Вт, 12.12.2017, 16:01
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 22 з 39«1220212223243839»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Подальше майбутнє інформатики
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 06.07.2010, 17:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3630
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Тепер, коли достеменно відомо, що 12-річна освіта відмінена, надзвичайно цікавим стає питання, що ж буде з інформатикою далі?
[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:09
fizikas Дата: Ср, 28.03.2012, 23:08 | Повідомлення № 316
Тут живе...
Повідомлень: 133
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (Пилипчук_О_П)
В основу програми буде покладено наші попередні напрацювання. У програмі 9-11 ця тема має такий обсяг:

отже тут все нормально...
Quote (Пилипчук_О_П)
І саме система керування вмістом сайту разом з візуальним веб-редактором входять до поняття "засоби автоматизованого створення сайту".

Я оцінюю словосполучення "створення сайту" як веб-розробник. ЦМС більше для управління сайтом, ніж власне для його створення. Хоча я розумію, що Ви мали на увазі.
swetikccc Дата: Чт, 29.03.2012, 09:19 | Повідомлення № 317
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3973
Нагороди: 28
Рейтинг: 380
Все нагадує

Вороне где-то бог послал кусочек сыру
:)
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 29.03.2012, 13:26 | Повідомлення № 318
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3911
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
А де, власне, сир?! :$
Шестопалов Дата: Сб, 31.03.2012, 18:56 | Повідомлення № 319
Видавець посібників
Повідомлень: 1412
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Дивно, що у багатьох програмах планується 35 замість 34 навчальних тижнів у навчальному році. Спеціально скачав з сайту МОН кілька проектів програм (біологія, історія, географія), там де 34, а де 35 тижнів. Чи не краще порахувати самому за календариком?
KulAlex Дата: Нд, 01.04.2012, 05:40 | Повідомлення № 320
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Quote (Шестопалов)
Чи не краще порахувати самому за календариком?

Цього навчального року виходить 34 (Євро 2012), а так 35 тижнів і причому з тих пір коли навчання закінчується 31 травня.
mul44 Дата: Нд, 01.04.2012, 08:23 | Повідомлення № 321
Наполегливий учасник
Повідомлень: 961
Нагороди: 4
Рейтинг: 43
Quote (KulAlex)
Нд, Сьогодні, 04:40 |

И чего вам не спится?)
fizikas Дата: Нд, 01.04.2012, 09:18 | Повідомлення № 322
Тут живе...
Повідомлень: 133
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Тижнів при теперішньому режимі роботи і справді як правило 35. Але з моєї практики ще НІКОЛИ не вдавалось вичитати рівно 35 годин. Виходить 33, іноді 34 год. Відповідно 66-68 год, якщо 2 год на тиждень. Куди зникають години? У нас на ненаканікулярний період припадає мінімум 4 державних свята. 8 березня, Великдень, 1 травня, 9 травня. При теперішній 5тиденці майже тиждень випадає через державні свята. Карантини річ непередбачувана, але останніх 3 роки без них не обходилось. Тому давно не тішу себе надіями, і в календарному плані 34-35 (67-70) години - Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Для того, щоб потім не думати, що із чим зліпити аби виконати програму.
Тому Шестопалов правий, давно пора було взяти календарик і перестати обманювати самих себе.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 01.04.2012, 09:34 | Повідомлення № 323
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3911
Нагороди: 30
Рейтинг: 352
Quote (KulAlex)
35 тижнів і причому з тих пір коли навчання закінчується 31 травня.

Якби цей рік завершувався 31 травня, то було б без одного робочого дня 35 тижнів. Якщо відняти 4 державні свята - виходить 34 тижні. А оскільки на Перше травня маємо 2 вихідних, то й 34 не залишається - одного дня бракує...
KulAlex Дата: Нд, 01.04.2012, 11:14 | Повідомлення № 324
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Quote (mul44)
И чего вам не спится?)


Якщо багато спати, то можна все життя проспати
Це флуд і теми не стосується

Quote (Пилипчук_О_П)
Якщо відняти 4 державні свята

Буває що свята припадають на вихідні і їх переносять на понеділок, а у мене понеділок методичний день. Тому у мене як правило 35 уроків.


Відредаговано: KulAlex - Нд, 01.04.2012, 11:15
Шестопалов Дата: Нд, 01.04.2012, 12:18 | Повідомлення № 325
Видавець посібників
Повідомлень: 1412
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (fizikas)
Тому Шестопалов правий, давно пора було взяти календарик і перестати обманювати самих себе.

Ми цю проблему вирішили просто: плануємо 31(32) год + 4(3) год. резерву. І нехай буде МОНівське 35 год в сумі.
Шестопалов Дата: Вт, 03.04.2012, 10:12 | Повідомлення № 326
Видавець посібників
Повідомлень: 1412
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Для журналу "Інформатика в школі" ми (Завадський, Пилипчук і Шестопалов) за вихідні остаточно узгодили "Тези до нової програми з інформатики для 5–9 класів". Там же будуть опубліковані проект програми МОН для 5-9 класів і відгуки на неї вчителів інформатики України. Планується відкрита конструктивна дискусія щодо змісту майбутньої програми для 5-9 класів.

