Пн, 20.11.2017, 11:37
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 25 з 39«1223242526273839»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Подальше майбутнє інформатики
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 06.07.2010, 17:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Тепер, коли достеменно відомо, що 12-річна освіта відмінена, надзвичайно цікавим стає питання, що ж буде з інформатикою далі?
[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:09
pasichov Дата: Сб, 21.04.2012, 16:31 | Повідомлення № 361
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Пилипчук_О_П)
Дрібненькі теми не викликають захвату... :(

Во-во :-(
То по - вашому, інформатику учневі треба вивчати, як у "Поле чудес" гравець грав: відгадав усі букви, але не зміг прочитати слово.... Ось через це і викидають алгоритмізацію геть - "діти програмування НЕ РОЗУМІЮТЬ., та й нащо воно?". Краще навчитися ПРАВИЛЬНО ДУМАТИ на "дрібненьких" речах, тоді й ООП осилить той, кому дано. А кому не дано - правильно собі у магазині навчиться штани підбирати - там теж ПРАВИЛЬНО ДУМАТИ вміти треба. Не програмістів, а МИСЛЯЧИХ ЛЮДЕЙ треба виховувати засобами шкільної алгоритмізації .... А серед них, гляди, й програмісти знайдуться - там де і не чекали...


Відредаговано: pasichov - Сб, 21.04.2012, 16:41
TetyanaT Дата: Сб, 21.04.2012, 16:43 | Повідомлення № 362
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Quote (pasichov)
Не програмістів, а МИСЛЯЧИХ ЛЮДЕЙ треба виховувати засобами шкільної алгоритмізації ....


Теж це підтримую.
Але дивлюсь, як скорочують години і математики, фізику теж дивним чином вивчають,
складається враження, що прагнуть всіх зробити Шаріковими.


Відредаговано: TetyanaT - Сб, 21.04.2012, 16:44
Bandalak Дата: Сб, 21.04.2012, 17:02 | Повідомлення № 363
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Захід почне свою роботу 24 квітня 2012 року об 11.00 за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 57.
О 10-00 розпочнеться реєстрація учасників.
Як добратися на з'їзд?

Найзручніше добиратися так:
Від вокзалу їхати у метро до ст. "Театральна".
Далі - пройти ВГОРУ вулицею Б.Хмельницького (по її лівій стороні) один квартал, на перехресті з вул. Володимирською повернути ліворуч.
Будинок учителя - друга споруда.

Купити залізничні квитки онлайн можна тут:
На автобус замовити місця можна тут:
TetyanaT Дата: Сб, 21.04.2012, 17:17 | Повідомлення № 364
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Quote (Bandalak)
Найзручніше добиратися так: Від вокзалу їхати у метро до ст. "Театральна".


А ще краще від вокзалу пройти пішки. )) 30-40 хвилин.
Шестопалов Дата: Сб, 21.04.2012, 17:34 | Повідомлення № 365
Видавець посібників
Повідомлень: 1407
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (salal)
Там зміст не розписано. Є тільки розподіл навчальних годин. Хотілося б подивитися наповнення цих годин змістом. На зразок проекту Глинського Я.М. або МОНУ.

Олександр Олексійович! Це лише Тези! Тим не менше, в них є таке посилання:
" У подальших міркуваннях значною використано фрагменти програм з інформатики, схвалених комісією з інформатики Науково-методичної ради з питань освіти МОНМС України:
• «Основи програмування мовою Лого. 5–6 класи» (протокол № 1 від 13.01.2011 р).
• «Єдиний базовий курс. 7–9 класи» (протокол № 1 від 13.01.2011 р).
• «Єдиний базовий курс. 9–11 класи» (протокол № 4 від 03.06.2011 р).
Програми опубліковані у журналі «Інформатика в школі» №8(32) за 2011 р. і №1(37) за 2012 р. відповідно"
Крім того, програми можна подивитися і скачать на сайті видавництва "Аспект" http://aspekt-edu.kiev.ua Там все розписано!
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 21.04.2012, 20:18 | Повідомлення № 366
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Quote (TetyanaT)
фізику теж дивним чином вивчають,

