкале) надо приложить больше усилий нежели тем, кто учится на "отлично"? Оценка, в большинстве случаев нужна совсем не ученику, поскольку, как уже давно довели психологи, она не есть элементом мотивации к обучению, оценка нужна администрации школ, чиновникам "от образования" для "измерения качества учительского труда"

Що є мірилом всього при нашій системі?
Це гроші.
Що буде, коли один будівельник кладе 1000 цеглин, а інший 500, а платити їм рівну зарплату?

Взагалі потрібно чітко розділити на білі комірці і сині роби.
От тоді буде найбільший ефект, а от справедливість в .........
Потрібно чітко розуміти, серед тупих - "тупієш", серед розумних - "розумнієш"
FutureTeacher Дата: Вт, 31.03.2015, 10:08 | Повідомлення № 568
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Цитата swetikccc ()
Досить розводити тут всяку філософію.
Потрібно пам'ятати про "про неможливість побудувати соціалізм в одній країні".
Потрібно розуміти ми придаток робочої сили і сировини, і можливо нам потрібна модель як раз східних драконів, для виходу з ........


"Китайська" (японська) модель не "стикується з нашою ментальністю - китайці беззаперечно виконують накази зверху, ніколи їх не обговорюючи, причому виконують максимально швидко і якісно, про заробітну плату не йдеться - за необхідності вони будуть працювати за чотири чашки рису в день, найбільша перевага Китаю у дешевизні робочої сили, і, як наслідок, низькій собівартості виробництва.
Раджу почитати Крайтона "Сонце, що сходить" ("Восходящее солнце") та Хантінгтона "Зіткнення цивілізацій" ("Столкновение цивилизаций")

Цитата swetikccc ()
Потрібно розуміти ми придаток робочої сили і сировини

а) У вас немає сировини :)
б) Ваша робоча сила менш кваліфікована за "європейську", але вимагає більшу зарплату ніж "китайська"

Цитата swetikccc ()
Що є мірилом всього при нашій системі?
Це гроші. Що буде, коли один будівельник кладе 1000 цеглин, а інший 500, а платити їм рівну зарплату?

Шкільна оцінка не є "мірилом", оскільки вона дуже суб’єктивна, "мірилом" може бути і є ЗНО, але вчителі (більшість) проти незалежного оцінювання, оскільки це покаже наскільки прогнила українська освіта

Цитата swetikccc ()
Взагалі потрібно чітко розділити на білі комірці і сині роби.
От тоді буде найбільший ефект, а от справедливість в .........

Саме на це спрямована нова концепція загальної середньої освіти - не може опанувати науку - опановуй професію у професійному ліцеї (ПТУ), можеш навчатися - готуйся до вступу до вишу в 10-12 класах, градацію (відсів) буде проведено за результатами ЗНО в 9 класі
swetikccc Дата: Вт, 31.03.2015, 10:37 | Повідомлення № 569
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата swetikccc ()
Потрібно пам'ятати про "про неможливість побудувати соціалізм в одній країні".

Розшифрую - яка система така й освіта.
Цитата FutureTeacher ()
а) У вас немає сировини
б) Ваша робоча сила менш кваліфікована за "європейську", але вимагає більшу зарплату ніж "китайська"

http://domik.ua/pic....59c.png
От то й біда що не Ваша. B)
Ми навіть не ринок збуту, до війни ринком виступала Росія, туди вкладався капітал для заводів побутової техніки, хімії і т. д.
1 У нас є земля, але нажаль майже відсутня перереробна промисловість(стандарти).
2 Статистику також дивлюся, зараз у нас зрівнялася з Китаєм(по швейному виробництву читав аналіз)

Шановний, єкономіка Західної Европи побудована на внутрішньому споживанні(ну грошей у них досить ;) )
Ми не можемо друкувати гроші(які досить сумнівно віртуально забезпечені) як США, і брати таким чином кредит
У нас ситуація зовсім інша, ми країна на експорт.

Цитата FutureTeacher ()
Шкільна оцінка не є "мірилом", оскільки вона дуже суб’єктивна, "мірилом" може бути і є ЗНО,, але вчителі (більшість) проти незалежного оцінювання, оскільки це покаже наскільки прогнила українська освіта

Шановний, якраз вчителі і діти з маленьких сіл і міст за ЗНО, це для нас шанс, а раніше його майже не було.


Відредаговано: swetikccc - Вт, 31.03.2015, 11:59
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 31.03.2015, 10:40 | Повідомлення № 570
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата swetikccc ()
Що буде, коли один будівельник кладе 1000 цеглин, а інший 500, а платити їм рівну зарплату?

Така паралель щодо оцінки, яку отримує учень, трохи невдала. Будівельник отримує зарплату, за роботу виконану для когось, а учень отримує оцінку за зусилля, витрачені на своє майбутнє. А коли учень помічає, що оцінка непокоїть вчителя, у нього починає формуватися хибна мотивація. А далі - пасивність: якщо "зовні" ніхто не цікавиться, то й вчитись не треба.

Цитата FutureTeacher ()
вчителі (більшість) проти незалежного оцінювання, оскільки це покаже наскільки прогнила українська освіта

В багатьох місцях є безглузда практика: сварити вчителя за погані оцінки учнів.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Сторінка 38 з 39«1236373839»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.