Вт, 22.01.2019, 07:12
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Подальше майбутнє інформатики
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 06.07.2010, 17:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3701
Нагороди: 18
Рейтинг: 209
Тепер, коли достеменно відомо, що 12-річна освіта відмінена, надзвичайно цікавим стає питання, що ж буде з інформатикою далі?
[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:09
GarryPotter Дата: Сб, 28.04.2012, 05:40 | Повідомлення № 451
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Вночі, на безкрайніх просторах Інтернету я здибав цікавий документ (без підпису)
Прикріплення: _Z.docx(20.4 Kb)
GarryPotter Дата: Сб, 28.04.2012, 05:56 | Повідомлення № 452
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
На прохання - теж саме , але в DOC
Прикріплення: _Zdoc.doc(111.5 Kb)
LVV Дата: Сб, 28.04.2012, 09:26 | Повідомлення № 453
Прописаний назавжди
Повідомлень: 430
Нагороди: 5
Рейтинг: 127
Мало надії на те, що мої пропозиції врахуються, бо, на відміну від прибічників дитячих, іграшкових виконавців алгоритмів і несерйозних чи застарілих навчальних середовищ програмування я агітую за використання серйозних сучасних мов програмування (таких, наприклад, як С++) з молодшої школи. А от задачі, які в молодшій школі розглядаються на уроках алгоритмізації і програмування можуть бути дитячими, «іграшковими», розвиваючими і таке інше...
"Легкою", чи "важкою" для вивчення і використання у молодшій школі буде мова програмування залежить не від мови, а від учителя, який її впроваджує, оскільки на початковому етапі вивчення алгоритмізації арсенал будь-якої мови програмування використовується меньше ніж на 1% .
На мою думку краще граючись вивчати серйозні речі, ніж серйозно вивчати непотрібні в подальшому іграшки.
Звісно, я можу помилятись, бо ніколи не викладав інформатику у 5-7 класах...
На мою думку з 5 по 7 клас це повинно виглядати приблизно так:
Прикріплення: _5-7.doc(90.0 Kb)


Відредаговано: LVV - Сб, 28.04.2012, 11:11
mul44 Дата: Сб, 28.04.2012, 16:05 | Повідомлення № 454
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1101
Нагороди: 4
Рейтинг: 48
Quote (LVV)
наприклад, як С++

Я з вами погоджуюсь, але я працюю з С, і я не розюмію, чому боятися викладати програмування в молодших класах (нехай воно буде трішки іграшкове, але цікаве (kturtle наприклад)
vitert Дата: Сб, 28.04.2012, 16:59 | Повідомлення № 455
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
Quote (LVV)
Мало надії на те, що мої пропозиції врахуються, бо, на відміну від прибічників дитячих, іграшкових виконавців алгоритмів і несерйозних чи застарілих навчальних середовищ програмування я агітую за використання серйозних сучасних мов програмування (таких, наприклад, як С++) з молодшої школи. А от задачі, які в молодшій школі розглядаються на уроках алгоритмізації і програмування можуть бути дитячими, «іграшковими», розвиваючими і таке інше...
"Легкою", чи "важкою" для вивчення і використання у молодшій школі буде мова програмування залежить не від мови, а від учителя, який її впроваджує, оскільки на початковому етапі вивчення алгоритмізації арсенал будь-якої мови програмування використовується меньше ніж на 1% .
На мою думку краще граючись вивчати серйозні речі, ніж серйозно вивчати непотрібні в подальшому іграшки.
Звісно, я можу помилятись, бо ніколи не викладав інформатику у 5-7 класах...
На мою думку з 5 по 7 клас це повинно виглядати приблизно так:

