Вт, 24.10.2017, 01:27
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 19 з 39«1217181920213839»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Подальше майбутнє інформатики
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 06.07.2010, 18:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Тепер, коли достеменно відомо, що 12-річна освіта відмінена, надзвичайно цікавим стає питання, що ж буде з інформатикою далі?
[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 17:09
ihor_hontar Дата: Нд, 11.03.2012, 19:25 | Повідомлення № 271
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (filnick)
Такі команди до нас вже поступили...

Цікаво! До нас ще ні :?
Вчитель-з-Києва Дата: Пн, 19.03.2012, 19:00 | Повідомлення № 272
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Quote (Шестопалов)
Нам обещали ознакомить с новыми программами на сайте МОН с 1-го марта, потом срок перенесли на неопределённое время. У кого есть какие "разведданные" о содержании нового манифеста?

На уровне непроверенных слухов из МОН: Программу для 5-9 классов собирались опубликовать на сайте МОН 15 марта, но отложили до 24-го. В программе только технологии, программирование не предусмотрено.


Відредаговано: Вчитель-з-Києва - Пн, 19.03.2012, 21:11
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 20.03.2012, 13:06 | Повідомлення № 273
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Вполне может быть, что программирование удалили со школьной программы, склонившись в сторону кликов по кнопках.
Но вот что изучать з 5 по 11 класс, при имеющейся "убитой" и устарелой технике, ума не приложу. При таком длительном курсе можна б с успехом пройти процедурное программирование (Паскаль), да ещё и "визуальным" побаловаться.
Вчитель-з-Києва Дата: Вт, 20.03.2012, 13:25 | Повідомлення № 274
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Quote (Ковальчук_Олександр)
Но вот что изучать з 5 по 11 класс, при имеющейся "убитой" и устарелой технике, ума не приложу. При таком длительном курсе можна б с успехом пройти процедурное программирование (Паскаль), да ещё и "визуальным" побаловаться.

"Оставь надежду, всяк сюда входящий!" См. "от сих, до сих" для інформатики у новому стандарті.
Прикріплення: 5-11.rar(7Kb)
LVV Дата: Вт, 20.03.2012, 14:00 | Повідомлення № 275
Прописаний назавжди
Повідомлень: 420
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
"Это элементарно, Ватсон." :)
Спросите у составлявших этот "Державний стандарт...", a на каком уровне он лично знает основы алгоритмизации и программирования?
Сильно сомневаюсь, что на уровне, превышающем тот самый "базовый стандарт"... Да и не нужно им это. А значит и учащимся школ не нужно (по их мнению).
Стоит ли удивляться, что "к 2015 году дефицит ИT специалистов достигнет 60-70%" http://www.semynozhenko.net/documents/2513/


Відредаговано: LVV - Вт, 20.03.2012, 14:01
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 20.03.2012, 18:00 | Повідомлення № 276
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
У документі з повідомлення 275 алгоритмізація є, причому не окремим реченням, а цілим рядком таблиці. Для такого документа це немало, тому не все так погано.
KOP Дата: Пн, 26.03.2012, 18:34 | Повідомлення № 277
Переможець "Вчитель року 2009"
Повідомлень: 40
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Как и предполагалось алгоритмизации совсем немного. Да и вообще по различным темам возникает много вопросов, но пока нужно вникнуть более детально, чтобы что-нибудь дельное предлагать.
Проект программы тут: Проект програми 5-9 класи
Прикріплення: inform.rar(31Kb)


Відредаговано: Bandalak - Пн, 26.03.2012, 19:16
gromko Дата: Пн, 26.03.2012, 23:44 | Повідомлення № 278
Лінуксоїд
Повідомлень: 2606
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Щодо пропонованої програми - на 70% бачення шкільної інформатики відповідає моєму "баченню" (див. пропозиції вище).
Програмування (Моделювання та алгоритмізація) 6-6-10-0-8 (кількість годин по класах), як бачимо, що у 8 класі такого розділу немає, але для виконання комплексного навчального проекту передбачається 12 год., причому проект передбачає інформаційне моделювання (тобто програмування).
Проблема у змістовному наповненні розділу "Моделювання та алгоритмізація" - починати з Паскаля (чи навіть Visual Basic) в 5-6 класах зарано, тобто треба більш простіше середовище типу Скретч чи Лого (практика показує доцільність саме такого підходу). З 7 класу вже можна починати працювати "по серйозному".
З чим категорично не можна погодитися - із замалим часом на практичне створення веб-контенту (блоги та сайти) і не тільки за допомогою конструктора, а й "вручну" (через використання HTML). на мою скромну думку це є дуже важливим для сучасного суспільства.
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 27.03.2012, 00:07 | Повідомлення № 279
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Перше враження: автори намагалися охопити інформатику якомога ширше і дещо перестарались. Звичайно, сумно за програмування: всього 17 годин (у 8-9 зі 140 годин - жодної).

Зате інші технології занадто деталізовані. Знову є бідолашні "Інтернет-ресурси на підтримку вивчення навчальних предметів" (видно, автори програми не вірять у державну програму "100%", наслідком якої буде комп'ютеризація та інтернетизація вивчення інших предметів). Крім того, забули, що попереду ще будуть 10-11 класи. На користь програмування у 8-9 можна спокійно "пожертвувати" темами: "Проміжні підсумки та зведені таблиці", "Робота з колонтитулами. Розділи. Стильове оформлення абзаців. Створення змісту та покажчиків", "Запити на змінення даних", "Створення персонального навчального середовища" тощо. Плюс частина часу передбаченого на виконання проектів - може й дотягнемось хоча б до 20 відсотків часу на програмування.

