Ср, 22.11.2017, 01:02
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 29 з 39«1227282930313839»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Подальше майбутнє інформатики
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 06.07.2010, 17:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3622
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Тепер, коли достеменно відомо, що 12-річна освіта відмінена, надзвичайно цікавим стає питання, що ж буде з інформатикою далі?
[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:09
KOP Дата: Ср, 25.04.2012, 11:37 | Повідомлення № 421
Переможець "Вчитель року 2009"
Повідомлень: 40
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
На з'їзді побоялися навіть зробити хоч маленьку перерву аби люди могли поспілкуватися щодо виникнення суперечки адже за час перерви противники програми Морзе та інш. могли б більш організовано висувати пропозиції і якось вплинути на хід з'їзду, а президії це було аж ніяк не вигідно. З'їзд дійсно нагадував цирк і з'їздом назвати його можна було з великою натяжкою. Адже навіть програмок з'їду, як це прийнято навіть на самих поганих конференціях, ніхто не запропонував. Напевно в міністерстві проблеми з принтерами та папером, а ви хочете нову комп'ютерну техніку.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 25.04.2012, 11:57 | Повідомлення № 422
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Програмок дійсно не було. І не було (принаймні, я не отримав) кінцевого варіанту програми, щодо якого мало проводитись голосування...
gromko Дата: Ср, 25.04.2012, 15:15 | Повідомлення № 423
Лінуксоїд
Повідомлень: 2671
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
І я там був...
Щодо організаційних питань (тих самих "програмок") - для всього потрібне фінансування та виконавці. Все що ми бачили - завдяки старання практично однієї людини, "корпорації" лише прорекламували себе.
Щодо результату роботи:
- не було представлено підсумковий варіант проекту програми (лише зі слів голови авторського колективу);
- не було альтернативних проектів програми, тобто їх ніхто не представляв, а докорінно змінити існуючий проект ...

Висновок: найбличим часом "офіційний" проект програми для 5-9 класів буде легітимізовано на засіданні колегії МОНМС. Що робити незгодним? На це питання дав відповідь І.О.Завадський - писати власні програми та посібники під них.
Ktara Дата: Ср, 25.04.2012, 15:24 | Повідомлення № 424
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Писать свои программы - тоже вариант. вот с учебниками будет проблематичнее :) Но преподам ВУЗов не привыкать - они сами пишут программы :) Потом подбираем литературу для студентов, ну или даем материал для изучения.
Вот по общеобразовательным дисциплинам - не напишешь, приходит "сверху", причем и даже под учебники не очень подходит, но зато ней надо пользоваться :)
pasichov Дата: Ср, 25.04.2012, 16:23 | Повідомлення № 425
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (gromko)
найбличим часом "офіційний" проект програми для 5-9 класів буде легітимізовано

НЕ БУДЕ в тому вигляді, в якому його мала легітимізувати група Морзе - ВПЕВНЕНИЙ. Буде інший, можливо, під тими ж "прапорами"...але інший. Переконаний.
Вчитель-з-Києва Дата: Ср, 25.04.2012, 16:39 | Повідомлення № 426
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
У столиці обговорили проект навчальної програми з інформатики
див. http://osvita.ua/school/news/29093/

Там же: Інформатика у школі: якою їй бути
Тези до нової навчальної програми з інформатики для учнів 5–9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
див. http://osvita.ua/school/school_today/28820/


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Ср, 25.04.2012, 16:44
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 25.04.2012, 20:21 | Повідомлення № 427
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Quote (Вчитель-з-Києва)
У столиці обговорили проект навчальної програми з інформатики див. http://osvita.ua/school/news/29093/

В цілому події описані правильно

Додано (25.04.2012, 20:21)
---------------------------------------------
Ще одне повідомлення про з'їзд: http://mon.gov.ua/index.p....rmatiki

pasichov Дата: Ср, 25.04.2012, 20:26 | Повідомлення № 428
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Пропонується проект пояснювальної записки до програми. Авторство - не моє, колективне, в основі - один із альтернативних проектів.
Чи зрозуміла принципова відмінність від пояснювальної записки до програми, що "прийнята за основу"?


Надсилаю цей варіант Н.В.Морзе, як керівнику робочої групи.


Відредаговано: pasichov - Ср, 25.04.2012, 20:34
TetyanaT Дата: Ср, 25.04.2012, 21:00 | Повідомлення № 429
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Quote (pasichov)
Чи зрозуміла принципова відмінність від пояснювальної записки до програми, що "прийнята за основу"?


Тримаю в руках журнал "Інформатика" з програмою і читаю напрацьоване групою.