Я з Вами не згідний. Як на мене, якщо починати вивчати програмування в 5-6 то лише з іграшкових виконавців алгоритму (найкраще ЛОГО). Ваш варіант програми для 5-6 класу із використанням с++ виробить у дітей стійку нелюбов до програмування.Так само, як виробляє, якщо з цього самого починати у 9 чи 10 класі. Те, що ви пропонуєте, я думаю, можна починати із 7 класу. Діти до цього попрацюють із іграшковим виконавцем, із невеликим набором зрозумілих команд, матимуть уявлення про алгоритм, програму, види алгоритмів, процедури як створення власних команд виконавця для збільшення його набору команд, які можна використовувати в інших процедурах, тобто будуть мати уявлення про структурне програмування та інші складні для розуміння дитини речі. Це робиться найдоступніше в такому віці з іграшковим виконавцем. А в 7 переходити до даних, і працювати уже за потреби із не іграшковим середовищем і мовою.
Шестопалов Дата: Сб, 28.04.2012, 18:02 | Повідомлення № 456
Видавець посібників
Повідомлень: 1612
Нагороди: 16
Рейтинг: 230
Quote (vitert)
Як на мене, якщо починати вивчати програмування в 5-6 то лише з іграшкових виконавців алгоритму (найкраще ЛОГО).

Саме це пропонується у статті "Інформатика у школі: якою їй бути"
Тези до нової навчальної програми з інформатики для учнів 5–9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
див. http://osvita.ua/school/school_today/28820/
LVV Дата: Сб, 28.04.2012, 21:13 | Повідомлення № 457
Прописаний назавжди
Повідомлень: 430
Нагороди: 5
Рейтинг: 127
Quote (vitert)
Я з Вами не згідний. Як на мене, якщо починати вивчати програмування в 5-6 то лише з іграшкових виконавців алгоритму (найкраще ЛОГО). Ваш варіант програми для 5-6 класу із використанням с++ виробить у дітей стійку нелюбов до програмування.Так само, як виробляє, якщо з цього самого починати у 9 чи 10 класі. Те, що ви пропонуєте, я думаю, можна починати із 7 класу. Діти до цього попрацюють із іграшковим виконавцем, із невеликим набором зрозумілих команд, матимуть уявлення про алгоритм, програму, види алгоритмів, процедури як створення власних команд виконавця для збільшення його набору команд, які можна використовувати в інших процедурах, тобто будуть мати уявлення про структурне програмування та інші складні для розуміння дитини речі. Це робиться найдоступніше в такому віці з іграшковим виконавцем. А в 7 переходити до даних, і працювати уже за потреби із не іграшковим середовищем і мовою.

Погляньте на програми з математики для 5-9 класів. Чомусь ніхто не пропонує в 5-6 класах "іграшкову" математику, щоб не "виробити у дітей стійку нелюбов" до предмету.
Чому алгоритмізацію і програмування вважають меньш науковим предметом ніж математика???
Мабуть тому що він не виокремлений і викладається разом з ІКТ.


Відредаговано: LVV - Сб, 28.04.2012, 21:22
swetikccc Дата: Сб, 28.04.2012, 21:30 | Повідомлення № 458
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4146
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (LVV)
Погляньте на програми з математики для 5-9 класів. Чомусь ніхто не пропонує в 5-6 класах "іграшкову" математику, щоб не "виробити у дітей стійку нелюбов" до предмету.

Писать і давать на бумазі можна все :)
Quote (LVV)
Чому алгоритмізацію і програмування вважають меньш науковим предметом ніж математика???

А чому фізику в школі вивчають, виходячи з поданого мат апарату?

В нас конституція чудова, закони чудові і програми будуть чудові. :)
vitert Дата: Сб, 28.04.2012, 22:21 | Повідомлення № 459
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
Quote (swetikccc)
Погляньте на програми з математики для 5-9 класів. Чомусь ніхто не пропонує в 5-6 класах "іграшкову" математику, щоб не "виробити у дітей стійку нелюбов" до предмету.