З фізикою ніби попустило: у нових навчальних планах годин додали.
salal Дата: Сб, 21.04.2012, 21:35 | Повідомлення № 367
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (Bandalak)
Купити залізничні квитки онлайн можна тут:
На автобус замовити місця можна тут:

А чи немає у Вас інформації по регламенту з'їзду? Не знаю на який час замовляти білет з Києва.
Bandalak Дата: Сб, 21.04.2012, 23:09 | Повідомлення № 368
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Сам би хотів знати, може у когось є програмка?
TetyanaT Дата: Нд, 22.04.2012, 09:52 | Повідомлення № 369
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Quote (Bandalak)
Сам би хотів знати, може у когось є програмка?

Дивно, що до цього часу немає порядку денного з'їзду.
У нас потяг о 18.30. Інших, пізніше, немає.


Відредаговано: TetyanaT - Нд, 22.04.2012, 10:25
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 22.04.2012, 10:58 | Повідомлення № 370
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Quote (pasichov)
Во-во :-( То по - вашому, інформатику учневі треба вивчати, як у "Поле чудес"

Щось не зрозумів, з якої моєї репліки це слідує? У пропонованій програмі 9 тем мають тривалість по 3 години (а є ще й по 2 і по 4). Вчителю - заморока. Теми треба об'єднувати для виставлення тематичної оцінки, але ж вони логічно розрізнені. Якби вони були споріднені, то їх об'єднали б у програмі. Можна у пояснювальній записці дозволити вчителю переставляти теми, але тоді не зрозуміло, чому їх не переставили при розробці програми.

Quote (pasichov)
Ось через це і викидають алгоритмізацію геть

А з алгоритмізацією у проекті Гуржія все досить непогано: 10+8+4+35+25=82 год. До нашого максимального варіанту, звичайно, не дотягує (112 год), але ж можна ще щось з резервного часу та з проектів назбирати.

Турбує, що незважаючи на те, що збільшується час на вивчення інформатики, автори програм зовсім не модернізують змісту. Якщо у програмі залишається користувацька складова, то її треба оновлювати.Те, що ще недавно було справою фахівців (обробка звуку\відео, тривимірне моделювання) поступово стає доступне і навіть потрібне домогосподаркам. Перегляньте замітку з кулінарного розділу жіночого сайту - переконаєтесь.

Додано (22.04.2012, 10:57)
---------------------------------------------
Quote (pasichov)
У опозиції завжди є одна нездійсненна мрія - об"єднатися... Пропоную об'єднуватися наколо програми під редакцією Гуржія. На край не під які комерційні структури не заточена

А наскільки реально взагалі замінити проект МОНМС іншим? Чи матиме з'їзд такі повноваження? Сумніваюсь. Чи не правильніше було б сконцентрувати зусилля на максимальному врахуванні зауважень саме до проекту МОНМС? Хтось знає, де лежить поточна версія цього проекту з врахованими зауваженнями? Чи на з'їзді його роздадуть або прочитають делегатам і попросять зразу голосувати, не втрачаючи часу на вдумливе ознайомлення?

Інтернет дозволяє всім "опозиціонерам" легко розпочати роботу над спільним проектом програми: вікі-технології - саме те, що треба. І який проект буде викладено для початку роботи - не суттєво. Важливо, щоб його автор був готовий, що проект може дуже змінитися.


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Нд, 22.04.2012, 10:59
pasichov Дата: Нд, 22.04.2012, 13:31 | Повідомлення № 371
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Пилипчук_О_П)
А наскільки реально взагалі замінити проект МОНМС іншим? Чи матиме з'їзд такі повноваження? Сумніваюсь. Чи не правильніше було б сконцентрувати зусилля на максимальному врахуванні зауважень саме до проекту МОНМС?