Звичайно, різниця є.

Ця мета досягається завдяки формуванню в них наукового світогляду, інформаційної культури, алгоритмічного й критичного стилів мислення, інформатичних компетентностей, розвитку творчих здібностей, умінь і навичок працювати з сучасними засобами інформаційних і комунікаційних технологій...

Пропонована програма не обмежена використанням певних операційних систем та програмних чи апаратних платформ. Робота учнів може бути організована в середовищі як комерційних ОС, так і поширюваних на основі вільних ліцензій, з використанням як комерційних, так і безкоштовних програмних засобів.

Я просто вказала два аспекти з пояснювальнї записки і характеристик умов навчання...
Те, що запропонувала група, має також більш лаконічний виклад...

Додано (25.04.2012, 21:00)
---------------------------------------------
Quote (Пилипчук_О_П)
Цитата (Вчитель-з-Києва )У столиці обговорили проект навчальної програми з інформатики див. http://osvita.ua/school/news/29093/ В цілому події описані правильно


Без емоцій.
А з'їзд вирував емоціями... І цілеспрімованими.
А все розгладили, спресували...


Відредаговано: TetyanaT - Ср, 25.04.2012, 21:17
Bandalak Дата: Ср, 25.04.2012, 21:56 | Повідомлення № 430
Лідер форуму
Повідомлень: 5532
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (LVV)
Я так і не зрозумів, чи було проголосовано за основу МОНівський варіант, чи ні (голосування було, але не більшістю - а значить не зараховано

Але прозвучала фраза з президії - "Прийнято більшістю голосів".
Це ганьба, повністю порушено процедуру голосування.
Навіть забули сказати слова "Хто проти, хто утримався".
Реально "За" проголосувало не більше третини залу. Але ж таки уміють видавати бажане за дійсне!
TetyanaT Дата: Чт, 26.04.2012, 06:12 | Повідомлення № 431
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Чомусь у президії категорично відкинули пропозицію, зробити два предмети:
Інформатику і ІКТ.
Як це є з математикою:
Алгебра і Геометрія.
У фізиці: Фізика і Астрономія.

І програма для 5-9 класів, яку розробляв колектив науковців і вчителів та представляла на з’їзді Н.В. Морзе,
на мою думку, саме підходить до предмету ІКТ: Інформаційно-комунікативні технології.

А друга група вчителів і науковців, які були опонентами на з’їзді, встигли б зробити до необхідного терміну (я не про термін колегії) програму з предмету Інформатика. З висновками, експертизами, рецензіями тощо … А на колегії ( яка буде чи то у травні, чи зовсім скоро) питання про затвердження програми просто б відклали до наступної колегії, коли була б готова і друга програма.


Відредаговано: TetyanaT - Чт, 26.04.2012, 06:35
LVV Дата: Чт, 26.04.2012, 09:12 | Повідомлення № 432
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (TetyanaT)
Чомусь у президії категорично відкинули пропозицію, зробити два предмети: Інформатику і ІКТ. Як це є з математикою: Алгебра і Геометрія. У фізиці: Фізика і Астрономія. І програма для 5-9 класів, яку розробляв колектив науковців і вчителів та представляла на з’їзді Н.В. Морзе, на мою думку, саме підходить до предмету ІКТ: Інформаційно-комунікативні технології. А друга група вчителів і науковців, які були опонентами на з’їзді, встигли б зробити до необхідного терміну (я не про термін колегії) програму з предмету Інформатика. З висновками, експертизами, рецензіями тощо … А на колегії ( яка буде чи то у травні, чи зовсім скоро) питання про затвердження програми просто б відклали до наступної колегії, коли була б готова і друга програма.


Я, хоч і виступав на з'їзді з пропозицією розділу курсу на два предмети, та не настоював на ній злякавшись саме варіанту: Фізика-Астрономія.
При об'єднаному курсі можна декілька годин викроїти на алгоритмізацію та програмування за рахунок резерву, декілька годин - за рахунок легких тем, декілька годин - за рахунок проектної діяльності учнів...
А розділивши курс, МОН може виділити на предмет "Алгоритмізація і програмування" усього годин 35 за усі 11 років навчання (як на астрономію), а все інше буде чиста технологія.

От, якби годин на ІКТ і АіП було хоч приблизно порівну, то друге діло...

Мабуть якраз по причині відсутності реальної можливості розподілу курсу інформатики на два предмети я і не записався "добровольцем" до творчої групи створювачів "нових" програм, бо не хотів створювати "вінегретні" програми. Хоча, охолонувши після з'їзду, міркую. що варто було б і записатись... аби не пройшов чисто технологічний МОНМСівський варіант.