Не слід розуміти "іграшкове" середовище як гратися а не навчатися. Мова йде про те що таке "іграшкове" середовище де є виконавець з набором команд, які візуально виконуються, дозволяють учню як 5 класу так 10 чи 11 на початковому етапі вивчення зрозуміти складні базові поняття алгоритмізації і програмування, без яких він просто знатиме сердивоще, та переписуватиме в нього готові коди програм, але не мислитиме сам. А вже потім працювати з даними. Ми ж орієнтуємось на средньостатистичний клас, де різні діти. В нас же не стоїть мета програмувати заради програмування, заради розв'язування олімпіадниих задач. Алгоритмізація - це потужний інструмент, який дозволяє розвитути розумові здібності будь-якої дитини, хоча вона і не має математичних здібностей, та гарних задатків для програміста, і не буде іт-фахівцем. Тому на мою думку методично правильно починати вивчення саме з виконавця.
Математика вивчається з 1 класу. Математика лекша ніж алгоритмізація. Алгоритмізація, програмування це матиматика+специфічне мислення+ще щось.
Нам потрібна правильна методика, яка дає результат для всіх дітей, а не для 1 а всі інші 0. Я не знаю яка, можливо ви праві. Це просто висновки з власного досвіду.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 29.04.2012, 12:41 | Повідомлення № 460
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4283
Нагороди: 38
Рейтинг: 396
Quote (vitert)
Не слід розуміти "іграшкове" середовище як гратися а не навчатися.

Справді, в "іграшкових" середовищах можна розглядати зовсім не іграшкові концепції. Невеликий приклад: http://teachlab.ucoz.ua/publ/logo/fraktalni_kvadrati_1/28-1-0-68
sahyc Дата: Нд, 29.04.2012, 15:40 | Повідомлення № 461
Прописаний назавжди
Повідомлень: 278
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (igorv)
Вимальовується наступна перспектива: І (2-4 кл.) "Сходинки" з поняттям про алгоритмізацію ІІ (5-9 кл.) користувацький курс з елементами програмування на VBA і створенням макросів, компютерна графіка (інженерну графіку перенести на трудове навчання), обробка фото- і відеоматеріалів ІІІ (10 кл.) програмування, (11 кл.) веб-дизайн, прикладне програмне забезпечення, програмування (можливо факультативно) Таким чином в атестат піде оцінка за 11 клас, що не відлякуватиме адміністрацію шкіл та окремих учнів від програмування у 10 класі.

Скоріше б запропопоновану "перспективу" почали реалізовувати, а так - одна балакинина. Більшість шкіл вивчає інформатику із 9 класу і їх адміністрації самі нічого і не намагаються робити для впровадження вивчення раніше, а покірно чекають все зверху.
Quote (swetikccc)
Писать і давать на бумазі можна все

Тут ще можна додати, якщо ще під це "все" ще можна і кошти списати ;)
grebenchukov Дата: Нд, 29.04.2012, 16:14 | Повідомлення № 462
Прописаний назавжди
Повідомлень: 268
Нагороди: 2
Рейтинг: 34
Quote (sahyc)
Більшість шкіл вивчає інформатику із 9 класу і їх адміністрації самі нічого і не намагаються робити для впровадження вивчення раніше, а покірно чекають все зверху.

А з якого класу має вивчатися інформатика згідно держплану?
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 29.04.2012, 16:29 | Повідомлення № 463
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4283
Нагороди: 38
Рейтинг: 396
Саме з 9-го. А у 2013 планується одночасно розпочати впровадження з 2 і 5 класів.
grebenchukov Дата: Нд, 29.04.2012, 16:38 | Повідомлення № 464
Прописаний назавжди
Повідомлень: 268
Нагороди: 2
Рейтинг: 34
Та я про це знаю, але чому пишуть, що
Quote (sahyc)
адміністрації самі нічого і не намагаються робити для впровадження вивчення раніше, а покірно чекають все зверху.

Це не повноваження адміністрації.


Відредаговано: grebenchukov - Нд, 29.04.2012, 16:38
Bandalak Дата: Нд, 29.04.2012, 16:45 | Повідомлення № 465
Лідер форуму
Повідомлень: 6098
Нагороди: 43
Рейтинг: 276
Зараз від 9 класу, а починаючи з 2013-2014 н.р - від 2 класу (може).
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.