Додано (03.04.2012, 09:12)
---------------------------------------------
Сравните проект МОН (см. 278) и наши Тезы программы информатики для 5-9 классов (см. 327). В майском номере журнала "Информатика в школе" они будут опубликованы и отзывы учителей информатики Украины с форума и не только об обоих предложениях.
Можете отправить свои замечания-предложения сразу в журнал: Новак Анна Александровна math@osnova.com.ua
Прикріплення: -5-9-.rar(26Kb)


Відредаговано: Шестопалов - Вт, 03.04.2012, 10:13
vinohodov Дата: Пт, 06.04.2012, 11:06 | Повідомлення № 327
Прописаний назавжди
Повідомлень: 328
Нагороди: 1
Рейтинг: 29
Так а в 2му класі інформатика буде вже з наступного навчального року?
http://korrespondent.net/ukraine....-klassa
Вчитель-з-Києва Дата: Нд, 08.04.2012, 15:21 | Повідомлення № 328
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Інформатика у школі: якою їй бути
Тези до нової навчальної програми з інформатики для учнів 5–9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.
див. http://osvita.ua/school/school_today/28820/



Зауваження та пропозиції надсилайте:
Шестопалову Євгену Анатолійовичу, aspekt@aspekt.in.ua
Пилипчуку Олександру Павловичу, pilipchukap@rambler.ru
Завадському Ігорю Олександровичу, zava@ukr.net
Автори: Є. Шестопалов, О. Пилипчук, І. Завадський
Прикріплення: 2949081.jpg(25Kb)
Bandalak Дата: Нд, 08.04.2012, 15:40 | Повідомлення № 329
Лідер форуму
Повідомлень: 5570
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Скоро буде обговорення проекту програми з Інформатики для середніх класів.
Дуже вчасно вийшла ця стаття. МОНівські автори нехай знають, що не вони єдині.
Будемо сподіватися, що до неї прислухаються!
gromko Дата: Чт, 19.04.2012, 14:08 | Повідомлення № 330
Лінуксоїд
Повідомлень: 2702
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Незабаром 24 квітня - маю сподівання, що зустріну в Києві багатьох учасників цього Форуму.
Дещо щодо програми курсу "Інформатика" для 5-9 класів.
Найбільша проблема цієї програми пов’язана не з інформатикою, а з семантикою - запропонована програма не є програмою курсу "Інформатики", а є програмою курсу "Інформаційно-комунікаційні технології" (саме так - прочитайте пояснювальну записку до програми). Тобто інформатики як науки тут практично немає. Мені довелося ознайомитись з чотирма проектами програми для 5-9 класів, деякі обговорювались і на Форумі, деякі - ні.
Щодо "офіційного" проекту:
1. Це програма курсу ІКТ з елементами алгоритмізації.
2. Не завжди вдало розподілено матеріал за класами - наявне дублювання та невиправдана фрагментація.
3. Алгоритмізацію (початковий рівень) варто зібрати в 5-6 класах, а не 5-6-7 як пропонується.
4. Можливі серйозні проблеми з вивченням тем, пов’язаних з Інтернетом - більшість шкіл (особливо сільських) маю проблеми або з підключенням. або з швидкістю.
5. Значний час відводиться на виконання навчальних проектів - через відсутність чіткої регламентації ці години учні можуть просто прогуляти.
6. Досить спірним (з однієїї сторони, з іншої це позитив) є надання вчителеві широких можливостей по зміні кількості годин на вивчення тем та порядку їх вивчення.
7. Запропонований варіант проекту є досить "сирим" і не може бути рекомендованим до негайного прийняття, після редагування та внесення необхідних поправок - будь-ласка.

Для того щоб колеги дара не хвилювалися - чи залежить рівень викладання навчального предмету від програми курсу? При достатній кваліфікації вчителя - зовсім ні, вчитель зможе підібрати способи та методи організувати навчальний процес так, щоб він дав учням максимум можливостей опанувати нові знання та навички.

Щодо програми Шестопалова-Пилипчука-Завадського (мабуть так її варто назвати):
1. "Допрофільні навчальні курси за вибором" - оскільки курс викладається за рахунок інваріантної частини навчального плану, то таку "самодіяльність" на місцях негативно сприйме керівництво освітою. За рахунок варіативної складової - без проблем це реалізується.
2. Можуть бути проблеми з тривимірною графікою - при всій перспективності "на місцях" це теж не сприймається
3. Проекти програми як "офіційний", так і Шестопалова не надто розходяться у змістовному наповненні (окрім тривимірної графіки), навіть алгоритмізація та програмування вивчається за схемою 5-6-7, хоча в Шестопалова програма більш "відшліфована" (це мабуть є результатом тривалого обговорення) та й у кількості годин на вивчення окремих тем є різниця.

Якщо потрібна програма курсу "Інформатики", то згадана Ю.Я.Пасіховим програма Руденка є однією з найкращих (хоча є і свої недоліки)

І зважте, що програму через 4 роки буде неодмінно змінено - в 5 клас прийдуть учні які вивчали "Сходинки до інформатики" протягом 3 років, тобто це буде зовсім інший рівень.
Остання проблема - немає бачення "наскрізного" курсу (2-11 класи), на даний момент ніхто не знає, що і як будуть вивчати учн в 10-11 класах (а може це й накраще?)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Сторінка 22 з 39«1220212223243839»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.