1. Не реально
2. Повноваження з'їзду - це "маніпулювання суспільною думкою за допомогою суспільної думки"
3. НЕ ПРАВИЛЬНІШЕ. Ті зміни, що насправді потрібно було б внести, приниципово повинні змінити парадигму і спямування програми, а саме це не відповідає інтересам лоббістів даного проекту - потужних світових виробників харда та софта. Тому можливі лише косметичні правки, а це мало вартує....
4. Потрібно переконати з'їзд в тому, що:
- відколи почала впроваджуватися оця "купівельно-користувацька" парадигма в Україні ("морзівський" період), розпочав свое падіння рівень підгоготовки ІТ-спеціалістів, проявився потужний прогресуючий дифіцит цих фахівців. Зараз про це активно говорять на найвищих рівнях. Теза, під знаменами якої все це (маю на увазі інформатика, як технологія, а не як математична дисципліна) впроваджується - "освіта виконує замовлення суспільства" повинна бути замінена розумінням того. що ОСВІТА ВИЗНАЧАЄ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА!
- інформатика в школі повинна бути такою, щоб якумога більший відсоток школярів МАВ МОЖЛИВІСТЬ (шанс, якщо хочете) пов'язати своє майбутнє з інтелектуально-місткими прфесіями в ІТ-сфері. Це корисно не лише цій конкрктній людині (порінянно високий заробіток), а й вкрай вигідно державі. Нечесаний фрілансер у домашніх капцях, сидячи на стільці у себе в Телепеньках, без російського газу і інвестицій, витративши $1000 на комп і 100 грн. в місяць на Інтернет, приносить в країну тверду валюту в $$тис. щомісяця, навідь якщо працює в тіні,а я вже не важу про "білі" схеми з усіма податками чи про потужні українські софтверні компанії, що останні роки задихаються від того, що нікому працювати....
-але і прийнятий (на жаль) стандарт, і пропонована програма налаштовані на ІНШЕ - виростити тих, хто КУПИТЬ по кілька девайсів по $1000+ і софт для них, (все зроблене там), буде грати в ігри, сидіти в соцмережах, дивитися фільми, швидко купувати нові девайси і цяцьки, а на роботі - набирати тексти, робити шефу презентації, забирати "червоні очі" в ЇХ програмах на фото, що зроблені ЇХНІМИ надсучасними камерами... А тих, хто всупереч цим навчальним програмам, чогось навчиться, вони заберуть до себе - для цього висачить країв функціїї розподілу інтелекту...
ОСЬ ЧОМУ ЦЯ ПРОГРАМА - ЦЕ ЗЛОЧИННИЙ ІНСТРУМЕНТ, А ВИ КАЖЕТЕ - ПОКРАЩУВАТИ.
Порівняйте із американським стандартом K12 (там немає, яка таких загальнонаціональних навчальних програм, але є рекомендований стандарт) чи із російськими стандартами та програмами - все стане зрозуміло.


Відредаговано: pasichov - Нд, 22.04.2012, 13:34
Шестопалов Дата: Нд, 22.04.2012, 13:42 | Повідомлення № 372
Видавець посібників
Повідомлень: 1407
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (pasichov)
ОСЬ ЧОМУ ЦЯ ПРОГРАМА - ЦЕ ЗЛОЧИННИЙ ІНСТРУМЕНТ, А ВИ КАЖЕТЕ - ПОКРАЩУВАТИ

А може ми наважимося РАЗОМ створити альтернативну програму?
Чи може "краще" так:

У товаристві лад — усяк тому радіє;
Дурне безладдя лихо діє,
І діло, як на гріх,
Не діло — тільки сміх.
Колись-то Лебідь, Рак та Щука
Приставить хуру узялись.
От троє разом запряглись,
Смикнули — катма ходу…
Що за морока? Що робить?
А й не велика, бачся, штука,—
Так Лебідь рветься підлетіть,
Рак упирається, а Щука тягне в воду.
Хто винен з них, хто ні — судить не нам,
Та тільки хура й досі там.


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 22.04.2012, 13:43
pasichov Дата: Нд, 22.04.2012, 14:02 | Повідомлення № 373
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Шестопалов)
А може ми наважимося РАЗОМ створити альтернативну програму?