Quote (pasichov)
Пропонується проект пояснювальної записки до програми. Авторство - не моє, колективне, в основі - один із альтернативних проектів. Чи зрозуміла принципова відмінність від пояснювальної записки до програми, що "прийнята за основу"?

Судячи з пояснювальної записки до програм, чисто технологічна концепція викладання інформатики буде таки змінена.
Міркую, що ця записка, доповниться таблицями розподілення годин: тижні-класи, та розділи-класи.
Дуже хотілось би "нову" програму бачити не вирваною з контексту одинадцятирічної освіти, а хоча б з таблицями розподілу часу на вивчення розділів у 10-11 класах, а ще краще з посиланням xоч на приблизний варіант нових програм базового курсу інформатики для 10-11 класів.

Дуже вдалим вважаю акцентування уваги в записці на інформатиці, як науці, а не просто технологічній дисципліні.
Задоволений з того приводу, що частіше ніж у старому варіанті зустрічається "алгоритмізація", "алгоритмічне мислення" ,
що серед завдань навчання є:
"- сформувати вміння творчо розв’язувати навчальні завдання, розробляти раціональні алгоритми і здійснювати аналіз їх виконання;
- сформувати в учнів початкові навички програмування, уміння налагоджувати, виконувати програми й аналізувати отримані результати. "

Особливе значення має 20% резервного часу, які учитель має право не лише розподіляти на існуючі теми а навіть "вводити нові теми". А це майже 50 годин у порівнянні з 12 годинами резерву базового варіанту.
Трохи засмучує відсутність можливості у вчителя перерозподіляти навчальні години на вивчення існуючих тем. Можна було б написати, скажімо, так: "вчитель на свій розсуд може перерозподіляти між темами години, віділені програмами на їх вивчення, залежно від програмного і технічного забезпечення, та рівня підготовленості учнів, але не більше ніж з 30% зменьшенням кількості часу вивчення окремої теми (рівень збільшення часу вивчення окремої теми після перерозподілу не обмежується)."
Як кажуть "як мед, то вже й ложкою". :)

Взагалі, мабуть, Вам доведеться в неменьш гострих, ніж на з'їзді, дискусіях відстоювати свій варіант навіть пояснювальної записки, не кажучи вже про розділи, що вивчатимуться, і розподіл годин...
Бажаю успіхів!!!


Відредаговано: LVV - Чт, 26.04.2012, 12:13
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 26.04.2012, 14:14 | Повідомлення № 433
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Quote (Bandalak)
Але прозвучала фраза з президії - "Прийнято більшістю голосів".

Не чув...

Quote (TetyanaT)
І програма для 5-9 класів, яку розробляв колектив науковців і вчителів та представляла на з’їзді Н.В. Морзе, на мою думку, саме підходить до предмету ІКТ: Інформаційно-комунікативні технології. А друга група вчителів і науковців, які були опонентами на з’їзді, встигли б зробити до необхідного терміну (я не про термін колегії) програму з предмету Інформатика.

Так не вийде. Пропонована програма все ж була задумана, як змішана. Для чистого ІКТ-варіанту її слід було б переробити.

Quote (LVV)
Міркую, що ця записка, доповниться таблицями розподілення годин: тижні-класи, та розділи-класи.

Звичайно. Робота триває.

Quote (LVV)
Трохи засмучує відсутність можливості у вчителя перерозподіляти навчальні години на вивчення існуючих тем.

Буде.

Quote (LVV)
доведеться в неменьш гострих, ніж на з'їзді, дискусіях відстоювати свій варіант

Сподіваємось, що найбільш критичні питання будуть обговорені тут. Прошу спрямовувати сюди всіх зацікавлених, а особливо - потенційних опонентів. Досвід показує: створити прийнятну програму непросто, але реально.
Bandalak Дата: Чт, 26.04.2012, 15:17 | Повідомлення № 434
Лідер форуму
Повідомлень: 5532
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Пилипчук_О_П)
Не чув...

Було таке, відразу після голосування. Сказала та дамочка, що вибігла на трибуну проводити голосування, мов прийнято більшістю голосів, хоча проголосувало менше третини.
Може у когось є запис вебтрансляції? Там можна це почути.
Вчитель-з-Києва Дата: Чт, 26.04.2012, 15:42 | Повідомлення № 435
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Готується стаття учасників з’їзду. Ваші зауваження та пропозиції?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Сторінка 29 з 39«1227282930313839»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.