З іншого боку: алгоритмізація виявляється дуже розпорошена. У 5-7, якщо орієнтуватись не на вундеркіндів, так можна працювати лише з якимсь простим, інтуїтивно зрозумілим виконавцем (Робот, Черепашка). Наприклад, якщо в кінці курсу 7-класник впевнено самостійно писатиме програму, яка виводить робота з лабіринту, буде непогано.

Додано (26.03.2012, 22:07)
---------------------------------------------

Quote (gromko)
проект передбачає інформаційне моделювання (тобто програмування).

Та зовсім не обов'язково моделювання - це програмування. Тема виписана так, що може бути реалізована без залучення програмування:

"Основні етапи створення і дослідження моделей з використанням комп’ютерів, обчислювальний експеримент. Види комп’ютерного моделювання. Розрахункові, графічні, імітаційні та інші моделі. Створення і дослідження моделей на прикладах задач з різних предметних областей: фізика, математика, хімія, біологія, екологія, економіка тощо"

А може навіть програмування при роботі над цією темою заважатиме (в такому обсязі, який дано у 5-7 класах, плюс нуль у 8-му). Адже після останніх уроків у 7 класі, пов'язаних з алгоритмікою, до цієї теми пройде близько року!
sib Дата: Вт, 27.03.2012, 09:49 | Повідомлення № 280
Тут живе...
Повідомлень: 125
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (gromko)
Щодо пропонованої програми - на 70% бачення шкільної інформатики відповідає моєму "баченню" (див. пропозиції вище).

Цілком погоджуюсь. ) 0 год на алгоритмізацію у 8 класі зведе нанівець вивчене у 5-7 класах, діти більшість забудуть і навики (слабкі та достатньо не сформовані) втратять.
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 27.03.2012, 09:52 | Повідомлення № 281
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Не знав, що тема "Архівація даних" наскільки важка і об’ємна, що її будемо викладати в 7 і 9 класах в загальному обсязі 7 годин! Дивно, що в 9 класі обмежувались двома годинами і впринципі вистачало. Ну в крайньому разі 3 години вистачить з головою...
Як вже говорив пан Пилипчук, деякі інформаційні технології через міру деталізовані. Якщо взяти текстовий процесор, то взагальному він вивчається в обсязі 17 годин (6 і 8 класи), при цьому я не замітив таких тем як робота з таблицями, математичними формулами, макроси. Може текстовий процесор "потягнули" ще в старшу школу?
Така мала кількість годин з алгоритмізації і програмування (17 годин), ще й розкидана по різних класах, не дасть змоги вивчити жодну мову програмування, в кращому разі вийде ознайомити учнів з навчальною алгоритмічною мовою.
Bandalak Дата: Вт, 27.03.2012, 10:14 | Повідомлення № 282
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Гіршу програму навіть важко собі уявити!
Чому програмування розпорошено та змазано?
В ідеалі це мав би бути окремий предмет. Якщо шкода вже так зробити (релігія не дозволяє) - зробіть хоча б єдиний безперервний цілісний курс, наприклад у 8 класі.
Дивлячись на теми з ІКТ складається враження, що ніхто навіть не уявляє що буде в старшій школі!
Всю програму можна охарактеризувати висловом - "Галопом по Європі"!

Між іншим, створити якісну програму, яка б не мінялася десятиріччями і влаштовувала переважну більшість інформатиків, не важко. Але такий підхід був би не вигідним авторам програм і підручників та криші з міністерства, а деякі з них це одне і теж. Вони воліють майже щороку видавати щось нове і отримувати з бюджету надприбутки, потім все це кардинально переробляти і знову отримувати надприбутки!!! Це безкінечний цикл! ;)
Вчитель-з-Києва Дата: Вт, 27.03.2012, 12:05 | Повідомлення № 283
Прописаний назавжди
Повідомлень: 360
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Ситуация с программой Морзе для 5-9 классов напоминает известную историю, когда "богатенький Буратино" направил своего кота на собачью выставку с приказом дать ему первое место и золотую медаль. А самое смешное в том, что жюри выставки нашло "правовое поле" для выполнения "монаршей" воли.
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 27.03.2012, 19:12 | Повідомлення № 284
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Quote (Bandalak)
створити якісну програму, яка б не мінялася десятиріччями і влаштовувала переважну більшість інформатиків, не важко.

Звучить доволі самовпевнено :)

А якщо серйозно, то непокоїть ще й те, що змістова частина майже не оновлюється, незважаючи на стрімкий розвиток інформаційних технологій. Я знову про тривимірну графіку: маючи 245 годин в цілому у середній ланці на цей розділ потрібно знайти хоча б 10 годин. Бажано більше. Тоді можна охопити основи анімації та побудову інтерактивних проектів (ігор) без написання програмного коду (візуальне пограмування).

Тим, хто не брав участі у попередніх дискусіях з цього приводу, а хоче це обговорити, раджу спочатку ознайомитись з гілкою http://informatic.org.ua/forum/6-146-14 , починаючи з повідомлення 201.
Bandalak Дата: Вт, 27.03.2012, 20:13 | Повідомлення № 285
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (Пилипчук_О_П)
Звучить доволі самовпевнено

Звичайно впевнено!
Невже Ви думаєте, що вчителі з науковою ступінню не можуть створити якісної програми? Звичайно можуть, але не хочуть! Бо це не вигідно! ;)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.5 Проблеми викладання інформатики » Подальше майбутнє інформатики (Що буде з інформатикою, починаючи з 2010-11 н.р.)
Сторінка 19 з 39«1217181920213839»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.