СТВОРИТИ, а не "модернізувати"! (нельзя вихнуть невпихуемое!)
Як вам проект під ред. Гуржія? Я "рівно дихаю" і бачу КУПУ недоліків, але там принципово інша, ІМХО правильна парадигма! Можна об''єднуватися... До того ж рівнодистанційований від комерційно-видавничих кіл (нічого особистого).
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 22.04.2012, 14:35 | Повідомлення № 374
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3870
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Quote (pasichov)
саме це не відповідає інтересам лоббістів даного проекту - потужних світових виробників харда та софта

Буде у програмі 10 годин на Word, чи 50 - Word купувати все одно доведеться. Тому цей фактор може й не такий вагомий?

Quote (pasichov)
Теза, під знаменами якої все це (маю на увазі інформатика, як технологія, а не як математична дисципліна) впроваджується - "освіта виконує замовлення суспільства" повинна бути замінена розумінням того. що ОСВІТА ВИЗНАЧАЄ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА!

Цілком згоден

Quote (pasichov)
Як вам проект під ред. Гуржія?

Можна взяти за основу для подальшої спільної роботи. А автор готовий до цього?

Там сказано і зроблено:
"Враховуючи різні умови загальноосвітніх навчальних закладів для навчання інформатики і засобів ІТ, у навчальній програмі для кожного класу передбачено не менше 20% резервного часу. Ці години вчитель може самостійно перерозподіляти між розділами навчальної програми, а також за рахунок цих годин вводити нові теми, зокрема для здійснення допрофільного навчання."

Тому під однією обкладинкою треба буде зробити декілька варіантів. Або для кожної теми давати хоча б 2 варіанти: мінімальний і максимальний. Не можна таку відповідальну річ, як змістове наповнення 20% програми повністю перекидати на вчителя. Оптимально: виписуючи зміст теми, якісь речі написати у квадратних дужках - на випадок додавання годин.

Якщо "опозиція" збирається працювати над спільним проектом, то що треба зробити на з'їзді?
TetyanaT Дата: Нд, 22.04.2012, 14:58 | Повідомлення № 375
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Quote (gromko)
Найбільша проблема цієї програми пов’язана не з інформатикою, а з семантикою - запропонована програма не є програмою курсу "Інформатики", а є програмою курсу "Інформаційно-комунікаційні технології" (саме так - прочитайте пояснювальну записку до програми). Тобто інформатики як науки тут практично немає.


Якби ця програма мала назву: "Програма з інформаційно-комунікаційних технологій", це знімало б багато суперечностей.
Якщо вже ввели окремо предмет "Інформаційно-комунікаційних технологій", то може бути, врешті решт, вивчення його і раніше.
Але тоді зовсім "оголився" основний предмет ІНФОРМАТИКА, який раніше був предметом природничо-математичного циклу, а не
прирівняний, як зараз, майже до циклу трудове навчання...

Quote (gromko)
Щодо "офіційного" проекту: 1. Це програма курсу ІКТ з елементами алгоритмізації.


У цьому курсі ці елементи можуть лишитися просто звичайною оповідкою.

Quote (gromko)
5. Значний час відводиться на виконання навчальних проектів - через відсутність чіткої регламентації ці години учні можуть просто прогуляти.


Тут не погоджуюсь. Багато займаюсь проектною методикою і , якщо вчитель обізнаний з методами проектів, то
участь у проекті сприяє розумінню власних можливостей учня та впевненості в собі,
згуртувує учнів під час вирішення проблем, над якими вони працюють,
створюється мотивація для успішного покращання комп’ютерних навичків...

Quote (gromko)
6. Досить спірним (з однієїї сторони, з іншої це позитив) є надання вчителеві широких можливостей по зміні кількості годин на вивчення тем та порядку їх вивчення.


Вважаю тільки позитивом. Ми не рОботи, і навіть, маючи паралелі, іноді зовсім по-різному приходиться
викладати одну і ту саму тему в різних групах.


Відредаговано: TetyanaT - Нд, 22.04.2012, 15:00
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Сторінка 25 з 39«1223242526273839»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.